Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 244 245 246 [247] 248 249 250 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036541 razy)
seboran
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 87

Zobacz profil
« Odpowiedz #3690 : 14 Lutego 2011, 23:34:10 »
Necro jest złożony tylkoz nekromantów.Oni sami żyją w ładzie,zaś w walce przywołują stworzenia,które nie koniecznie są w takim stanie ukojenia.Uważam,że raczej jedynie stare sztuki-jeszcze sprzed wojny smoków(czy jak ona się tam nazywała)dorastały do tak wielkiej formy.
Czyli ten smok musiał mieć po prostu wiele lat.Wiem,że to dziwne,ale spójrzcie na jego ułożenie:Nie dopracowali skrzydeł,nie powinny stać,tylko być rozsypane...Al to co zwróciło moją uwagę,to to że on tak jakby ze starości umarł-co raczej jest u smoków niemożliwe...
Leży sobie spokojnie,pilnując czegoś,leży na swoim leżu i ogląda otaczający go świat w celu znalezieniu grabieżców(smoki zbierały skarby).Zmarł pewnie albo śmiercią naturalną,albo przez potężne zaklęcie,które zniszczyło raczej jego dusze,czy coś w tym stylu.
Możliwe też,Że spadł z dużej wysokości(ma połamane kości szyjne),lecz to może przez erozje,czy coś w tym stylu...


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #3691 : 15 Lutego 2011, 08:29:30 »
Fort nekropolis- trzyma poziom swoich poprzedników. Na mapie mamy także rozsiane jednostki nekropolii, ale moją uwagę przykuł szkielet smoka, jeśli bestie w grze będą miały podobne gabaryty, to będzie dobrze ;]


IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #3692 : 15 Lutego 2011, 08:46:10 »
Co to znaczy @seboran że Necro jest złożony tylko z nekromantów?
Przecież jeśli ich działania, czyli ożywianie, sa niezgodne z ładem to oni też sa niezgodni z ładem, to tyle.
Co do smoka, chłopie skąd ty takie pomysły bierzesz ?
Dlaczego skrzydła powinny bys rozsypane, wcale nie musza, choc to trochę na przekór temu że to jest stary smok ( dawno umarły :p).
Co to Ty za pomysły masz jak ze starości? Równie dobrze mógłby zostać przez kogoś zabity i co do kosci szyjnych to po prostu podziałała grawitacja i  na dodatek nie sa one połamane tylko leżą na ziemi ;p
Jak ci dam zdjęcie padłego psa to pewnie też wywnioskujesz z niego wiele. np z koloru zębów co jadł na swój ostatni posiłek, z lśnienia sierści kiedy (jeśli to była suka) miała cieczkę, lub kiedy (jesli to pies) ostatnio spółkował...i wiele wiele innych rzeczy tak ? (A ani jedno zdanie nie będzie prawdą.)
Ogółem skończę mówiąc, że nie możesz wiedzieć co sie stało a Twoje wymysły sięgają znacznie za daleko.

A jeszcze podzielę sie pewną refleksją na temat tego screena która mi przez głowę się przewinęła. Widzicie że jest tam dużo terenu niedostępnego, tzn te bazaltowe skały na zachodzie, na północnym wschodzie też i na południowym wschodzie ten płaskowyż z Szkieletem smoka. Ciekawi mnie czy taki stosunek, będzie sie utrzymywał na mapach. Jet to ładne nie powiem, ale nie dostepne dla naszego herosa a wiec jest to tylko upiększenie prawda? Co sądzicie o tym?
A sam fort przypomina mi trochę asyryjski Ziggurat ;p


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #3693 : 15 Lutego 2011, 09:40:00 »
O ile pamiętam w 5 też w edytorze map były szkielety jakichś dinozaurów czy czegoś takiego (nie pamiętam dobrze). Może ten szkielet smoka też jest dodany ot tak, dla bajeru. Nie musi przecież z tym być związana jakaś historia.


IP: Zapisane
seboran
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 87

Zobacz profil
« Odpowiedz #3694 : 15 Lutego 2011, 11:00:11 »
Chodzi mi właśnie o grawitacje:że wszystko leży,a skrzydła są postawione lekko do góry


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #3695 : 15 Lutego 2011, 11:24:04 »
Nowy screen:
http://www.heroworld.net/screenshot/h6/20110215-ssotd.jpg
Ciekawa jest ta jednostka na środku. Wydaję mi się (po wyglądzie), że jest związana z Nekro.
I jeszcze skan drzewka umiejętności:
http://www.heroworld.net/screenshot/h6/20110215.png
Edit: Plus trochę nowych informacji z nowego CDA (źródło Kwasowa Grota):

- Reputacja ma polegać na zdobywaniu punktów Smoczych Łez (zostań Rolandem) lub Smoczej Krwi (stań się Archibaldem), przy czym według autora można teoretycznie posiadać maksymalny poziom w obu tych paskach reputacji.

- Reputacja ma też wpływać na rzucanie czarów: bohaterowie z dużą ilością Smoczych Łez lepiej leczą, zaś ci z dużą ilością Smoczej Krwi spalają wrogów na popiół fireballami.

- Oprócz znanej już klasy zaawansowanej nekromanty jaką jest balsamista (embalmer), kolejną ma być żniwiarz (reaper).

- Aby bohater zdobył klasę zaawansowaną musi nie tylko spełniać odpowiednie warunki (jak choćby reputacji), ale też odwiedzić w swoim mieście budynek zwany Chamber of Judgement. Co ciekawe, co każde dziesięć poziomów heros może zmienić swą klasę zaawansowaną. Nie dotyczy to bohaterów w kampaniach.

- Gra ma posiadać dwa zakończenia. W zależności od dokonanych wyborów w kampanii, gracz rozegra jedną z dwóch mapek epilogowych.

- Pokazano drzewko umiejętności bohatera, a w nim jak widać (właściwie "dzięki" jakości skanu nie widać :P) trzy główne grupy umiejętności, pięć podgrup w drzewku magii (chyba), czternaści biegłości oraz przycisk resetujący wydane punkty biegłości.



IP: Zapisane
spidermiso

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 75


Życie to teatr w którym nie ma suflera...

Zobacz profil
« Odpowiedz #3696 : 15 Lutego 2011, 12:00:04 »
Jednostka na sreenie jest sama na mapie i stoi pośrodku, więc ma zadatki na bosa.


IP: Zapisane
"Praca z masą ciałą jest bardziej autentyczna; trenuje człowieka w sposób, do którego jego ciało jest ewolucyjnie przygotowane. Z tego powodu powstaje mniej mikrourazów i w mniejszym stopniu uszczupla się zasoby organizmu. Po treningu z masą ciała nie musisz czuć się na wpół żywy."
Wade
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #3697 : 15 Lutego 2011, 12:21:11 »
"Underground to nie tylko naturalne jaskinie, ale również tajemnicze podziemia ..." - Zdanie przetłumaczone na j. Polski, napisane na Facebooku pod zdjęciem  ^_^

Więc, jest szansa, że będzie to boss, a drugim dowodem na to jest, to że Pod tą jednostką jest Neutralna otoczka  ;)


IP: Zapisane
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #3698 : 15 Lutego 2011, 12:29:35 »
Screen ciekawy. Czy ta jednostka pośrodku nie jest trochę za mała na bossa ?

Co do do drzewka umiejętności, to przejrzyste fakt, jednak mam nadzieję, że nie będzie jak w piątce, gdzie bez przeczytania instrukcji na forach, bądź dużego doświadczenia w grze nie dało się zdobyc najlepszej umiejętności rasowej.

Chciałbym, aby tu były podawane wymagania potrzebne do uzyskania specjalnych zdolności, żeby wiadomo było w co i jak inwestować, żeby każdy mógł już od początku zaplanaować taktykę.


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #3699 : 15 Lutego 2011, 12:46:09 »
@Up: Skoro ma to być "drzewko umiejętności" to będą pokazane wszystkie zdolności oraz co musisz mieć, żeby je zdobyć.

A tak w ogóle to... :yahoo:
Nareszcie coś o drzewku umiejętności. Nurtuje mnie to bardziej niż piąta rasa. Interesująca wydaje mi się opcja resetowania przyznanych już punktów umiejętności. Ciekaw jestem na jakiej zasadzie będzie się to odbywało.

Screen raczej mało pokazuje. To na środku komnaty raczej nie wygląda mi na bossa.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #3700 : 15 Lutego 2011, 12:49:48 »
@Up: Skoro ma to być "drzewko umiejętności" to będą pokazane wszystkie zdolności oraz co musisz mieć, żeby je zdobyć.


No ok zgoda, ale była mowa o umiejętnościach specjalnych, które będzie można odblokować. Tutaj obawiam się, że może nie być recepty gotowej tylko trzeba będzie metodą prób i błędów (lub wymiana doświadczeń na forum ;)).


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3701 : 15 Lutego 2011, 13:42:55 »
Możliwe jest też, że ta jednostka to tak naprawdę specjalny bohater lub wróg... albo po prostu kolejny przeciwnik.


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #3702 : 15 Lutego 2011, 15:46:50 »
Smoki kiedyś zmniejszą swe rozmiary. Nic dziwnego, zwiększona liczba istot(głównie dwunożnych) zajmuje coraz to nowe ziemie, a smoki, tracąc przestrzeń i w związku z tym stykając się z coraz większą liczbą smoków na swym terytorium(na którym polują), nie mogą sprostać potrzebom swego organizmu, który wymaga ogromnej kupy żarcia.  Karleją, choć wciąż są w stosunku do ludzi wielkie.
No cóż, ja się nie zgodzę z wytłumaczeniem. Pomijając fakt, że Ashan długi, szeroki i niezbadany:
Wojen, których na tym kontynencie jest dużo zmniejszają populację (a co za tym idzie gęstość zaludnienia). I to nie tylko smoków, ale wszystkich mieszkańców, toteż z każdą wojną zwalnia się duża ilość ziem, na których smoki mogą zamieszkać.
Po drugie, smoki nie muszą postępować jak ludzie i dzielić się terenem, oraz żywnością. Podobnie jak zwierzęta, w przypadku kiepskich warunków rozwoju wybijają się nawzajem, dokonując selekcji naturalnej. Słabsi są skazani na wymarcie, a silniejsze osobniki zajmują ich tereny zapewniając sobie dogodne warunki rozwoju.

Ale nie warto kłócić się o takie drobnostki.

A przecież to tylko wymogi graficzne i tego by smok "zmieścił" się na polu bitwy, nie zajmując niepotrzebnie dużo przestrzeni. Nadto przecież bohater - Heros był w innej skali niż jednostki.
Chyba jednak był ;] Ale pisząc moje porównanie myślałam raczej o koniu paladyna (który nota bene jest wielkości konia bohatera).

Możliwe jest też, że ta jednostka to tak naprawdę specjalny bohater lub wróg... albo po prostu kolejny przeciwnik.
Mam podobne zdanie. Możliwe jest jeszcze, że jest to jedna z postaci drugoplanowych w kampanii, którą będziemy musieli znaleźć/pokonać, a tak przynajmniej można wnioskować z sytuacji na screenie.


IP: Zapisane
seboran
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 87

Zobacz profil
« Odpowiedz #3703 : 15 Lutego 2011, 18:23:44 »
wiecie,boss nie musi być wielkości miasta,może być to niewielki demon,który roz....dolił by całą armie jednym atakiem.Nie zawsze rzeczy małe są słabsze od wielkich.
E tam,drzewko umiejętności nie jest dla mnie takie ważne...
Ważniejsze są miasta wewnątrz! :crazy:


IP: Zapisane
Mati5001

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 100


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3704 : 15 Lutego 2011, 19:08:42 »
Co wam przypomniają te "skały" obok drzwi??



IP: Zapisane
Strony: 1 ... 244 245 246 [247] 248 249 250 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry