Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
rozwój bohatera sanktuarium czyli mobilność kontra magia wody (Czytany 3512 razy)
tryt

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 25

Zobacz profil
« : 29 Czerwca 2012, 18:00:26 »
Jak najlepiej rozwinąć bohatera sanktuarium? Mam z tym ogromnym problem bo jednostki sanktuarium są mobilne, obniżają inicjatywę i duża ich część ma obrażenia od magii wody. Z jednej strony bohater mocy ma dobrą umiejętność specjalną i ciekawe zdolności na 15 lvl. Z drugiej strony jest to rasa w której połowa jednostek ma obrażenia od wody, które mogą być dodatkowo wzmocnione przez budynek specjalny.

Może mógłby ktoś napisać jakie umiejętności daje grając sanktuarium :)


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 29 Czerwca 2012, 21:53:16 »
Ja wolę iść w Moc, w Szoguna, bo kontratak III jest cudowną umiejką. Zdolnośc naniesienia nieograniczonego kontrataku na wybraną jednostkę+ umiejka, że jednostka unika (chyba) 3 kolejnych ataków, mówią same za siebie. Sanktuarium ma spore morale, ale dobrze jest mieć nieco szczęścia. Logistyka to oczywiście podstawa, podobnie jak oświecenie. Z czarów dla bohatera mocy: kamienna skóra masowa, masowa lodowa zbroja, masowa regeneracja i masowe leczenie. Poleciłabym wziąć wszystkie umiejki związane z łucznictwem, posiłkiIII, pogromcę, rozpłatanie. Przydatne są też zdolności związane z podniesieniem pkt. życia naszych jednostek. Jako bohatera głównego dobrze jest mieć Hitomi (ulepsza Kensei) lub zrobić sobie herosa o tej zdolności.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 29 Czerwca 2012, 22:24:01 »
Wszystko zależy czy kampania czy multi lub niestandardowa mapka.
Jeśli to drugie to build wygląda zupełnie inaczej. Przy większości map nie wybiera się w ogóle masówek. A już na pewno nie w takiej ilości. Boh. z umiejką od logistyki. Wykupiona na start + dodatkowe pkt. ruchu. Jak grasz na najwyższym lvl trudności to stawiasz karczmę, wynajmujesz drugiego hera, przekazujesz armię głównemu i jedziesz co możesz z najmniejszymi stratami. Pobocznemu dajesz umiejkę pozwalającą podnosić dodatkowe surowce. Ze skrzynek (dopóki nie wybudujesz kapitolu) bierzesz kasę. Po osiągnięciu 5 lvl-u bierzesz umiejkę (nie pamiętam dokładnej nazwy) powodującą dodatkowy, krytyczny atak bohaterem, kiedy unit, który wybierzesz zaatakuje. Z tą umiejką + leczenie kapłanek lejesz wszystko i wszystkich bez żadnych strat i konieczności leczenia many. Ciągła eksploracja. Jak tura boh. odpowiednio dropnie jest szansa na 2x krytyka w ciągu 2 tur (bug?!). Nie bd opisywał tu strategii gry czy rozwoju miasta, bo nie taki był temat. Z kolejnych umiejek obowiązkowo mentor (no i oświecenie- już z początku). Na zaawansowany etap gry wciąż drain live, lecz tylko podstawka. Przy wolnym lvl-u (od 1 do 5) bierzesz również regenkę (w razie czego). Kolejna obowiązkowa umiejka to zbieractwo (czy coś takiego, nie znam polskiej nazwy; nie marnujesz pkt. ruchu na odwiedzanie obiektów na mapie, czy zbieranie surowców). Skillujesz umiejki pasywne (szczególnie po patchu 1.5. będzie to b. opłacalne). Jeśli nabijesz lvl 15 przed dojściem do przeciwnika, jesteś imba. Na 15 jest masę świetnych czarów. Począwszy od wciąż zabugowanego skilla leczącego manę (nazwa!) skończywszy na skamienieniu. W początkowych lvl-ach kup obowiązkowo błyskawicę (lvl 6). Magia wody sama w sobie w pojedynkach nie jest przydatna.
Można by jeszcze pisać wiele o rozwoju, ale po co? Najlepiej samemu wszystko wypróbować  ^_^
Pozdrawiam.

P.S> Cahan, ten skill Kontrataku sprawia, że jednostki kontratakują przed atakiem przeciwnika, a nie, że unikają ataku  ;)
Out.


IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 29 Czerwca 2012, 22:32:47 »
Nie pisałam o tym tylko tam jest jeszcze jedna umiejka, 2 mocy łez taka specjalna. Tam się ileś razy unikało ataku. Kontratak przed to kontratak III.

Revold na jak dużych mapach grasz? Ja na tych największych, bo nie lubię małych map. Masówki- zwłaszcza kamienna skóra i lodowa zbroja są moim zdaniem mega przydatne, zwłaszcza przy dużych armiach. Za to leczenie i regeneracja są świetne przy niewielkich armiach i bitwach z niewielkimi stratami.


« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2012, 22:36:18 wysłane przez Cahan » IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 30 Czerwca 2012, 09:34:32 »
Ach, pardon. Zwracam honor  ;)
Gram na różnych mapach, ale najczęściej na tych mniejszych. Preferuję zasadę 2 mniejsze > niż 1 większa. Oczywiste jest, że im większa mapa i większe armie tym masówki są przydatniejsze. Ja jednak preferuję szybki rush, no chyba, że gram Nekrem, ale to już zupełnie inna sprawa  :)
Inaczej również gra się w multi, a inaczej z SI. Swoją drogą, dawno już w H6 nie grałem... I chyba szybko nie zacznę. Nie ważne jak b. poprawią balans rozgrywki, i tak nie dorówna to H5 przez skopaną mechanikę. Może i grywalne bd, ale jeśli chodzi o multi, to H5 górą. Choćby inicjatywa, próbowali powrócić do H3, ale tamte czasy już minęły, wyszło więc, jak wyszło... No, nieważne, zrobi Nam się tutaj zbyt duży OffTop.
Out.


IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

tryt

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 25

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 08 Lipca 2012, 14:14:27 »
W sprawie tej magii wody to chodziło mi o silniejszy atak jednostek bo magia to rzeczywiście jest słaba- co najwyżej lodowa zbroja, lodowisko i lodowy pocisk z lodowatym szczęściem.
 Nie gram w necie po komputer mi się wieszał a teraz jak sformatowałem to prawie nikt nie gra :P Może po 12 lipca więcej ludzi będzie hehe Czyli raczej wojownik łez- tak jak myślałem :) Ja zawsze brałem bohatera +30 do many aby na początku mniejsze straty były ale tylko grałem na singlu wiec to inna sprawa.


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.076 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry