Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 355 356 357 [358] 359 360 361 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036572 razy)
Rafiz

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #5355 : 08 Lipca 2011, 01:57:14 »
A tak swoją drogą, jaką funkcję ma Abyssal Worm? Bo sam w betę nie grałem, a czytałem, iż ów Robal ma związek z jednym z budynków Inferno. To coś w stylu Placówki w Fortecy w H5? Tzn. że podczas oblężenia jest dodatkowy stwór? Czy jak?

Jeśli toczysz walkę na swoim terenie, robal pożera jedną z małych jednostek przeciwnika i co turę ją zjada (bodajże 10%). Aby ją odzyskać przeciwnik musi robala zabić. Jeśli tego nie zrobi i straci resztę armii, automatycznie walkę przegrywa. Generalnie Abyssal Worm prezentuje się kapitalnie i z tego co zauważyłem trzeba się trochę namęczyć aby go zabić. Żeby posiadać jego wsparcie trzeba wybudować specjalny obiekt (jest do wyboru na poziomie 3, czyli po wybudowaniu Ratusza).


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #5356 : 08 Lipca 2011, 08:24:38 »
A tak swoją drogą, jaką funkcję ma Abyssal Worm? Bo sam w betę nie grałem, a czytałem, iż ów Robal ma związek z jednym z budynków Inferno. To coś w stylu Placówki w Fortecy w H5? Tzn. że podczas oblężenia jest dodatkowy stwór? Czy jak?

Podczas walk na terenie danego miasta. Pojawia się chyba w drugiej turze i połyka jedną jednostkę. Ma 5 pkt. życia strukturalnych i póki go nie zabiją (nasze jednostki też potrafią) zjada 10% z półkniętego oddziału co turę. Gdy zabijemy wszystkie oddziały poza tym połkniętym bitwa też się kończy. Ups trochę się spóźniłem :P

Zaś co do tego artefaktu. To przywołuje on jednego feniksa z większymi statystykami? Jeśli tak to ta jego aura też jest wzmocniona czy działa jka u jednego feniksa. Jeżeli to drugie to nie jest on wcale taki najsilniejszy. Ta aura daje mu właśnie potężnego kopa a u jednej sztuki to odbija tyle co u duszka rzeki albo i niewiele więcej.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #5357 : 11 Lipca 2011, 10:19:03 »
Bardzo ciekawe te ostatnie newsy.
Ale mam pytanie na zupełnie inny temat:
Czy uważacie, że w którymś z dodatków(pewnie ostatnim) dodadzą alternatywne ulepszenia, tak, jak to było w HV ?
Czy myślicie że byłby to dobry pomysł?
Rozwiązałoby to układ dodatków [(podstawa:5 ras +dod 2 rasy + dod 2 rasy + dod 1 rasa i alt ul)co lacznie daje 10 ras i 10x7x3 jednostek +10neutralnych] Sporo.

Ale np ja swoją drogą, wolałbym nie. Lepiej jakby dodali po jednej jednostce do elity i trzonu w każdym razie i powiększyli pole bitwy...
Trochę się rozmarzyłem ale co wy na to ?


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #5358 : 11 Lipca 2011, 10:25:53 »
Alternatywne ulepszenia nie są złe, ale pomysł z 10 rasami.... nie wydaje mi się. Jeśli tak to jedna będzie na DLC, tak może być w przypadku mrocznych elfów. Bowiem Bezimienni fabularnie już się zjawiają w podstawce. Obawiam się zatem, że one będą grywalni jak dokupimy ją z ubi.com- nic nie mówili, potwierdzili bowiem nie chcą rabanu, takk jak było po sanktuarium lub ekranach miast.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #5359 : 11 Lipca 2011, 12:12:50 »
Mroczne Elfy nie są żadną niespodzianką (przynajmniej dla mnie). Przypuszczałam, że jeśli nie będzie ich w podstawce to pojawią się w dodatku. Okres historii Ashan, w którym została umieszczona fabuła HVI to akurat okres tworzenia się Lochu i jego wojen, tak więc trudno byłoby o nim nie wspomnieć.
Natomiast armia Mrocznych Elfów pozostawia wiele do życzenia. Wojownik i Czarodziejka (jeśli są to jednostki), Duszek, Smok, oraz Bezimienny, który swoją oryginalnością też nie błyszczy...do tego wszystko w czarno-fioletowym kolorze. Nie wygląda to przyciągająco. Może pozostałe jednostki podniosą ocenę tego zamku.
Czarny smok wygląda najgorzej od początku serii. Jest kanciasty, nieproporcjonalny i posiada nienaturalny wygląd. Mam ogromny żal do twórców. Chyba przerzucę się na inną rasę.

Nie znam się jakoś specjalnie na historii Heroesa ale wytłumaczcie mi w jaki sposób to może być Raelag? Jeżeli czasy H6 są przed H5 a Raelag powstał po przemianie z Agraela. Przecież to nie logiczne.
...a Agrael powstał po przemianie z Raelaga. Czyli: był Raelag, który zamienił się w Agraela, a potem z pomocą Tieru przemienił się z powrotem.

Ogółem przyjmuje się, że Agrael po przemianie dokonanej przez Tieru stał się Raelagiem. Jednak w scenariuszu Agraela w Dzikich Hordach gdy podejdzie się do Matrony Cienia, ona mówi "Hej, Agrael! A może powinnam powiedzieć: Raelag?". Z racji tego, iż są to rozmowy na temat Klanu Blizny Duszy (tu przetłumaczonej jako Klan Duszoblizny), można wnioskować, iż Raelag to 'pseudonim' Agraela który prowadził działania na rzecz przyłączenia Blizny Duszy do sił demonów.
Moim zdaniem jest na odwrót (tzn. "Agrael" był pseudonimem Raelaga używanym przez Demony). Wnioskuję to z ostatniej misji HV, gdy Raelag daje znać Kha-Belethowi, że ma się do niego zwracać "Agrael", natomiast wersja "Raelag" jest zarezerwowana dla przyjaciół. A wypowiedź Matrony może sugerować, że znała go jeszcze jako mrocznego elfa.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #5360 : 11 Lipca 2011, 12:15:03 »
Bardzo ciekawe te ostatnie newsy.
Ale mam pytanie na zupełnie inny temat:
Czy uważacie, że w którymś z dodatków(pewnie ostatnim) dodadzą alternatywne ulepszenia, tak, jak to było w HV ?
Czy myślicie że byłby to dobry pomysł?
Rozwiązałoby to układ dodatków [(podstawa:5 ras +dod 2 rasy + dod 2 rasy + dod 1 rasa i alt ul)co lacznie daje 10 ras i 10x7x3 jednostek +10neutralnych] Sporo.

Ale np ja swoją drogą, wolałbym nie. Lepiej jakby dodali po jednej jednostce do elity i trzonu w każdym razie i powiększyli pole bitwy...
Trochę się rozmarzyłem ale co wy na to ?
1. Nie wiem szczerze mówiąc ale przeczuwam, że chyba będzie bo po co.
2. Raczej to nie jest dobry pomysł, to już lepiej kolejną rasę, bo moim zdaniem trochę dobrze byłoby odpocząć tego typu zagrań wziętych z H4 i zrobić coś świeżego. Bardzo ważnym argumentem popierającym mój pogląd jest fakt, że alternatywy w Dzikich Hordach były albo przekoksowane albo za słabe co chwilami psuło cały efekt. Zresztą nie dziwi mnie to, bo ciężko tak zbalansować jednostki.
No i tak dodam, że te 10 neutrali na całą podstawkę i 3 dodatki to wiele za mało. Jeżeli by dawali w takim systemie jakim ty mówisz (bez względu czy będą alternatywy czy jakiś powiew świeżości), to dla mnie na dwa pierwsze dodatki mogliby dać po 5 neutrali, a w ostatnim 10.


IP: Zapisane
Lukasz89

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 120


Zobacz profil
« Odpowiedz #5361 : 11 Lipca 2011, 12:23:46 »
Bardzo prawdopodobne, że będzie tak jak pisał kolega dodadzą 4 zamki w 3 dodatkach. A dodatkowo można będzie dokupić 1-2 jako DLC, wiadomo, że za ludzką cenę każdy fan to kupi ale ok. Co to mrocznych obawiam się, że powstaną mroczne elfy i tam w nich będzie parę bezimiennych ale fajnie jak by to były 2 rasy.


IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #5362 : 11 Lipca 2011, 12:34:49 »
Wg mnie 3 dodatków nie będzie. Będą tradycyjnie 2 i pewnie w jednym wyjdą 2 zamki, a w drugim 3 lub też 2. A pomysł na oddzielne frakcje dla mrocznych elfów i bezimiennych byłby raczej niezbyt trafiony, gdyż te nacje mogłyby być zbyt do siebie podobne. Mamy 2 warianty: albo dostaniemy w dodatkach jeszcze 4 zamki i będą to: Sylwan, Loch, Forteca i akademia, albo dostaniemy 5 nowych frakcji i jedna z nich będzie nowa.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #5363 : 11 Lipca 2011, 12:40:49 »
Ireth ten smok to nei czarny smok :)
Zajmuje on pola 4x4 tak jak boss i wydaje mi się, że to jest ten bóg Lamya gdyż wygląda identycznie tylko ten na koszulce nei ma skrzydeł.
Co do oryginalności zamku to zawiodłem się. W lochu w H5 też było dużo fioletowego ale nie tyle co tutaj. Powiem szczerze, że wykonanie jest totalnie skopane a bezimmienny wygląda jak skrzyżowanie żywiołaka cienia i bohatera (bo tym on chyba jest).
Ogólnie bezimienni jako jednostki nei podobają mi się. Wolałbym, żeby były tam same mroczne elfy. Jakoś bardziej mi do tego miasta pasowały.
Ogólnie to te jednostki przypominają mi jednostki paktu ze Spellforce 2. Zwłascza wykonaniem.
Zaś co od ilości zamków to nei przesadzajmy. Najpewniej dostaniemy w 1 dodatku elfy i mroczne elfy i fabuła będzie się kręćić koło tej całej ich wojny. W drugim natomiast dostaniemy czarodziei i krasnoludy i zaś fabuła będzie się kręcić koło walk magowie vs nekromanci i krasnoludy vs mroczne elfy. Bo tak to chyba było. Szczerze mówiąc we historię Ashan nei zagłębiałem się zbytnio.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #5364 : 11 Lipca 2011, 12:49:01 »
Według mnie także będą 2 dodatki, jedną może być zaistniała już frakcja, mroczne elfy+bezimienni, może elfy, lub krasnoludy. Co do nowych znalezisk z rosyjskich wykopalisk to:
- głosy syreny są dosyć dziwne, brzmi jak jakaś Niemka co za ciasny gorset ma
-cate, ale dziwne, aczkolwiek pasujące
-matka Namtaru, przewidywałem, że będzie miała głos taki komputerowy
-scub, subtelny głos, bo jeśli ma uwodzić to głos ma do tego odpowiedni.
-perłowa dziewica, ale krzyczy, kto by się spodziewał
-harpia, za mało ptasi głos
-anioł, to ujdzie, choć nic zaskakującego
Resztę skomentuje później.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Lukasz89

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 120


Zobacz profil
« Odpowiedz #5365 : 11 Lipca 2011, 12:57:29 »
Właśnie po usłyszeniu głosów to zamek necro włącznie z mama Namtaru wydaje się bardziej straszny niż demony. Gra ma naprawdę duży potencjał, może okazać się jak dla mnie o wiele lepsza niż H3. Fabula wydaje się 100 razy lepsza niż w H5 tak więc mam nadzieję, że tego nie spierdo.


« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2011, 12:59:56 wysłane przez Lukasz89 » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #5366 : 11 Lipca 2011, 14:27:21 »
Nie ma co na razie mówić o dodatkach, skoro nie mamy jeszcze pełnej wersji podstawki. Widać jednak, że jeśli chodzi o dodatki, to one będą iść lawinowo, czyli cyklicznie co rok, tak przez 2-3 lata. Boję się jednak, że wszystkie dodatki będą tylko na DLC.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #5367 : 11 Lipca 2011, 15:52:13 »
Hmm głosy fajne. Tylko to są odzywki jednostek z filmików? Co do syren to zastanawia mnie dlaczego gadają one akcentem takim jak reszta nag. Zresztą dziwnie znajomo brzmią. Czyżby mówiła za nie ta sama osoba co za Katsue? (Tak się chyba nazywała ta kapłanka z kampanii)
Matka namtaru bardzo mi się podoba. Słychać, że będzie się wypowiadać wszystkimi trzema głowami/ustami nie wiem jak to powinno być poprawnie napisane :P
Co do dodatków to to są przypuszczenia. Ja uważam, że co do dalszych ras nei ma co się łudzić, że jeszcze coś nowego dodadzą. Prędzej więcej neutrali dostaniemy niż kolejną rasę wymyśla :)


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
owca

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13


Zobacz profil
« Odpowiedz #5368 : 11 Lipca 2011, 15:54:41 »
No i co z tego, że będą DLC? Będzie taniej. Nie widze powodu do lamentowania.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5369 : 11 Lipca 2011, 17:03:52 »
Eeee... te głosy są straszne! Być może nie wyrwane z kontekstu będą lepiej brzmieć. No i miałam rację, że Cate będzie z mrocznymi elfami, dobrze zobaczyłam, znaczy się człowiek będzie bohaterem XD
Wiem, wiem nie jest to nic śmiesznego.
Jeszcze co do głosów, to bardzo irytują mnie akcent sanktuarium. Nie mogę zdzierżyć tego chińsko/japońskiego akcentu w angielskim, jeszcze takiego na siłę wciśniętego, bo prawdziwy japoniec lub chińczyk inaczej mówi.
Jeszcze tylko jedna rzecz, która okrutnie mnie drażni, to sztywna kamera. Po jakiego grzyba robili całą grę w 3d skoro kamery nie da się ruszyć?!? Jest opcja podczas rekrutacji jednostek by je sobie obejrzeć w całości, ale są one okrutnie źle wyskalowane i niektóre są malutkie, a niektóre nie mieszczą się w kadrze. Pamiętam jak pisałam, że mam obawy, że kamera jest sztywna, bo wszystkie screeny są pod tym samym kontem. Ech... jeśli tego nie zmienią (w co wątpię), to może chociaż dało by się zrobić mod by kamera była ustawiana według własnego widzimisię.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 355 356 357 [358] 359 360 361 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.097 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry