Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - gaza
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 11
16  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Problem z niewłaściwą wersją gry : 17 Września 2009, 16:26:50
Jak dla mnie z Orsonem, Ebbą lub Anwen ma szanse.

Nie ma absolutnie żadnych jeśli ktoś grający którymkolwiek z tej trójki ma  jakieś pojęcie o grze. Orson ma za dużo obrony i jest 3x taki liczebnościowo.
Ebbą trzebą umiec tylko rzucac runy. Zwykle 6 smoków same kładą pół armii Deleb. Anwen z 4 jednostkami na mścicielu morduje je na jednego strzała. Pozostaje dobic resztę.

Deleb może się wydawac mocna ze względu na balistę ale rozwalic balistę to mały problem. O wiele cieżej zabic diabła czy też czarty. Balista to od każdego z tych bohaterów dwa uderzenia jakiejś w miarę jednostki i po sprawie.


Helmar niestety Irinie nawet nie podskoczy. Anwen i Sinitar też go rozklepią. Trzeba tylko nieco wprawy. 

Podstawka czy KP to już historia... Tylko Hordy mają alternatywne ulepszenia i są tak na prawdę pełną grą bo zawierają wszystkie możliwe taktyki, strategie itd...
17  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Najlepsi gracze : 16 Września 2009, 20:26:59
Właśnie w drugą stronę. Heroiczny nieco wyhamowuje creeperów. Zamki z największymi przyrostami ( Necro, Twierdza, Przystań, Akademia ) na heroicu buduje się dosyc cieżko z racji albo poteżnych ilości kamienia, sporych też i drzewa lub dosyc pokaźnej sumy rzadkich surowców. Loch na Heroic może spokojnie ulepszyc 1 i 2 level jednostek oraz pobudowac wiedżmy bez jakiejkolwiek dodatkowej surki. Ten zestaw w połączeniu z destro to maszynka do creepowania każdego ( włącznie z najgorszymi strzelającymi czy czarującymi jednostkami - niewidzialnośc i heja, same czary wystarczą ). Na pewno straty są zawsze dużo mniejsze ( własciwie to nie można sobie na nie pozwolic ) niż u reszty creeperów.
 Problem jest w starciu bohater vs bohater gdzie przykładowo loch ma 3 razy  mniej wojska. Tutaj wpływ ma już rozmiar mapy. Na rozmiarze M loch z nekro ma niewielkie szanse. Ale już na L wygląda to nieco lepiej i całkiem ok na XL. Nekro zrobi potwornie liczebną armię ale z drugiej strony Warlock wtedy już ma ogromną siłę niszczenia ( można dokupowac artefakty od sprzedawcy dopasowując je pod czary ). Jedna wzmacniania obszarówka z połaczeniu z artefaktem od odpowiedniego żywiołu przy około 20 mocy to jest makabra. Nekro, które nie ma morale najgorzej to znosi...
18  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Problem z niewłaściwą wersją gry : 16 Września 2009, 20:11:08
W grze, po prostu w grze. Obce powtórki trzeba umiescic w folderze, w którym zapisywane są własne czyli  Dokumenty/My Games/HoMM/Profiles/(nazwa profilu)/Replays. Z głównego menu opcje, replay i wybierasz z listy.



Deleb w tej chwili jest już przeciętna w Duelu.

Bezproblemowo wygra z: Galib, Dirael, Garuna, Haggash, Razzak, Nymus, Eruina
W mairę równy pojedynek z: Vittorio, Klaus, Ihora, Sinitar, Deirdre
Prawie bankowa wtopa z: Irina, Ossir, Marbas, Lethos, Helmar, Karli, Shak'Karukat, Anwen, Raven, Orson, Ebba



Helmar z Iriną, Anwen i Sinitarem ma marne szanse...
19  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Najlepsi gracze : 15 Września 2009, 19:48:13
Atak, obrona,machiny, morale i szczęscie to wiadomo - na jednostkach i po strzale balisty.
Magię zawsze widac, którą ktoś ma.
Jeśli jeden z bohaterów jest o połowę prawie mocniejszy od drugiego to znaczy, że raczej posiada oświecenie.
Talent magiczny - czy jest czy nie można ocenic po samym pasku inicjatywy. Bohater z eksperckim talentem rusza się wyrażnie częściej niż bez niego.
No i to tyle bo tam logistyki nikt nie bierze a wiecej talentów juz nie ma:)
Zdolności widac wszystkie te, które można pozyskac od razu, czyli na tym pierwszym stopniu zagłębienia ( ten największy pierścien zdolności na Skillwheelu) jak np:
witalonośc, szał bitewny, szczęście zołnierza.
Tych głębszych jak przykładowo: zemsta, moc predkości już się nie da zobaczy ale można wywnioskowac je po tym co się dzieje w bitwie. Z zemstą przy moralach na poziomie powiedzmy 4 lub 5 ( 20 i 25% wiecej obrażeń) różnica rzuca się w oczy. Jednostki po prostu katują na śmierc:) Ale tu chodzi raczej o ogólny ogląd talentów. Jak widzisz walkę, w której ktoś bez ataku porywa się frontalnie na kogos z ekspercka obrona itd no to juz świadczy o tym zawodniku co nieco.
20  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 13 Września 2009, 16:26:17
Będzie krok po kroku więc po prostu na bieżąco rób punkty, które Ci wypiszę mając otwarty edytor, jakąś mapkę i zerkając na screeny:

1. Stawiasz na mapie przygód dowolną ikonkę jakiejś jednostki. Niech będzie ten smok.

2. Otwierasz sobie boczne drzewko właściwosci mapy czyli ikonka Map Properties Tree ( drzewko właściwości mapy ). Poniżej screen

http://img43.imageshack.us/img43/9310/ikonkadrzewka.jpg

3. Klikasz raz lewym przyciskiem myszki na smoka tak aby podświetlił się na czerwono. Na drzewku wyświetlą się nowe właściwości dotyczące tej jednostki. W tym wypadku będzie nas interesowac pole AdditionalStacks  
( dodatkowe oddziały )

http://img132.imageshack.us/img132/7928/jednostka.jpg

4. Prawym przyciskiem myszki klikasz w zakładkę AdditionalStacks a następnie z rozwiniętego menu wybierasz opcję Add (dodaj)

http://img225.imageshack.us/img225/4671/dodaj.jpg

5. Od razu pojawi Ci się dodatkowe podmenu o numerze 0. Klikając w plusik rozwijasz je sobie. Dalej już jest prosto. Poszczególne pozycje to:

Creature    ( Jednostka )                         - wybierasz z listy jednostek
Amount      ( Ilośc)                                  - wpisujesz minimalną liczbę jednostek
Amount 2   ( Ilosc2)                                - wpisujesz maksymalną liczbę jednostek
CustomAmount ( Różna ilośc )                 - jeśli ustawisz true to liczba jednostek będzie w przedziale jaki podałeś w pozycjach Amount i Amount2

Przykładowo na poniższym screenie

http://img179.imageshack.us/img179/4470/oddzial.jpg

Dodałem nowy oddział w postaci Archaniołów w przedziale 20 - 50.



Jeżeli chcesz dodawac więcej powtarzasz kroki z punktów 4 oraz 5.

Artefakty to po prostu stawiasz na sobie kilka kostek jeśli to mają byc losowe poszczególnej klasy lub konkretnie te, które chcesz. Voila ;D

Miłej zabawy :D



21  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: 4 talent każdej postaci - jak zdobyć ? : 12 Września 2009, 15:45:46
Cóż, Failem niestety jest Twój post Łowco Dusz a Homerus napisał wszystko jak trzeba... Mylisz poziomy Ultimate rasowych talentów ze zdolnościami absolutnymi. Troche dziwne bo założyciel tematu napisał to tak prosto jak w elementarzu...
4 poziom któregokolwiek talentu rasowego jest mozliwy do uzyskania tylko i wyłącznie poprzez artefakt Wisior Mistrzostwa i żadna inna droga nie istnieje.
Zdolności absolutne wymagają konkretnych innych umiejętności z poszczegółnych talentów także jesli kogoś ma tu szlag trafic to tych, którym wciskasz swoje pierdoły... :D
22  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Najlepsi gracze : 12 Września 2009, 13:34:14
Ten link, który podałeś wcześniej to wszystko powtórki Azagala. Miałem okazję z nim zagrac parę razy. Kreatywny gracz. Lubi eksperymentowac. Większośc walk pochodzi z mapy Duel, na której wkrótce odbędzie się turniej ale są to potyczki z tzw. Chaos Version. Normalna turniejowa jest balansowana itd. W tej, w chaosie jest wszystko ( czary, artefakty itd ) i absolutnie nic nie jest modyfikowane przy pomocy skryptów i modów więc szczęście ma strasznie duży wpływ na wyniki.

Tutaj podaje linka do prywatnej strony gracza Zenithale. Można tam znaleźc sporo powtórek z różnych wersji czy też trybów. On tam od dawna wrzucał to co uznał za wartościowe lub to co inni mu nadesłali także większośc na pewno jest z ToHa. Zakładka Final Battles powinna byc najciekawsza.

http://www-physique.u-strasbg.fr/~dguincha/heroes-replay.html


-------------

Ponieważ wszystkie powtórki z reguły są zamieszczane na darmowych serwerach typu sendspace, speedyshare czy też mediafire trzeba się streszczac i pobierac je na bieżąco. Te pliki po jakimś czasie wygasają. Z nie tak dawno zakończonej Areny udało mi się jedynie wyskubac sam Finał pomiędzy Zilo-Natalka oraz kilka gier półfinałowych:

http://www.speedyshare.com/734582315.html


Jedna tylko uwaga co do oglądania powtórek. Każdy replay jest czytelny i można go docenic tak jak i poziom gracza tylko i wyłącznie wtedy, gdy:

a) zaznajomimy się z mapą ( przynajmniej przeczytac opis tej Areny z HC )
b) na samym początku sprawdzi się wszystkie staty bohów, talenty, atrybuty itd
c) oglada się na podstawowym tempie, czasem może się dłużyc ale na szybszy nie ma szans na wyłapanie zamiarów i pomysłów graczy
23  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Najlepsi gracze : 11 Września 2009, 18:09:14
To zależy. Czasem zasady konkretnego turnieju są zróżnicowane. Czasem jest system skreśleń lub inny nawet bardziej skomplikowany. W każdym jednak można znaleźc jakąś lukę i czasem jesteś skazany grac tym co Ci wybrał przeciwnik. Nie obędzie się nigdy bez marudzenia i psioczenia bo nie ma tak na prawde idealnego rozwiązania. Co trzeci temat na HC zawiera w sobie jakaś awanturę i ostrą wymianę zdań z tekstami, które się w pale nie mieszczą. Random jest raczej rzadkością. ToH i HC są generalnie przeciwnikami randomu stąd Fixy zamiast RMG i te wszystkie systemy wyboru ras. No bo jak nie ma żadnych ograniczeń to jest zabawa do usranej smierci. 1 bierze zamek, drugi tez i za chwile zaczyna się zabawa podobna do tej jaka ma miejsce przy wybieraniu bohaterów w trybie Duel Mode.
Pogadam z moderatorem z forum to mi moze da cały pakiet powtórek. Wtedy zamieszczę.
24  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Najlepsi gracze : 11 Września 2009, 15:50:25
Wiem, że Villgefors jest na ToHu. Inaczej przecież nie miałbym okazji widziec jego powtórek i bym o nim nie słyszał. Replay trzeba po prostu poszukac na HC po różnych tematach turniejowych, w których dana osoba brała udział lub w specjalnych tematach zakładanych pod repy. Częśc dostałem też od kogoś z ręki do ręki bo widzisz ToH to takie miejsce, że jeśli umieszcisz powtórkę z walki w której wygrałeś dajmy na to z kimś dobrym to na 60% będzie burza i awantura. Albo, że śmiałeś w ogóle to zamieścic lub nie spytałeś o zgodę. Tam połowa osób ma lekką banię. Połowa zupełnie nie potrafi honorowo przegrywac i uznac wyższości przeciwnika. Sam zalożyłem konto na HC jakiś miesiąc temu wiec widniałem tam jako ktoś nowy ale z góry uprzedzałem, że wiem o co biega. Wygrałem nie jeden raz juz na mapie Duel ze starymi wyjadaczami i w 50% przypadków nie było podziękowań za dobrą grę, gratulacji albo uznania typu "you are good"  tylko płacz, marudzenie i zwalanie wszystkiego na czynniki losowe i pecha. Wiadomo, że każdy czasem ponarzeka bo sam też to robie jeśli np. mając szczęście na poziomie 4 wbija się 3 razy na całą walkę czyli na powiedzmy conajmniej 40 ruchów wszystkich jednostek. Ale oni po skończeniu walki po prostu wypisują całą litanię żali bo tak bardzo boli ich, że dostali po dupie z kimś kompletnie obcym. Śmieszne ale i żałosne...


Bitwa jest jednym z elementów tej gry ale jest tym najważniejszym elementem w mojej opinii z racji jej wysokiego skomplikowania. Mapy typu Arena lub Duel to owszem bitwy w czystej postaci no ale tak samo jak na zwykłej mapie musisz rozwinąc swojego bohatera i dopasowac całą strategię z dostępnych Ci środków. Tyle tylko, że robisz to w 5 minut a nie 2 godziny chodząc po mapie i bijąc neutrale. Przykładowo  Polska Arena to 16 poziom bohaterów. Tohowy Duel to 21. Bitwy na obu tych mapach to zupełnie inna historia bo inny pakiet dostepnych kombinacji oraz mozliwości rozwojowych. To jest po  prostu alternatywa dla standardowego trybu rozgrywki. Ja nie gram map bo po pierwsze mapa to od 2 godzin w górę czasowo a drugie, że nudzi mnie bicie się z jednostkami neutralnymi bo to jest  zwała oraz wyłacznie kwestia dobrego oszacowania aby nie ponieśc zbyt wielkich strat bo wtedy cała gra jest o kant ...... rozbic ( albo ktoś poddaje bo umoczył albo w Final Battle jest już tylko chłopcem do bicia). Najciekawsza jest przecież FB, pod którą  grasz całą mapę. H5 to już nie H3 czy H2, że się grało na 2 lub 3 bohów. W 95% przypadków wszystko inwestujesz w 1.  Mapa typu Arena zapewnia FB po 10 minutach. Kwestia gustu i co kto lubi. Wole zagrac 5 Aren zamiast 1 mapke.

Nie podawałbym na początku tego podziału gdyby tak faktycznie nie było. Ludzi, którzy grają prawie wyłącznie Areny/Duele jest po prostu sporo  czy to w Polsce czy też za granicą. Większośc z tych osób, które wymieniłem to Arena/Duel. Mapa już sporadycznie lub for fun. Nie oznacza to jednak, że tacy gracze nie potrafią zagrac mapy. W żadnym wypadku. Otóż z jednej strony są nawet w lepszym położeniu jeśli już dojdzie do FB. I tak też się już kilka osób przejechało nawet na mnie, włącznie z Mohikaninem całkiem niedawno ;) Mogę miec słabiej rozwiniętego bohatera, niższe atrybuty czy też level ( oczywiscie jest pewna granica i jak jest boh 2x to pozamiatene, wiadomo ) a i tak sobie poradzę bo rozegram lepiej bitwę a bitwa w H5 jest taka, że nie ma w niej rzeczy niemożliwych. Można spokojnie pokonac 2x taką armię. Jak się ma co trzeba i wie jak tego użyc to nie ma problemu. Wychodziłem już z różnych opresji. Niedawno Mohikanin w pierwszych dwóch turach swoimi Krasnalami zabił mi 80% moich Trupów. Niestety wynik końcowy nie był już tak pozytywny choc walczyłem zaledwie 2 oddziałami przeciwko 7. Do tego jednak potrzebujesz znajomosci każdej jednej jednostki, szans procentowych ich zdolności, wszelkiego rodzaju zalezności, powiazań oraz chirurgicznie precyzyjnych ruchów w każdej kolejce. Do tego przewidywanie i intuicja. Tego się nie da poznac i opanowac w ciągu nawet poł roku.


Odnośnie Klucza. Był już w naszej lidze turniej na tej mapie. Znany Ci slammer też wypracował sobie na tej mapce ładny systemik. W zaledwie bodaj 9 dniu ( na pewno w drugim tygodniu bynajmniej ) juz był u Ciebie pod zamkiem i najczęściej uśmiercał. Do tego wystarczyło tylko wziąc odpowiedni zamek i konkretnego bohatera oraz w podobny sposób zagrac w pierwszym tygodniu. Czy to podnosi poziom? Wątpię...
To jest branie z rundy na rundę tego samego zestawu na tej samej mapie. Znaleźc na to lekarstwo jest bardzo ciężko bo po prostu ten zestaw i ta szybkośc zdaje się byc najlepszym rozwiązaniem na tą mapkę. No ale ile osób, tyle  różnych opinii.
Ja bynajmniej znacznie bardziej cenię RMG + Random.
25  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Najlepsi gracze : 10 Września 2009, 20:20:46
Przede wszystkim trzeba zacząc od jakiegoś sensownego podziału tych graczy. H5 od jej wypuszczenia od razu dawało wyraźne znaki, że ze wzgledu na bardzo rozbudowaną  strukturę samej bitwy będzie się dzieliło na miłośników map oraz bitew. Ja na przykład sam należę do tej drugiej grupy i normalne mapki grywam bardzo sporadycznie a raczej już wcale choc akurat wkrótce będzie turniej i postanowiłem sobie wziac udział. Bardziej jednak interesują mnie mapy typu Arena czy też Duel. Zatem ja bym tutaj wydzielił w ten sposób:

- RMG
- Fix
- Arena + Duel

Osobiście większym szacunkiem darzę graczy map typu RMG bo to jest żywioł i radzenie sobie w każdej sytuacji jakiej przyjdzie stawic czoła. Ileż razy można grac w kółko na tej samej mapie Fix? Non stop te same ruchy itd. Aż odpycha. Także działa tutaj prosta zależnośc. Ten, który gra RMG raczej bez problemu zajedzie na niej typowego Fixera. Przykładowo Jaro[PG], przez wielu uważany za najlepszego gracza RMG na Polskiej scenie, bezproblemowo w mojej opinii zlał by kilkanaście razy z rzędu tego Villgeforsa bo tamten raczej doświadczenia na RMG nie ma. Gracz RMG ma jednak przewagę na graczami Fix ponieważ jedyne co musi zrobic  to zapoznac się z mapą Fix i już może byc godnym rywalem na niej. Dobre granie RMG wymaga setek partii na każdym szablonie przy każdej kombinacji ustawień. Dodatkowo dochodzi zmienny rozmiar.
Dalej. Miłośnik Aren i Dueli czyli np. ja, będzie miał spore problemy z pokonaniem dobrych graczy standardowych map ale z drugiej strony tamci na Arenie czy Duelu będą się musieli na prawdę sporo pomęczy żeby coś wskórac.
Wniosek nasuwa się prosty: nie ma gracza, który gra w te wszystkie 3 tryby doskonale. Nie ma bankowo. Może byc dobry ale jeśli wyślesz go na tych najlepszych w danej dziedzinie to go zjedzą na śniadanie. Coś jak kamień, nożyce, papier...

ToH to ToH, temat na odrębną długą rozmowę, w który zbytnio nie chce mi się brnąc ale to co naświetlił Mohikanin jest prawdziwe. Tam się z sezonu na sezon zmienia czołówka.

Kolejna kwestia to ranking Ubi.com. Odradzam jakiekolwiek sugerowanie się tym rankingiem bo jest on totalnie nieadekwatny z kilku powodów:

1. brak możliwości zajrzenia w profil i statystyki, które wiecej mówią o graczu niż same punkty

2. nieco zły system wprost-  i odwrotnie proporcjonalny, brak tam zależności logarytmicznej czego wynikiem jest nie do końca dobry system naliczania tychże punktów

3. najważniejsza sprawa -  brak rozgraniczenia statystyk na gry puszczane na ustawieniach losowych a na wybieranych bo to są zupełnie dwie różne planety


Gośc którego podałeś owszem może i ma ponad 9 klocków i na Tohu jest wysoko ale z góry mówię, że widziałem kilka  powtórek z bitew z jego udziałem i mógłbym mu wysłac cały notesik z błędami jakie w tych bitwach popełnił. W mojej opinii to nie jest super gracz...
Przykładowo w trybie Duel Mode jest pełno graczy, którzy mają wyższy ranking chocby nawet ode mnie ale gwarantuję, że robię z nimi co chcę bez większego wysiłku. Dlaczego? Bo ja gram zawsze na ustawieniu Random Heroes a nie wybieram. W ten sposób nawet "noob" jest w stanie ze mną wygrac jeśli mu się poszczęści w losowaniu ale ja się na to godzę. Jeśli bym wybierał to już dawno miałbym tam i 15 tysiecy ale to nie ma żadnego sensu. Sztuką jest wygrac dużo słabszym bohaterem z silniejszym co niejednokrotnie tam czyniłem. Skoro już przy tym jesteśmy to powiem, że w tym trybie w Polsce nie ma raczej, a bynajmniej ja nie znam, takiego 100% rywala z prawdziwego zdarzenia. Jeśli ktoś chce spróbowac swoich sił to zapraszam :) Jedynym graczem, z którym zawsze toczyłem tam najcięższe boje był rusek o nicku DOMOVOY. Z nim to na prawde była krótka piłka. 80% walk było przesądzonych na starcie bo przy braku błędów niemożliwością było wygrac niektóre zestawy hirków. Jak trafiała się równa walka, a takich też tam nie brakuje to wtedy na prawdę było bardzo ciekawie a o wyniku najczęściej przesądzały już czynniki losowe jak teren, morale, szczęście, odparcie lub nie czarów, zadziałanie lub nie jakiejś konkretnej zdolności jednostki oraz inicjatywa startowa. Ten Tryb może nie jest najciekawszym trybem, nie jest też zbalansowany ale jedno jest pewne, na nim piekielnie szybko i dobrze można podszkolic się właśnie w walce.


Ostatnimi czasy grywam także nieco z ludźmi z Toha bo od października rusza właśnie turniej na mapie typu Duel. To jest to o czym wspomniał juz Mohikanin. Ludzie grają na prawdę świetnie bo mam z nimi spore problemy i dostaję także po łbie. Jeśli to jest ktoś z naszej Polskiej Ligi mam mniejsze problemy i w sumie ludzie troszeczkę się męcza aby mnie pokonac na Arenach. Ostatnio nawet wyszła nowa  wersja ( 2.0 )  i także odbędzie się na niej turniej, ktory wystartuje myślę pod koniec tego roku.

Już bez rozgraniczania czy to gracz RMG, Fix lub Arena/Duel podam kilka nicków należacych do osób, które z całą pewnością są bardzo dobrymi graczami H5 ale nie koniecznie maniakami rankingów, bo to też jest spora różnica ;) :

Natalka, Zilo, Towerlord, Elvin, Kispagat, samiekl, Sq97, Strider_HL, Zenithale, Typhys, Infinitius, Vesuvius, Elit  - to wszystko ToH


Chyba tyle bo już i tak sporo:)
26  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Problem z niewłaściwą wersją gry : 23 Sierpnia 2009, 21:01:26
Owszem można pokonac Ossira. Najlepszymi bohaterami do tego dośc trudnego zadania są Irina, Helmar, Marbas oraz czasem właśnie szczęśliwy Sinitar i Raven jeśli trafi dobrą inicjatywę i ma nieco szczęścia przy czarowaniu. Może się też udac ta sztuka Vittorio oraz Deleb. Czasem daje radę również Ihora czarując od początku Armageddon. Haggah również potrafi zaskoczyc w starciu z Ossirem..
Generalnie Ossir, Irina, Helmar, Anwen, Marbas oraz Galib zabijają około 80-90% pozostałych bohaterów bez większych problemów. Ale na każdego z tych znajdzie się ktoś kto bez trudu pokona i ich. Duel Mode działa na zasadzie kamień nożyce papier.

Jakbyś chciał Luk to tutaj masz pełno powtórek z trybu Duel. Pokonanego Ossira raczej też tam znajdziesz. Większośc z tych replayów to wygrane potencjalnie słabszym z silniejszym bohaterem.

http://forum.ligaheroes.pl/viewforum.php?f=16&sid=a48888e64551d904ca3568d5fed3cd70
27  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Jednostki alternatywne - dyskusja : 23 Sierpnia 2009, 11:05:42
Nie ma się co sugerowac opisami Luk. Z tym akurat jest troche bajzel. To samo tyczy się np. umiejętności burza, która w wersji 3.0 działała poprawnie czyli obniżała jednostkom latającym inicjatywę o 20% oraz zasięg o 1.  Teraz nagle w 3.1 zasięg spada aż o 2 punkty co jest już lekką przesadą bo przykladowo smoki nie dolatują od razu, a to ból... Generalnie przydałby się jeszcze jeden patch poprawiający te wszystkie ( a jest ich dosyc dosyc ) niedociągnięcia lub wprost mówiąc rażące błędy. Ale nie ma już co liczyc na niego bo ubi już H5 totalnie olał.
28  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Thunder Thane czy Flame Lord? : 21 Sierpnia 2009, 13:16:18
Tak, fala płomieni to jedna ze zdolności które mogą ale nie muszą zaskoczyc. Jest ona obdarzona pewną szansą. Szczęście żołnierza znacząco podnosi prawdopodobieństwo wystapienia fali. Thunder jest nieco twardszy i jest dobry przede wszystkim w polaczeniu z runą szału bojowego. Przy  kilku stykających się jednostkach  w zasięgu ruchu  ( głównie początek bitwy gdzie jednostki są raczej skupione ) daje dobry efekt. Znamie ognia jednak w połaczeniu ze ścianą ognia lub kulą ognia ze strony strażników run daje także bardzo dobry efekt. Flame lord jest jednak szybszy, ma lepszą ini oraz te jedno uderzenie z dystansu czasem bardzo sie przydaje do eliminacji schowanych strzelających. Wiec przeciwko Sylvanowi lub Przystani raczej Władca Ognia. Burzę można zwiększyc przy pomocy smoczej runy.
29  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Jednostki alternatywne - dyskusja : 20 Sierpnia 2009, 19:20:31
Nie, nie ma kumulacji. Ten smok po prostu rzuca na jednostkę czar smutek, tyle że na poziomie eksperckim czyli obniża zarówno morale jak i szczęście aż o 4 pkt, nie 2. Jeśli ktoś jest w walce nastawiony na dobre morale i szczęście to smok staje się automatycznie priorytetem i celem numer 1. Inaczej każde jego dotknięcie z poziomu 5,5 redukuje na 1,1 i całe dwa talenty idą praktycznie na marne. Tym bardziej, że jeden taki smok ma spell power 5. Jak 2 lub 3 to już odpowiednio 7 i 11 tur a to jest potwornie dużo. Zazwyczaj walka nie trwa tyle wiec pozostaje tylko oczyszczanie tych jednostek.
30  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 19 Sierpnia 2009, 22:06:26
Skowyt w żadnym wypadku ale wampiryzm owszem. Chodzi tutaj o sytuację gdy ten czar jest rzucony na każdą inną ( możliwą oczywiscie czyli zyjącą ) jednostkę oprócz trupów. Wtedy jednostka ta jest odporna z racji nabycia atrybutów jednostki trupiej na te same klątwy co same trupy ( mówimy tu o rozkładzie, dezorientacji,oślepieniu, szale, hipnozie ). Jeśli jest pod wpływem któregoś z wyżej wymienionych czarów to wampiryzm usunie każdy jeden z tych efektów. Powinien także usunąc truciznę ale niestety jest kolejny błąd w grze i jeśli trucizna była rzucona przed wampiryzmem to będzie działac te 3 kolejki. To chyba tyle.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 11




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.044 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry