|
|
« Odpowiedz #1 : 09 Lutego 2014, 23:48:18 » |
|
Dawniej lubiłem grać Sandro, no bo Sandro i jego skill do siły czarów. Teraz przerzuciłem się na bohaterów mocy niż magi, więc wybór padł na Tamikę. Umiejętność dla czarnych rympcerzy +1 do szybkości oraz podwyższona obrona i atak dają moc. Nie raz przesądziły te jednostki o wyniku bitwy plus szansa na podwójne obrażenia. U mnie podstawą na jako takki odział jest mięcho armatnie (kościeje), wampiry i lisze. Rycerze dochodzą z czasem pod Tamikę, reszta jest do uzupełnienia w trakcie gry. Skille wiadomo, nekromancja. Atak, płatnerstwo, przydatne dla naszych podopiecznych. Dla czarów magia ziemi obowiązkowo, dla wskrzeszenia i spowolnienia, deszcz meteorów, implozja. Mądrośc dla nauki każdego lvlu czaru. Powietrza tez się nieraz przydaje do przyśpieszenia, błyskawica na początek, morowe powietrze, lub teleporty, lot na mapie świata. Czasem można pokusić się na magię ognia, grupowy berserk to jest to. Jak chce się mieć jeszcze dużo many mozna zainwestować w inteligencję. Z pozostałych umiejętności przydatne bywają logistyka i znajdowanie drogi, zwłaszcza przy dużych mapach. Jak ktoś lubi lisze to może wziąć łucznictwo, acz to jest jedyna jednostka strzelająca, więc to kwestia wyboru. No chyba ze zbierzemy amulet grabarza, buty strupa i kaptur wampira, no to wtedy możemy poszaleć z ilością liszy. Polecam poskładać też zbroje przeklętego. W skompletowaniu setu, zawsze moze nam pomóc czarny rynek, lub podbicie miasta w którym jest sprzedawca artefaktów. Co do rozbudowy miasta, pierwsze kroki to rozbudowa kapitolu. Nastepnie polecam dążyc do mauzoleum, im wcześniej coś strzelającego tym lepiej, potem wampirki. Im ich więcej tym lepiej, w końcu się wskrzeszają na polu bitwy z żywych jednostek. No i rzecz jasna nekromatron dla nekromancji. Dalej pozostawiam wolną rękę.
|