Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 320 321 322 [323] 324 325 326 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036541 razy)
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #4830 : 03 Maja 2011, 07:11:30 »
Ja tak sobie przejrzałem listę ścieżek i tego jakie premie będą i powiem szczerze, że nie wiem jak sobie to twórcy wyobrażają w grze, ale już na pierwszy rzut oka widać, że niektóre ścieżki w niektórych rasach będą faworyzowane, lub wydają się takie być, bo i umiejętności niektóre, na pierwszy rzut oka, zdają się górować nad innymi.

Np. taki Piekielnik wydaje się wręcz za dobry. Darmowa dostawa posiłków do armii ? Zależy jeszcze jak to sobie widzą twórcy i w jakiej ilości, ale jeśli będzie tak, że z 300 ogarów zostanie mu nawet 30 to i tak będzie nieźle przesadzone.

Lord Chaosu z tym swoim znamieniem chaosu też nieźle się prezentuje.

Demonista i Piromanta też nieźli.

W Necropolis Strażnik kości wydaje się mocny, a Rycerz śmierci, to już jakaś przesada. I zdolności wampiryczne dla wszystkich jednostek w dodatku zdolność, która powoduje, że można sobie wskazać cały oddział wroga (poza czempionem) i zostanie zniszczony ?! To co ? Jakichś Nekromanta wskaże mi 70 Wojowników Jagura czy Kensei i one mi tak o padną ? To trochę przegięcie ....

Praktycznie poza Orkami (które liczą na szybkie zniszczenie) każdej armii będzie ciężko to powstrzymać.

Balsamista ? Trochę jakby odwrócony Rycerz śmierci. Wybieramy sobie kozła ofiarnego, jakiegoś pionka a’la szkielety czy ghoul I na niego kierujemy atak … nieźle.
     Żniwiarz praktycznie tak samo jak Piromanta, tylko że jeszcze uzdrawia swoich.
    Te dwie frakcje zostały naprawdę wypasione i rzeczywiście praktycznie każdy bohater coś daje.
   A u innych ?

   Przystań
Jeszcze ta boska sprawiedliwość cię mogę, a reszta ? Godzina sądu, boska interwencja czy słowo światła wydają się być praktycznie kpiną przy tych mocarnych zdolnościach interno czy necropolis bohaterów typu Rycerz śmierci czy Piekielnik.

Sanktuarium
Shogun ok, ale też w sumie niezbyt praktyczne, bo ile tak naprawdę jednostek ma zdolność „braku kontrataku” ? Mistrz wojny już nieźle, Mistrz fal ujdzie, Przyzywacz powodzi mnie jakoś nie przekonuje.

Twierdza
Tu również jak w przypadku Przystani i Sanktuarium jest wg mnie nierówno. Wódz zdaje się być bohaterem na miarę najlepszych w całej grze. Po pierwsze rozproszenie wszelkich ujemnych modyfikatorów dla armii opartej na walce wręcz jest ogromnie ważne i praktycznie powoduje, że zawsze jest w pełni dysponowana. Ciekaw jestem w jakim stopniu będzie działać moc ponad magię, Jeśli moc będzie w znacznym stanie ograniczyć magię, gdy bohater będzie miał wysoki współczynnik mocy, to Twierdza staje się praktycznie niepokonana, bo nie mają ujemnych modyfikatorów, a jedyna przewaga wroga, którą mógłby sobie wypracować magią również zanika, a przy fakcie że Twierdza jest najlepsza w walce wręcz ma to ogromne znaczenie. Podżegacz ... hmmm ... nie wiem czemu nie przetłumaczono, że moc Hordy działa tylko jedną turę. Nie wiem. Mnie nie przekonuje zdolność ostateczna dotycząca tylko bohatera i zwiększenie szału na jedną turę. Nie postarano się tutaj wg mnie. Co do Kształtowników ziemi, to nawet niezła ta zdolność ostateczna, ale też tylko chwilowo i bez jakiegoś szału specjalnie. Przywoływacz burz to samo.
      Może to tylko moje odczucia, może twórcy gry inaczej to sobie wyobrażają i udało im się to wszystko zbalansować. Może tak być, że ja czegoś nie dostrzegam, ale po prostu wydaje mi się i mam takie uczucie, że bohaterowie Necropolis i Inferno zostali przypakowani i dopracowani, a w innych nacjach raz jest dobrze, raz tak sobie i w sumie nie wydaje mi się to do końca przemyślane i dobrze opracowane.



IP: Zapisane
kostuch

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 69

Zobacz profil
« Odpowiedz #4831 : 03 Maja 2011, 10:04:57 »
No no i jest tak jak sądziłem najpierw bum bedzie h6 wszyscy podnieta pare screenów i juz każdy myśli ale wyje***a gra będę musiał se ją kupić ... Ale widząc więcej szczegółów można zmienić zdanie...
Troche sie nie znam ale z tego co wiem to kto inny robił h3 a kto inny robi h6 tak? ciekawe jak zrobili by to twórcy h3... Ale cóż my tego nie zmienimy trzeba czekać na kolejne newsy


« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2011, 10:07:43 wysłane przez kostuch » IP: Zapisane
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #4832 : 03 Maja 2011, 11:00:34 »
Ale co w tym złego ?

Nie można do wszystkiego podchodzić bezkrytycznie. Poza tym nie można mylić dwóch rzeczy. Screeny i grafika rzeczywiście dla większości jest powalająca i trudno się z tym nie zgodzić. Inną sprawą jest rozgrywka i tu akurat mam pewne uwagi, ale jak mówię ... może twórcy to naprawdę dobrze zbalansowali, bo w sumie dostaliśmy tylko opisy, a nie szczegółowe statystyki.


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #4833 : 03 Maja 2011, 13:08:15 »
Brak ogona wśród członków rasy, której cechą rozpoznawczą jest ogon to taka mała nieścisłość, no nie? Nie wiem po co w ogóle twórcy się męczyli, wszystkie jednostki Nag mogłyby mieć nogi, w końcu to nie obchodzi 99,99999% graczy...
Ale cudujesz, zrozum, że głupoty, które wymyślają sobie nerdy nie obchodzą normalnych graczy.
Po drugie, jednostki nag mają ogony, więc w czym problem? Czy twórcy ujawnili jakiegoś bohatera nag który by nie był człowiekiem? Więc po co za przeproszeniem pieprzycie takie głupoty i narzekacie na rzeczy, które jeszcze nie zostały ujawnione? Czy twórcy ujawnili już jakiegoś bohatera Sanktuarium, który jest nagą? Czy pokazali jego model w grze?

Śmiechu warte człowieku...

EDIT: Zapomniałem zaznaczyć, że ten bohater byłby nagą i jednocześnie był ujawniony jego model w grze, sorka.


« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2011, 18:24:35 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4834 : 03 Maja 2011, 15:38:45 »
Po drugie, jednostki nag mają ogony, więc w czym problem? Czy twórcy ujawnili jakiegoś bohatera nag któryby nie był człowiekiem? Więc po co za przeproszeniem pieprzycie takie głupoty i narzekacie na rzeczy, które jeszcze nie zostały ujawnione? Czy twórcy ujawnili już jakiegoś bohatera Sanktuarium, który jest nagą? Czy pokazali jego model w grze?

Ujawnili takowego bohatera:
http://www.h6.acidcave.net/pyramid/hero_changbo.jpg

http://www.acidcave.net/

Modelu jeszcze nie pokazali ;D

Ujawnili też 2 kolejnych herosów Nekropolis :) całkiem nice są

Edit: A i opis Scathy sugeruje, że jest ona Mroczną Elfką. Czyli mamy pierwszego (i chyba jedynego) elfa w podstawce Hereos VI. W czwórce o ile dobrze pamiętam, też była nekromantka elfka.


« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2011, 15:41:02 wysłane przez menelag » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4835 : 03 Maja 2011, 15:40:38 »
Tak Grownock, ujawnili, m. in.:
-Changbu
-Yuna (edycja kolekcjonerska)
-Akasha (dod. ze strony Ubi.com)

Jedyną ludzką heroskę jaką znamy z sanktuarium to Irina- kampanijna.
I nie krytykuj osób, bo tylko sam się ośmieszasz. Czemu aż tak narzekamy na herosów sanktuarium, porównajmy do Narnii, chcemy by efekt był taki:


A nie taki:



Rozumiesz różnicę, czy może ci wytłumaczyć bardziej łopatologicznie?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #4836 : 03 Maja 2011, 15:51:36 »
Panowie proszę bez offtopu i kłótni. Następne posty nie związane z tematem idą do kosza lub ostatecznie nagrody będą.


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #4837 : 03 Maja 2011, 18:16:07 »
Tak Grownock, ujawnili, m. in.:
-Changbu
-Yuna (edycja kolekcjonerska)
-Akasha (dod. ze strony Ubi.com)

Jedyną ludzką heroskę jaką znamy z sanktuarium to Irina- kampanijna.
I nie krytykuj osób, bo tylko sam się ośmieszasz.
Zadziwia mnie głupota ludzka, naucz się czytać. Gdzie są modele w grze tych postaci? Twórcy je pokazali? Nie. Ty nie zrozumiałeś ani jednego słowa mojej wypowiedzi. Narzekasz, że nagi nie mają ogonów chociaż nie widziałeś ich modeli w grze, jesteś mega zabawny :D Ja chce tutaj kulturalnie porozmawiać, chcę tylko wyjaśnić wam, że niektóre rzeczy dla większości graczy są nieważnymi szczegółami - taka jest prawda. Nie musimy się od razu denerwować, rozmowa na tym forum powinna być przyjemnością.

Po drugie ja nie mówiłem, że nie ujawnili żadnych nagowych bohaterów sanktuarium, tylko to, że nie pokazali ich modeli w grze.

Co do dzisiejszych bohaterów Nekro to bardzo mi się podobają, mam nadzieję, że teraz przez kolejne dni będą pokazywać kolejnych, ale lepiej, żeby były z modelami w grze, bo dzieciaczki potem krzyczą.


« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2011, 18:19:15 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #4838 : 03 Maja 2011, 19:36:49 »
Ja chce tutaj kulturalnie porozmawiać
Najpierw wymagaj od siebie, potem od innych. Tyle powiem, bo nie chcę robić offtop'u.

Gdzie są modele w grze tych postaci? Twórcy je pokazali? Nie. Ty nie zrozumiałeś ani jednego słowa mojej wypowiedzi. Narzekasz, że nagi nie mają ogonów chociaż nie widziałeś ich modeli w grze, jesteś mega zabawny :D
Nie pokazali, ale to nie ma znaczenia, bo znamy arty bohaterów Sanktuarium (przynajmniej tych "zwyczajnych", czyli tych którzy mogą występować również poza kampaniami) i tym samym wiemy jak będą wyglądać.
Niezależnie czy herosi Sanktuarium będą z portretów Nagami, czy Ludźmi problem rasowy będzie istniał:
-jeśli byliby ludźmi to byłoby to byłoby co najmniej dziwne, że Sanktuarium dowodzą przedstawiciele innej rasy niż Nagi
-jeśli byliby nagami to nieporozumieniem byłby ich ludzki model.
Jednym słowem: każde rozwiązanie jest złe kiedy mamy ludzki model bohatera.

Portrety bohaterów Nekropolis są zadowalające. Mam tylko nadzieję, że twórcy urozmaicą ich wygląd i kolorystykę tak aby nie byli jednakowi (to samo tyczy się bohaterów innych ras). Jeśli następne portrety będą trzymały taki poziom to mogę powiedzieć, że jest przynajmniej jedna rzecz, która się w tej grze udała.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4839 : 03 Maja 2011, 20:16:32 »
Portrety są całkiem dobrze zrobione, ale nie wszystkie mi się podobają. Widać, że robiły je różne osoby i zdecydowanie gorsze są te herosów z przystani. W porównaniu do świetlistości zamku portrety są szare i nie bije od nich światło. Są one dla mnie nijakie w porównaniu do całkiem ciekawego klimatu przystani.
Mam też poważne obawy, że portrety bohaterów necropolis będą bardzo podobne kolorystycznie, znaczy zielono biało czarne, jak te które już pokazali. Jak na razie żaden bohater się nie wybił z ciekawszą kolorystyką.
Podejrzewam, że najbardziej różnorodne portrety będą mieli orkowie.
Mam oczywiście nadzieję, że wszystkie portrety nie będą na jedną modłę, ale nie zdziwiłabym się jak by tak było. Na razie najgorszy jest portret Antoniego  :/


« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2011, 21:01:46 wysłane przez Adseruki » IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #4840 : 03 Maja 2011, 21:28:13 »
Nie pokazali, ale to nie ma znaczenia, bo znamy arty bohaterów Sanktuarium (przynajmniej tych "zwyczajnych", czyli tych którzy mogą występować również poza kampaniami) i tym samym wiemy jak będą wyglądać.
Niezależnie czy herosi Sanktuarium będą z portretów Nagami, czy Ludźmi problem rasowy będzie istniał:
-jeśli byliby ludźmi to byłoby to byłoby co najmniej dziwne, że Sanktuarium dowodzą przedstawiciele innej rasy niż Nagi
-jeśli byliby nagami to nieporozumieniem byłby ich ludzki model.
Jednym słowem: każde rozwiązanie jest złe kiedy mamy ludzki model bohatera.
Mmm, racja - zapomniałem o artach, zwracam honor. Jednak nie chce mi się wierzyć, żeby zrobili nagi z ludzkimi nogami - to by był totalny idiotyzm na który chyba nikt by się nie zdobył.

Ostatnio pokazany bohater Sanktuarium - Changbo, na nagę nie wygląda.
Na artach bohaterów widać, że dużą część stanowią ludzie, czy wszyscy nimi są? - nie wiadomo, są maski, a po drugie niektórzy mają takie zielone ręce (można by nawet powiedzieć szpony).

Warto jeszcze wspomnieć o unikatowych herosie dostępnych dla posiadaczy kolekcjonerki:

Jak widać, to jego art i wszystko jest na swoim miejscu...


BTW. Pojawił się nowy wywiad dotyczący między innymi bety - http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/4311052329?r=7811042429#7811042429


« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2011, 21:30:29 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4841 : 03 Maja 2011, 21:41:28 »
Tacy herosi jak Akasha i Yuna są grywalni tylko dla edycji kolekcjonerskiej i zam. ze strony Ubi. com, tak jak Kraal będą mieli własne animacje i modele.
Reszta herosów sanktuarium to ludzie, tu maski i farby nie pomogą jak w przypadku orków. Portret Chango sugeruje iż to głębinowa naga, ale skoro arty boh. sanktuarium są ludzkie/ludzkokształtne to coś tu nie gra.
Być może Grownock, twórcy są tymi, którzy na ten idiotyzm się zrobili. I mamy efekt jak za starej Narnii- bobrem jest człowiek w futrzanej czapce, czyli herosami sanktuarium to ludzie w maskach.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #4842 : 04 Maja 2011, 12:12:21 »
No i mamy dwóch kolejnych herosów. Tym razem są to bohaterowie Inferno:
Lorhish
Lorhish, kiedyś osobisty pan psiarni Imperatora Connora, haruje w swym zawodzie w samym sercu Sheoghu pilnując psiarni Cerberów. Człowiek zasad, którego zmiana wierności, jeśli nie powołania, spowodowana została odmową rozkazu swojego Imperatora, który kazał upolować młode orki, kradnące jabłka z imperialnych sadów. Lorhish, zdymisjonowany ze swojego stanowiska i mający przed sobą ponure perspektywy, żłopał piwo do upadłego, dopóki tajemnicza piękność nie zaoferowała mu nowego życia za kilka szczegółów odnośnie Imperialnych Łowów, zaplanowanych na koniec miesiąca w Księstwie Wilczarza. Lorhish przyjął ofertę, której rezultatem był atak na polujących i upolowanie połowy Imperialnego Dworu. Torturowany z powodu swojego udziału w spisku, Lorhish zmarł od ran, lecz nie wydał tożsamości kobiety - okoliczność, która dodana do innych rzeczy, zdecydowała o jego wskrzeszeniu pod jej komendą w Sheoghu.

Specjalizacja: Władca Cerberów (przyrost Piekielnych Ogarów i Cerberów jest zwiększona o 6 na tydzień)

Deleb

Nie myl Deleb, służkę Ur-Traggala - Władcy Demonów Bólu, z sukubem. Nie jest nim. By to udowodnić, chętnie zaprosi ciebie na test jej najnowszego mechanicznego urządzenia; machiny, która potrafi obdzierać, poparzyć lub spalić twoją skórę w niewyobrażalny dotychczas sposób. Z uśmiechem na ustach rzecz jasna. Będąc Mistrzynią Magii Ognia może godzinami radośnie rozmawiać o różnicach między poparzeniami a spaleniem lub między oparzeniem od rozżarzonego żelaza a od płynnego metalu, lecz chętniej ci to zademonstruje.

Specjalizacja: Mistrzyni Ognia (skuteczność czarów Magii Ognia jest zwiększona)
Tłumaczenie: http://www.h6.acidcave.net/
Na dniach ma się także pojawić duża aktualizacja oficjalnej strony ( z ostatniego Q&A):
When will we get more info about the gameplay?

The full information about the Reputation advanced classes and the corresponding abilities will be published in a few days on the official site. We’ll also start posting info about artefacts and heroes, such as portraits, bios and specializations – we know a lot of people are interested in knowing more about these. And we still have to show the Neutral creatures as well.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4843 : 04 Maja 2011, 12:27:41 »
Bohaterowie Inferno fajni, jest również nasza stara Deleb, szkoda że ma inną specjalizację, ale to nic. Mnie za to nie satysfakcjonuje przyczyna opóźnienia, rozumiem gdyby chcieli poprawić sanktuarium- z tego bym się bardzo cieszył, chociaż herosów. Ekran miasta podobno mają poprawić, ale czy coś z tego wyjdzie... szczerze wątpię.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #4844 : 04 Maja 2011, 12:52:45 »
Deleb mnie uradowała, bo nie okazała się kolejnym człowiekiem. :D Portrety wyglądają bbaaardzo przyzwoicie. Jestem ciekaw, co zobaczymy jutro i pojutrze. Oby nie ludzi. ;/
A co do wyglądu bohaterów Nag, to jestem ciekaw, czy gdyby ruszyła jakaś petycja, by najnormalniej w świecie dodali im ogon zostawiając górę taką samą... Pewnie i tak by nie przeszło w sumie, ale mi by na tym zależało.


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Strony: 1 ... 320 321 322 [323] 324 325 326 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry