Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 102 103 104 [105] 106 107 108 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431304 razy)
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #1560 : 18 Sierpnia 2015, 11:48:03 »
@Miker

IMO jesteś totalnie nieobiektywny, zawsze nastawiony na pojechanie wszystkiego, czego się tylko da.

Pragnę zauważyć, że w H7 jest o jedną jednostkę więcej na każde miasto wobec modelu standardowego (w tym H6).

Pragnę przypomnieć, że w H7 jest o jedno miasto więcej w stosunku do H6. Więcej w podstawce miast było tylko w H3.

Wspomnę jeszcze o generatorze map losowych.

Jeżeli chodzi więc o "recykling", to licząc:
- Czarnego Smoka,
- Meduzę (która ma przecież inne tekstury, inną broń, więc nie rozumiem jęków),
- Minotaura (też nieco zmienionego, ale w zasadzie to ta sama jednostka, przyznaję)
- Lamasu,
- Ducha

Daje nam to uwaga: pięć przeniesionych (razem z mocno zmienioną Meduzą) na czterdzieści osiem jednostek. Liczba jednostek w miastach w podstawie H6... trzydzieści.

Prosty rachunek: 43(48) jednostek w miastach w H7 vs 30 jednostek w H6. Jest co krytykować, nie?

Twoje słowa o "dwóch miastach, które są praktycznie efektem recyklingu" to totalne kłamstwo, nieprawda. Nekropolia 2/8 jednostek "przeniesionych", Loch 3/8. Nie wiem, jaką matematyką Ty się posługujesz, ale mówisz głupoty.

Dostajesz o wiele więcej niż w H6 i nic, tylko ciągłe narzekania. Typowo polska mentalność.


IP: Zapisane
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1561 : 18 Sierpnia 2015, 12:11:12 »
(...)I z tego co pamiętam Black Hole skorzystało przy Heroes VI z gotowego silnika wykorzystywanego już w innych grach a nie autorskiego silnika dla Heroes VI.
Tak, to nie był silnik od zera tworzony pod Heroesa, ale to był autorski silnik Black Hole, na którym pracowali już przy okazji innej gry.

Co do reszty, to jak najbardziej zgadzam, że przeniesione modele powinny zostać odświeżone, bo wersje z Heroesa VI będą odstawać od nowych modeli. Jednak, na tym polega wspomniany kanon, że jednostki z części na część muszą być do siebie podobne. Ewolucja jest wskazana, ale nowej armii nie wymyśla się z dnia na dzień, tym bardziej, że frakcje, które dostaliśmy w Heroesie VI będą musiały ewoluować w stronę tych, które znamy z Heroesa V.

Co do bojkotu gry, to jestem jak najbardziej za. Beta była koszmarna, dużo gorsza niż ta szóstki, to że finalna gra do września się nie wyrobi to pewniak. Gdyby Limbic dostał jeszcze rok na dopracowanie produktu i przeprowadzenie porządnych testów, to byłbym bardzo szczęśliwy. Nie chcę powtórki z Might & Magic X, gdzie naprawdę przyjemna gra jest zmasakrowana przez brak czasu.


« Ostatnia zmiana: 18 Sierpnia 2015, 12:13:53 wysłane przez TTTr96 » IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #1562 : 18 Sierpnia 2015, 13:04:02 »
Co do reszty, to jak najbardziej zgadzam, że przeniesione modele powinny zostać odświeżone, bo wersje z Heroesa VI będą odstawać od nowych modeli.
I zapewniam, że nie odstają i nie będą odstawać... nie wiem jakim prawem na oficjalnej H7 znalazł się model Czarnego Smoka na ustawieniach uber minimalnych, ale nie należy się tym sugerować.

Informuję, że ilekroć będzie ktoś próbował wywołać jakieś jałowe kłótnie, nie podpierając swoich postów żadnymi argumentami, te posty będą lecieć. Nie ten temat, moi drodzy. Rozumiem, że dla niektórych cała gra jest skopiowana, będą wszystko i wszędzie bojkotować, żeby pokazać swoją wielką moc, ale trzeba zachować jakąś dozę przyzwoitości.

EDIT: Miker, dziś usunąłem post pierwszy raz od jakiegoś pół roku, także nie jestem taki straszny. Trzeba się postarać. Jak widać, w ten niezbyt pozytywny sposób już się postarałeś, teraz postaraj się o ograniczenie personalnych wycieczek. Nie jest mi jakoś przykro, że nie uznajesz mnie za autorytet, ale to nie miejsce do takich ataków. Zachowaj dla siebie/ napisz mi na pw - ok, nie tutaj.


« Ostatnia zmiana: 18 Sierpnia 2015, 19:37:46 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1563 : 18 Sierpnia 2015, 16:22:06 »
Osobiście chcę, żeby poprawili model meduzy i będę już zadowolony :P  Aczkolwiek wciąż mam wątpliwości co do kupna gry podczas premiery. Nie chciałbym powtórki z H6...


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #1564 : 18 Sierpnia 2015, 16:49:39 »
Yay! Wróciłem z wakacji do świata cyfrowego, a tutaj tyle nowości! W sumie nie było mnie ponad miesiąc więc skąd to zdziwienie? :D

Zacznę więc od tego, czy gra zapowiada się dobrze, czy słabo i ruszę temat recyklingu. Zgodzę się z tym, że Ubi tnie koszta Limbic na czym Heroes VII dużo traci(W końcu to nie jest A$$a$in$ Creed). Jeżeli VII w porównaniu do poprzedniczek ma mieć 8 jednostek i 6 zamków(tutaj chodzi mi o VI część) to recykling modeli wydaje się być jakimś posunięciem.

Plusy:
Zgodzę sie z tym, że Zabójcy i Minotaur zostali lekko przebarwieni, ale nie zmienia to faktu, że te jednostki dobrze się prezentują i to nie razi tak w oczy. Innym pozytywnym przykładem recyklingu jest Przystań, zarówno Włócznicy, Kusznicy, Anioły, Kawaleria, Wilki i Siostra pojawili się w części VI. Cały myk polega na nałożeniu nowych tekstur, oraz dodaniu i zmienieniu paru modeli na istniejący "szkielet jednostki", co w efekcie tchnęło nowe życie w te "stare" modele (Podobnie zrobiono z Centaurami, Harpiami i Orkami w twierdzy). Innym przykładem recyklingu jest Akademia. Dużo wcześniej widzieliśmy arty jednostek jako "zapowiedź" dodatku do VI, który nigdy nie wyszedł, prawdopodobnie część modeli była już przygotowana w mniejszym lub większym stopniu, niby nowość, ale dalej recykling. Kolejnym plusem jest sam fakt istnienia "kukiełki" w Lochu... Fajny pomysł na zamiennika do Bezimiennych, ale... wolę lekko przerobioną powtórkę "Cienistego Anioła", którego wygląd jest uzasadniony lorowo niż to zastępstwo, które zostało zmyślone na siłę.

Minusy:
Chyba wszyscy się zgodzą, że Lamasu i Duch to wielka porażka(Smok Cienia jest kwestią sporną). Ledwo zmienione modele, które są najzwyczajniej brzydkie i nie przypadają do gustu(chyba, że ma się baaardzo specyficzny gust). Oczywistym jest, że modele powinny się zmienić, trzeba im coś odjąć i coś dodać, aby różniły się od poprzedniczek w takim stopniu, aby się podobały(sam koncept Lamasu mi się podoba strasznie). Podobna sprawa była z Liszem/Liczem i Wampirem, które były tymi samymi ohydami(dobra, Wampir był po prostu nijaki) z fioletowymi efektami zamiast zielonych, ale w tym wypadku społeczność zareagowała i boom mamy naprawdę porządnego nieumarłego maga i krwiopijcę, których wszyscy(większość) pokochali. Podobna sprawa jest z Meduzą, która jest lekko przerobionym modelem Koralowej Kapłanki... Kostur ma niby fajny i tego bym u niej nie zmieniał, ale wygląda żałośnie... Elita, która nawet na trzon nie wygląda... Włosy-węże wyglądają jak plastelinowe dredy, żadnych tatuaży, napierśnika, szaty, bransolet, medalionów, ani innych przedmiotów wskazujących na ich potęgę, oprócz tego nieszczęsnego kostura(który cierpi, że coś takiego nim włada)... Po za tym podstawka od ulepszenia się nie różnią niczym oprócz biustonosza(mam dziwne wrażenie, że oba warianty tej jednostki są recyklingiem tylko jednego poziomu).

Teraz tak szczerze nie zważając na mój gust, ale na uniwersum... Jak w V(mojej ukochanej <3) otrzymaliśmy świat Ashan to jeszcze, ani my, ani twórcy nie wiedzieli jaki on dokładnie ma być(ekspertem tworzenia współczesnego świata fantasy do gier jest Blizzard z Warcrafetm), więc świat trochę wyewoluował. Oczywistym jest to, że po V i VI Ubi musi się trzymać pewnych schematów, które się pomieszały i muszą naprostowywać świat. Najlepszym przykładem są smoki. W V i VI wiedzieliśmy o latających zielonych, czarnych, kościanych i lądowych ognistych, ale teraz jak zagłębiamy się w VII okazuje się, że zielone są drepczącymi jaszczurami, czarne zamiast stereotypowych mają ćmie skrzydła, oraz dowiedzieliśmy się o istnieniu złotych smoków. Skoro najbardziej ikoniczne stworzenia fantasy w jednym uniwersum tak bardzo ewoluują na przestrzeni 3 gier to wiemy, że coś tutaj jest zaniedbane. Innym przykładem są Raksasze, które w V były demonami z innego wymiaru, a tutaj są zwykłymi zwierzoludźmi lub Tytany, które nie są magicznymi gigantami tylko majstersztykiem wśród golemów. Jak tak się przyglądam temu jak momentami VII jest podobna do VI przez recykling to trochę się uspokajam, bo widzę, że świat ten powoli się stabilizuje i mam dziwne przeczucie, że VIII(jeśli kiedykolwiek wyjdzie) będzie możliwe najlepszą częścią w kwestii wykonania zamków, bohaterów, jednostek, itp.  jeżeli chodzi o lore... Sorka, mam "fetysz" na punkcie Ashan :P .
Ale wracając do recyklingu... na pewno nie jest to fajne posunięcie, ale dobrze stosowanie(patrz na Plusy) są czymś dobrym. Również fakt, że coś się pojawia parę gier z rzędu może doprowadzić do swego rodzaju stabilizacji mechaniki i lore(mówiłem, mam fetysz). Pewnie wyszedł mi cholernie za długi tekst w którym znaczna część nie ma sensu, ale cóż... Zabyt długo to pisałem, aby teraz kasować część moich mądrostek :)

P.S. Premiera w Moje 18 urodziny, ale jeśli ma to być wypuszczenie zabugowanej bety(AC:Unity) to wolałbym, aby gra wyszła w lutym/marcu 2016.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1565 : 19 Sierpnia 2015, 14:05:52 »
@Miker

IMO jesteś totalnie nieobiektywny, zawsze nastawiony na pojechanie wszystkiego, czego się tylko da.

Pragnę zauważyć, że w H7 jest o jedną jednostkę więcej na każde miasto wobec modelu standardowego (w tym H6).

Pragnę przypomnieć, że w H7 jest o jedno miasto więcej w stosunku do H6. Więcej w podstawce miast było tylko w H3.

Wspomnę jeszcze o generatorze map losowych.

Jeżeli chodzi więc o "recykling", to licząc:
- Czarnego Smoka,
- Meduzę (która ma przecież inne tekstury, inną broń, więc nie rozumiem jęków),
- Minotaura (też nieco zmienionego, ale w zasadzie to ta sama jednostka, przyznaję)
- Lamasu,
- Ducha

Daje nam to uwaga: pięć przeniesionych (razem z mocno zmienioną Meduzą) na czterdzieści osiem jednostek. Liczba jednostek w miastach w podstawie H6... trzydzieści.

Prosty rachunek: 43(48) jednostek w miastach w H7 vs 30 jednostek w H6. Jest co krytykować, nie?

Twoje słowa o "dwóch miastach, które są praktycznie efektem recyklingu" to totalne kłamstwo, nieprawda. Nekropolia 2/8 jednostek "przeniesionych", Loch 3/8. Nie wiem, jaką matematyką Ty się posługujesz, ale mówisz głupoty.

Dostajesz o wiele więcej niż w H6 i nic, tylko ciągłe narzekania. Typowo polska mentalność.
Zanim znów fałszywie zarzucisz mi próbę wywołania kłótni oraz brak umocowania w odpowiednich argumentach informuję, że będzie to jedyny mój post dotyczący przytoczonej przez Ciebie powyżej kwestii oraz podam w nim bezsporne fakty, z którymi możesz spróbować polemizować.
Proszę też żebyś powstrzymał się od stosowania miernej jakości figur retorycznych z gatunku "typowa polska mentalność", bo obrażają one wszystkich użytkowników tego forum, opierając się na stereotypowym postrzeganiu całego narodu, co jest jak sądzę niezgodne z regulaminem tego portalu, tak jak wspomniane przez Ciebie odnoszenie się do innych użytkowników ad personam.

A teraz do rzeczy. Zarzucając innym kłamstwo trzeba podeprzeć to faktami. Biorąc pod uwagę sumaryczną liczbę ponownie wykorzystanych modeli jednostek słusznym jest stwierdzenie, że dają one liczbę jednostek składającą się na całe dwie frakcje.
Ale żeby nie być gołosłownym zadam sobie trochę trudu wyliczając po kolei wszystkie wykorzystane ponownie modele jednostek w całości czy to częściowo, jak również inne elementy skopiowane z Heroes VI bez zmian lub z drobnymi modyfikacjami. Nie będę oceniać słusznie czy nie.
Loch: Asasyn - zmiana kolorów, Meduza - zmiana kolorów plus "nowy" kostur, Minotaur - kolory, Czarny Smok - bez zmian. Do tego dochodzą 3 jednostki wojenne (warfare units) - Bezimienny, Czyhający oraz Oswojona Wiwerna, co daję liczbę 7 skopiowanych modeli plus stary model wierzchowca bohatera Lochu.
Przystań: Legionista, Kusznik, Kawalerzysta, Serafin - zmiana skórek, ale wszystkie oparte są o modele ich odpowiedników z Heroes VI, co jest wyraźnie widoczne przy ich porównaniu. Dalej mamy 2 jednostki wojenne Leczącą Siostrę i Katapultę. Suma 6.
Twierdza: Co ciekawe nawet tu nie obeszło się całkowicie bez recyklingu. Mamy tu 2 jednostki wojenne Majarza oraz Cyklopa.
Nekropolia: Duch - bez zmian, Lamasu - niewielka zmiana odcienia, Kościany Smok - nieśmiertelny model Czarnego Smoka z HVI ze zmienioną skórką. Dalej mamy 2 jednostki wojenne - Namtaru i Plującego Pająka. Razem 5.
Jednostki Neutralne: 3 Żywiołaki - Ziemi, Powietrza oraz Ognia, Gryf i Gryf Imperialny, Pustoszyciel - przyciemnienie kolorów, Lilim - przyciemnienie kolorów, Golem Shantiri - drobna modyfikacja. W sumie 8.
Elementy Mapy Przygody: Wszystkie budowle bustujące statystyki bohatera oraz stworzeń - jest ich sporo, więc nie będę ich wyliczał, kapliczka siódmego smoka, smocza utopia, smocza żyła, budynek podwajający maksymalną liczbę many bohatera - nie pamiętam nazwy. To są tylko te, które widziałem w becie, choć i tak wszystkich nie wyliczyłem.
Czary: Z magii ognia wszystkie bez zmian prócz deszczu meteorów. Z pozostałych szkół magii połowa lub więcej jest bez znaczących lub żadnych zmian. Nowych zaklęć jest niewiele.
Zdolności Bohaterów z Koła Umiejętności: Ogromna większość żywcem zaczerpnięta z szóstki bądź z niewielkimi modyfikacjami, prócz tych frakcji, które nie znalazły się w HVI oraz Lochu.
Jak widać gama użytych zasobów z HVI w HVII jest dość szeroka i nie ogranicza się tylko do części modeli jednostek.
Niedługo omówię też moje (i nie tylko moje) wątpliwości związane z system umiejętności bohaterów, systemem czarów, umiejętnościami stworzeń oraz specjalizacjami bohaterów.
Na koniec dodam, że nic nie "dostajemy", tylko płacimy i to kwotę większą niż za Heroes VI, które nie opierało się wcale na gotowych zasobach z poprzedniej części tak jak Heroes VII.


« Ostatnia zmiana: 19 Sierpnia 2015, 14:09:04 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1566 : 19 Sierpnia 2015, 16:28:26 »
Czytałem post Mikera i nie uważam osobiście, żeby napisał coś niezgodnego z regulaminem lub też samym tym tematem. Poza tym, ma sporo racji w tym, co mówi. Recykling jednostek jest dosyć spory, wszystkie przykłady zresztą podał powyżej Hex, z którymi się zgodzę (aczkolwiek mi mniej przeszkadza sam ten zabieg, gdyż spora część z nich i tak nie jest zła). Aczkolwiek, gdy czytam takie słowa:
Typowo polska mentalność.
To ja się pytam, czy ja także mam taką mentalność? :P Jeżeli tak, to sobie wypraszam.

Żeby nie tworzyć offtopu, napiszę trochę o bohaterach mocy i magii lochu, bo takowi się ukazali, a nic o nich nie napisałem:
- Bohaterowie mocy są naprawdę dobrze zaprojektowani, aczkolwiek ich maski średnio mi pasują, prędzej bym widział tatuaże jakieś, opancerzenie, bądź w ogóle czystą twarz.
- Bohaterowie magii tak samo, bardzo fajne kostury, stroje, ale te maski... Meh, aczkolwiek lepiej wyszły na nich, niż na mocy. Mogli dać jednak coś innego, bo słabo to widzę jakoś. Dodatkowo, dlaczego wszystkie 3 klasy magiczne posiadają te same 2 umiejętności główne. Dla przykładu, bohaterowie mocy mają tylko 1 tę samą, tutaj są 2, co dosyć mocno ogranicza ścieżki rozwoju (szczególnie denerwuje mnie narzucenie grą magii mroku).


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1567 : 19 Sierpnia 2015, 17:20:21 »
Dla rozluźnienia atmosfery kolejny przedstawiciel w radzie Iwana, mistrz szpiegostwa, Bezimienny, znany jako Jorgen:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/the-spy-master-jorgen
W sumie nie dowiedzieliśmy się nic nowego ponad to, co było o nim dostępne w Heroes VI. A na samym arcie bardzo podobny do swojego odpowiednika w HVI. Ta twarz wzbudza zaufanie, nie? :P


IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #1568 : 20 Sierpnia 2015, 20:05:45 »
Miker
Było tylko wspominane że to coś z czego wszyscy powinni być zadowoleni.
Więc może to jest jakaś mała kampania ale ja bym był zadowolony jak by dali jeszcze jakąś frakcje czyli Inferno albo Krasnoludy albo Świątynie albo coś nowego ale oczywiście to tylko marzenia  :rolleyes:


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1569 : 21 Sierpnia 2015, 12:58:58 »
Stwierdziłam, że obdarzę Sinitara odrobinę miłości. Taki smutny i poparzony :P

A tak po prawdzie nie spodobało mi się co z nim zrobili.




IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #1570 : 21 Sierpnia 2015, 23:47:07 »
Twój Sinitar bardziej przypomina ikonkę z piątki. I bardziej mi się podoba. Ma lepsze wdzianko (kołnierzyk, kolczyki i klejnot^^), z fioletem mu lepiej niż z niebieskim oraz wygląda młodziej.
Takie pytanko: Ty im (ubisoftowi) pokazujesz swoje ulepszenia?

A moje zdanie o wizualnej stronie bohaterów lochu:
Moc: Kobieta bardzo fajnie, ale gdyby nie krągłości w pewnym miejscu, to J'Bergo dalej by myślał, że to facet. Pan też nieźle, ale już nie tak dobrze jak płeć przeciwna. Poza tym nasuwa mi skojarzenia z anime.

Magija: Piękni ^^ Cała para wygląda władczo i dostojnie. Są na tak.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1571 : 22 Sierpnia 2015, 01:48:09 »
Nie, nie pokazuję. Tym razem. Zoltana pokazałam, tego już nie. Nie wiem czy jest sens. I tak mody będą, to sobie ludzi sami popoprawiają jak będzie im w smak. Ja zwyczajnie chciałam upodobnić bohatera do tego z h5, bo zdecydowanie wolałam jego wygląd. Szkoda, że nie przykładają tyle uwagi do detalu co w h5.


IP: Zapisane
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1572 : 22 Sierpnia 2015, 09:36:39 »
Dziś szperając po Uplay'u natrafiłem na... Wyzwania i nagrody z Heroesa VII. W skrócie oznacza to mniej więcej tyle, że moduły sieciowe są raczej zaimplementowane, a testerzy UbiSoftu/Limbicu (pełnej wersji, a nie jakiejś obciętej betki jak my) mogli sprawdzać, czy odpowiednie rzeczy działają. Wyzwania podobne do tych z Heroesa VI (częściowo), natomiast nagrody wyglądają imo żałośnie. Widać na co twórcy zmarnowali czas, a szkoda, bo jak już pisałem, pierwsza beta dla konsumentów końcowych nie napawa optymizmem, żebyśmy na premierę dostali dopracowany produkt.

Wyzwania:


Nagrody:



« Ostatnia zmiana: 22 Sierpnia 2015, 09:46:44 wysłane przez TTTr96 » IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1573 : 24 Sierpnia 2015, 18:16:00 »
http://www.tawerna.biz/czytaj_newsa_554_heroes-of-might--magic-fanday-w-krakowie.html
Zapoznacie się i łapka w górę kto będzie ;)


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1574 : 24 Sierpnia 2015, 21:24:19 »
Trailer zapowiadający Betę 2:
http://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/mmh7-closed-beta-is-coming
Chyba poprawili niektóre rzeczy, np. interfejs i skalę jednostek. Jeleń nie jest już gigantem. ;D
Ciekawe, że pojawiają się tam też stworzenia Twierdzy oraz Nekropolii.
Albo Ubi zdecydowało się udostępnić wszystkie frakcje albo będzie można je spotkać jako jednostki neutralne na mapie. A może po prostu pokazali je tylko na potrzeby trailera.
Smok Cienia wygląda strasznie, niczym żywcem wzięty z szóstki, choć moim zdaniem i tam prezentował się słabo na tle innych stworzeń Lochu i mam tu na myśli nie sam koncept, ale jakość wykonania - te tekstury są po prostu straszne.
Co do nagród lama wymiata. ;)
Edit: W 30 sekundzie widać portrety jednostek wojennych - Większego Żywiołaka Ziemi oraz Oswojonej Wiwerny. Na portrecie nie wygląda jak neutralny Żywiołak Ziemi, więc może nie użyją tego samego modelu. Wiwerna jest niestety fioletowa. :(


« Ostatnia zmiana: 24 Sierpnia 2015, 21:50:08 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 102 103 104 [105] 106 107 108 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.09 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry