(Hadrian)
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 062
Uzależniony od niebieskiego
|
|
« Odpowiedz #30 : 08 Września 2011, 21:59:38 » |
|
Kolejna zmiana na gorsze. Chodzi mi o ulepsz. o kolorze niebieskim, laska jest super, ale głowa wygląda na doklejoną, źle, źle, nie wiem jak to możesz poprawić. Najlepiej zmień kolor głowy
|
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #31 : 09 Września 2011, 14:31:42 » |
|
Pozostałe jednostki (gnole i reptilony) dostępne w pierwszym poście;D
|
|
« Ostatnia zmiana: 09 Września 2011, 18:24:26 wysłane przez sylan »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #32 : 09 Września 2011, 15:18:13 » |
|
I'm trying something for the basilisk. it's not very good so far, but do you think it has potential? should have based it on the water elemental instead of the fire elemental maybe, because I can't change the head now
|
|
|
|
(Hadrian)
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 062
Uzależniony od niebieskiego
|
|
« Odpowiedz #33 : 09 Września 2011, 16:26:18 » |
|
Tak lepiej Sylan, o wiele lepiej w czerwonym, a te efekty, cud-miód! Wygląda świetnie
|
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #34 : 09 Września 2011, 22:52:10 » |
|
Ogólny wygląd jednostek jest zadowalający, wręcz wspaniały. Zaskoczyły mnie gnolle i reptilioni. Szamani z efektami są teraz bardziej klimatyczni. Nie mogę się doczekać kiedy zagram tą rasą. Jedynie problem jest z bazyliszkami, ale obecny wygląd nie jest taki zły.
Fauch, this "serpent" isn't very good. It doesn't fit with others creatures in sylan's fraction.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #35 : 10 Września 2011, 01:26:44 » |
|
if that's the texture, I know, I just applied a serpent texture to make it look coherent, but I can make it better (though, the fact that the water elemental texture is stretched like 5 times is very annoying)
and if it's the general idea... thought it could be easier to distinguish the basilisk and the gorgon/catoblepas, as they are both supposed to have deadly/petryfing stares. a serpent could bind his enemies for example.
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #36 : 10 Września 2011, 17:26:20 » |
|
Like basilisk from "Harry Potter and the Chamber of Secrets"?- He exatly kill with his vision, but he petrified when prey not look face to face with monster, but in other way. This isn't a bad idea. Worse is with model for the serpent.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #37 : 10 Września 2011, 19:05:06 » |
|
Istoty są ciekawsze, niż wcześniej. Bazyliszki mają lepszą głowę, niż tamte. W zasadzie wszystkie najważniejsze rzeczy w mieście. Tylko dziwię się, że w Sercu Ashan pokazałeś nowy rodzaj magii, czyli Voodo. Tutaj jakoś tego nie umieściłeś.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #38 : 11 Września 2011, 14:50:55 » |
|
@Fauch Your snake seems to be an interesting solution. However, it seems to me to be hard to do, especially when it comes to his head (maybe it will be good from wyverns), as the main model here should use the water elemental. In my opinion, I doubt that fits well into the city, the citadel has many well-structured beings and the city is more than the typical dino swamp without serpents, snakes etc. However, if you could improve and enlarge it may be boss in this faction, would be a good ..., P Thanks for your desire;) Ikonki jednostek;D Jeśli macie jakieś fajne artworki reptilonów, które byłyby fajne na bohaterów prosiłbym o wstawienie
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #39 : 11 Września 2011, 18:28:03 » |
|
Awatary ogólnie są ładne, ciekawe i najważniejsze, że pasują do jednostek. Chciałbym jeszcze zobaczyć bohaterów Cytadeli .
|
|
« Ostatnia zmiana: 11 Września 2011, 18:32:03 wysłane przez Widmax »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #41 : 11 Września 2011, 19:48:24 » |
|
yeah, icons look better than what I can do most of the time.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 23
Bua! Ha! Ha! Ha!
|
|
« Odpowiedz #42 : 12 Września 2011, 13:05:04 » |
|
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #43 : 13 Września 2011, 16:27:25 » |
|
Dzięki za arty, Niestety musiałem z nich zrezygnować, bo każdy rysowany był innym stylem i nie pasował do pozostałych. Głównie dlatego postanowiłem reaktywować bohaterów z trójki Mam nadzieję że są w miarę ok, bo na razie nie będę nic z nimi robił, może za jakiś czas... A tutaj przykładowy większy obrazek z ikonką. Nowe ikonki w mieście;P
|
|
« Ostatnia zmiana: 14 Września 2011, 16:58:13 wysłane przez sylan »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #44 : 13 Września 2011, 17:35:31 » |
|
|
|
|
|
|