Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Informacje o Dazavaarze (Czytany 1510 razy)
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« : 28 Stycznia 2009, 13:37:07 »
Mapka Dazavaaru

Będzie ona systematycznie uzupełniana, w miarę waszych postępów.

Charakterystyka:
Dazavaar jest bardzo dużą kotliną leżącą na pograniczu terytorium Imperium Gryfów i ziem Ligi Srebrnych miast. Panuje tu ciepły, choć nie pustynny klimat. Występują tu cztery pory roku, tak jak w klimacie umiarkowany. Temperatura zaś nawet zimą nie spada poniżej 15 stopni Celsjusza, występują wtedy natomiast zwiększone opady. Lato i wiosna są niezwykle słoneczne i upalne, jesień jest pochmurną porą roku.  Jest to dość równinny teren; od czasu do czasu można napotkać jakiś pagórek, rzadziej wzgórze. Roślinność jest tu różnorodna; od stepu przeważającego na zachodzie, przez półpustynię na południu, aż po lasy mieszane i liściaste dominujące w centrum i na północy tej krainy. Jest tu też dużo pól i plantacji, miast i wiosek jest stosunkowo mało. Tutejsza fauna jest typowa dla klimatu panującego w Imperium Gryfów, czyli wilki, niedźwiedzie, żubry, lisy, łosie, jelenie, orły, itp. Jest tu też parę szczepów dzikich goblinów i ogrów.

Od strony politycznej kraina ta jest niezwykle spokojna i niezależna. Oficjalnie sprawuje nad nią pieczę gubernator Krajów Kresu- południowych krańców Imperium Gryfów, jednak jako że jest to teren słabo zaludniony i rolniczy ma swoistą autonomię, nikt nie przejmuje się losem tych setek ludzi zamieszkujących Dazavaar. Kraina ta jest dzięki temu niezwykle tolerancyjna, nikt nikomu nie odprawia egzorcyzmów, bo urodził się z dwoma różkami, czy jest nekromantą. Panuje tu porządek, ochotnicza straż patroluje zarówno tereny zaludnione, jak i szlaki kupieckie.

Dazavaar był od wieków znany z dziesiątek ruin miast, które stały tu jeszcze przed pojawieniem się tu człowieka. Metropolie te były najprawdopodobniej tworem spod ręki samych bogów, choć pewności nikt w tym nie ma. Wiele z nich nie zostało jeszcze odkrytych, ponoć kryją nieznane skarby.

Znajdują się tu dwa duże miasta: Arhnelon i Tesvar. Arhnelon jest o wiele starszy i większy, jest swoistą stolicą Dazavaaru. Tesvar jest natomiast typowym miastem wojskowym; tu ma miejsce siedziba stacjonującego w tej krainie garnizonu, jak i również wiele organizacji wojskowych. Obydwa te miasta leżą w centralnej części Dazavaaru, jednak nie są blisko siebie, gdyż Tesvar jest ewidentnie wysunięty na południe. Poza tym natraficie tu na sporą ilość mniejszych wiosek, osad, jak i również zwykłych karczm zajezdnych przy szlakach kupieckich.
Nowi gracze swą przygodę rozpoczynają przygodę w niewielkiej wiosce Jidni, jest ona położona na północy Dazavaaru.

Wszelkie kopiowanie i zamieszczanie tychże materiałów bądź ich cześci, należących do Heroes of Dazavaar PBF będzie karane.

Opracowanie: egzeq



« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2009, 11:45:45 wysłane przez egzeq » IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry