NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #3765 : 17 Lutego 2011, 21:28:46 » |
|
Weźcie ogarnijcie się, to zaczyna wnerwiać, że i jeden i drugi zaśmieca wątek bezsensowną kłótnią, bo powód jest tak błachy, że oboje powinniście dać sobie na wsteczny już dawno Co do tego screenu z obszarem wulkanicznym to jestem zadowolony bo w końcu choć mało jest tego terenu to jednak jakaś nowość. Przejadły mi się klimaty liściaste już trochę. Takie pytanie, bo rozpoznaje Czarta i Sukkuba ale co to za jednostka Inferno po prawej z wieloma mackami?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 809
|
|
« Odpowiedz #3766 : 17 Lutego 2011, 21:31:57 » |
|
ale co to za jednostka Inferno po prawej z wieloma mackami? Zapewne Rodzicielka (Reproduktor-Matka)
|
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”
Friedrich Nietzsche
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #3768 : 18 Lutego 2011, 13:08:55 » |
|
Powiem wam, że ten screen (chyba dzisiejszy) bardzo przypadł mi do gustu. http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_Volcano.jpgW końcu widać czarta i reproduktora (albo ulepszoną wersję). Bardzo majestatycznie i mrocznie wygląda zamek inferno na górze mapy. Co prawda po lewej stronie mapy na dole jest drzewo wiszące w powietrzu, ale mogę przymknąć oko za te nowości jakie nam dali, szczególnie za kopalnię złota (o ile nie było jej wcześniej ale nie pamiętam)
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3769 : 18 Lutego 2011, 13:11:39 » |
|
http://www.youtube.com/watch?v=n01iggq97gIMamy kolejne Q&A. Odpowiada na kilka ciekawych pytań. Będziemy mieli osiem bossów i każdy będzie przypisany do jakiejś rasy. Wyjątkiem będzie Twierdza, która nie będzie miał żadnego bossa. Teraz możemy już powiedzieć, że w zasadzie ujawnili już piątą rasę, bo avatar Shalassy (wodny smok) będzie musiał być przypisany do konkretnej rasy, której głównym żywiołem będzie woda i będzie żyła w dżungli. Jedynymi kandydatami są nagi (albo coś w podobie). I będzie tylko osiem neutralnych jednostek. Żałosna ilość, ale co tam... Czyli w całej grze będziemy mieli 78 jednostek (wliczając ulepszenia). To trochę mało w porównaniu z H5, ale pocieszam się tym, że będą jeszcze dodatki. No przebąkiwali coś o tym, że w dodatkach dadzą nam smoki jako czempionów. Dla mnie to było oczywiste, bo smoki w H5 służyły dla elfów, mrocznych elfów, krasnoludów i nekromantów. A skoro nekromanci wycofali z użycia smoki, a innych ras, które zwyczajowo miały smoki w zanadrzu nie ma w podstawce, to oczywiste się wydaje, że smoków podstawce nie będzie, ale dojdą razem z elfami w dodatkach.
|
Narody, narody! Po diabła narody Stojące na drodze do szczęścia i zgody? Historia nam daje dobitne dowody: Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody - Narody, narody, narody!
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 809
|
|
« Odpowiedz #3770 : 18 Lutego 2011, 13:43:06 » |
|
A skoro nekromanci wycofali z użycia smoki, a innych ras, które zwyczajowo miały smoki w zanadrzu nie ma w podstawce, to oczywiste się wydaje, że smoków podstawce nie będzie, ale dojdą razem z elfami w dodatkach. Według mnie na pewno w podstawce będą smoki, nie robiąc ich popełni się wielki błąd - przecież to są smoczy bogowie, więc potrzeba kogoś, kto reprezentowałby ich. Zresztą... przecież mamy na jednym ze screenów szkielet smoka. Dosyć dziwną rzeczą by było, ażeby były szkielety smoków, a samych smoków nie było.
|
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”
Friedrich Nietzsche
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #3771 : 18 Lutego 2011, 13:49:35 » |
|
Może smoki będą neutralne? Albo będzie można je werbować w specjalnych budynkach jak HIII? Może będą bossami, nie wiem strasznie dużo spekulacji co do tego gdzie będą. Mam tylko nadzieję, że się postarają nad ich wyglądem, bo w V były nie najgorsze ale można bardziej pofantazjować przy nich.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3772 : 18 Lutego 2011, 13:53:06 » |
|
Cóż, przecież jeden smok już jest. Dodatkowo możemy mieć jakiegoś smoka inferno, takiego czerwonego i baaaardzo złego. Nawet przystań w zasadzie może takiego mieć, no bo skoro mają być dwa bossy na jedną frakcję, to jednym z bossów przystani będzie archanioł, a drugim? Czemuż by nie jakiś walący świetlistością po oczach smok? Szkoda, że nie będzie żadnego bossa twierdzy. W sumie przydałby się jakiś, choćby jeden koksiasty olbrzym, jakiś Ogr etc.
Screeny są niesamowite, te różne poziomy umożliwiają naprawdę dobre efekty. Miłe wrażenie robią też podziemia, szczególnie starożytne pozostałości i dobre efekty świetlne. O zamku inferno można by zaś układać pieśni pochwalne. To w końcu jest prawdziwy chaos!
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 140
|
|
« Odpowiedz #3773 : 18 Lutego 2011, 14:23:52 » |
|
Wg mnie smoki jako czempioni nawet we frakcjach dodanych później w dodatkach to zły pomysł. Trzeba jednak powiedzieć, że w HVI najmocniejsze jednostki w zamkach będą trochę "gorsze" niż w HV - chodzi tu głównie o wielkość, np cyklop z nadchodzącej części jest dla mnie nieco zbyt niski. Smoki powinny być wielkie (znacznie większe niż w HV) i jako takie najbardziej pasowałyby do bossów.
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #3774 : 18 Lutego 2011, 15:22:40 » |
|
Cóż, przecież jeden smok już jest. Dodatkowo możemy mieć jakiegoś smoka inferno, takiego czerwonego i baaaardzo złego. Nawet przystań w zasadzie może takiego mieć, no bo skoro mają być dwa bossy na jedną frakcję, to jednym z bossów przystani będzie archanioł, a drugim? Czemuż by nie jakiś walący świetlistością po oczach smok?
Smok? Ach chodzi o tego bossa. A co do smoka przystani w końcu wyznają Elratha smoka światłości. Może smok byłby połączeniem chwały i niebianina. Złocisty z pierzastymi skrzydłami i świetlistymi znakami na ciele, to by było coś.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 623
Androgyne man... Naga Cesarska
|
|
« Odpowiedz #3775 : 18 Lutego 2011, 15:32:37 » |
|
No i nieoficjalnie jest też Kirin u Nag. ;] Ilość jednostek przytłacza, ale muszą to zreko mpensować w dodatkach. Tylko czy dadzą radę tyle nowosci w nich zmieścić...(zakładając, że będą dwa).
|
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3776 : 18 Lutego 2011, 16:07:59 » |
|
A skoro nekromanci wycofali z użycia smoki, a innych ras, które zwyczajowo miały smoki w zanadrzu nie ma w podstawce, to oczywiste się wydaje, że smoków podstawce nie będzie, ale dojdą razem z elfami w dodatkach. Według mnie na pewno w podstawce będą smoki, nie robiąc ich popełni się wielki błąd - przecież to są smoczy bogowie, więc potrzeba kogoś, kto reprezentowałby ich. Zresztą... przecież mamy na jednym ze screenów szkielet smoka. Dosyć dziwną rzeczą by było, ażeby były szkielety smoków, a samych smoków nie było.
Chodziło mi o to, że smoków nie będzie w podstawce jako jednostki do wykupienia w miastach, natomiast pojawią się jako bossowie (pisali o tym w jakimś newsie). Przecież ten Eel (avatar Shalassy) to przecież smok, a więc jednego już w grze mamy.
|
Narody, narody! Po diabła narody Stojące na drodze do szczęścia i zgody? Historia nam daje dobitne dowody: Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody - Narody, narody, narody!
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3777 : 18 Lutego 2011, 16:12:48 » |
|
A mnie dzisiejszy screen średnio się podoba. Niestety, nie lubię mieszanych terenów, gdzie z jednej strony mamy wulkany i jałową ziemie, a z drugiej wodospad i bujny las, te dwie rzeczy nie pasują do siebie. Ale Reproduktor wiernie oddaje swój art (a przynajmniej z daleka tak to wygląda), jest jedną z lepiej wykonanych jednostek.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 111
Feel the power of Tiger !
|
|
« Odpowiedz #3778 : 18 Lutego 2011, 16:20:37 » |
|
Wszystko jest spoko, ale dlaczego Twierdza nie będzie miała bossów? To według mnie bez sensu...
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 147
|
|
« Odpowiedz #3779 : 18 Lutego 2011, 16:22:53 » |
|
Właśnie to miałem pisać. To trochę śmieszne mi się wydaje. Niezbyt mi się to podoba.
|
|
|
|
|