Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Czarownik
Strony: [1] 2 3 4 5
1  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Edytor kampani nie znajduje map : 30 Kwietnia 2016, 22:05:55
Nie jestem w stanie dodać, żadnej mapy do kampanii, bo rozwijana lista map jest zawsze pusta. Spotkał się ktoś już z podobnym problemem?

Wiadomość doklejona: 02 Maja 2016, 21:01:02
Problem sam się rozwiązał. Prawdopodobnie chodziło o to, że gracz nie miał wybranego głównego bohatera w ustawieniach mapy.
2  Inne gry / Pozostałe / Odp: Gry infinity : 15 Lutego 2016, 15:19:17
Tylko unfinished buissnes. Rozbudowane dialogi i interakcje też kusiły ale nie mają sensu w grze solo. Granie mnichem nie jest do końca tym czego oczekiwałem. Na początku bieganie w kółko i rzucanie strzałkami. Potem bieganie w kółko i bicie różdżkami, bo w walce wręcz do nastego levela nie daje rady. W Cieniach Amn problem, bo bardzo ciężko o różdżki. Prawdę powiedziawszy ciekawiej było by grać magiem, ale jakoś nie potrafię rozstać się z premią do prędkości. Za bardzo niecierpliwy jestem  :D.
3  Inne gry / Pozostałe / Odp: Gry infinity : 12 Lutego 2016, 00:13:24
Dalej w to gram. Właśnie przechodzę Baldur's Gate Trilogy samotnym mnichem.
4  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Problemy z modami : 17 Września 2015, 15:37:18
Pliki pak (data) i h5u (UserMODs) umieszcza się w zupełnie różnych folderach. Może nie do tego folderu wrzuciłeś co trzeba.
5  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 15 Sierpnia 2015, 17:25:05
Na pytanie :P :
"Czy będzie możliwość, tworzenia własnych kół talentów dla własnych frakcji, włącznie z tworzeniem nowych umiejętności frakcji i tworzenia nowych talentów zupełnie nie podobnych do tych co już są w grze? To pytanie tyczy się również umiejętności jednostek, szkół magii i zaklęć. Jak bardzo narzędzia do tego będą rozwinięte?"
6  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 02 Sierpnia 2015, 12:12:36
Aż kusi nauczyć się w końcu modelować w 3d :D

To nie jest takie trudne, jak się może wydawać. Jedyne co potrzeba do modelowania do dużo wiedzy i dużo czasu. Trzeba poświęcić parę dni na przebrnięcie przez garść tutoriali, aby zdobyć tą wiedzę. Gdy już umiesz co trzeba, tworzenie ładnego modelu postaci do gry trwa zwykle +- 40 godzin (Nie licząc tworzenia tekstur).

Na rynku programów do grafiki 3D są trzy programy warte uwagi. 3DMax , Maya, Blender. Dwa pierwsze kosztują horrendalne kwoty, zaś Blender jest w 100% darmowy (możesz nawet sprzedawać swoje twory). Dla tego polecam zainteresować się właśnie Blenderem.

1)Na początek polecam tutoriale na kanale: https://www.youtube.com/user/tutor4u
Są dobrze wykonane, że można je zrozumieć nawet słabo znając angielski i każdy tutorlial daje efekt, którym można nacieszyć oko/pochwalić się.
2)Potem polecam zapoznać się z pojęciami: model "low poly" i model "high poly" oraz tworzeniu normalmap. Następnie, warto się wersji rozszerzonej, czyli tworzenie innych map (np. ambient occlusion) i używania tak zwanych "cages". (chyba tyle, sam tutaj jeszcze wszystkiego nie ogarniam)
3)Szkielety i animacja szkieletowa. Dość trudna rzecz, ale niezbędna do robienia ruchomych modeli.

To chyba wszystko co powinnaś wiedzieć.  :P Pozdrawiam.  :papa:
7  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Klejenie modeli : 27 Lipca 2015, 23:01:28
Hmmm a to nie jest poświata wokół bohatera, która się robi kiedy coś go zasłania? Trochę tak wygląda. Jaki kolor ma twój bohater? Zobacz czy jak zmieniasz go na inny to poświata też się zmienia.
Zgadza się! Jeśli zmienię właściciela, światło zmienia kolor na kolor tego gracza.
8  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Klejenie modeli : 27 Lipca 2015, 22:24:51
Kleje sobie model z Godryka i pojawił się problem. W edytorze tego nie widać, ale w grze pojawiają mi się na doklejonych częściach modelu dziwne, ruchome, czerwone światła. Nie wiem co to jest, ani jak sobie z tym poradzić. (obrazek w załączniku)
Dodam, że płaszcz, ani miecz, nie posiadają żadnych czerwonych elementów.

Pytanie dodatkowe. Da się stworzyć moda tak, aby działał on tylko dla wybranych scenariuszy/kampani? To znaczy, żeby mapy i kampanie nie stworzone pod moda pozostały nietknięte.
9  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Edytor: Chatka Wiedźmy : 25 Lipca 2015, 21:36:38
Orientuje się ktoś może, jak zrobić w edytorze chatkę wiedźmy która daje z góry ustaloną umiejętność?

Pytanie za 100 punktów. Czy jest na forum jakiś guru modowania, chętny odpowiadać na moje pytania możliwie na bieżąco? Przez gadu, facebook, whatever. Zacząłem robić własną kapaninę, a że nie mam dużego doświadczenia z modowaniem Heroes V, będę się co chwilę na czymś zacinał.

EDIT: Już sobie sam poradziłem. Zostawiam to: http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=7969 dla innych potrzebujących.
10  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Lipca 2015, 10:47:44
Jak by ktoś jeszcze nie wiedział, wciśnięcie po kolei klawiszy ↑↑↓↓←→←→BA odblokowuje tak zwane funny animations.
Polecam sprawdzić licza i ponurego jeźdźca.
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Spadek efektywności zaklęć : 21 Lipca 2015, 15:14:40
Po walce na arenie w drugiej misji, nekromancja II przestaje działać do końca kampanii (ikonka robi się szara, nie można kliknąć). Ten bug jak i wiele innych podobnego i większego kalibru towarzyszy grze od czasów bety. Wielokrotnie zgłaszane, były ignorowane aż do samego końca, kiedy to skończyło się wsparcie i Ubi wreszcie mogło powiedzieć, że ma nas - graczy "głęboko w d***".

Grając w heroes VI musisz liczyć się, z tym że napotkasz wiele naprawdę absurdalnych bugów, niekiedy uniemożliwiających grę. I nie, nie ma na nie lekarstwa.
12  Świat HoMM / Heroes Online / Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja : 15 Lipca 2015, 15:33:05
Jeśli grasz Heroes Online czytaj dalej:

Spójrz na mój avatar. Spójrz jeszcze raz. Kogo widzisz? Widzisz profesjonalistę. A więc słuchaj uważnie:

Heroes Online jest MARTWY NA ŚMIERĆ. I żadna magia go nie wskrzesi (nawet Sandro nie dał rady). Człowieku. Zostaw tego trupa. Pozwól mu spoczywać w spokoju!
13  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 15 Lipca 2015, 15:13:09
...jeśli te z pre-ordera nie będą dawać jakiejś konkretnej przewagi to gromy polecą.

Chyba na odwrót. Przynajmniej z mojej strony. Mam zamiar kupić Hirka7, żeby pierwszy raz od niepamiętnych pograć w hirołsy po sieci. Jeśli nie będzie opcji zbanowania tych artefaktów, jak i dodatkowego bohatera z kolekcjonerki, to jakie współzawodnictwo będzie oferować ta gra? To po co tej grze balans, którym tak się chwalili twórcy? Po co przycisk Multiplayer w menu?
14  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Plik H5_game.exe : 15 Lipca 2015, 00:36:55
To włóż płytę.  ;)
15  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 14 Lipca 2015, 21:21:02
Ci co zamówią pre-order dostaną 4 bonusowe artefakty. Co to znaczy? To będzie niewiele znaczący bonus tylko do kampanii/singla, czy może da to niesłuszną przewagę w multi graczom z tym bonusem? Jak myślicie?
Strony: [1] 2 3 4 5




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry