Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 74 75 76 [77] 78 79 80 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431782 razy)
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #1140 : 05 Lutego 2015, 17:30:01 »
Powiedzcie mi jedno, oni te urwiska wokół miast będą kopać czy jak?


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #1141 : 05 Lutego 2015, 17:33:14 »
Żeby to jeszcze była jakaś fosa to bym nie mógł nic dodać. Bo by pomalowali wodę na zielono i mówili, że to kwas. No to wtedy fakt, nie do przejścia. Ale tutaj te urwiska wyglądają głupio i nienaturalnie. Lepsze byłyby twierdze w ogóle postawione na zboczach gór albo CAŁE otoczone murem (a nie ,,postawmy 10 metrów muru, bo na więcej hajsów nie ma") albo chociaż całe otoczone wyżej wymienioną fosą. To po prostu słabe jest.

I a propos miast z Heroes III:

Większość miast to po prostu fortece - mury wysokie, ładne, solidne. Pełna ochrona ze wszystkich stron. Większość postawiona jeszcze na wzniesieniu. Do tego solidne baszty okalające miasta ze wszystkich stron. Untouchable.


« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2015, 17:35:30 wysłane przez Fast » IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #1142 : 05 Lutego 2015, 17:37:39 »
Nie no, takie miasto nad urwiskiem może być ale jedno. Chce też miasto z fosą, na górku i takie wielkie metropoliowe, z 3 murami i taką wieżą aleee taką byczą.

W grach rzadko kiedy chodzi o realizm. Przypomnij to sobie kiedy 1 smok zabije ci 400 chłopów.


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #1143 : 05 Lutego 2015, 17:40:37 »
Wiadomo, ale ja teraz nie bawię się w obliczenia w stylu - czy fala ognia o temperaturze X stopni Celsjusza i poparzenia z tego wynikające okażą się śmiertelne dla grupy 300 ludzi, czy śmiertelne w przypadku 100, a dotkliwe dla kolejnych 100 i ledwie odczuwalne dla pozostałych. Tutaj to po prostu głupio wygląda.

EWENTUALNIE: może się okazać, że na mapie świata w oddaleniu miasto to ma jeszcze jakieś mury a tutaj dali na zbliżeniu tylko ostatni garnizon. No, ale wątpię by tak było.


« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2015, 17:43:11 wysłane przez Fast » IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1144 : 05 Lutego 2015, 18:32:47 »
Z Fastem muszę się zgodzić w kwestii siódemki - ktoś, kto fortyfikacjami nazywa postawienie jednego reprezentacyjnego odcinka muru w miejscu, gdzie jest najmniej potrzebny, musi ćpać srogie grzyby. To jest zupełny absurd, co ci projektanci wymyślają.

Ale co do Trójki to zważ na ekran miasta. Tam widać, że te twierdze wszelakie do budynki górujące nad miastami a nie będące nimi czy otaczające je. Ale to nadal lepszy system niż to co widać tu.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1145 : 06 Lutego 2015, 18:42:01 »
W heroes 1-4 to wyglądało bardziej w ten sposób:
Cały obszar dookoła zamku był zasiedlony budynkami, siedliskami itp. Wszystko to należało do tego, kto posiadał zamek. Gdy jakaś armia chciała sobie to wszystko zająć, nie mogła tak o podejść sobie do jakiegoś siedliska pod zamkiem (np. labiryntu, gdzie są minotaury) i powiedzieć, to teraz moje, ja was rekrutuję. Chcesz tę ziemię - musisz być właścicielem tego zamku. Bez niego nie możesz ani zwerbować, ani posiadać targowisk, magazynów itd. Nie mogłeś także zabijać istot, które mogły tam być niewykupione na czas oblężenia. Wszystko tylko co było w zamku podlegało walkom. To co widzimy na mapie przygody jest "miniaturą" tego, co jest tak naprawdę wewnątrz, ale nie jest ogrodzone żadnymi murami.

Wiem, że to co napisałem brzmi dosyć dziwnie, ale tak to wygląda :P

A co do zamku nekropolii - Mury i oddalenie są tragiczne, liniowość budynków słaba, a efekt pajęczych nóg fajny. Nie mniej jednak, do poprawki.


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1146 : 06 Lutego 2015, 19:15:06 »
Bo tak było w rzeczywistości. Wyniosłe twierdze stały na straży otaczających je terenów. Ewentualne mury zewnętrzne były tylko pierwszą linią obrony.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #1147 : 07 Lutego 2015, 14:27:50 »

Można? Można. Na mapie 10x lepiej i rozsądniej.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1148 : 07 Lutego 2015, 15:33:48 »
Pewnie, że można, tylko trzeba najpierw chcieć. Przecież o wiele łatwiej nabazgrać jakieś tło, porozrzucać kilka budynków, dodać trochę drobnych animacji i ekran gotowy za pół darmo, ale efekt nader mizerny, bo nie tylko technika kiepska ale i wykonanie. Na podanym przez Ciebie przykładzie widać jak dobrze mógłby wyglądać ekran miasta na silniku gry.
I jeszcze kilka wypowiedzi Marzhina:

Pojawia się tam groźba (inaczej tego nie można nazwać) poświęcenia czegoś na rzecz lepszych modeli jednostek Nekropolii. Śmiem twierdzić, że chodzi tu tury jednoczesne. To byłaby dla nich świetna wymówka - "Chcieliście nowe modele niektórych jednostek Nekropolii, więc nie wystarczyło nam środków i czasu na tury jednoczesne."
Obym był fałszywym prorokiem w tym wypadku.


IP: Zapisane
adrian12543

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #1149 : 07 Lutego 2015, 16:13:57 »
Jedyne do czego się przyczepię, to stosunek wielkości fortu do innych elementów. Bohater jest większy od piętrowego budynku w mieście. Także tartak wygląda na większy. To trochę nie pasuje. Jeśli chcą robić tak duże stworzenia/bohaterów na mapie przygody, to powinni powiększyć także fort.


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1150 : 07 Lutego 2015, 16:17:23 »
Jedna wielka żenada. Nie wyobrażam sobie jak można być studiem które wcale nie jest jakimś amatorskim wypierdkiem i tworząc nową odsłonę legendarnej gry bawić się w "no słuchajcie nie jesteśmy w stanie tworzyć innowacji na dwóch różnych polach, wasz wybór". Grafikom przez "zachciankę" by nekropolia nie korzystała ze starych modeli może brakować czasu na odświeżenie innego elementu? Zatrudnijcie do cholery więcej grafików, ciołki.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #1151 : 07 Lutego 2015, 17:12:00 »
Jedyne do czego się przyczepię, to stosunek wielkości fortu do innych elementów. Bohater jest większy od piętrowego budynku w mieście. Także tartak wygląda na większy. To trochę nie pasuje. Jeśli chcą robić tak duże stworzenia/bohaterów na mapie przygody, to powinni powiększyć także fort.

W poprzednich częściach też tak było ;) Może i fajniej by to wyglądało, ale pomyśl jak bardzo by to twórcom zwichnęło budżet. Skoro już teraz graficy wyciskają z nich ostatnie soki, bo wiadomo, że arty i tak dalej, to fortuna i hajs za jaki można spokojnie ze dwa domy postawić...

Mweh. To tak, aby podsumować:
Jedna wielka żenada.



« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2015, 17:19:59 wysłane przez Fast » IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #1152 : 07 Lutego 2015, 18:30:37 »
Nie są złe te ekrany. Niby murki z papieru, ale ujdzie. Choć Nekropająkowi mówię nope. Zbyt udziwnione. Jakoś tak wolałam te miasta z V, były jakieś takie bardziej klimatyczne i mnie dawały po oczach.

Choć widok na mapie przygody wygląda ok.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #1153 : 07 Lutego 2015, 19:12:02 »
Tłumaczenie się budżetem itp. to jest standard w biznesie i to nie tylko w branży gier (niestety powszechne jest założenie, że im mniejsze są koszty inwestycji tym zyski będą większe). Wystarczy tylko czekać aż strategie turowe doczekają sie tego czego doczekały sie gry z serii dungeon management.
Może jakieś początkujące biuro stworzy coś co wyciągnie najlepsze aspekty z Hirków i stworzy własną grę, z własnym uniwersum (polecam poczytać o War of the Overworld - następcy Dungeon Keeper :))

A wracając do tematu ekranów to wielkich zmian nie doświadczymy ale pewnie ostateczna wersja będzie wyglądać lepiej. Swoją droga kiepsko w tym tygodniu z nowinami. Miały być klasy bohaterów Akademii i update nekrosiów.

Patrząc na screena z miastem na mapie to budynki powinny być co najmniej dwa razy większe.


« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2015, 19:14:28 wysłane przez Miker » IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1154 : 07 Lutego 2015, 19:18:51 »
No akurat tego ekranu przygody to nie jestem w stanie się przyczepić. Jest graficznie świetny - nie gra żadnym "klimatem" polegającym na wyolbrzymianiu różnych cech itp. tylko jest umiarkowanie realistyczny i naprawdę dobrze wykonany. Mi się podoba.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Strony: 1 ... 74 75 76 [77] 78 79 80 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.066 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry