Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 71 72 73 [74] 75 76 77 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431321 razy)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #1095 : 23 Stycznia 2015, 15:30:31 »
Boże ja się męczyłem w moim lenistwie z Explorerem tyle czasu, a instalacja Chroma to pół minuty :> Jestem zbyt leniwy.
Cytuj
Fun fact - w nadchodzącym Windows 10 Microsoft ZREZYGNOWAŁ z Internet Explorera na rzecz nowej przeglądarki, więc skoro sami autorzy porzucają IE, to chyba najlepszy znak, żeby z tego nie korzystać.
Twój fun fact jest chyba jedynie półprawdą. Z tego bowiem co słyszałem, to Microsoft nie wycofuje Explorera, który dalej będzie w użyciu, po prostu tworzy przy okazji nową przeglądarkę. Tak przynajmniej ludzie gadali.

Jak w końcu zobaczyłem te animację, to przyznam szczerze, że jednak zmienia to punkt widzenia. Cabiry choć może nie super wyglądają dwa razy lepiej, gargulce też, Rakszase nadal super sayany czy jak tam się to pisze, jednak magowie okropną mają animacje samego ataku, jak i latający dywan bardziej przypomina pogięty karton niż dywan.

Co do muzyki Akademii to tak chwilami brzmi ładnie, a chwilami tak średnio, mimo wszystko ujdzie. Jednak trochę tak brakuje mi w tej nucie klimatu tej nacji, napełnionej przepychem, pogardą wobec innych, poczuciem wyższości połączonej z jakimś motywem z rejonów pustynnych.

Cytuj
A tak poza tym Rojel, co podoba Ci się w tej grze? Przecie twórcy nie muszą iść schematami że ten a siamten ma mieć mordę/ryło taką samą jak np zHoMM5. Brak tu sensu.
Nie mówię, że ma mieć taką samą ale ten nowy Rakszasa ma bardziej gadzią niż kocią, zaś Rakszasy to połączenie kota z człowiekiem. Owszem, można ten ryj zrobić inaczej niż w H5, jednak to chyba nie polega na tym, że bierzemy tyranozaura i nazywamy go smokiem :>


« Ostatnia zmiana: 23 Stycznia 2015, 15:34:37 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #1096 : 23 Stycznia 2015, 18:18:37 »
Znamy już cały skład Nekropoli
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/necropolis-line-up-reveal-p2-3
Widmowy Smok oraz Ponury Żniwiarz wyglądają zarąbiście moim zdaniem
 


« Ostatnia zmiana: 23 Stycznia 2015, 18:21:23 wysłane przez DamianoKMC » IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1097 : 23 Stycznia 2015, 18:36:01 »
Ugh... coś czuję, że będę stawiać na Mhrocznego jeźdźca zamiast kolejnej kopii czarnego smoka :D


Nie wiem jak wam... ale mnie już chce się dobrać do tekstur nekropolii i je przerobić. Na nieco ciemniejsze, mroczniejsze, ponure i straszne. Ach to kiedy miała być premiera?


IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #1098 : 23 Stycznia 2015, 18:38:53 »
Spoglądając też na inne jednostki nekropolis z zamieszczonego linku, to wyglądają bardzo ładnie, jestem ciekaw ich statystyk jakie będą miały,ale wygląd miód malina 8). Najlepszy z wyglądu to ghost rider, ponieważ przypomina mi zmartwychwstałego rycerza, który sieje postrach :D


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #1099 : 23 Stycznia 2015, 18:43:13 »
Patrzę na Heroes V, Heroes VI i zapowiedź Heroes VII i nie widzę żadnych różnic. Może gdzieś ktoś rozjaśnił teksturę, ale nic poza tym.

Masakra.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1100 : 23 Stycznia 2015, 18:45:25 »
Odnoszę pewne wrażenie, że pomiędzy piąta a siódmą częścią w niektórych istotnych częściach nie miał miejsca żaden progres. Przeciwnie, nastąpił regres.

Nie chcę wtórnei narzekać, że kolejna porcja contentu zaserwowane przez twórców jest złą i be, ale wydaje mi się taka... nieimaginatywna. Technicznie jednostki prezentują się poprawnie, widać odświeżenie tekstur względem poprzedniej części... a jednak fakt, że modele są te same, a tekstury nie tyle zmienione co, jak powiedziałem wcześniej, tylko odświeżone - w skrócie, wieje nudą.

Skoro w twórcach nie widać zapału ani entuzjazmu, to jak mają wykrzesać go fani? :C

Żeby nie zakończyć niska nutą, powiem, że jestem zadowolony z upiornych jeźdźców - w końcu niematerialne zmory doczekały się właściwego traktowania. I like. :)


IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #1101 : 23 Stycznia 2015, 20:45:13 »
A skoro H7 ma się odbywać w czasach wojny domowej w Imperium i przejęciu władzy przez ród Gryfów to akcja właściwie się dzieje po scenariuszu z H5 Ostatni Lot Sokołów,wtedy kiedy zabijamy kierując Jezebeth cesarzową Maeve.


IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1102 : 23 Stycznia 2015, 21:54:20 »
Meh, znowu lamasu wracają :/ Ale przynajmniej cieszy widok żniwiarza, jest cudowny :) Tak samo w tym przypadku jest dobry wybór pomiędzy czempionem, konny vs latający, co cieszy, a nie to, co w sylvanie, tank lub lepszy tank...


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #1103 : 23 Stycznia 2015, 22:04:32 »
Elity nie podobają mi się w ogóle ;/
Lamasu - meh, nie znosiłem ich. Wydawały się fajnym pomysłem, ale finalnie wolałbym zobaczyć coś nowego.

Licz - od biedy może zostać, choć wolałbym coś w stylu Liczy z H5 - magów w ogromnych szatach, świetnie wyglądających czapach itp. Poza tym zauważyłem, że udo mu przenika przez strój - mam nadzieję, że to naprawią.

Wampiry - te z H6 nie podobały mi się zupełnie, wolałem te z H5 - wyglądały jakby miały więcej finezji i bardziej polegały na pojedynczych atakach, a tu mamy uzbrojonego żołdaka wymachującego na wszystkie strony wielgaśnym mieczem. Poza tym najpewniej ulepszeniu dadzą ten obrzydliwy hełm jak w H6 ;/

Smoki - kopiuj-wklejka smoka z H6. Żałosne. Mam tylko nadzieję, że w związku z tym pozostałe smoki będą miały własne modele, a nie, że Czarnego Smoka tylko przekolorują a Zielonemu jeszcze usuną skrzydła. Jeśli pozostałe będą się różnić, to jeszcze ujdzie.

Upiorny Jeździec - uwielbiam <3 . Zrobiony perfekcyjnie, nie potrafię wskazać rzeczy, która by mi się nie podobała. Zdecydowanie - uwielbiam.

Więc, skrótowo:
Świetne: Upiorny Jeździec
Bardzo dobre: Szkielety i Pajunki
Może być: Lisze i Smoki (jeśli pozostałe będą miały inne modele)
Od biedy: Wampiry
Zdecydowanie na nie: Duchy i Lamasu



IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #1104 : 23 Stycznia 2015, 23:09:24 »
Cóż jeździec miodzio. Reszta? Nie zaskoczyli mnie bo przyznali się bez bicia, że nekropolia dużo różnić się nie będzie od tej z poprzedniej części.
Zaskoczyła mnie na plus jedynie zmiana kolorków choć tutaj za mało różnorodności jaką obiecywali.
Zdecydowanie pająkom, liczom i wampirom zostawiłbym trochę tej zieleni.

W sumie postacią jeźdźca załatwili dwie jednostki :P Ludzie chcieli mrocznego jeźdźca i kostuchę to mają żniwiarza na zmorze ;) 


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1105 : 24 Stycznia 2015, 14:34:24 »
No i gdzie te nowe tekstury obiecane przez Marzhina, bo jak na razie tylko szkielet je dostał - swoją drogą nieulepszony jest nawet całkiem w porządku. Bardzo przypadł mi też do gustu Grim Rider choć w jego kolorystyce zmieniłbym to i owo.

A teraz na pocieszenie kilka cytatów z Ubi-Nox'a. ;)
Gra jednostkami Nekropolii w H7 będzie różnić się od tych z H6 - dostaną nowe umiejętności ale zachowają ich podstawowe modele z H6:
Cytuj
The gameplay of creatures may differ from H6, including Lamasu.
Concerning additional screenshot, the office is closed for the weekend but I will try to update the article on Monday for the Skeleton, sorry it wasn’t the best possible indeed (maybe bone dragon too).
As mentioned in previous article, we wanted for example Lich and Vampire back in H7 line-up, we decided to change their skills and gameplay but kept the base of their models.
Jednostki będą tak dopracowane jak te z Przystani i Akademii. To co widzimy teraz to "work in progress":
Cytuj
Concerning quality of screenshots, we are still in a Work In Progress version of those creatures so that’s why they appear less polished than Haven & Academy ones.
Prace nad jednostkami wciąż trwają, arty pozwolą nam dostrzec nową twarz tych jednostek:
Cytuj
This is work in progress material, concept arts will allow you to discover a new face of those creatures.

Z tego wynika, że stare jednostki jednak dostaną nowe tekstury i nie będą wyglądały identycznie jak te z H6. Pozostaje nam czekać na oficjalne artworki i mieć nadzieje, że spełnią nasze oczekiwania.
Pomimo ogromnego nacisku na twórców gry jaki można zaobserwować od wczoraj na oficjalnym blogu wątpię żeby zmienili skład choćby elity Nekropolii. Ubi-Nox obiecał też, że w poniedziałek otrzymamy lepsze ujęcia nieulepszonego Szkieletu oraz Kościanego Smoka.


IP: Zapisane
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1106 : 25 Stycznia 2015, 09:06:07 »
Czuję się jakiś 'inny' na tym forum, bo moim zdaniem recykling stworzeń w miastach to jak najbardziej bardzo dobry zabieg. Owszem, możemy na to spojrzeć z perspektywy budżetu i faktu, że UbiSoft nie jest upadającą korporacją, a traktowanie serii Might & Magic jak niechcianego dziecka, to zniewaga dla takiej legendarnej serii. Ja jednak patrzę na to z perspektywy sentymentu. Kiedy widzę znajome potwory, co najwyżej z poprawionymi teksturami, to wiem, że gram w grę z tej samej serii. Przecież te stwory to tacy drugoplanowi aktorzy, nawet jeśli odgrywają w teorii mało znaczącą rolę to wiemy że są, że mają swoją rolę do odegrania, a ich zmiana nas dotyka, czemu więc w tym przypadku wręcz prosimy się o zmianę tych aktorów? Obecni grają aż tak źle, że trzeba się ich pozbyć? Gdyby realizować mokry sen większości z Was, to do każdej kampanii byłoby trzeba budować każdą frakcję od zera. Powód? Prawdopodobnie będą się dziać w różnych miejscach i w innych okresach czasowych. Wystarczy rozpiętość 10 lat, żeby zacząć dyskusje, czy dana jednostka ciągle ma prawo bytu w danym mieście. Ujmę więc to tak, w Might & Magic X: Legacy cieszyłem się jak dziecko, kiedy widziałem znajomych przeciwników, tu jakiś Cyklop, tam jakaś Koralowa Kapłanka, gdzieś w tle jeszcze Crag Hack, a im dalej w las, tym więcej znajomych modeli. Widziałem w tym zabiegu budżetowość, ale mimo wszystko nie postrzegałem tego jako wadę, ciągle miło mi się obserwuje 'znajomków'. Z tego właśnie powodu jak najbardziej jestem za tym, żeby frakcje w Heroesie VII bazowały na tym co mamy w Heroesie V i VI, z poprawionymi teksturami, jak tu czy tam się jakiś kolorek zmieni, to tragedii nie będzie, ale lubię to co znam.


IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #1107 : 25 Stycznia 2015, 10:37:39 »
IMO wszystkie jednostki Nekro prezentują się świetnie. Fakt, niektóre są bardzo podobne (niemal identyczne) do tych z H6, ale jakoś mnie to nie boli, gdy widzę prześliczne modele Szkieleta, Pająka, Jeźdźca i Kościanego Smoka.

W sumie niektóre jednostki w relacji H1-H2 i H2-H3 też nie różniły się jakoś specjalnie, była podobna sytuacja do tej. Ale rozumiem, że kogoś to może denerwować. Oczywiście sam wolałbym, aby każdy model był nowy. To też wczesne wersje i finalnie mogą się zmienić - nie zapominajmy o tym.


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1108 : 25 Stycznia 2015, 11:29:22 »
@TTTr96: Naprawdę? Sentyment do potworków z Heroes VI? Nie wiem co sentymentalnego można znajdować w gierce sprzed czterech lat.

Nigdy w całej serii Heroesów nie było recyklingu i w tej chwili jest to naprawdę albo plucie w twarz na zasadzie "mamy was gdzieś, nie będziemy się przykładać" albo wielka duma na zasadzie "stworzyliśmy coś tak doskonałego, że nie trzeba nic więcej". Albo jedno i drugie naraz.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1109 : 25 Stycznia 2015, 12:04:33 »
Bo tu nie idzie o to, że są to te same stwory, a te same modele. Szkielet jest w zasadzie w każdej części od h3 (nie grałam we wcześniejsze więc wolę się nie wypowiadać) i nikomu to nie przeszkadza, bo się zmienia. Ma inny wygląd, mimo, że to ciągle szkielet z tą samą rolą (no prawie).

I tak TTTr96 czasem też chodzi o "aktorów". Lamasu nie jest lubiana, sama za nią (nim?) nie przepadam. Ma niby mieć nową rolę, ale łatwo być sceptycznym.

To co zrobili w Legacy to dla mnie jest najwyższy stopień lenistwa, bo nawet nie odświeżyli tych modeli i tekstur o jotę. Jakoś mi nie pasują kanciaste postacie z h5 do pao kai z dark messiaha. No po prostu nie. Nie było nawet próby ujednolicenia tego w jakikolwiek sposób.

Nie obruszyła bym się za to gdyby Ubi zrobił z herosami 5 co Liongate z Fable. Kompletne odświeżenie grafiki i efektów przy zachowaniu mechaniki i fabuły.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 71 72 73 [74] 75 76 77 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.08 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry