|
|
« Odpowiedz #3225 : 21 Stycznia 2011, 16:49:54 » |
|
Ho, ho co za screen! Ta jednostka pomiędzy obeliskami to odwrócony tyłkiem obrońca. Chyba.
Ale czy oczy mnie nie mylą? Czy to może być prawda? Czy ja widzę dwunastu graczy? Czy nie powinno być ich ośmiu? Czy rzeczywiście będziemy mieli dwanaście kolorów do wyboru? Poza tym zdetronizowano gracza czerwonego. Odkąd pamiętam czerwony był pierwszym kolorem, tu zaledwie szósty.
Edytor prezentuje się ładnie, wydaje się być bardziej przystępny od tego z H5 i bardziej zbliżony do tego z H3. Cieszy mnie to.
|
|
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2011, 16:54:32 wysłane przez hamlet »
|
IP:
Zapisane
|
Narody, narody! Po diabła narody Stojące na drodze do szczęścia i zgody? Historia nam daje dobitne dowody: Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody - Narody, narody, narody!
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3226 : 21 Stycznia 2011, 16:59:46 » |
|
Ta jednostka pomiędzy obeliskami to odwrócony tyłkiem obrońca.
Podobnie jak Percival uważam, że jest to Siostra. Ma ciągnącą się do ziemi suknię, charakterystyczny wzór i blond włosy. Jeździec wygląda trochę jak duch i jest w dziwnej pozycji. Poczekam do filmików albo screenów na których więcej będzie widać, bo jak na razie to nie ma nic do oceniania.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 15
|
|
« Odpowiedz #3227 : 21 Stycznia 2011, 17:05:52 » |
|
Ho, ho co za screen! Ta jednostka pomiędzy obeliskami to odwrócony tyłkiem obrońca. Chyba.
Ale czy oczy mnie nie mylą? Czy to może być prawda? Czy ja widzę dwunastu graczy? Czy nie powinno być ich ośmiu? Czy rzeczywiście będziemy mieli dwanaście kolorów do wyboru? Poza tym zdetronizowano gracza czerwonego. Odkąd pamiętam czerwony był pierwszym kolorem, tu zaledwie szósty.
Edytor prezentuje się ładnie, wydaje się być bardziej przystępny od tego z H5 i bardziej zbliżony do tego z H3. Cieszy mnie to.
No rzeczywiście widać 12 kolorów, jeśli to ma świadczyć o zwiększeniu liczby graczy , to bardzo mnie to cieszy (więcej do roboty podczas walk z SI ). Widać też , że graficy w tej części się postarali , bardzo ładnie wszystko wygląda , Duży + dla Blach Hole , no i oczywiście dla Ubi .
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #3228 : 21 Stycznia 2011, 18:04:31 » |
|
12 kolorów i to jakich: piaskowy, "teal", etc. Widać dodanie mroku do klimatu gry wzięli na poważnie. Jeśli to screen edytora to coś czuję, że menelag w edytorze szóstki będzie mógł poszaleć do woli.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 140
|
|
« Odpowiedz #3229 : 21 Stycznia 2011, 18:14:17 » |
|
Edytor wg mnie naprawdę prezentuje się dobrze. Znacznie lepiej niż ten z 5, do którego nie mam nawet siły właźić (choć porobić mapki do gier strategicznych lubię). Wogóle edytory do Heroes'ów są bardzo rozbudowane, co wynika z samej gry i zrobienie porządnej mapy zajmuje naprawdę sporo czasu.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3230 : 21 Stycznia 2011, 18:46:59 » |
|
Ej no, czy ktoś ma może linka do tego screena ? Wszyscy dyskutują o jakimś, a nigdzie go nie można znaleźć.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 111
Feel the power of Tiger !
|
|
« Odpowiedz #3231 : 21 Stycznia 2011, 19:06:09 » |
|
No właśnie i skąd info o edytorze ?? A wracając do Łapacza snów to moim zdaniem jest to najlepsza jednostka Orków. Nie przeszkadza mi ta jego łapa, wręcz przeciwnie, nadaje mu charakteru.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3232 : 21 Stycznia 2011, 19:14:45 » |
|
Nie łaska zajrzeć na poprzednią stronę? http://pliki.jaskiniabehemota.net/h6/uploads/files/h6_edytor_map_1.jpgW edytorze h5 wkurza mnie nieintuicyjość. Poza tym żeby zrobic jakąś bardziej rozbudowana mapę trzeba umieć skryptować I denerwuje mnie też wybór oświetlenia mapy.Mam nadzieję, że poprawia to w H6, bo krwotoku dostanę. A właśnie, zna ktoś może jakąś bardziej dokładną datę ukazania się edytora do H6? PS. Zwróćcie na dziwny wygląd kopalni rudy. Wygląda jak wielki dół, nie jak kopalnia.
|
|
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2011, 19:20:08 wysłane przez hamlet »
|
IP:
Zapisane
|
Narody, narody! Po diabła narody Stojące na drodze do szczęścia i zgody? Historia nam daje dobitne dowody: Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody - Narody, narody, narody!
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 140
|
|
« Odpowiedz #3233 : 21 Stycznia 2011, 19:22:16 » |
|
Chyba będzie jakieś uaktualnienie na głównej stronie, bo jak ją włączam, to wyskakuje mi error. Może dodadzą więcej modeli jednostek, itp. Luk coś wspominał przy newsie z łapaczami snów, abyśmy spodziewali się nowości...
|
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 29
a buuu
|
|
« Odpowiedz #3235 : 21 Stycznia 2011, 19:52:08 » |
|
Link jest ukryty w mojej wypowiedzi Trzeba by zmienić kolor dla linków na jakiś wyraźniejszy, bo coś ślepota się szerzy. Zauważyłem że jednostki na starszych screenach mają inne otoczki, dostosowane do frakcji czyżby Ubisoft raczył nas dziennymi screenami z wersji alfa :?
|
Zjadłeś wszystkie rozumy ... Wymówkę ci zrobię:
Czemuś ani jednego nie zostawił sobie?
"Czerwono-Irydująco-Elfio-Słowcka Mniejszość Narodowa zawitała i tu"
wujek Hells :]
|
|
|
(Hydromax)
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 194
|
|
« Odpowiedz #3236 : 21 Stycznia 2011, 20:10:55 » |
|
Hmmm.. Zauważyłem na screenie w przejściu pomiędzy kryształami stoi nasza bezbronnie wyglądająca uzdrowicielka
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #3237 : 21 Stycznia 2011, 22:42:20 » |
|
Muszę przyznać, że edytor map prezentuje się fajnie, pewno będzie o wiele lepiej zrobiony niż w D3, przede wszystkim same mapy pewno większe od tych pokórczów. Co dzień widac coraz większą postępy, ga naprawdę wydaje się zbliżać w stronę być może godnego następcy swoich poprzedników. Żałuje obecnie iż wydałem kasę na ten .datowski niewypał, bo teraz nie kupię raczej H6 No ale tak to jest jak się łatwowiernie wierzy w możliwość odniesienia sukcesu przez Akellę...No ale gdy ma wychodzić niedługo Wiedźmin 2, Diablo 3 w najbliższej przyszłości to jednak trzeba uszczuplić pasa nawet przy takim tytule
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 15
|
|
« Odpowiedz #3238 : 22 Stycznia 2011, 09:51:47 » |
|
Muszę przyznać, że edytor map prezentuje się fajnie, pewno będzie o wiele lepiej zrobiony niż w D3, przede wszystkim same mapy pewno większe od tych pokórczów. Co dzień widac coraz większą postępy, ga naprawdę wydaje się zbliżać w stronę być może godnego następcy swoich poprzedników. Żałuje obecnie iż wydałem kasę na ten .datowski niewypał, bo teraz nie kupię raczej H6 No ale tak to jest jak się łatwowiernie wierzy w możliwość odniesienia sukcesu przez Akellę...No ale gdy ma wychodzić niedługo Wiedźmin 2, Diablo 3 w najbliższej przyszłości to jednak trzeba uszczuplić pasa nawet przy takim tytule
No tak Diablo 3 też zapowiada się dobrze , z resztą wszystkie gry od Blizzarda są świetne (moim zdaniem). Wracając do edytora , nigdy w nim długo nie siedziałem, i pewnie kupując nowe Heroesy sprawdze tylko z czym to się je i na tym zakończy się moja przygoda z edytorem . No ale jak już wcześniej pisałem całokształt Heroes 6 zaczyna mi się bardzo podobać
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 809
|
|
« Odpowiedz #3239 : 22 Stycznia 2011, 11:54:07 » |
|
Co do Dreamwalkera, tak jak u wielu rzuciła mi się w oczy ta łapa. Jednak najbardziej mnie zastanawia, kto to przetłumaczył jako "Łapacz Snów" De fecto "Dreamwalker" może tłumaczyć jako Wędrowiec Snów, Kroczący Wśród Snów, Podróżnik Snów... ale skąd tu "Łapacz" to ja nie wiem . Jeśli chodzi o edytora, mam nadzieję, że łatwo też będzie robić wyspy, bo brzegi są tak uformowane, że pewnie będzie trzeba pracować godzinę nad niewielkim fragmentem ładnie uformowanych brzegów. Mam też nadzieję, że mapy będą tak robione, aby gracz mógł stworzyć podobnie. W poprzednich Heroesach dało się zrobić mapę identyczną co do tych tworzonych przez twórców, nawet H4 z licznymi nowymi skryptami typu zmienianie właściciela czy usuwanie obiektu podróży, z kolei w H5 mapy w dodatkach były tak przeskryptowane, że taki fan, nawet gdyby tworzył wspaniałe mapy, to nie udałoby mu się np. zmienić drzewo w pień (tak jak wtedy gdy atakował Cyklop) czy robić "rytuał" gdzie naokoło różne czary się pojawiały na mapie. Wolałbym, aby mapy były uboższe w skrypty, ale żeby były możliwe do odwzorowania w edytorze. Mam też nadzieję, że tworzenie demek będzie prostsze.
|
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”
Friedrich Nietzsche
|
|
|
|