|
|
« : 30 Kwietnia 2009, 16:56:41 » |
|
w jakiej kolejności budowac budynki w fortecy? Pomurzcie ! prosze
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1 : 30 Kwietnia 2009, 17:18:46 » |
|
<Nie do tematu: Pomóżcie się pisze a nie pomurzcie > A teraz do tematu: Na początku najlepiej zbuduj budynek, gdzie się rekrutuje jednostki 1 p. W kolejnej turze ulepszyć. Zbudować jeszcze tą strzelnicę czy jakoś tak. Potem najlepiej ulepszyć ratusz. Od tego zawsze rozbudowywałam budynki rekrutacyjne, nieważne w jakiej kolejności, ratusz i mur. Jak się ma jednostki 4 p. najlepiej zbudować gilidię magów. A na koniec ulepszyć ten budynek rekrutacyjny smoków, kapitol i to już no chyba, że można zdobyć Łzę Ashy, to wtedy na koniec najlepiej budynek Łzy Ashy. NIe wiem, czy dobrze napisałam, ale dawno nie grałam w Heroesy ...
|
Nie ma mnie, umrzyłam. Produkuję temperadełka na Malcie.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2 : 30 Kwietnia 2009, 17:41:58 » |
|
dzięki
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3 : 30 Kwietnia 2009, 18:00:32 » |
|
Taktyka rozbudowy miasta zależy od bohatera początkowego, liczby surowców na mapce, rodzaju przeciwników i w ogóle jest zależna od startu. Nie da się stworzyć optymalnej opcji, która będzie działać wszędzie. ;'d
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4 : 30 Kwietnia 2009, 22:36:11 » |
|
W każdym bądź razie można mniej-więcej jakoś ustalić rozbudowę.
Ja polecam tak (po kolei dniami):
1. Karczma -> bohater -> przekazanie armii -> podzielenie obowiązków 2. siedziba istot 1lvl -> jednostki -> dołączenie ich do armii przez 2 bohatera 3. aula harcowników/gildia runiczna/gildia magów 1lvl (zależnie od potrzeb) 4. aula harcowników/gildia runiczna/gildia magów (ważne żeby była aula harcowników) 5. kuźnia (daje nam rozbudowę do rady miasta) -> wóz z amunicją -> dla bohatera z harcownikami 6. rada miasta (możliwa jej budowa dzięki kuźni, bardzo się nam przyda) 7. plac walki/zagroda niedźwiedzi (zależnie od zasobów surowców i gustu: misie i awanturnicy są podobnej siły).
(zaczynając z miastem na 1 poziomie nie da się wybudować siedzib 4 rodzajów istot do końca pierwszego tygodnia, więc ten build jest wg. mnie optymalny)
Drugi tydzień:
1. plac walki/zagroda niedźwiedzi (zależy czego wcześniej nie zbudowaliśmy) - ewentualnie można się z budynkiem rekrutacyjnym wstrzymać na potrzeby innego budynku, który akurat się nam przyda (np. jeśli nie wybudowaliśmy wcześniej gildii magów to teraz mamy okazję, albo jeśli potrzebujemy sprzedać artefakt lub wymienić zasoby to targowisko) 2. ratusz (koniecznie w tej kolejności!) 3. teraz to już budujemy co chcemy, pod warunkiem, żeby wybudować jak najwięcej siedzib istot i KONIECZNIE cytadelę przed końcem tygodnia. Ważne, żeby nie iwestować w ulepszenia budynków rekrutacyjnych w zamian za nowe budynki rekrutacyjne, bo na dłuższą metę to się nie opłaca (mniejszy przyrost istot)
Trzeci tydzień: jeśli mamy dużo kasy to rozwijamy się do kapitolu (choćbyśmy mieli poczekać kilka tur). Jeżeli nie to oszczędnie kasę wydajemy i już w następnym tygodniu kupujemy jak najszybciej kapitol. Jest to ważne, ponieważ kapitol da wielkiego power-upa naszej gospodarce i już w kilka tur nadrobimy wszystkie zaległości w budynkach.
Czwarty tydzień: przed końcem tygodnia budujemy jak najwięcej siedzib jednostek i zamek.
Piąty tydzień: dobudowujemy wszystkie siedziby istot opróćz 7lvl
Szósty tydzień: budujemy siedzibę smoków.
Oczywiście w międzyczasie jak nam starczy zasobów (złota akurat krasnoludy mało wydają, ale surowców może zabraknąć, m.in. przez zużywanie ich do nakładania znaków runicznych) budujemy też inne budynki jak np. przydatny magazyn zasobów. Także w zależności od warunków zmieniamy swoją strategię (możemy np. dobudować strażnicę gdy czeka nas oblężenie, lub - jeśli dysponujemy tak wielkimi złożami zasobów - budujemy siedzibę smoków w piątym tygodniu itd.)
Strategia już przeze mnie sprawdzona kilka razy. Mam nadzieję, że trochę pomogłem. Nie wiem czy pod koniec tego planu strategii wszystko będzie się zgadzać, bo rzeczywiście dużo zależy od mapy, ustawień początkowych, bohatera, neutralnych oddziałów strzegących zasobów...).
|
|
« Ostatnia zmiana: 30 Kwietnia 2009, 22:40:05 wysłane przez Mantykor »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 104
HoMM Maniak
|
|
« Odpowiedz #5 : 30 Kwietnia 2009, 23:30:15 » |
|
hmmm ja znowuż najpierw buduję siedzibę 1-ego poziomu a potem radę miasta -> siedzibę 2-go poziomu -> karczmę -> rekrutuję bohatera i przekazuję armię -> kapliczka runiczna -> gildia magów lvl 1 ->siedziba 3-go poziomu -> ratusz. dalej już się samo układa
|
''If I tear you open wide, take a look inside Are you pretty? Can I get inside your mind, see what I can find? Are you pretty? So just take off that disguise, everyone knows that you're only Pretty on the outside''
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 105
|
|
« Odpowiedz #6 : 01 Maja 2009, 08:30:30 » |
|
UUU Mantykor ładnie napisane.Ale ja jednak buduje wszystko tak. Kuznia 1Rada Miasta 2siedziba istot 1lvl 3ulepszam siedzibę istot 1lvl 4aula harcowników 5aula harcowników 2 6Glidia magów lub runiczna 7zagroda niedzwiadków Tak wygląda pierwszy tydzień w drugim skupiam się na Kapitolu i Zamku.W trzecim jednostkami a w czwartym ty co zostało.
|
Nieszczęśliwie zakochany
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7 : 01 Maja 2009, 10:36:32 » |
|
Agrael-Raelag: To chyba zaczynasz z 5 poziomem miasta. Żeby zbudować Radę Miasta potrzeba 6 poziomu miasta. Ta strategia jest możliwa do wykonania tylko na specjalnych scenariuszch. I nie obraź się (każdy ma swoje upodobania) ale wg. mnie jest słaba. I to bardzo. dziecioluek: podziwiam cię, że potrafisz zbudować radę miasta nie mając kuźni. No po prostu szacun. Jakich używasz kodów? Nie no joke. Widocznie też grasz jakieś dziwne scenariusze co automatycznie kuźnie masz i kilka innych budynków, bo rada miasta potrzebuje, jak już mówiłem 6 poziomu miasta. Taka jest przykra rzeczywistość.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 104
HoMM Maniak
|
|
« Odpowiedz #8 : 01 Maja 2009, 19:01:04 » |
|
oj wiem ze trzeba kuźnię.. po prostu zapomniałem o tym napisać
|
''If I tear you open wide, take a look inside Are you pretty? Can I get inside your mind, see what I can find? Are you pretty? So just take off that disguise, everyone knows that you're only Pretty on the outside''
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 105
|
|
« Odpowiedz #9 : 01 Maja 2009, 21:44:35 » |
|
Mantykor.Tak tak od 5 poziomu to napisałem.
|
Nieszczęśliwie zakochany
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #10 : 02 Maja 2009, 10:52:35 » |
|
Jak tam sobie chcecie, ale na większości map zaczyna się z 1 poziomem miasta inaczej to chyba tylko w kampanii jest albo scenariuszach typu "pojedynek". Więc nie ma sensu pisać do nich strategii, bo się nie przydadzą.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #11 : 02 Maja 2009, 10:56:03 » |
|
Tygodzień 1:
1. Kuźnia(w najpierw proponuję, tylko zakup wozu) 2. Siedziba 1(no chyba, że masz, to ulepszaj) 3. Aula harcowników 4. Gildia...obojętnie jaka, najlepiej magów. Run używaj, gdy będziesz mieć dużo zasobów. 5. Rada miasta 6. Targowisko 7. Miśki! Awanturnicy, nie. Padają jak muchy.
A reszta, nieco podobne co Mantykor powiedział
|
|
|
|
|