Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 234 235 236 [237] 238 239 240 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036534 razy)
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3540 : 08 Lutego 2011, 18:23:20 »
Co do otoczek to zauważ że na początkowych screenach różnią się kolorem, ale później już nie. Każda frakcja ma inną otoczkę w kształcie, ale nie w kolorze. Wydaje mi się, że to albo tak zostanie albo będzie tak jak na początku. Może kolor otoczki zależy od koloru flagi?


IP: Zapisane
Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #3541 : 08 Lutego 2011, 20:30:55 »
Edit 2: A co z Liszem? W opisie jego umiejętności nie ma nic o strzelaniu.

Co z liszem? Otóż tam, gdzie nie występuje bezpośrednio słowo "strzelać" w różnych odmianach, można znaleźć pewne poszlaki wskazujące na to, że tak, jednostka może strzelać. Bo cóż innego może oznaczać "brak kar za zasięg"? Naprawdę, wszystko musi być powiedziane bezpośrednio? :huh:


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3542 : 08 Lutego 2011, 20:44:21 »
Brak kar za zasięg to też zdolność strzelecka... ten zwrot występował juz u strzelców z H3.

Tą zdolnośc ma tez szkielet włócznik, to znaczy że licz poza tym brakiem ma zdolności czarodzieja, ale już nie ma chmury trującego gazu. Czyli jest strzlecem-magiem. Brak kar za zasięg to też zdolność, a czy któraś z pozostałych jednostek z infermo ma coś podobnego?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #3543 : 08 Lutego 2011, 21:07:36 »
Muszę przyznać, że przybajeżyli z tym ogrodem, poszli po całości, po prostu cudowny screen :rolleyes: Tutaj widać jak gra jest dokładna, te wszystkie detale ;D Zaś co do Inferna to martwi mnie ten brak, bo nawet ten pokręcony strzelec będzie niewygodny, nastawiony na walkę wręcz, zresztą sukkuby nie zawsze będziemy mieć, Czarty tym bardziej i co wówczas? Zaś co do sukkubów to wydaje mi się, że wzorują się na Czarcie z H3, on też jedynie walił z bicza ale był z niego niezły koks :D


IP: Zapisane
Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #3544 : 08 Lutego 2011, 21:11:41 »
wiesz co Belegorze, pokrętnie to sformułowane, ale dręczyciel i czart mogą mieć zdolności zadawania obrażeń na dystans, być może nieregularnie, jako jakaś zdolność specjalna aktywowana itp. więc pewnie nie będzie można ich nazwać standardowymi strzelcami. Niemniej niewykluczone, że coś tam strzelać będzie. Nawet na screenach dręczyciel stał z tyłu co mnie trochę dziwiło. Pozostałe jednostki, prócz reproduktora zdają się mieć możliwości do bardzo szybkiego znajdowania się przy przeciwnikach, poza tym oczywiście brama itd. W sumie cieszy mnie to, bo widać, że taktyka poszczególnych frakcji będzie jeszcze bardziej różnorodna niż w poprzednich częściach.

Opisy w sumie są niezłe, choć z niektórych niewiele wynika. Ale może właśnie w piątek dowiemy się więcej o sposobach ataku danych jednostek? A może pojawią się budynki i artefakty? Jak mawiał nasz kochany Jacek Krzynówek- byle do przodu! ;) 


IP: Zapisane
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #3545 : 08 Lutego 2011, 21:17:15 »
Włącze się do dyskusji na temat strzelca inferno.
Panie i Panowie, zauważcie, że szybka jednostka potrafi zastąpić strzelca.
Szczególnie latająca, z unikaniem kontrataku i ew. powrotu na pierwotne miejsce(a la harpia z H3)

@EDIT;
hej, olśniło mnie, a co by było gdyby Reprotuktor pluł jakimś kwasem tak jak W H4 Jadowity Pomiot?
To tak poza tworzeniem impów...


« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2011, 21:20:42 wysłane przez Rakszasa Maciej » IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #3546 : 08 Lutego 2011, 21:17:29 »
Brak kar za zasięg to też zdolność, a czy któraś z pozostałych jednostek z infermo ma coś podobnego?

Wyjaśnij mi jedną rzecz Belegorze, od kiedy brak kar za zasięg decyduje o tym, że dana jednostka strzela? A może ten Okaleczyciel strzela, tylko zadaje mniejsze obrażenia jeśli linia strzału napotka jakieś przeszkody np. kłodę. To jak powiedzieć, że zranisz kogoś nie ważne z jakiej odległości, nawet wielkich przeszkód i mocno go przy tym zranisz, no chyba, że w miejsce szczególnie narażone np. kręgosłup czy okolice szyi.

 Zresztą te wszystkie "historyjki" potrafią zmylić, bo wkrótce się okaże, że Chwała jest jednostką czarującą. Radzę jeszcze poczekać, aż do chwili wydania demówki. Tak, tak, mogę się mylić, ale nie zapominajcie moi drodzy, że wasze przepuszczenia też mogą być błędne aż do chwili wydania demo/oryginalnej wersji. To też się tyczy wyglądu bohaterów, jednostek...

 A te no, wspomnienie o Crag Hacku ktoś zauważył? Widzę, że trochę poważnie biorą rocznicę M&M, ale to zawsze może być fałszywą pułapką aby starzy dobrzy gracze, nadal myśleli, że Ashan to Colony, Enroth, Antagarich, a Rozliczenia i Axeothu nie było. Jeśli wierzyć przepuszczeniom stary Erwan, wie co robi.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3547 : 08 Lutego 2011, 21:20:28 »
Draupnir z opisu reprodutkorki wychodzi że ona nie będzie się poruszać- na pewno nie szybko. Pokrętny, czy nie.... oblężeniu pomoże tylko brama, ale co jeśli się jej nie rozwinęło? Klapa. Miejmy nadzieję, że piątkowa niespodzianka coś wyjaśni.

A "brak kary za zasięg" przepraszam, a do kogo innego ma się zwracać, jak nie do strzelca, hm? Przeciez czarującej jednostce zasięg nie ma znaczenia, dla jednostki atakującej bezposrednio też nie- nie traci nic a nic z punktu ataku jak przebiegnie chociaż z pół pola bitewnego. Ale dla strzelca miało to znaczenie, ci co grali w czwórke wiedzą co mówię.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #3548 : 08 Lutego 2011, 23:34:22 »

A "brak kary za zasięg" przepraszam, a do kogo innego ma się zwracać, jak nie do strzelca, hm? Przeciez czarującej jednostce zasięg nie ma znaczenia, dla jednostki atakującej bezposrednio też nie- nie traci nic a nic z punktu ataku jak przebiegnie chociaż z pół pola bitewnego. Ale dla strzelca miało to znaczenie, ci co grali w czwórke wiedzą co mówię.

Ale są bronie, nawet jeśli pochodzą prosto z ciała(w tym przypadku kolce), które posiadają znaczną karę za zasięg. Dodatkowo zauważ, że Heroes VI zaczyna być powoli mieszanką strategii a RPG, więc mogą być strzelcy, którzy nie zawsze są dobrymi, a pomimo to przydatnymi. Może z przeszkodami zadadzą coś 10 obrażeń(w przepuszczeniu), a bez 13. Zresztą brak ten umiejętności u jednostki może być wynikiem 3 rozwiązań:
a) Albo Liche/sze/cze miały już o wiele wcześniej opisane niektóre zdolności, a pozostałe "dopisano".
b) nie zawracano sobie głowy takimi "lekkimi umiejętnościami" jak strzelanie, latanie, "brak kary na zasięg"... Podczas gdy inne jak "posłuszeństwo wobec Ashy" już istniały, dłużej niż pozostałe(te "historyjki").
c) Niektóre "Historyjki" można traktować jako poinformowanie gracza, że taka a taka jednostka jest ważna z tego a tego względu, że każda jednostka jest ważna w grze i na mapie taktycznej, a nie, że"bez szkieletów i ghuli sobie poradzę, więc wezmę tylko duchy i wampiry." a potem załamanie, że przegraliśmy. Umiejętności jak "nieumarły" raczej nie stanowią wielkiej roli w taktyce, ale "klejące włócznie" no to już tak. Niektórym nie dano "potocznego wyjaśnienia", więc ciężko prosto powiedzieć jakie umiejętności posiadają np. Chwały.


« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2011, 23:41:03 wysłane przez Nightin » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3549 : 09 Lutego 2011, 08:16:48 »
Chwała działa na takiej samej zasadzie co jednorożec- co ona zaatakuje, lub skontratakuje to może oślepić, z tą różnicą że ona lata, a jedorożec nie.

Czyli podsumowując: chwała jak gryf to latająca jednostka, przeznaczona do szybkiego desantu. Podoobna sytuacja może być w przypadku Krzyowców łońca, bowiem oni też mogą latać (mają taką zdolność) i oślepiać.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #3550 : 09 Lutego 2011, 14:06:50 »
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_Map_discovery.jpg
Kolejny screen, który nie przedstawia nic nowego poza koloseum - jak zwykle bardzo ładny, a szczególnie te wodospady.
"A dla znudzonych bajecznie kolorowymi screenami możemy zdradzić, że jutro będzie bardziej mrocznie..."
A na tawernie już wiedzą co będzie jutro ^^ Może wreszcie teren Nekro lub Inferno  :rolleyes:
No i w końcu pierwsze wideo Q&A, które nie w nosi właściwie nic nowego prócz artów wierzchowców - te z Nekro i Inferno są szczególnie urzekające - a także art żeńskiej formy herosa mocy i wspomnienie kilku postaci z poprzedniej części gry takich jak Solmyr, Crag Hack, Sandro, Lord Kilburn, ale oczywiście bez żadnych konkretów. :)
Edit: Zapomniałem o linku do filmiku :P:
http://www.youtube.com/watch?v=LSD1d4uoltg&feature=player_embedded


« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2011, 18:16:21 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3551 : 09 Lutego 2011, 17:41:11 »
No trzeba przyznać, łądny ten art. Koloseum nieźle zrobione, choć mogliby darować te flagi. Wodospady i mostek- robią swoje, nie ma to jak wiejski, urokliwy zakątek pełen.... krwiożerczych orków. Przed mostkiem- gobliny i łapacze snów, za mostkiem wojownicy jaguara, a potem bestioludzie i miażdżyciele tuż przed koloseum. Fajnie jednym słowem. W tym arcie zabrakło tylko cyklopa  ;D. Ciekaw jestem jednego- bo kopalnia kamieni jest oflagowana, lecz przed nią sa strażnicy w postaci harpii. Czy to znaczy, że jak zdobędziemy miasto i wszystkie okoliczne kopalnie będą już nasze to nie trzeba pokonywac strażników, czy może trzeba by te produkty kopalni szły do nas?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #3552 : 09 Lutego 2011, 18:24:01 »
W poprrzednich częściach jak potwór/bohater zastawił drogę do kopalni, to ona mimo wszystko dawała nam surowce...
Screeny ładne... Ale nie ma na nich nic nowego, w filmiku potwierdzili kilka rzeczy, ale w sumie też nic nowego. ;)


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3553 : 09 Lutego 2011, 21:58:59 »
Świetnie że pokazali za to kilka nowych artów: wierzchowców, paladynów dwóch różnych płci. Co do koni to najbardziej się rozczarowałem tym z inferma, bowiem spodziewałem sie czegoś bardziej zmorokształtnego. Reszta koni w porządku, choć wolałbym by każda nacja miała oddzielne rodzaje wierzchowców jak to było w piątej odsłonie gry.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #3554 : 09 Lutego 2011, 22:04:38 »
Dla mnie szczerze mówiąc nic nowego jeśli chodzi o screeny, video jeszcze nie oglądałem. Muszę jednak przyznać, że nudzi mnie to powoli, przydało by się coś nowego, tak jak choćby nowa rasa ;D


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 234 235 236 [237] 238 239 240 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry