Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - Newneko2000
Strony: [1]
1  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Palm heroes - jak zainstalować : 15 Października 2016, 14:42:32
Ostatnio ściągnąłem grę Palm Heroes na windows mobile. Jest to przerobiona wersja Heroes of might and magic 2. Niestety nie wiem, czy jest możliwość zainstalowania tej gry na PC. Posiadam plik w formacie .cab i nie wiem co z nim zrobić. W instrukcji mam napisane jako pierwszy punkt "instalujemy grę z pliku .cab". Czy muszę zainstalować emulator, lub coś innego, by gra chodziła na PC? Czy raczej to niemożliwe?
2  Hyde Park / Wasza Twórczość / Septerra Core Trzy Światy - Amatorska gra zainspirowana serią HOMM : 12 Maja 2015, 22:03:00
Przedstawiam strategiczną grę rpg, którą stworzyłem w programie rpg maker xp. Do stworzenia jej zainspirowały mnie takie tytuły jak HOMM, King's Bounty i Septerra Core. Zainteresowanych zapraszam do ściągania, oto link:
http://www.mediafire.com/download/sgf6fyryzom415u/Septerra+Core+Trzy+%C5%9Awiaty+%28ver1.4%29.rar

Gatunek: strategia/rpg
Długość gry: 10 godzin +

Opis:
Gra zainspirowana tytułami King's Bounty, Septerra Core i Heroes of Might and Magic. Jednak nie jest to ich odwzorowanie, a całkowicie nowa koncepcja. Posiada wiele strategicznych elementów i wymaga myślenia nie tylko w trakcie walki, ale przede wszystkim poza nią. Gracza czeka kupowanie budowli, rekrutacja jednostek, uczenie się czarów, zdolności i wiele więcej. Czy gra jest przeznaczona tylko dla fanów Septerry? Nie. Gra ma tylko czary i grafiki jednostek i bogów tego tytułu. Fabuła się nie zazębia z oryginałem, więc jest to gra dla każdego.
Spis cech gry:
- ponad 10 godzin gry
- drużyna składa się z 1 z 4 dostępnych przywódców i 3 z 30 dostępnych jednostek (wariacje dają aż 150 jednostek razem)
- wszystkie jednostki można ulepszać za pieniądze
- ulepszanie jednostek dodaje nowe umiejętności, odporność lub zwiększa statystyki, dodatkowo zmienia grafikę
- budynki dostępne za pieniądze i surowce, dzięki którym można rekrutować jednostki
- szkoła magii, dająca 3 poziomy nauki kart losu, 1 - karty pojedyncze, 2 - czary łączone dwóch kart, 3 - czary łączone trzech kart
- 150 czarów dostępnych dzięki kartom losu
- 16 nowych kart losu, których nie było w oryginalnej Septerra Core
- karty losu do wykupienia za pieniądze
- możliwość rozwoju dodatkowych zdolności postaci w akademii wojny
- dodatki, typu katapulty i zwierzęta za pieniądze, wspomagające bohatera w trakcie walki
- poza wątkiem głównym będą dostępne zadania poboczne i dziennik zadań
- możliwość poruszania się nie tylko na lądzie, ale również po wodzie
- rozdawanie punktów statystyk
- wybór poziomu trudności
- mapa przygody w grafice 2D, walka w renderowej grafice 3D  
3  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Oficjalne przewodniki do gier Heroes of Might and Magic : 19 Kwietnia 2015, 21:15:46
Jestem ciekaw, ile osób na forum posiada oficjalne przewodniki do gier HMM? Czy są warte uwagi? Ja kolekcjonuję przewodniki do moich ulubionych gier i niedługo mam zamiar kupić do wszystkich Heroes. Nie jestem tylko pewien jednego, np do Heroes 3 wydano kilka przewodników. Czy w książce do the shadow of death znajdę te same informacje, które są w armageddon's blade? Czy każdy przewodnik ma opisane inne kampanie?
4  Świat HoMM / Heroes II i I / Heroes 1 - kampania : 25 Września 2014, 15:19:44
Jestem ciekaw, ile osób przeszło kampanię z Heroes 1 i co o niej sądzicie.
Scenariusze pierwszy i drugi - bardzo proste, w trzecim na ślepo trzeba szukać artefaktu, bo zanim odkryje się chociaż 30% obelisków, to przeciwnik ten artefakt zdobędzie. Czwarty scenariusz nieco irytujący, ze względu na ogromną ilość zamków, które trzeba podbić. Natomiast piąty scenariusz jest bardzo trudny - i tu utknąłem. Nawet w momencie, gdy zdobywam wszystkie zamki na południu i posiadam 3 silne armie, jeden przeciwnik przychodzi z tak gigantyczną armią, że zmiata mnie w kilka sekund.
W tej kampanii brakuje mi tego, co w Heroes 3, czyli pozostawienie tego samego poziomu (bądź artefaktów) bohatera na następny scenariusz, lub chociaż początkowa premia. Nie ma nic do pomocy, co bardzo utrudnia rozgrywkę i niczym się nie różni o zwykłych map spoza kampanii. Jedyne połączenie między scenariuszami to takie, że jak wygrywamy w środku tygodnia, to następną mapę również zaczynamy środkiem tygodnia.
5  Świat HoMM / Heroes II i I / Heroes 1 i 2 na Gameboy Color : 28 Sierpnia 2014, 15:58:45
Ostatnio ściągnąłem z ciekawości Heroes 1 i 2 na Gameboy Color. Nigdzie w internecie nie mogę znaleźć informacji na temat zamków ani jednostek, a wiem, że różnią się od oryginału na PC - na pewno heroes 2, jest to mieszanka 2 i 3. Warto by było dodać te informacje na stronie Tawerny.
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry