Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Nortcus
Strony: [1]
1  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Nasze frakcje w Might and Magic: Heroes VII : 21 Listopada 2015, 19:40:26
Ja mam pomysł na miasto Shantrini do Heroesa VII (VIII)

Pyramid

Opis: Miasto wokół centralnie umieszczonej piramidy
Filozofia: Trzy Bóg wszystko może

Wierzchowiec: Bohater niemagiczny - Landspeeder (ruch tak jakby zawsze był w stajni,  4 razy szybciej na płaskim terenie - pustynia, magiczna ziemia, lód, księżyc)
u maga teleport (światło z niebios)

Statek (pod frakcję): Latająca forteca (lewituje na wodą, może też latać)

Bohaterowie:
Magiczny: Long-Shan (Mędrzec Starożytny)
Zrównoważony: Shantri-Diviner (Boski Posłaniec)
Niemagiczny: Urban-Shan (Założyciel Miasta)

Umiejętność frakcyjna
Shinetry (Promienistość)
Powoduję odbicie obrażeń zadanych przez broń strzelecką w ilości 20 % na poziomie podstawowym, 40 % zaawansowanym, 60 % na masterze + 1 % na każdy level bohatera)

Jednostki:
Podstawowe:
1. Wieśniak (zwiększa wytrzymałość jednostek o 1 % za jedną jednostkę)
-> Mieszczan (Citizen - bonus do 1 pkt. obrażeń więcej wieżyczki w murach miasta za każda jednostkę)

2. Buddysta (może rzucać oczyszczenie z negatywnej magii  tyle razy ile jednostek liczy odział, jest odporny na czary umysłu, blokuje umiejętność odbicia zaklęcia)
-> Wyznawca Zen (chroni wybraną jednostkę przed czarami umysłu - ochrona działa tyle tur ile jest jednostek w oddziale)

3. Taotie (Głowa człowieka z metalowymi skrzydłami) Jednostka latająca - wygląda jak głowa człowieka, po śmierci oddziału zwierzoludzi podpina się do niego i staje się jednostką z siła zwierzoludzia
-> Amulet Skarabeusza (robot który po ataku zwierzoludzia przejmuje jego cechy przeobraża się, normalnie przed dotknięciem przypomina skarabeusza, po za tym zawsze ma 50 % odporności na magię)

Elitarne
4. Czeladnik (pozwala na dodatkowa turę w budowaniu miast, tur dodatkowych jest tyle ile mamy miast na mapie, posiada laskę która rzuca deszcz na odział - powoduje to spowolnienie oddziału wroga, i zmniejsza troszkę jego pkt. życia - gdy osiągną 0 jednostka tonie w błocie)
-> Kapłan Faraona (berło magii materii zamienia chmurę nad wrogiem w głaz spadający mu na głowę)

5. Zatrudniony Pirat (jednostki na statku mają zwiększone parametry, statek jest szybszy na morzu)
 -> Kowboj (daję losową szansę na niewypał broni wroga opartej o wybuch - ataki ogniem nie wychodzą z losowa szansą 77 % że niewypalą)

6. Jaksza (zwiększa rozrost drzew - powoduję zwiększoną produkcję drewna, po za tym powoduję że roślinny dają owoce co powoduje spowolnienie roślinnych jednostek, zwierzętom wyrasta kolejna głowa (w grze to czar dezorientacji) atakuję promieniami miłości w efekcie jednostka nie traci punktów tylko ma o 1 pkt. na każdego Jaksze mniej, jeśli ilość wyniesie zero ginie
-> Daksza (można zmieniać nadmiar zasobu na inny zasób - tańszy o 1 % koszt wymiany towaru w targu na każdego Daksze, i możliwość zamiany zasobów na jedzenie - obecność jednostki powoduje zniknięcie części jednostek zwierzoludzi - wracają do swojego miasta z jedzeniem od Daksz) atakuję promieniami rozkoszy (powoduję że zwierzoludzie próbują się obściskiwać tracąc nie tylko pkt. wytrzymałości ale też ruch)
Champion:

7. Westalka (bogini rodzinny) - powoduje zwiększenie się oddziału podczas obrony miasta, raz na turę może stworzyć zaporę ogniową przed murami miasta atakuję wezwaniem piorunu z nieba (może rzucić czas boskie światło na jednostkę - jednostka wtedy jest odporna na czary oparte o żywioły)
-> Hestia - Powoduje że jeśli oflagujemy kopalnie będzie pod naszą flagą (dawać nam zasoby) tak długo jak nie będzie oddziału wroga w kopalni (nie da się oflagować samym wejściem do kopalni, to samo dotyczy miasta), Hestia teleportuję najbliższą najsilniejsza jednostkę gracza do kopalni, czyli zazwyczaj nie da się kilkoma jednostkami zająć kopalni gracza który ma silną armię)
Hestia atakuję fioletowym piorunem (taki piorun zadaję podwójne obrażenia jednostką odpornym na magię)

8. Wisznu (Bóg który  może się rozdzielać na trzy osoby każda uderza czerwonym światłem (światło powoduje że jednostka ma ilość pkt. życia tyle co najsłabsza jego wersja) - środkowy Wisznu z jego 3 osób wytwarza światło, 2 pozostałe osoby uderzają żelazną rękawicą)
-> Trójca święta - Jednostka może dzielić na trzy jednostki jedna Rama (strzela lodowymi strzałami)/Sziwa (Rzuca Ognisty meteor)/Brahma (rzuca Huragan powodujący, łańcuch piorunów atakujący jednostki wroga i blokujący oddawanie przez niego strzały)

Wojenne:
Nieznany Bóg (Jahwe) - Widmowy Olbrzym który może klonować, poprzez iluzję odziały lub napełniać je maną,
nie może walczyć. Może rzucić każdy czar dobroczynny (w grze), od ilości jego odziały zależy ilość dodatkowych zasobów (zwiększa produkcję rzadkich minerałów). Może wskrzeszać. Każdy wydany punkt many zwiększa ilość wskrzeszanych jednostek.

Lakszmi (bogini szczęścia, bogactwa i piękna) - powoduję zwiększenie się parametrów obrony, szczęścia obrońców miasta, oraz zmniejsza koszt jednostek

Skrzydło z niebios (WingMakers) - Chmura z której nagle wylatuje skrzydło które strzela wirującymi ostrzami w przeciwnika lub uderza z duża mocą w mur miasta (kroi go jak nóż kanapkę)
2  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 18 Października 2015, 12:38:52
Wiecie może to jakieś rachunki śmierci.
Znaczy się nawet sam Władca Demonów Kha-Beleth zginął 2 razy (przez Zehira i Leanne)
A Anastazja tylko raz
http://anastazja.com.pl/

Ja osobiście mam za sobą między 9, a 12 śmierci.
Tak np. Raelag ma już 2 (jako Agrael - Heroes V, i w filmie Prometeusz)
3  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes 7 wrażenia : 14 Października 2015, 14:38:29
Kampania wygląda na konflikt 2 stron
Haven, Necropolis, Stronghold
frakcję Ivana (sługi Elratha - pso-ptako-smoka)
versus
Academy, Sylvan i Dungeon
Frakcję kultystów Kha-Beletha (Masfara, Lasira i Ashbeth)
 :rolleyes:

W dodatku
ma być
Fortress frakcja wspiera Ivana
I Inferno Kha-Beletha
2 rudna (1 wygrał Ivan)
czyli dodatek powinien być od strony demonów (spalenie drzewa życia
i najprawdopodobniej śmierć Ivana)
 :papa:

W 2 dodatku powinna być
frakcja Ylatha i Shallasy
według mnie będzie opowiadała o założeniu Zakonu Smoczych rycerzy
i próbie uwolnienia demonów blokowanych przez Świątynie Ashy na pewnej wyspie.
Tylko Shallasa i Ylath mogą zdążyć się dostać na wyspę
przed Inferno i Dungeon.  ;D

Co wy myślicie   ;>

- Może skoro Ylath i Shallasa jest od strony Smoków to dla równowagi
dojdzie frakcja Urgasha - Ul - robalobestie
i frakcja Conflussion - Spaczonych Żywiołaków (przez jakiś tajenmiczy artefakt) lub przez pakt Bóstw Żywiołów przeciwko władzy smoków
(pakt człowiek władcą świata)  8)

Wiadomość doklejona: [time]14 Październik 2015, 15:09:00[/time]
Wiedział ktoś że Masfar czyta się jako Masfijee (czyli tekst Mrocznego Archona z Starcraft).
Brzmiało tak Can't two save Masfiije.
A Niebieski Archon mówił A some serve
Tak jakby grali w Heroesa VII (Zergi zostały udomowione jak psy)
4  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Nasze frakcje w Might and Magic: Heroes VII : 10 Października 2015, 15:39:12
Taki jak Heroes Of Annihilited Empire
powinien być Heroes VIII
 :D
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry