1.Miejsce startu
2.Kostur Przypływów
3.Hiroshi
4.Strandholm
Spis Zadań:- Główne:
*Secesja , podbij i przebuduj Strandholm
*Wilki na łów, wydostań się ze Świątyni Perłowych Kapłanek
*Nagiński władca, dostań się do miasta Umiya
*Faloskoczek, znajdź Smocze Źródło
- Poboczne:
*Wybór, osiągnij bohaterem pierwszy stopień w Drodze Łez lub Krwi.
*Polowanie na kłusowników, pokonaj kłusowników
*Żarłacze i ludzie, zniszcz statek księstwa Wilków
Kampania Świątyni
Misja 1 - Wściekłość i grząskość "Zwiąż Gryfowi skrzydła, a nauczy się latać na pazurach".
Na początek zobaczymy scenkę, z której dowiemy się początku historii rozgrywanej po Prologu. Irina jedna z dzieci Slavy trafiła do Gerharta, ale zbyt długo u niego nie pobyła, ponieważ odbił ją Sandor. Wylądowali razem na Hasimie, a tuż za nimi żądny zemsty, niedoszły kochanek Iriny wysyła swe wojska, by sprowadzili jego żonę. Czy uda się jej odegnać zło z pomocą nag ze Świątyni? Misja ta jest moim zdaniem, najkrótszą pierwszą misją z kampanii. Osobiście wybrałem drogę łez, uznałem że umiejętności Spokój i Tsunami są przydatniejsze.
[1] Cofamy się na północ po artefakt i skarby, których pilnuje oddział pretorianów. Następnie kierujemy się na południe odwiedzając po drodze kapliczki oraz zbierając skarby. Spotkamy na swej ścieżce oddział perłowych kapłanek. Po ich przyłączeniu wyświetli się nam prośba
Katsue o pomoc w przegnaniu "wilków"
Gerharta. Poznajemy też
Mukao, wojennika
Hiroshiego, miejscowego rządcy ziem (dajmio). W okolicy można znaleźć broń rodową:
Kostur Przypływów [2]. Idąc na północ, dostaniemy zadanie z kłusownikami, którzy zabijają Kappy. Idąc na zachód napotkamy na problem, nasz koń nie jest zdolny do przeprawy przez głębokie wody. Z pomocą przyjdzie nam
Katsue, która zaproponuje nam (a raczej naszemu koniowi), by poznał nauki
Shalassy, w tym celu mamy się udać do smoczego źródła [3]. Teraz nasz koń może sobie latać po wodzie. Pojawia nam się na horyzoncie statek wroga, który trzeba zniszczyć, by uratować żarłacze. Po tym możemy pozwiedzać trochę okoliczne wody, by dozbierać sobie trochę zasobów i doświadczenia. Następnie kierujemy się z powrotem do sztandaru wojennego i idziemy na południe.
Schodzimy do podziemi i poznajemy tam
Arashiego, kenshi który pomoże nam przejść przez podziemia wulkanu (podziemia pod wulkanem!). Idziemy najpierw na południe po miejscowe skarby, a później wracamy się do schodów i idziemy na północ. Na końcu drogi czeka na nas wyjście z podziemi. Z stamtąd idziemy na zachód, gdzie ukazuje się nam
Hiroshi [3]. Po pogawędce z nim dostajemy
Sanktuarium, które rozbudowujemy. Zwiedzamy okolicę zbierając zasoby oraz zajmując kopalnie i tartak. Radzę wynająć dodatkowego bohatera, który będzie za nas zbierał zasoby,
Ciele będzie najlepszą kandydatką, ze względu na swą umiejętność. Iriną udajemy się na północ po wodzie. Jest tam wysepka, na której znajduje się kopalnia złota, kryształów oraz budynek rekrutacyjny Sanktuarium. Musimy uważać na zwiadowców Przystani, bo mogą nam zająć zamek. Gdy już wrócimy z stamtąd bierzemy przyrost z tygodnia i udajemy się na północ lądem. Zajmujemy fort i kierujemy się dalej do góry mapy. Tam napotkamy kolejny fort, tym razem będzie go pilnować pokaźny oddział z
Martyną na czele. Prawdopodobnie cofnie się do zamku, ale możliwe, że nie. Najwyżej będziemy musieli poczekać do kolejnego tygodnia, by zwiększyć swoją armię. Gdy zajmiemy już fort idziemy dalej na zachód i na północ, a naszym oczom ukaże się zamek Wilków [4]. Gdy zdobędziemy go zakończy się misja pierwsza.