Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 232 233 234 [235] 236 237 238 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036558 razy)
michal13171
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 17

Zobacz profil
« Odpowiedz #3510 : 07 Lutego 2011, 15:10:04 »
sorki nieobejrzałem do końca tej stronki
a wiecie może co o demie h6 jakieś newsy na temat ba ja niejestem pewien ale na takiej ruskiej stronie zobaczyłem niedokończone demo h6
ale te strone już zlikwidowali


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3511 : 07 Lutego 2011, 17:15:39 »
Mnie się dzisiejszy screen też podobał. Zauważyliście jednak jedną prawidłowość? Wszystkie screeny są pod podobnym kątem zrobione, boję się, że będzie sztywna kamera. Mnie podobała się możliwość manipulacji kamery w 5.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3512 : 07 Lutego 2011, 17:19:10 »
E... nie zawsze była pod samym kątem, przy pokazie jednostek była inna, podobnie w czasie akcji. Po prostu daja screeny pod takim kącie by to najlepiej pokazać. Raczej kamera będzie ruchoma, to jest przy każdej nowszej strategii. Jeden ze standardowych elementów.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #3513 : 07 Lutego 2011, 17:39:38 »
Dokładnie. Kamera jest potrzebna w takich grach, przy manewrach wojsk itp. Sam zaś jakoś nie zachwyciłem się tym screenem, widziałem już lepsze :P Zaś opis bardzo mi się spodobał, tak śmiesznie czytać o plotkach mówiących iż nekromanci zaczynają obwarowywać Heresh ;D


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #3514 : 07 Lutego 2011, 19:35:30 »
Mnie się dzisiejszy screen też podobał. Zauważyliście jednak jedną prawidłowość? Wszystkie screeny są pod podobnym kątem zrobione, boję się, że będzie sztywna kamera. Mnie podobała się możliwość manipulacji kamery w 5.
Nie jest pod tym samym kątem. Porównaj sobie te dwa screeny:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_Jaguar_Warrior.jpg
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_Warrior_Victory.jpg
Na pierwszy rzut oka widać, że drugi screen przedstawia scenę sekundę po sytuacji z pierwszego, ale w innej perspektywie. Widać tą samą scenerię, ten sam powalony pień drzewa, te same jednostki wokół, a Wojownik Pantery powala jednostkę demonów. Czyli możesz być spokojna o kamerę :)

A ja czekam na piątkową niespodziankę... ;>


IP: Zapisane
Adaskop

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 147


Abraham.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3515 : 07 Lutego 2011, 21:01:15 »

A co sądzicie o dzisiejszym sreenie, mnie zachwycił, mimo iz dużo nie pokazuje. Widać jednak, że dbają o kazdy szczegół. Widac każda cegiełkę zewnętrnej warstwy mostu. Cud-miód po prostu.
Podoba się, a i owszem podoba. Ciekawe tylko w takim razie jakie będą wymagania najnowszej części. Mam nadzieje, że to nie będzie wymagało kombajnu do gry. Heores musi mięc pewną dynamiczność i szybkość. Nie wyobrażam sobie, aby tury długo się wczytywały etc. Ale sam screen ładny. Podoba mi się bohater Heaven. No i też czekam na niespodzianke. Może to ta upragniona nowa rasa...


IP: Zapisane

Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #3516 : 07 Lutego 2011, 21:20:58 »
Wydaje mi się, aczkolwiek mogę się mylić (w wielu grach to słyszałem ale niewiem dokładnie ilu oraz których), że twórcy zapewniali iż gra będzie chodzić na przeciętnym zwykłym sprzęcie. Poza tym to byłaby porażka z ich strony w razie innej sytacji bo przecież nikt dla jednej gry nie kupi sobie nowego sprzętu.


IP: Zapisane
Irydus

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


a buuu

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3517 : 07 Lutego 2011, 21:59:51 »
Animacja siostry jeszcze ujdzie, ale włosy tego "radiant glory" to porażka :D

Co do animacji Sukkuba i Lamasu to się zgadzam, tragedia :P Sukkub nie wygląda w ogóle ponętnie, a to spuchnięte i nabrzmiałe lamasu z obrazka lepiej się przedstawia od wychudzonej szkapy z animacji. Do animacyjnych wpadek, można też zaliczyć sztywne wypustki na głowie prządki.


IP: Zapisane
Zjadłeś wszystkie rozumy ...
Wymówkę ci zrobię:

Czemuś ani jednego nie zostawił sobie?

"Czerwono-Irydująco-Elfio-Słowcka Mniejszość Narodowa zawitała i tu"

wujek Hells :]
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3518 : 07 Lutego 2011, 22:38:55 »
Na kwasowej grocie są juz przetłumaczone zdolności wszystkich jednostek- najbardziej jestem rozczarowny infernem, czemu:
-Ani sukkub, ani rodzicielka nie strzelają. To drugie tylko wcina manę (lub przekazuje bohaterowi jak zostanie zaatakowane) i się płodzi.
-Jedyna zdolnośc strzelecką mają dręczyciele, ale to tylko gdy opuścą bezpieczna linię by nie zranić swoich.

Czyli to miasto nie nadaje się zbytnio do oblężeń- bez strzelców ciężka sprawa.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #3519 : 07 Lutego 2011, 22:44:29 »
Na kwasowej grocie są juz przetłumaczone zdolności wszystkich jednostek- najbardziej jestem rozczarowny infernem, czemu:
-Ani sukkub, ani rodzicielka nie strzelają. To drugie tylko wcina manę (lub przekazuje bohaterowi jak zostanie zaatakowane) i się płodzi.
-Jedyna zdolnośc strzelecką mają dręczyciele, ale to tylko gdy opuścą bezpieczna linię by nie zranić swoich.

Czyli to miasto nie nadaje się zbytnio do oblężeń- bez strzelców ciężka sprawa.

Nie Koniecznie Belegorze, sądze że to zrównoważą umiejętnością bramy i większą wytrzymałością jednostek albo coś w tym guście.
Przecież wszystkie zamki powinny mieć inne taktyki ale w ramach równowagi silł (taka mam ja nadzieje). Ponadto to iż brak strzelców w armii Infernum, to pewne pośrednio "picie", do zbieżności  między ich zamkiem i taktykami a taktykami typowymi dla Twierdzy...


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3520 : 07 Lutego 2011, 22:47:43 »
Wątpię.... taktyka obu miast znacząco się różni. Inferno polega na autodestrukcji wrogów (sukkub i czart) i bramie, zaś twierdza na bezpośrednim i szybkim ataku.

Demony przyswajają ból i wykorzystują go przeciw wrogom, orkowie zaś podczas szału krwi stają się odporniejsi na obrażenia. Ich strategie to dwie różne bajki.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #3521 : 07 Lutego 2011, 23:06:49 »
Wątpię.... taktyka obu miast znacząco się różni. Inferno polega na autodestrukcji wrogów (sukkub i czart) i bramie, zaś twierdza na bezpośrednim i szybkim ataku.

Demony przyswajają ból i wykorzystują go przeciw wrogom, orkowie zaś podczas szału krwi stają się odporniejsi na obrażenia. Ich strategie to dwie różne bajki.

Ale jedna z drugiem wynika. Zgodzę sie że są to różne taktyki jak już mówiłem to w poprzednim poscie, dlategóż (jak ja mniemam) dali tak mało jednostek dystansowych "Piekielnikom" żeby cokolwiek pardziej przypominało to "orgins" (kurcze polskie słowo mi "wyszło" żródła/korzenie ?) taktyki orków (które nie maja przecież zdolności demonów, tylko ich odporności). I na dodatek dodam że to moja taka hipoteza nie popart zbyt bardzo żadnymi źródłami.

Edited: o Laceratorach, co moze troche przypominać o orkach. (pokazywać skąd-  -co)
Cytuj
Ur-Traggal's favored creatures, the Tormented and Lacerators, have vowed unwavering allegiance to the philosophy and become more powerful with each blow they deliver or receive.
wolne tłumaczenie jeśli trzeba|:
Faworyci Ur-Traggal'a Władcy Bólu, Dręczyciele i Rozdzieracze, ślubowali niezachwianą wierność jego filozofii,oraz stają sie coraz bardziej potężni (tj. rosną w silę) z każdym ciosem jaki zadadzą lub otrzymają.
To mi sie nieodmiennie kojaży z szałem, jednagrze Orki są stworzone nie tylko z demonów, więc uderzenie ich odbiera im szał...
Co więcej sądze że i Dręczyciele i Orki są kreaturami podobnego poziomu więc można w jakiś sposób łączyć w sposób wynikowy(ewolucyjny) te 2 jednostki.

Również Breeder - Mother Breeder mi niejako wspomina coś, co gdzieś już nie wiem gdzie wyczytałem, że one będą cały czas "produkować/rodzić" (ulepszone tylko-MB ??) impy, czy cuś w tem stylu (jeśli się mylę poprawcie mnie). I tem samym impy "wyprodukowane  na polu walki będące oczywistym mięsem rzuconym na pożarcie będą pełniły role analogiczną do roli impów z Twierdzy. (?)


« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2011, 00:08:18 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3522 : 08 Lutego 2011, 10:28:07 »
W twierdzy żadnych impów nie było, a role miesa armatniego w dosłownym znaczeniu pełniły i pełnia gobliny. Impy będą raczej służyć do regeneracji rodzicielki, byłoby fajnie gdyby nimi rzucała, ale w zdolnościach nie ma o tym najmniejszego wspomnienia.
Czyli nici z balansu- bo jak inferno bez ani jednego strzelca może sie rónać z miastami posiadającymi strzleca. Nim jednostki inferna dobiegną do przeciwnika juz mają obrażenia od strzał kusznika/ centaurki/licza/kościanego włócznika. 


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

PaulinaS

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 13


Zobacz profil
« Odpowiedz #3523 : 08 Lutego 2011, 11:45:51 »
Ja się wypowiem na temat najnowszych screenów - zgadzam się z Wami - są rewelacyjne, piękne po prostu. :)

Teraz pędzę poczytać o jednostkach, z poprzedniego posta już wyczytałam, że Inferno nie ma strzelców. Mam nadzieję, że to będzie jakoś wyrównane punktami ruchu czy też czarami, wytrzymałością jednostek i odpornością na strzały. Coś  w tym stylu.


IP: Zapisane
"Nie dyskutuj z debilem, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem."
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #3524 : 08 Lutego 2011, 11:51:50 »
Belegor , zgadzam się z tobą  , ale jeśli Sukkub będzie jedną ręką strzelał a drugą biczował ? Zastanowiłeś się nad tym?


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Strony: 1 ... 232 233 234 [235] 236 237 238 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry