Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 809
|
|
« : 24 Czerwca 2009, 00:14:32 » |
|
Czyli: Jakie kampanie lubicie, jakie są ich wady i zalety? Ja dam tak: Życie: Kampania fajna, ale bardzo duża wada: Za łatwa! Pierwsza misja... Łatwizna. Druga mniej łatwa, ale i tak w miarę prosta. Trzecia znów łatwizna, czwarta najtrudniejsza, co nie zmienia faktu, że i tak łatwa. Piąta... Jak misja trzecia i pierwsza. Zalety: Fabuła Dopracowane środowisko misjii (tzn. krajobraz) Wady: Poziom trudności. Za dużo bohaterów. Ocena: 3/6 Moc: Bardzo, ale to bardzo fajna kampania, ale znów: bardzo łatwa! Tylko na ostatniej misji się pomęczyłem, ale w pozostałych: zaniża poziom gracza chyba. Rozwijamy Waerjakiem walkę wręcz i łucznictwo, kupujemy drugiego bohatera, i nim też to rozwijamy. Jak mamy dwóch bohaterów z łucznictwem i walką wręcz na arcymistrzu - wygaliśmy. Zalety: Dopracowane misje. Fajnie się gra. Wady: Tylko 4 mapy. Łatwa, ale trudniejsza od pierwszej kampani. Ocena: 4+/6 Ład: Długa i ciekawa. I trudna. Jedna z najlepszych kampanii, gwarantuję, że nie znudzimy się nią, poza tym nie jest to typ "Arcymistrzowka walka wręcz i łucznictwo/magia ładu lub chaosu i się wygrało". Szkoda tylko, że są małe błędy. Zalety: Dużo misji. Poziom trudności. Dobra ilość bohaterów. (tzn. Nie tak mało jak np. u barbarzyńców, i nie tak dużo jak u ludzi) Wady: Drobne błędy (np. gdzieś krajobraz mało realistyczny, w misji z Landrewem nasi właśni lordowie są przeciwko nam, choć powinni być sojusznikami, itp.) 5/6 Natura: Fajna kampania, poziom średni, jeśli chodzi o trudność. Bardzo grywalna, chociaż według mnie misja 2 jest trochę nudnawa. Grywalność. Trafna ilość bohaterów. Krajobrazy. Wady: Niektóre misje są nudne. Ocena: 5-/6 Śmierć: Mało grałem, bo szybko się zniechęciłem. Misja pierwsza: łatwizna, jak u ludzi, misja druga trudniejsza, ale dalej łatwa. Potem wyłączyłem kampę. Oceny nie będzie, bo całej nie przeszedłem. Chaos: Mua...! Według mnie najlepsza kampania ze wszystkich innych. Coś jakby połączenie piratów z czarnoksiężnikami. Po godzinie wyszukiwania minusów znalazłem jeden: Chociaż kampania jest "piracka", to jednak mało jest piratów. Tylko jak walczymy ze Swiftem/Petem znajdziemy sporo piratów, poza tym w misjii pierwszej są na początku niezbędni. Potem jednak mamy ich niewielu, a misja ostatnia jest trochę dziwna. Ale przynajmniej trudna. Zalety: Dużo fajnych bohaterów. Fabuła. Orginalność. Mapy. Wady: Ostatnia misja ma dużo błędów. Jak na piracką kampanię mało piratów, poza bohaterami i pierwszą misją. Ocena: 5+/6 Więc według mnie najlepsze kampanie to Emilia i Tawni.
|
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”
Friedrich Nietzsche
|