Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 87 88 89 [90] 91 92 93 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431295 razy)
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1335 : 25 Kwietnia 2015, 22:59:20 »
W kwestii wymagań jestem srogo zaskoczony. Unreal Engine 3 to jeden z najlepiej zoptymalizowanych silników na PC i Xbox 360 i o ile dobrze pamiętam, to jest ciągle aktualizowany przez Epic Games. Jestem w stanie zrozumieć wysokie wymagania w grach pokroju Batman Arkham Knight czy Mortal Kombat X (obie te gry działają na UE3, ale z drobnymi usprawnieniami stworzonymi już z myślą o UE4, dziw mnie bierze, że chociaż BAK nie powstaje od zera na UE4, ale mniejsza o to), ale Heroes VII po prostu nie potrzebuje aż takiej mocy. Heroes VI był słabo zoptymalizowany, miał też jakiś niepewny silnik od Black Hole, ale odpalał się na szerokiej gamie PeCetów... Nie chodzi już o kwestię czy wymagania są wysokie czy małe, ale o to, że wymagania to pierwszy podgląd na optymalizację dla przeciętnych śmiertelników. Na gameplay'ach nie widać gdzie ta moc ma się podziać. W BioShock Infinite dużo się dzieje i na niskich gra zawsze u mnie trzymała na tyle wysoki FPS, żebym miał płynną rozgrywkę, a Limbic próbuje tu zasugerować, że strategia będzie bardziej wymagająca od shootera? Naprawdę? Poza tym, to w interesie Limbic jest to, żeby Heroes VII działał na jak największej ilości komputerów, dlatego rezygnacja z obsługi 32-bitowych systemów jest największym błędem jaki mogli popełnić. Nie wierzę w te wymagania, są mocno przesadzone, owszem komp po 2,5k spokojnie wyciągną tę grę na średnio-wysokich, gdyby ktoś teraz kupował, ale bez przesady... Sam przymierzam się do wymiany sprzętu, ale w Heroesa VII spodziewałem się jeszcze pograć na moim starym PC... No nic, pół roku mnie nie zbawi, a pewnie przez ten czas wyjdzie kilka wartościowych patchy. Mam nadzieję, że beta zweryfikuje te wymagania na tyle, że gra odpali się na nawet 7-letnich sprzętach bez większego zachłyśnięcia. ;)


IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #1336 : 25 Kwietnia 2015, 23:15:44 »
Dobrze że ja mam windows 7 64 bitowy i u mnie wychodzi, że mam z 6GB ramu. Jak widać jeśli to są oficjalne wymagania to ci z 32 bitowymi systemami mają problem albo to jest straszenie, żeby ludzie wydali kasę na mocniejszy sprzęt.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #1337 : 26 Kwietnia 2015, 21:59:19 »
Cytuj
To nie są wysokie wymagania. (Nie)stety świat idzie do przodu - często szybciej niż nam się wydaje.

H7 od początków prac na grą miał obsługiwać tylko 62-bitowe systemy. Na 32 nie ma szans, nie ruszy.
Świat idzie do przodu to wiadomo, jednak Heroes 7 nie szaleje graficznie w porównaniu z tytułami ostatnich lat, które potrafiły wyglądać o wiele lepiej, a niezbędny sprzęt do H7 pozwalał w takim Tomb Raiderze chociażby jechać na maksymalnych ustawieniach. Chyba zawsze się podciąga te wymagania, żeby pchać wymianę sprzętu do przodu, jednak w przypadku gier takich jak seria Heroes to jest niesmaczne. Przynajmniej według mnie :>


IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #1338 : 26 Kwietnia 2015, 22:32:26 »
Zresztą i tak zobaczymy jaki ostatecznie trzeba mieć sprzęt, żeby móc grać w Heroes 7 przynajmniej na średnich detalach, bo na maksymalnych to wiadomo, że trzeba mieć bardzo dobry sprzęt.


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1339 : 26 Kwietnia 2015, 22:42:08 »
Te wymagania może nie są zbyt wysokie, ale biorąc pod uwagę gry z "wyższej półki", czyli te określane mianem AAA pokroju nowych Assassinów, czy innych Battlefieldów. :P
Jak na grę strategiczną są to bardzo wysokie wymagania i nie podoba mi się to. Samo wykluczenie systemów 32-bitowych jest już złym pomysłem, bo w ten sposób twórcy ograniczają sobie grupę docelową i szczerze wątpię, że robią to by zachęcić ludzi do kupowania mocniejszego sprzętu (ktoś tutaj podsunął taki pomysł), bo kto kupowałby nowy komputer lub komponenty do niego dla gry z mało znanej serii, poza wiernymi fanami lub wiecznymi optymistami mającymi nadzieję, że Heroesy znów zabłysną.



IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #1340 : 27 Kwietnia 2015, 11:13:18 »
Dużo chcą jak na strategię, poza tym Heroes broniło się (przynajmniej kiedyś) grywalnością i muzyką. Grafikę w grach bym opisał jako "trwałą", gdyż poszczególne gry dobrze się trzymają jak na swoje lata. Dla przykładu mogę spokojnie grać w Heroes 3 bez moda HD i oczy mi nie wyłażą. Może jestem po prostu mało wybredny.

Tylko czy nie podaje się zawsze trochę zawyżonych wymagań a w praktyce różnie bywa? Tylko te 64 bity mogą zmartwić część graczy. Dla niektórych gier to nie miało większego znaczenia - ile ludzi gra w Battlefielda. Z kolei fani Heroes dzielą się na tych co łykają jak pelikany wszystko co Ubi podsunie, na tych co wypięli się i wrócili do trójki (uogólniając) oraz na opcję pośrednią czyli krytyków o dość mieszanych uczuciach.

Znaczy to tyle, że zyski ze sprzedaży będą takie sobie. Jak zyski będą zbyt małe to Ubi albo każe zaorać serię albo będzie bardziej kombinować ze spin offami by jeszcze nieco zarobić a potem i tak zakopie.


IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1341 : 27 Kwietnia 2015, 13:55:19 »
Te minimalne wymagania jak dla gry strategicznej muszą być jakąś pomyłką. Co prawda, mój komp musi tylko wejść na 64 bity z 32, żeby to pociągnąć, ale nie zmienia to faktu, że dla ogółu coś takiego jest nieporozumieniem. To nie jest jakiś battlefield, starcraft, czy gta V, że gra ma aż tyle wymagać od sprzętu.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1342 : 27 Kwietnia 2015, 14:21:47 »
Gdyby chociaż grafika usprawiedliwiała te wymagania. Jak dla mnie gra nie prezentuje się tak ładnie jak szóstka.


IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #1343 : 27 Kwietnia 2015, 18:48:56 »
Rozumiałbym gdyby to byłoby GTAV, ale nie jest i Heroes nie potrzebuje aż tak wygórowanych wymagań, żeby działał. Poza tym widać, że ubi próbuje ratować serię niskim budżetem na grę, wygórowanymi wymaganiami, żeby sprzedać starym wyjadaczom oraz dotrzeć do nowych klientów, ale gra tylko na systemy 64 bitowe to strzał w stopę tylko i zamiast zysków to straty mogą być.


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #1344 : 27 Kwietnia 2015, 21:24:22 »
Gdyby chociaż grafika usprawiedliwiała te wymagania. Jak dla mnie gra nie prezentuje się tak ładnie jak szóstka.

Niestety większość ludzi nie potrafi dostrzec różnicy między past i current genem. Czy prawdą jest, że gry na PS4 prezentują się gorzej niż te na PS3? Jest to oczywiście nieprawda i taką różnicę widzimy też w przypadku H7 i H6.

Chcecie przeskoku jak z PS2 na PS3, to powiem wam jedno - już NIGDY takiego nie otrzymacie. Nie będzie graficznej rewolucji, a jedynie (albo aż) ewolucja - poprawianie poszczególnych efektów, doprawdy małych elementów składających się jednak na imponującą całość.


A najbardziej to śmieję się z tego, że Wy w tą grę nawet nie graliście i wysuwacie jakieś śmieszne (doprawdy beka) tezy o "pogorszeniu graficznym", czy "niedostatecznej jakości". Po czym to wywnioskowaliście? Filmik w SD na youtubie widzieliście? Śmiechu warte, kabaret jak zawsze.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #1345 : 27 Kwietnia 2015, 21:39:50 »
Ja tu nie wysuwam śmiesznych założeń, ale nikt mi nie wmówi, że ta grafika jaka prezentuje się w H7 wymaga aż takich bebechów. Rozumiem, że mogą być wyższe, ale to nie jest gra AAA, grafiką odbiega od wysokobudżetowych tytułów w dużym stopniu, więc gdzie niby tu jest ten next-gen? Ta gra nie ma rewelacyjnych animacji, oświetlenia i cieni, tekstur i wszelkich innych bajerów jak z The Order 1886, a co najwyżej lekko poprawione w porównaniu do poprzedniej części. No i pewnie lekko popracowali nad płynnością. Ale nie gadajmy, że różnica jest aż tak kolosalna.


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1346 : 27 Kwietnia 2015, 21:48:47 »
Grownock...

Nie wysuwam żadnych założeń, że grafika jest gorsza od HVI, bo dla mnie jest lepsza, może tylko trochę, ale jednak.
To co mam na myśli to to, że ta gra ma stanowczo za wysokie wymagania jak na to co do tej pory zostało nam zaprezentowane, powiem nawet, że niektóre gry AAA mają je jedynie trochę wyższe...
To nie jest zbyt dobry zwiastun tego co nas czeka w tej grze, ale jestem dobrej myśli. ^^


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #1347 : 28 Kwietnia 2015, 13:15:30 »
Wymagania wymaganiami a jak gra będzie hulać w rzeczywistości się okaże.
Ja osobiście testować nie będę bo gry nie mam zamiaru zakupywać.
Całokształt tego co do tej pory ukazują coraz mniej mnie porywa do odłożenia kasy na podstawkę. Zobaczymy, może zaskoczą mnie czymś ciekawszym w dodatkach i wtedy się skuszę.
Najbardziej zawiodłem się na tym ich skillwheelu. O ile mogę zrozumieć ten brak losowości czy definiowanie podstawowych talentów wg. ras i klas to dziwi mnie niezróżnicowanie samych umiejętności.
Tak ciężko było dodać umiejki charakterystyczne dla danej rasy bądź roli bohatera na polu bitwy? Nie musiało ich być wiele, 1 dla każdego talentu by spokojnie starczyła. A tak mamy drzewko z szóstki w formie kółeczka :) Brawo!


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1348 : 28 Kwietnia 2015, 15:43:50 »
Też mnie to ciekawi. W H5 mieli świetny skillwheel, gdzie prawie każda umiejętność znajdywała jakąś użyteczność + było ich naprawdę dużo do wyboru. Zamiast pójść śladem tego, postanawiają naśladować niewypał z H6 :/


IP: Zapisane
gamePLay1987

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40

Głośny myśliciel

Zobacz profil
« Odpowiedz #1349 : 28 Kwietnia 2015, 15:50:24 »
Też mnie to ciekawi. W H5 mieli świetny skillwheel, gdzie prawie każda umiejętność znajdywała jakąś użyteczność + było ich naprawdę dużo do wyboru. Zamiast pójść śladem tego, postanawiają naśladować niewypał z H6 :/

Jeszcze nie grałeś w H7 więc skąd możesz wiedzieć czy jest dobry czy nie? W H5 był i jest dobry z tym się zgadzam. W h6 faktycznie dali plamę przez pazerność Ubi i inne studio. Ale nieoceniaj czegoś w co jeszcze nie grałeś bo może być lepsze, albo gorsze. Miej tylko nadzieję że Ubi nie wciśnie nam kopii H6. I zauważ że Ubi ma odcięty budżet.


« Ostatnia zmiana: 28 Kwietnia 2015, 15:56:33 wysłane przez gamePLay1987 » IP: Zapisane
Głośne myślenie przynosi nieszczęście. Więc jestem pechowy bo za głośno myślę.

Wierzę w Fast'a. Fast to Bóg. xD
SyluZabroniłMiUżywaniaSpacjixD
Strony: 1 ... 87 88 89 [90] 91 92 93 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.079 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry