Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 13    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Homm5: Cytadela v2.0 Mod (Czytany 99697 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 08 Września 2011, 21:59:38 »
Kolejna zmiana na gorsze. Chodzi mi o ulepsz. o kolorze niebieskim, laska jest super, ale głowa wygląda na doklejoną, źle, źle, nie wiem jak to możesz poprawić. Najlepiej zmień kolor głowy ^_^


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 09 Września 2011, 14:31:42 »


Pozostałe jednostki (gnole i reptilony) dostępne w pierwszym poście;D


« Ostatnia zmiana: 09 Września 2011, 18:24:26 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 09 Września 2011, 15:18:13 »
I'm trying something for the basilisk. it's not very good so far, but do you think it has potential?



should have based it on the water elemental instead of the fire elemental maybe, because I can't change the head now  :-/


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 09 Września 2011, 16:26:18 »
Tak lepiej Sylan, o wiele lepiej w czerwonym, a te efekty, cud-miód! Wygląda świetnie :D


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 09 Września 2011, 22:52:10 »
Ogólny wygląd jednostek jest zadowalający, wręcz wspaniały. Zaskoczyły mnie gnolle i reptilioni. Szamani z efektami są teraz bardziej klimatyczni. Nie mogę się doczekać kiedy zagram tą rasą. Jedynie problem jest z bazyliszkami, ale obecny wygląd nie jest taki zły.

Fauch, this "serpent" isn't very good. It doesn't fit with others creatures in sylan's fraction.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 10 Września 2011, 01:26:44 »
if that's the texture, I know, I just applied a serpent texture to make it look coherent, but I can make it better (though, the fact that the water elemental texture is stretched like 5 times is very annoying)

and if it's the general idea...
thought it could be easier to distinguish the basilisk and the gorgon/catoblepas, as they are both supposed to have deadly/petryfing stares. a serpent could bind his enemies for example.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 10 Września 2011, 17:26:20 »
Like basilisk from "Harry Potter and the Chamber of Secrets"?- He exatly kill with his vision, but he petrified when prey not look face to face with monster, but in other way.
This isn't a bad idea. Worse is with model for the serpent.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 10 Września 2011, 19:05:06 »
Istoty są ciekawsze, niż wcześniej. Bazyliszki mają lepszą głowę, niż tamte. W zasadzie wszystkie najważniejsze rzeczy w mieście. Tylko dziwię się, że w Sercu Ashan pokazałeś nowy rodzaj magii, czyli Voodo. Tutaj jakoś tego nie umieściłeś.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 11 Września 2011, 14:50:55 »
@Fauch

Your snake seems to be an interesting solution. However, it seems to me to be hard to do, especially when it comes to his head (maybe it will be good from wyverns), as the main model here should use the water elemental.
In my opinion, I doubt that fits well into the city, the citadel has many well-structured beings and the city is more than the typical dino swamp without serpents, snakes etc. However, if you could improve and enlarge it may be boss in this faction, would be a good ..., P
Thanks for your desire;)

Ikonki jednostek;D


Jeśli macie jakieś fajne artworki reptilonów, które byłyby fajne na bohaterów prosiłbym o wstawienie ;)


IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 11 Września 2011, 18:28:03 »
Awatary ogólnie są ładne, ciekawe i najważniejsze, że pasują do jednostek. Chciałbym jeszcze zobaczyć bohaterów Cytadeli  ;) .


« Ostatnia zmiana: 11 Września 2011, 18:32:03 wysłane przez Widmax » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 11 Września 2011, 19:44:55 »
Dużo dobrych artów nadających się pod portrety znajdziesz w google.pl i w deviantart.com
O to kilka z nich:







ten wyżej może trochę mniej

http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=fantasy+reptile#/dekgk5

http://browse.deviantart.com/?q=lizardman&order=9&offset=24#/dsptsq

Bądź wykorzystać te z Heroesa III- portrety Tatalończyków, z wyjątkiem futrzaków( czyt. gnolli).


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 11 Września 2011, 19:48:24 »
yeah, icons look better than what I can do most of the time.


IP: Zapisane
yasato400

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23


Bua! Ha! Ha! Ha!

Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 12 Września 2011, 13:05:04 »
Ja dam jeszcze kilka






Może się nada i tak jak napisał Belegor te z Heroes III, też mogą być.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 13 Września 2011, 16:27:25 »
Dzięki za arty, ;) Niestety musiałem z nich zrezygnować, bo każdy rysowany był innym stylem i nie pasował do pozostałych. Głównie dlatego postanowiłem reaktywować bohaterów z trójki :P Mam nadzieję że są w miarę ok, bo na razie nie będę nic z nimi robił, może za jakiś czas...



A tutaj przykładowy większy obrazek z ikonką.


Nowe ikonki w mieście;P



« Ostatnia zmiana: 14 Września 2011, 16:58:13 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 13 Września 2011, 17:35:31 »
Dzięki za arty, ;) Niestety musiałem z nich zrezygnować, bo każdy rysowany był innym stylem i nie pasował do pozostałych. Głównie dlatego postanowiłem reaktywować bohaterów z trójki :P Mam nadzieję że są w miarę ok, bo na razie nie będę nic z nimi robił, może za jakiś czas...




Tutaj są oczywiście bohaterowie z trójki, niektórzy trochę przerobieni. Myślałem, że ich nie spotkam w nowszych Herosach. W końcu się pojawili  :D

Edit: A opisy dodasz do nich jakieś nowe, czy będą takie same?


IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 13    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.053 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry