Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 95 96 97 [98] 99 100 101 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 432140 razy)
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1455 : 14 Lipca 2015, 12:18:22 »
Nie wiem co niektórzy mają z tymi uszami. To nie WoW tylko M&M! Tutaj elfy mają normalnej wielkości uszy a nie ośle.
Same portrety w porządku oprócz Sylraela, który ma rogi przy kołnierzu. :haha: Może żona mu je doprawiła. :P
Co do specjalizacji bohaterów jak zwykle kiepskie. Jest jednak promyczek nadziei, że coś się w nich zmieni:
Cytuj
Keep in mind all of this is still work in progress, especially the class attributions and specializations.
Oby rzeczywiście tak było.
Kończy się powoli głosowanie na 2 kolejne frakcje, które znajdą się w becie. Obstawiam zwycięstwo Nekropolii a na drugim miejscu widziałbym Loch.


IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1456 : 14 Lipca 2015, 16:43:02 »
Nie wiem co niektórzy mają z tymi uszami. To nie WoW tylko M&M! Tutaj elfy mają normalnej wielkości uszy a nie ośle.
Tak, to jest Ashan:
http://www.tawerna.biz/h/5/jednostki/loch/s1_zabojca.jpg


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1457 : 14 Lipca 2015, 21:04:56 »
Akurat Piątka to nietrafiony przykład, bo tam wszystko było przerysowane. Wiele osób wręcz zauważa, że styl graficzny
Heroes V wzorowany był właśnie na WoWie czy WarCrafcie. W pozostałych częściach gry elfy miały sensownych rozmiarów uszy.


IP: Zapisane
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #1458 : 14 Lipca 2015, 21:21:02 »
Ci co zamówią pre-order dostaną 4 bonusowe artefakty. Co to znaczy? To będzie niewiele znaczący bonus tylko do kampanii/singla, czy może da to niesłuszną przewagę w multi graczom z tym bonusem? Jak myślicie?


IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #1459 : 15 Lipca 2015, 13:52:42 »
Skok na kasę. Artefakty zawsze można zdobyć, a jeśli te z pre-ordera nie będą dawać jakiejś konkretnej przewagi to gromy polecą.


IP: Zapisane
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #1460 : 15 Lipca 2015, 15:13:09 »
...jeśli te z pre-ordera nie będą dawać jakiejś konkretnej przewagi to gromy polecą.

Chyba na odwrót. Przynajmniej z mojej strony. Mam zamiar kupić Hirka7, żeby pierwszy raz od niepamiętnych pograć w hirołsy po sieci. Jeśli nie będzie opcji zbanowania tych artefaktów, jak i dodatkowego bohatera z kolekcjonerki, to jakie współzawodnictwo będzie oferować ta gra? To po co tej grze balans, którym tak się chwalili twórcy? Po co przycisk Multiplayer w menu?


IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1461 : 16 Lipca 2015, 00:14:38 »
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/vote-for-your-favourite-faction-for-the-upcoming-beta
No i są wyniki (niekoniecznie oficjalne). 33% loch, 29% sylvan, 27% necro oraz 11% twierdza. Z tego wynika, że w kolejnej odsłonie bety ujrzymy, oprócz przystani i akademii, loch i sylvan. Aczkolwiek na początku myślałem, że wybieramy spośród necro vs twierdza oraz sylvan vs loch po jednej zwycięskiej frakcji. Wygląda na to, że się myliłem :P Dla mnie i tak na plus, obie te frakcje bym chętnie ujrzał, aczkolwiek nowe modele lisza i wampira także kusiły.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1462 : 16 Lipca 2015, 11:28:29 »
Czyli niewiele się pomyliłem. Byłem pewien, że Loch zajmie jedno z najwyższych miejsc. Jestem odrobinę zaskoczony jeśli chodzi o trzecie miejsce Nekropolii. Sądziłem, że to właśnie ona wejdzie do kolejnej bety, choć różnica w wyniku pomiędzy nią a Sylwanem jest w sumie niewielka, bo tylko 2%. Na nieco słabszy wynik Nekropolii mogło rzutować jej kopiowanie z H6, nawet mimo nowych modeli dla Lisza i Wąpierza.
Przewidywałem ostatnie miejsce świetnej w tej części gry Twierdzy, choć nieco zaskoczył mnie jej niski wynik zaledwie 11%.
Jeśli chodzi o ponowne przeliczenie i sprawdzenie głosów to raczej nic się zmieni, bo Ubi-Nox nie zauważył jakichś większych nieprawidłowości:
Cytuj
A recount will be operated tomorrow in the morning just in case. However it seems that those results appear to be genuine from what I saw. Stay tuned for official results! Good night councillors :)
Dziś możemy spodziewać się oficjalnych wyników i może nawet daty rozpoczęcia drugiej części bety.

Wiadomość doklejona: [time]16 Lipiec 2015, 20:52:32[/time]
Są już oficjalne wyniki głosowania. Pozostały bez zmian. Zostaliśmy przy okazji uraczeni fragmentem artu ulepszonej Hydry:

Wbrew wcześniejszym obawom nie będzie 50 odcieni fioletu na ulepszonych stworzeniach Lochu a przynajmniej na Hydrze. :P
A sama Hydra miodzio. :ok:

Wiadomość doklejona: [time]16 Lipiec 2015, 21:05:27[/time]
Wywiad z producentką Heroes VII Martą Krajewską z Limbic Entertainment:
http://tvgry.pl/?ID=5552
Jest tam pokazana walka Sylwanu z Twierdzą oraz Akademią.
Ent oficjalnie potwierdzony jako strzelec, co mnie, nie ukrywam, bardzo cieszy. Strzela zapuszczając korzenie, które wychodzą pod przeciwnikiem, czyli tak jak przypuszczałem. Jeleń jest dość spory trzeba przyznać. A sama pani producent trochę nieogarnięta. :P


« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2015, 21:40:16 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #1463 : 16 Lipca 2015, 22:55:08 »
Może dla wielu głosujących zbyt duży przesyt materiałem. Jeśli chodzi o H6 to najwięcej "czasu antenowego" miała właśnie Nekropolia. Nie żeby to była dla mnie wada, no ale to już kwestia gustu. Sylvanu nie widziano od dłuższego czasu, więc następuje wyczekiwany comeback. Zresztą różnice nie są jakieś strasznie znaczące. Jeśli chodzi o Loch to sam nie spodziewałem się, że jest tak lubiany. Cienie Mroku chyba się dobrze przyjęły i lud chce więcej.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1464 : 17 Lipca 2015, 14:15:34 »
Kolejny członek Rady Ivana imieniem Lasir:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/the-elven-ambassador-lasir
Jak na 300 lat na karku nieźle się trzyma. Strasznie delikatny, ale to pewnie przez to, że jest negocjatorem a nie wojownikiem.

Wiadomość doklejona: 22 Lipca 2015, 18:15:58
Arty oraz "blueprinty" Wąpierza i Liszaja :P
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/the-return-of-the-undeads
Modele 3D pojawią się w nadchodzących tygodniach wraz z aktualizacją strony.


Zarówno wersje podstawowe jak i ulepszenia są dla mnie o niebo lepsze niż ich poprzednicy, choć jak zwykle nieco przesadzają z dekoracjami, szczególnie u wersji ulepszonych. Już widzę te narzekania na HC na kościane naramienniki u nieulepszonego Lisza.


« Ostatnia zmiana: 22 Lipca 2015, 18:15:58 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1465 : 22 Lipca 2015, 18:10:18 »
 :upadl:
Wszystkie arty wyglądają przecudnie, lecz dla mnie to ulepszona wersja wampira najlepiej się prezentuje. Bije od niego swego rodzaju aura krwiożerczości i agresji, a to wszystko zasługa dobrze wykorzystanego koloru czerwonego, z którym, na szczęście, nie przesadzili.

Lisz wygląda jak jakiś fanatyczny kapłan rzucający zaklęcie ze swej księgi, co mi się niezmiernie podoba, ale nie rozumiem czemu pierwszy stoi na ziemi, a drugi się unosi na jakimś obłoczku (zainwestował w jakiegoś rodzaju silniczek rakietowy? xD).

Ogólnie jednostki te wyglądają świetnie. Teraz tylko czekać na ich modele w grze jednocześnie się modląc o to by ich nie schrzanili. ^^


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1466 : 22 Lipca 2015, 18:35:16 »
Sądzę, że podstawowy licz też się unosi, tylko ciężko jest to zauważyć. Arty naturalnie muszą być lepsze, bo nie są już kopią wampira i licza z szóstej części. Co do ozdób, od szóstej części już z tym przesadzają. Szczególnie odrażają mnie przekombinowani bohaterowie zarówno w VI jak i w VII. Wystarczy porównać ich z odpowiednikami z piątej części i zobaczy się, że gdzieś przesadzono.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1467 : 23 Lipca 2015, 10:04:47 »
Ja lubię nadmiar ozdób, zwłaszcza takich, jakie miała przystań w H6. W przeciwieństwie do moich przedmówców, uważam, że przesadzili z czerwienią u wampira, który wygląda jakby dali kolorowankę dziecku.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1468 : 23 Lipca 2015, 13:33:45 »
A ja jestem ciekawa jak się wpasują te jednostki do reszty. Chcąc nie chcąc frakcja została przerobiona na szaro-fioletową i reszta jednostek nie ma innych domieszek kolorów, a te nagle mają czerwień, złoto i zieleń. Mam nadzieję, że wprowadzi to przyjemną różnorodność a nie zgrzyt. Co prawda czerwone mazie u wampira są strasznie nałożone. Czerwień najlepiej pasuje do czerni. Z szarym też dobrze współgra, ale musi być to nieco lepiej przemyślane. Tutaj niekoniecznie mi to współgra.

Co zaś do ilości detalu... to jest obawiam się wynik mody wśród twórców gier. Wszędzie niemal postacie mają idiotyczną ilość elementów, które na dobrą sprawę są niepotrzebne. U lisza akurat uważam, że są w porządku. Przynajmniej tego nieulepszonego, który prezentuje się bardzo przyjemnie. W zasadzie wolała bym aby on był ulepszony, a podstawowa wersja była jeszcze inna.


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1469 : 23 Lipca 2015, 20:23:48 »
Nie mówię teraz o tawernie, ale trochę mnie irytuje to narzekanie fanów na wygląd. Równie dobrze mogliby wypuścić liszaja ubranego w worek po ziemniakach z księgą, albo tancerza na golasa z mieczem. Bez "niepotrzebnych" ozdób, mają to co do walki potrzebne. NO LUDZIE....
Mi się bardzo podobają detale u jednostek. Różne ozdoby, ciekawe kompozycje itp.
Co wy, chcecie żeby liszaj wyglądał tak?
http://i.imgur.com/HZbb9iu.jpg
Modyfikacja podobno będzie dozwolona, to sobie usuniecie to co wam nie pasuje. Jak twórcy posłuchają głosu ludzi, którym nie potrzebne są ozdoby, to Heroes 8 będzie wyglądało jak g*wno. Ja wolę, żeby jednostki wyglądały ładnie, a nie funkcjonalnie.

JEŚLI KOGOŚ URAZIŁEM, Z GÓRY PRZEPRASZAM.

Cytuj
Ja lubię nadmiar ozdób, zwłaszcza takich, jakie miała przystań w H6.
Przystani nie lubię, ale w H6 to cud, miód, malina. I TE DETALE....


« Ostatnia zmiana: 23 Lipca 2015, 20:26:19 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 95 96 97 [98] 99 100 101 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.074 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry