Forge to miasto które próbowało odtworzyć już naprawdę wiele zespołów. Sower lubi wspominac o klątwie która nad tym miastem wisi od czasów gdy nie pojawiło się a AB. Tyle słowem wstępu a poniżej The Heavenly Forge:
https://www.dropbox.com/s/2t5uwozzazqzp5r/The%20Forge.rar?dl=0Poniżej kilka screenów:
Chciałbym w tym miejscu podziękować mojemu wspaniałemu zespołowi
Hobbit - człowiek który właściwie wspierał mnie od samego początku, stworzył liczne szkice i współtworzył zestaw jednostek. Jest też twórcą muzyki, grafik 2d i 3d. Bardzo wiele pracy włożył też w statystyki i wszystkie liczby które pojawiły się w grze.
Trith - wielkie ukłony dla Tritha który przygotował właściwie wszystkie jednostki i wiele innych grafik 3d. Odezwał się do mnie jak tylko zacząłem składać pierwsze wersje Forge pod VCMI.
Sower - pracował nad Forge jeszcze długo nim ja się za to zabrałem. Pierwotna wersja bardzo wiele czerpała z pracy jego zespołu. Znakomity grafik 2d i 3d. W trakcie gdy razem pracowaliśmy nad Forge rozwinął się do zdumiewającego poziomu co zapewnia głównie własnej pracy.
Mitlandy - zaczął swoją przygodę z grafiką 3d właściwie przy tym projekcie i bardzo szybko w tym kierunku się rozwijał. Szczerze cenie sobie jego pomoc przy budynkach i zaangażowanie.
Drwal - cenie sobie jego zdanie które przy tym projekcie bardzo mi pomagało i dziękuje za pomoc przy grafice 2d.
Bacus - grafik 2d którego współdziełem są portrety, bardzo nam pomógł na końcowym etapie tworzenia.
The Doom - grafik 2d który włożył dużo pracy przy końcowym etapie tworzenia.
Shin0bi - tester i znakomita pomoc przy balansowaniu, wybitny specjalista w dziedzinie równoważenia a także sprowadzania naszych pomysłów odrobinę bliżej ziemi.
Witchking - czyli ja, Lider zespołu, trochę grafik 3d i oczywiście osoba która wklepała do pod VCMI.
Wielkie podziękowania też dla Kuririna i Nephretesa którzy byli wielkim wsparciem przy tym projekcie i z którymi mam nadzieje zawiązać ścisłą współprace w przyszłości.
No i oczywiście podziękowania dla całej społeczności kwasowej groty.
A na koniec jeszcze kilka słów. To nie koniec naszej działalności, Forge to dopiero początek. W przyszłych wersjach chcemy poprawiać Forge, dodać alternatywne jednostki, kilka nowych artefaktów i może coś więcej. Prace już trwają:
Tryton:
Wilkołaki na polu bitwy:
Nowe siedlisko do bastionu:
Wszelkie błędy proszę zgłaszać tu:
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2830&pid=112465#112465Najnowsza wersja moda pod likiem:
https://www.dropbox.com/s/brjvk4hlv04422b/Mod%20Design%20Team.rar?dl=0