Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Jak Wam się podoba Grove?
Świetne! - 19 (35.8%)
Bardzo dobre - 5 (9.4%)
Dobre - 15 (28.3%)
Przeciętne - 5 (9.4%)
Słabe - 9 (17%)
Głosów w sumie: 53

Strony: 1 ... 38 39 40 [41] 42 43 44 ... 47    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepsze, ulubione miasto w heroes III - dyskusja (Czytany 231658 razy)
mareksep

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #600 : 23 Grudnia 2010, 18:55:55 »
Hey. Jestem tu nowy. Czy ktoś moze mi w skrócie powiedziec o co chodzi w temacie



IP: Zapisane
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #601 : 23 Grudnia 2010, 18:59:42 »
Sam się nie orientuje ale chodzi chyba o miasto w Heroes III
EDIT: Widzę tam nagłówki tylko odpowiadam na pytanie mareksepa


« Ostatnia zmiana: 23 Grudnia 2010, 19:10:53 wysłane przez serafin » IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #602 : 23 Grudnia 2010, 19:05:40 »
"Najlepsze, ulubione miasto - dyskusja"
Hmmm... To dział o Heroes III, a nazwa tematu jest taka jak na górze, więc w temacie chodzi chyba o nasze ulubione miasta w Heroes III i najlepsze miasta w Heroes III. Naprawdę już sama nazwa tematu na to wskazuje, ale można też się wysilić i przeczytać kilka postów, żeby się dowiedzieć o co chodzi. Ludzie nie mówcie, że jesteście tacy mało inteligentni, żeby nie wiedzieć o co w tym temacie chodzi. Przecież to oczywiste nawet dla tych najgłupszych.


IP: Zapisane
mareksep

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #603 : 23 Grudnia 2010, 19:12:33 »
tylko zobaczyłem ze troche sie temat rozwinoł i chcialem wejsc w temat

Edit.Cepek: Btw. Zdanie zaczyna się dużą literą, a kończy kropką, słownik mozilli jest po to żeby nie było żadnych literówek, życzę miłego pobytu na forum.


« Ostatnia zmiana: 24 Grudnia 2010, 07:52:51 wysłane przez Cepek » IP: Zapisane
Adaskop

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 147


Abraham.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #604 : 16 Stycznia 2011, 10:36:42 »
Jako, że niedawno dołączyłem to odświeże. Otóż moje ulubione miasto to:
Zamek :)
Choć przyznam, że siła Lochu i Nekropolii też nieraz mnie kusi: )
Reszta to odświętnie.


IP: Zapisane

Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #605 : 16 Stycznia 2011, 12:34:43 »
A ja wręcz uwielbiam grać Cytadelą - to może i najsłabszy zamek ale ma najlepszy klimat!
Lubie też Fortecę i Bastion.


IP: Zapisane
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #606 : 16 Stycznia 2011, 22:08:09 »
To stereotyp! Cytadela może się bardzo szybko przystosowac do mapy.No i ten klimat!
Ale ma najsłabsze jednostki.
Niebęde się kłócił dlaczego jest ulubiony jest zamek, ale on ma.. jakiś taki szajski klimat.
Ludzie ludzie i ludzie...


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #607 : 17 Stycznia 2011, 00:17:28 »
Racja, Zamek ma najgorszy klimat ze wszystkich miast. Ale najlepszy klimat ma Nekropolia (ta muzyka, ten wygląd...), później jest Twierdza i Cytadela. W ogóle w H3 były klimatyczne miasta. Grając Lochem, aż czujesz zapach wilgoci podziemnych skał, grając Twierdzą czujesz powiew górskiego wiatru... :rolleyes:
Klimatyczne cudo.

Cytadela ma też słabą magię (Gildia magów tylko do 3 poziomu) i jest beznadziejna podczas oblężeń.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Mucha

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6


Zobacz profil
« Odpowiedz #608 : 17 Stycznia 2011, 08:33:22 »
Twierdza! Nie wiem czemu ale uwielbiam te wilki, orły czy cyklopy. Muszę znaleźć swoją 3 i trochę pograć!


IP: Zapisane
Grać, czy nie grać? O to jest pytanie!
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #609 : 17 Stycznia 2011, 08:37:51 »
Cyklopy to śmieci, siedlisko w cholerę drogie a siła ataku mała.
A ja się na twierdzy znam;p


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #610 : 17 Stycznia 2011, 08:52:14 »
Cóż ogólnie w H3 jeśli idzie o Twierdzę to jest dobry zamek, Urukowie, Roki, Cyklopy i Behemoty to jest siła napędowa w walce nie ujmując Goblinów i Wilczych jeźdźców, np Przyspieszenie Behemota + Błogo daje nam efekt miazgi z przeciwnika jeśli odpowiednio jeszcze dobrze gramy.
Jeśli chodzi o mój wybór to uwielbiam Zamek, Bastion i Wrota choć te dwa pierwsze najbardziej mnie kręcą, praktycznie to każdym zamkiem gram dobrze ale mam swoje ulubione.


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #611 : 18 Stycznia 2011, 19:43:34 »
Twierdza am dla mnie dwie wady, które przeszkadzają mi grać:
1. Niska wytrzymałość jednostek. Gobliny, jeźdźcy i orkowie już na początku padają jak muchy, później jest jeszcze gorzej. Ptaki gromu, są chyba najmniej wytrzymałą jednostka 5 poziomu. W walce to zazwyczaj one idą na pierwszy ogień, bo są najszybsze, przez wróg wybija je nam już na początku bitwy. Straty najczęściej są porażające. Cyklopy również są jednym z pierwszych celów rywala i wśród nich też są spore straty.
Tylko dwie jednostki się wyróżniają: ogry i behemoty. Ogry najwytrzymalszą jednostką 4 poziomu, ale i najwolniejszą. Bojowo upośledzeni, służą tylko do bronienia łuczników i rzucania żądzy krwi. Przechodząc do sedna: jedyną nieupośledzoną jednostką bojową są behemoty i to jest duuuuży plus dla Twierdzy. Aby jakoś załatać straty wśród innych jednostek trzeba używać wskrzeszenia.
2. I tu objawia się druga poważna wada Twierdzy. Magia. A właściwie jej brak. Gildia magów tylko do 3 poziomu i brak talentów magicznych, powoduje, że dla Barbarzyńców nie istnieje coś takiego jak dobra magia czwartego i piątego poziomu.

Efekt tych wad jest taki, że gdyby nie klimat i porażająca siła ofensywy to w ogóle nie tykałbym się tego miasta.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #612 : 18 Stycznia 2011, 20:01:44 »
Twierdza to zamek skrajnie nastawiony na ofensywę, tacy barbarzyńcy którzy mają mało hp i ogromne obrażenia.
Gobliny to idealne mięsko armatnie, zadaje małę obrażenia, szybki w cholerę i - jak to w twierdzy bywa, defensywny tryb to nie ich bajka.
Podobnie z jeźdźcami, tyle że ich rola w bitwie jest nieoceniona, ogromne obrażenia czynią je dobrymi jednostkami, ale mają mało hp i defy.
Orki są dobre co ty chcesz ;d
Tyle że prawie w ogóle nie są skuteczne. Do łaskotek przeciwnika.
Ptaki gromu są mało wytrzymałe" Behemot to najbardziej klasyczna, archetypiczna jednostka barbarzyńców. Od tej bestii właściwie zaczął się nasz wortal i ma ona dla nas szczególne znaczenie. I chociaż symbolem Heroes 3 jest anioł to można śmiało powiedzieć, że behemot jest najbardziej kultową, najbardziej klimatyczną jednostką jaka pojawiła się w sadze HoMM.

A jak behemot sprawdza się na polu bitwy? Znakomicie, chociaż w pewnych kwestiach jest on inny niż pozostałe jednostki siódmego poziomu. Behemot zwykły i ulepszony to zupełnie inne jednostki i mają inne cele i zastosowania. Wersja podstawowa w pewnym sensie rezygnuje z elitarności i niedostępności większości jednostek 7. poziomu. Jest to ex-aequo z ognistym ptakiem najtańszy oddział jaki można rekrutować na tym poziomie, do tego jego siedlisko jest niedrogie i wymaga tylko Gniazda na urwisku. To wszystko sprawia, że standardową taktyką jest używanie behemota już w pierwszym tygodniu! Nadrabia on tutaj brak cyklopa, który przez wysokie koszta siedliska w krysztale jest uciążliwy w budowie na wysokich poziomach trudności. Z drugiej strony – ustępuje on swojej siódmopoziomowej konkurencji pod względem przydatności – jest wolny, nie potrafi latać, czyli sporo traci jak na jednostkę używaną w późnej fazie gry. To jednak cena jaką trzeba zapłacić za możliwość korzystania z behemota w fazie wczesnej. Nie ma to jednak wielkiego znaczenie gdyż atak behemota jest fenomenalny – dzięki umiejętności obniżania obrony bestia ta przechodzi przez najtwardszych nawet przeciwników jak przez masło. Użyj jej do ataku na najmocniej opancerzone oddziały. Zwykły behemot ma jednak niewiele życia, dlatego trzeba go chronić przed wszystkim co zdaje wielkie obrażenia, zwłaszcza przed strzelcami.

Sytuacja bardzo się zmienia po ulepszeniu – starożytny behemot zyskuje szybkość i mnóstwo życia, a jego umiejętność jest jeszcze bardziej niszczycielska. Niestety ulepszenie jest drogie (droższe niż podstawa), wymaga dużo kryształu, dlatego behemota ulepsza się pod koniec średniej lub w późnej fazie gry. Warto jednak ponieść ten koszt – pomimo niskich parametrów ataku i obrony niewiele jest jednostek które mogą się równać z behemotem pod względem zadawanych obrażeń. Do tego nie jest drogi. Lubi być traktowany przyspieszeniem tudzież teleportem."
Cała prawda.
Co do magii to prawda, ale pioruny i magiczne strzały potrafią BARDZO wkurzyć.


IP: Zapisane
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #613 : 18 Stycznia 2011, 20:09:41 »
" Behemot to najbardziej klasyczna, archetypiczna jednostka barbarzyńców. Od tej bestii właściwie zaczął się nasz wortal i ma ona dla nas szczególne znaczenie. I chociaż symbolem Heroes 3 jest anioł to można śmiało powiedzieć, że behemot jest najbardziej kultową, najbardziej klimatyczną jednostką jaka pojawiła się w sadze HoMM.
Przepraszam że nie na temat, ale radzę przeczytać Historię Tawerny
Pewnie pomyliłeś się i wziąłeś nas za Jaskinię Behemota Więc zdanie, że nasz wortal zaczął się od Behemota, nie ma racji bytu.


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #614 : 18 Stycznia 2011, 20:54:47 »
Chciałęm dopisać że cytuję z jaskini...

Edit: Więc można było dołączyć że to cytat, na przyszłość warto dobrze opisać źródło./Loczek



« Ostatnia zmiana: 18 Stycznia 2011, 20:57:28 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 38 39 40 [41] 42 43 44 ... 47    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry