Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - cyco
Strony: [1]
1  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja : 01 Października 2009, 21:33:50
Rakshasa..wiem pisalem w poprzednim poście:]
Znalazłem to co chciałeś..Winrarem odpalasz tego moda którego juz zedytowałeś "wraithsnotdragons",tam wchodzisz w game mechanics,potem creature visual,dalej createre i neutrals/wyciągasz plik "death_knight2"na pulpit i edytujesz padem albo notatnikiem..
Tam znajdziesz takie oto 3 linijki
   <CreatureNameFileRef href="/Text/Game/Creatures/Necropolis/3rd/HorrorDragon_Name.txt"/>
   <CreatureAbilitiesFileRef href="/Text/Game/Creatures/Necropolis/3rd/HorrorDragon_Abils.txt"/>
   <DescriptionFileRef href="/Text/Game/Creatures/Necropolis/3rd/HorrorDragon_Desc.txt"/>
Jak widać to są opisy z których korzysta ten rycerz..trzeba zmienić "HorrorDragon" w kazdej linijce na Banshee na przykład:]
Potem pakujesz winrarem plik Texts z daty i tam szukasz tych opisów od Banshee..kopiujesz je do tego moda zamiast smoczych opisów i  w nich dopiero piszesz jak ma się tam nazywać ten rycerz i jego bio..tyle..
Aha..nie testowałem tego bo nie miałem czasu u siebie..ale wydaje mi się ze bedzie ok jak wszystko dobrze zrobisz :D
2  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja : 01 Października 2009, 08:28:13
Rakshasa..co do Upiornego Smoka..to w tym modzie winny być opisy dla tegoż smoka i musisz tam pozmieniać, resztę opisów ze smokami możesz usunąć..albo skorzystaj z moich opisów bo ja już to przetłumaczyłem:]
http://img39.imageshack.us/i/czemp2.jpg/

Kuba z podstawką to ja miałem do czynienia ładnych parę lat temu:Pnawet nie mam jej na dysku, ergo Ci nie pomogę..bo skupiam się na Tote :],może ktoś inny:]

Chociaż Ty chcesz mieć i Smoki i Władców..więc trzaby chyba pogrzebać i zmienic opisy z jakich korzysta ten trzeci rycerz na opisy Kostuchy..i tam dopiero tłumaczyć na swoje widzi misie:P cokolwiek..
3  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja : 29 Września 2009, 20:01:46
Heh..to dobrze że się znalazł:P powiem nawet więcej..jak chcesz używać ich obu nic prostszego jak tylko z moda "doublexp" usunąć pliki kostuch i rycerzy..i w modzie "death knight" zedytować te same pliki i tam zmienić ich posiadane exp na to z "doublexp" :]
I cieszyć się obydwoma modzikami :P
4  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja : 29 Września 2009, 13:55:11
Mod nie zmienia mi jednostek :( Czy coś zrobiłem nie tak? ;p Wkleiłem do UserMODS i... nic ;p Nadal mam upiory ;p
Hm..u mnie mod zmienia jednostki:] wywaliłem inne mody i działa, z daty też pozbyłem się swoich bajerów:] a jeżeli chcesz mieć i Władców i Smoki to musisz poprostu usunąc pliki ze smokami z tego moda:]

GameMechanics/Creature/Creatures/necropolis/ i tu pliki smoków także alt.(albo dla pewnosci wszystko co ze smokami zwiazane:])
Ja bardziej chciałbym się dowiedzieć jak zmienić kamerę u kostuch na tą od smoków bo to lepiej wygląda..jak zobaczyłem w tym modzie:]
Co do teleportacji to jak nie używasz moda władcy/smoki tylko władcy/kostuchy to nie mam co tłumaczyć co tam zmieniać:P bo w tym drugim przypadku oni smigają normalnie;]
5  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja : 29 Września 2009, 10:59:43
Hey Rakshasa:)
W tym temacie jest coś co chcesz mieć:P mianowicie konwersja wyglądu jednostek..ja sam używam tego moda zmieniającego smoki na Władców Mroku:] spolszczyłem też go i trochę przerobiłem, bo wolałem jak Rycerze jeździli miast się teleportować,pozmieniałem także ich wygląd na mapie bo pojawiały się smoki..zamiast tego zmieniłem u wszystkich na grafikę Rycerzy Śmierci :P i kilka jeszcze pomniejszych bajerów, ale to na własny użytek:]
Masz tam także opcjonalną wersję właśnie podmieniającą Kostuchy:]
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=24731&pagenumber=1
6  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Tribes of the East - dyskusja, problemy , pytania : 19 Sierpnia 2009, 12:40:13
EEe..tam ja sobie go troche zedytowałem jak i  jego zdolnosci i dałem mu tez animacje na mapie pzrygody od Orlando...A na arennie bitewnej jest normalny Kha-Beleth :) i oczywiście uzywam moda co odblokowuje qwszystkich hirołsów...także moge sie nim róznież cieszyc na losowych mapach;]
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry