Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 254 255 256 [257] 258 259 260 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036549 razy)
Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #3840 : 21 Lutego 2011, 15:08:44 »
Czy ja dobrze widzę? +5 do inicjatywy? Przecież mieli z inicjatywy zrezygnować!  Nie żebym narzekał, ale dla mnie to dziwne. Cóż, z tego co widzę, mamy też oznaczenia dla super-artefaktów i artefaktów pomniejszych, fioletowy napis, purpurowa otoczka...

aha... czyż to jest noc, czy taki widok uruchamia się przy włączaniu okienek? może zaś ta ciemność to kwestia związana z kampanią jak w Heroes V?

W zasadzie na terenie przygody widać niewiele, ale i tak jest bardzo ładnie. 


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #3841 : 21 Lutego 2011, 15:09:48 »
Tutaj w wysokiej rozdzielczości:
http://www.heroworld.net/screenshot/h6/20110221-ssotd.jpg
Zgadzam się z Kokoju. Nie widzę powodu, żeby marnować :P screen na pokazanie artefaktu, skoro na oficjalnej stronie mamy cały dział przeznaczony na artefakty.
Co do treści screena to bardzo interesujące są te cztery przyciski z prawej strony. Pierwsze trzy są stylizowane na Nekropolis, a czwarty na Inferno - ciekawe do czego służą. No i jeszcze Westalka - co prawda słabo ją widać - wygląda lepiej niż model 3d z oficjalnej strony i jej włosy nie wyglądają jak makaron, jak ktoś to kiedyś ujął.


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #3842 : 21 Lutego 2011, 15:17:47 »
hamlet: Uspokój się chłopcze, uspokój się, oddychaj głęboko, zamknij oczy i policz norma do 10 toż to wielka trucizna by spowodować zawał nie jest. Co do kampanii, to jest coś 23 misje, a nie 20. Skąd? Zobacz:
5(ilość kampanii, gdzie przewodzimy jednemu z rodzeństwa)*4(ilość misji w jednej kampanii) = 20
20 + 2(gra ma dwa zakończenia, są to "osobne kampanie", które się odblokują po przejściu wszystkich 5 kampanii) + 1(prolog-samouczek) = 23.
23 to aż nie tak strasznie. Strasznie było przy Dzikich Hordach(16 misji), albo w Kuźni Przeznaczenia(15 misji). 20-28 wydaje się więc normą. Zresztą Erwan powiedział, że robi wszystko aby gra mogła zająć przez kilka dni i to wcale nie w celach dość prymitywnych. No chyba, że prawdziwą trudnością jest dotarcie z punktu A do punktu B przez portal.

seboran: Może nie jest, ale niektórych odpycha po kilku minutach bawienia się. W III czy IV każdy nawet skończony matołek umiał zrobić w kilka minut prymitywną mapę, ale mająca sens.

Nie wyrażę się na temat muzyki bo jeszcze coś palnę i spotkam się z widłami na plecach. Chociaż przyznam, kilka utworów w Heroes III coś ze sobą nosiło, inne dziwne obrazy dawały w mojej wyobraźni podczas słuchania, jak podczas brania grzybków halucynków.

Hełm Crag Hacka...dobrze, że jakieś artefakty, ale na screen dnia jakoś nie pasuje. Ale co tam. Ja chcę wiedzieć czy nie zbesztali znowu marki M&M wymyślając od tak sobie tworząc historie, że był sobie wesoły nekromanta o imieniu Sandro, który wychował dwoje/troje dzieci, które się nazywały Lukrecja, Markal(i Giovanni). Przyszedł czas, kiedy nasz wesoły kostek wyzionął ducha i nikt do teraz nie wie czy ten Sandro to inny Sandro czy ten sam Sandro co pochodził z Xeen. Tak samo z Crag Hackiem czy Solmyrem. Zaciekawiła mnie ta heroina, niedaleko avatarka Antona. Wygląda na anielicę...ale po kiego jest kolejna anielica? Anielicę jako towarzyszkę mamy już przy Kirilu.



IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #3843 : 21 Lutego 2011, 15:26:49 »
aha... czyż to jest noc, czy taki widok uruchamia się przy włączaniu okienek? może zaś ta ciemność to kwestia związana z kampanią jak w Heroes V?
Na filmikach nie było żadnego przyciemniania podczas komunikatów, więc tę możliwość można odrzucić. Podejrzewam, że jest to tzw."mgła wojny". Gdy obszar wyjdzie poza poza pole widzenia bohatera staje się ciemniejszy wraz z odległością, aż w końcu zupełnie zanika.

Zgadzam się z Kokoju. Nie widzę powodu, żeby marnować :P screen na pokazanie artefaktu, skoro na oficjalnej stronie mamy cały dział przeznaczony na artefakty.
Oczywiście. Ale trzeba nakarmić jakąś papką tą całą rzeszę fanów, która niezależnie od treści screena kliknie "Lubię to!".


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #3844 : 21 Lutego 2011, 17:13:30 »
hamlet: Uspokój się chłopcze, uspokój się, oddychaj głęboko, zamknij oczy i policz norma do 10 toż to wielka trucizna by spowodować zawał nie jest. Co do kampanii, to jest coś 23 misje, a nie 20. Skąd? Zobacz:
5(ilość kampanii, gdzie przewodzimy jednemu z rodzeństwa)*4(ilość misji w jednej kampanii) = 20
20 + 2(gra ma dwa zakończenia, są to "osobne kampanie", które się odblokują po przejściu wszystkich 5 kampanii) + 1(prolog-samouczek) = 23.
23 to aż nie tak strasznie. Strasznie było przy Dzikich Hordach(16 misji), albo w Kuźni Przeznaczenia(15 misji). 20-28 wydaje się więc normą. Zresztą Erwan powiedział, że robi wszystko aby gra mogła zająć przez kilka dni i to wcale nie w celach dość prymitywnych. No chyba, że prawdziwą trudnością jest dotarcie z punktu A do punktu B przez portal.
Uspokajam się, zamykam oczy i liczę do dziesięciu. I stwierdzam, że to nic nie daje. TotE i HoF to dodatki, a więc tak mała liczba jest dopuszczalna. Ale chociażby w H5 samych misji kampanijnych było 30, a przecież jeszcze scenariusze i mapy multiplayera były.
Trzy mapy w te, czy we wte nie dają większej różnicy. Tak w ogóle to kampanie powinny być dłuższe. Pod tym względem jest wyjątkowo niezadowolony.


Co do bonusu do inicjatywy przy hełmie Craga Hacka: Może zrobią taki system, jaki jest King's Bounty - inicjatywa będzie wyznaczała kiedy jednostka się rusza, a nie jak często. Mam nawet cytacik z Acid Cave: "Porzucono system inicjatywy z HV i powrócono do systemu znanego z wcześniejszych części. Inicjatywa wyznacza kiedy jednostka rusza się w danej turze, a nie jak często." (http://www.h6.acidcave.net/informacje_ogolne.html) Trochę to wydumane, bo mieli całkowicie usunąć inicjatywę, ale cóż poradzić. Dają takie porąbane screeny, to oczywiście wybuchają spekulacje i takie tam.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #3845 : 21 Lutego 2011, 17:33:19 »
No i znamy już datę premiery. Zgadnijcie skąd? Kto zawsze robi aukcję jakiejś gry po czym na prośbę wydawcy musi to ściągnąć ze swojej strony po paru godzinach? Oczywiście to największy sklep internetowy na świecie - Amazon. Pora na cytat:
"This item will be released on May 10, 2011."
To na 99,99% pewne bo Amazon nie bierze informacji z znikąd. Kolejnym argumentem przemawiającym za tą datą może być najnowszy CD-Action - tam też napisali, że premiera gry będzie w Maju. W innym sklepie też napisali o premierze w Maju. Jestem umiarkowanie zadowolony - jeżeli na 100% nie będzie już opóźnień i gra na pewno pojawi się w tym terminie to mogę być spokojny.
http://www.amazon.com/Might-Magic-Heroes-VI-Pc/dp/B004M8FUMO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1298305572&sr=8-1


« Ostatnia zmiana: 21 Lutego 2011, 17:37:47 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3846 : 21 Lutego 2011, 17:46:04 »
Wiesz to, że w maju data premiery jest, to już od dawna wiadomo. Nie wiem skąd przyszło ludziom do głowy, że w marcu. W marcu wychodzi Dragon Age 2 ale to ma mało wspólnego z Herosami ;)


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #3847 : 21 Lutego 2011, 17:55:07 »
Wiesz to, że w maju data premiery jest, to już od dawna wiadomo. Nie wiem skąd przyszło ludziom do głowy, że w marcu. W marcu wychodzi Dragon Age 2 ale to ma mało wspólnego z Herosami ;)
Nie, nie było wiadomo. Nie masz racji. Jakby było wiadomo to ludzie na innych serwisach nie jaraliby się tak tymi informacjami o dacie premiery w maju.
Nie wiem po co to info o Dragon Age 2, ale ja w wyliczanie tez lubię się bawić - w maju wychodzą również Wiedźmin 2 i Duke Nukem Forever, więc H6 konkurencję będzie miało sporą.


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #3848 : 21 Lutego 2011, 18:17:57 »
Dla mnie mogą nawet na wakacje dać, ale prośbą o jedno: nieco popracowaniem nad grą. Serio. Niech tak szybko się nie spieszą, niech nieco zmienią to co powinno jeszcze wymaga dopracowania np. niektóre krajobrazy, teksty, nazwy, skrypty, magia, animacje, wygląd jednostek, kolory... jeśli zrobią to no to będzie się widziało, że jakoś się starali(oby nie było podobnej historii co z entami i inkwizytorami). Może wygląd Sanktuarium będzie o wiele lepszy niż na artach jakich pokazano i to też się dotyczy innych elementów.

Tylko właśnie: kiedy się pojawi wersja demo? W H5 nie chce mi się grać, H4 gdzieś wciąłem a H3...robię mapkę, ale jakoś tak mi...pusto w sercu. Nawet jeśli gram w jakieś inne gry np. Baldur's Gate. Ale o tym kiedy indziej.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #3849 : 21 Lutego 2011, 18:18:09 »
hamlet: Uspokój się chłopcze, uspokój się, oddychaj głęboko, zamknij oczy i policz norma do 10 toż to wielka trucizna by spowodować zawał nie jest. Co do kampanii, to jest coś 23 misje, a nie 20. Skąd? Zobacz:
5(ilość kampanii, gdzie przewodzimy jednemu z rodzeństwa)*4(ilość misji w jednej kampanii) = 20
20 + 2(gra ma dwa zakończenia, są to "osobne kampanie", które się odblokują po przejściu wszystkich 5 kampanii) + 1(prolog-samouczek) = 23.
23 to aż nie tak strasznie. Strasznie było przy Dzikich Hordach(16 misji), albo w Kuźni Przeznaczenia(15 misji). 20-28 wydaje się więc normą. Zresztą Erwan powiedział, że robi wszystko aby gra mogła zająć przez kilka dni i to wcale nie w celach dość prymitywnych. No chyba, że prawdziwą trudnością jest dotarcie z punktu A do punktu B przez portal.
Tak jak Hamlet napisał to po pierwsze Nightinie Kuźnia i Hordy to dodatki, tak więc jak dla mnie nie jest źle pod tym względem w H5. Zaś co do ilości to może jestem opóźniony ale nie pamiętam by gdziekolwiek pisało coś o prologu  (jeśli tak to niech mi ktoś napisze). Zresztą śmiem wątpić w możliwość tylko jednej misji jako samouczka, jeśli w 5 tę rolę pełniła cała 1 kampania. Jeżeli, więc nie było mowy o tym co mówisz, a będzie tak jak ja mówie to już na starcie to będzie baaaaardzo mało.


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #3850 : 21 Lutego 2011, 18:43:46 »
Jeszcze zależy jakie to będą kampanie, bo mogą być mocno rozbudowane. ;) Screen dnia jest nudny i jedyne co wnosi to bohaterkę, jakieś czary(?) i info o inicjatywie. ;/ Nie lubię tej całej posuchy, mam dość. No ale lepszy rydz niz nic. xD


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #3851 : 21 Lutego 2011, 19:29:26 »

Tak jak Hamlet napisał to po pierwsze Nightinie Kuźnia i Hordy to dodatki, tak więc jak dla mnie nie jest źle pod tym względem w H5. Zaś co do ilości to może jestem opóźniony ale nie pamiętam by gdziekolwiek pisało coś o prologu  (jeśli tak to niech mi ktoś napisze). Zresztą śmiem wątpić w możliwość tylko jednej misji jako samouczka, jeśli w 5 tę rolę pełniła cała 1 kampania. Jeżeli, więc nie było mowy o tym co mówisz, a będzie tak jak ja mówie to już na starcie to będzie baaaaardzo mało.

Tak, ale w H2, H3 oraz H4 było dużo o wiele więcej misji niż takie 15-16. Pisali o prologu dość od dłuższego czasu, dodali, że jest to taki samouczek i można się bez niego jakoś obejść(w odróżnieniu od "samouczka" w V jako misja obowiązkowa czy III, IV jako inny "dział"), to najprawdopodobniej będzie ta misja z Svetlaną, która została nam pokazana jako pierwsza(grę Nekropolis zaczynamy od Anastazji). Oraz cała pierwsza kampania nie będzie pełniła roli samouczka, no co ty, gdyby tak było to byśmy rozpoczynali tak: Anton. Przechodzimy Antona, gramy teraz Kirilem. Przechodzimy Kirilem, gramy Anastazją... czy grę w III się rozpoczynało zawsze od "Niech żyje królowa!"? Nie, rozpoczynało się wybranej przez siebie kampanii. Ba! W pierwszej misji "Niech żyje królowa" ani też innej nie ma żadnego samouczka, mówiącego"aby zbudować to kliknij to", "przesuń suwak". W H5 dopiero miałeś coś takiego, że miałeś misję samouczkową(wiem, że nie ma takiego słowa) i to OBOWIĄZKOWĄ! W H6 będzie to misja "poboczna", nie obowiązkowa, nic wznoszącą do fabuły(chyba, że kogoś silnie kręci historia i gra Svetlaną, która jest związana z naszą piątką szczególnie wnuczką Anastazją), tylko prolog-samouczek. A ty widocznie nie śledzisz newsów, nie zawalasz nimi sobie głowy, proszę, możesz robić tak, nie zabraniam ci, ALE o niektórych rzeczach trzeba pamiętać.

Cytat: link=topic=1184.msg118997#msg118997 date=1298310226
- Powrócono w przebiegu kampanii do rozwiązań z Heroesa 3 i dodatków do Heroesa IV oraz do serii Disciples - ma być prolog oraz pięć kampanii, po cztery misje każda, rozgrywanych w dowolnej kolejności i opowiadających o wydarzeniach z punktu widzenia różnych frakcji. Dodatkowo po ukończeniu wszystkich pięciu kampanii, odblokowana zostanie misja epilogowa - jedna z dwóch możliwych, wyjaśniająca wszelkie zawiłości fabularne i rzucająca pełne światło na wydarzenia opowiedziane w grze. To którą misję epilogową gracz dostanie do przejścia, będzie zależeć od jego wyborów (reputacji) podczas całej kampanii.

23 misje: prolog, kampanie i happy/bad end. Na jedno wychodzi.


« Ostatnia zmiana: 21 Lutego 2011, 19:38:01 wysłane przez Nightin » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3852 : 21 Lutego 2011, 21:52:32 »
E- nie zapomnijcie o tym, że związku z zakończeniami trzeba przechodzić pozostałe kampanie więcej niż ras by poznac dwa różne zakończenia. A ostatnia misję- 5 razy związku z wyborem nacji, nie?
W H5 i w poprzednich przechodzenie tego samego może się znudzić, ale w H6 tak jak w erpegach, nie, czemu? Bo możemy zmieniać decyzje. Tak jak w dark messiah, raz grasz dobrym wojownikiem, a raz złym magiem. Do dodatków wystarczy czasu (mam nadzieję), poza tym mozna sie spodziewać się szybko modów, nowych kampanii i scenariuszy.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #3853 : 21 Lutego 2011, 22:34:29 »
A ostatnia misję- 5 razy związku z wyborem nacji, nie?
W H5 i w poprzednich przechodzenie tego samego może się znudzić, ale w H6 tak jak w erpegach, nie, czemu? Bo możemy zmieniać decyzje. Tak jak w dark messiah, raz grasz dobrym wojownikiem, a raz złym magiem. Do dodatków wystarczy czasu (mam nadzieję), poza tym mozna sie spodziewać się szybko modów, nowych kampanii i scenariuszy.

Mi ta opcja pasuje, już w historii Heroesów tak było z dwa razy w Heroes IV: WoW(Winds of War) i Heroes II(ach, Archibalda czy Rolanda? A może wpierw Archibalda a potem do Rolanda i vice versa). Tylko nie wiem czy coś takiego zaistnieje w Heroesach, chociaż reputację zdobywamy przez Smocze Łzy(jesteśmy Rolandem) albo Smoczą Krew(jesteśmy Archibaldem), możemy mieć też oba paski pełne. I odblokowana mapa będzie podobno zależeć od decyzji podjętych podczas rozrywki(albo jedna albo druga). Chociaż przyznam rację: to dobry pomysł. Nie powiem szczegółów bo już chyba zaczynam popadać w świat marzeń i nieskończonych fantazji.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3854 : 21 Lutego 2011, 23:25:34 »
Jak dla mnie ważne jest hot-seat, w kampanię też z chęcią przejdę, ale nie ma to jak gra z przyjaciółmi, np. przez całą noc, a na koniec i tak nikt nie wygra, bo nie będziemy mieć siły już na grę XD.
A tak swoją drogą czy wy, panowie, też macie wielkiego focha jak przegracie z dziewczyną? ;p


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 254 255 256 [257] 258 259 260 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.116 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry