Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 296 297 298 [299] 300 301 302 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2037427 razy)
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #4470 : 28 Marca 2011, 17:08:53 »
Wyznawcami Sylatha (smoka powietrza) są ludzie którzy wraz z rządzącą dynastią Imperium Sokoła nie chcieli przejść na wiarę w Elratha. Założyli oni Wolne miasta gdzie dowoli mogą modlić się do Sylatha.
Taka była pierwotna przyczyna, ale z biegiem czasu Magowie widocznie przestali czcić Sylatha. Możemy o tym przeczytać w opisie Akademii.

1. Ylath a nie Sylath(wiecie? Tak prawdę mówiąc temu się zdziwiłem, ale naprawdę forma Ylath nie jest pomyłką bowiem występuje też w DM)
A czemuż to? W historii Ashan i opisie zamków ilekroć jest mowa o bogu powietrza, przedstawia się go jako Sylath'a. Być może w DM sprawa wygląda inaczej, ale w Heroes'ach mamy Sylath'a, nie Ylath'a.

Opisy w H5 prawie wyglądają, że zostały napisane na pal sześć, bardzo mało dając opisów dotyczących np. pochodzenia jednostek. A jeśli już to raczej byle jak. Więc jeśli w najbliższym dodatku będą czarodzieje z pewnością rozwiąże to nasze kłótnie odnoszące się pochodzenia np. tytanów, dżinnów.
Nie byłabym tego taka pewna. Opisy jednostek frakcji znanych nam z HV zawierają niewiele nowych informacji, albo nie zawierają ich w ogóle. Ba, nawet zdarzają się błędy-przykładowo w deskrypcji Serafinów, które miałyby się pojawić dopiero po utworzeniu Cesarstwa Sokoła. A przecież anioły znacznie wcześniej, bo wieku antycznym prowadziły krucjatę.
Zresztą, opisy nowych jednostek niekiedy także są ubogie-przykładowo  o Kapłankach wiemy tyle, że są pobożne, oraz wierne Elrathowi i jego ludowi. Czyli praktycznie nic.


IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #4471 : 28 Marca 2011, 17:15:44 »
@Up Dokładnie Ireth a ty Nightin z tym Ylath z DM o którym wspomniałes to jest Elrath tylko tak dziwnie to wymawiają, bądź nasi polonizatorzy tak to przeinaczyli. Zobacz na historie Imperium gryfa, co czcili w tym czasie...


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4472 : 28 Marca 2011, 17:58:04 »
Wybacz, ale Ylath to Sylath, nie Elrath, czemu? Bo Stonehelm to Wolne Miasto. Ten kraj jak już powiedziała Ireth zamieszkują wyznawcy Sylatha, którzy nie zgodzili się na zmiane wiary do jakiej chciał zmusić ich były władca.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« Odpowiedz #4473 : 28 Marca 2011, 18:02:02 »
Wiecie, dla Nag strzelanie może być niehonorowe, ale już  dla Kappa, Wodnych Duszków czy wreszcie Snow Maiden niekoniecznie. W kwestii jednostek strzelających twórcy nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa. Jednak należy pamiętać, że czasami ich decyzje bywają jakieś takie dziwne, jak np. brak bossów w Twierdzy, dlatego należy się u Nag przygotować nawet na najczarniejszy scenariusz, a więc na brak wież strzelniczych.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4474 : 28 Marca 2011, 18:04:37 »
Już o tym wspomniałem. Duchy mimo iż powstały niezależnie od nag, to jednak im służą i ich również obowiązują zasady honorowej walki- choć mi się wydaje, że lodowe sople atakujące niczym typowa pułapka jest mniej honorowe niż strzelanie z łuku.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4475 : 28 Marca 2011, 19:02:02 »
@Nimrod przyznaję się bez bicia, że korzystałam z Wikipedii. Zarówno polskiej jak i angielskiej. Tam była wzmianka o tym, że nagi mogą przybrać ludzką formę (być może chodzi o tą pół-ludzką, gdyż naga oznacza wąż). Chciała bym się podeprzeć jeszcze jakimiś wiarygodnymi źródłami, ale w czymś tak przestarzałym jak encyklopedia nie ma takiego hasła, a w internecie to to jakoś nie śpieszą się z opisaniem wyglądu nag.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #4476 : 28 Marca 2011, 19:26:53 »
Postanowiłem raz na zawsze wyjaśnić kwestię tego czy Kappy na filmiku prezentującym Sanktuarium strzelają bądź używają jakiejś zdolności dystansowej. Otóż one nie strzelają, choć jak widać na pasku inicjatywy to właśnie one mają teraz ruch. A czar, którym obrywa Jeździec Słońca to najprawdopodobniej Ice Bolt. Z czego to wywnioskowałem? A no z tego, że pojawia się on na ikonach przeznaczonych dla ruchów herosa - zaraz obok jest umiejętność rasowa honor, a ikony dla czynności wykonywanych przez jednostki po prawej. Mylące może być to, że w czasie rzucania tego zaklęcia heros nie ma żadnej animacji.
A moim zdaniem w Sanktuarium jednostką strzelającą będzie Lodowa Dziewica.
Znalazłem jeszcze wywiad, w którym jedna wypowiedź szczególnie mnie zdenerwowała:
Max: - You talked about the ability to see your buildings in full screen as they are built, and it's true that this is removed. We know that this was popular among the players, but how annoying it is not with a one second long pause every time you build something? After a couple of missions you're fed up. You can still see an accurate representation of your city in the new, smaller menu. At the same time some of the buildings, among other the unique ones, are shown on the world map so that other players can actually learn about your bases by seeing them.
Brak trybu pełnoekranowego podczas rozbudowy miasta!!!  >:( Myślałem, że w pierwszym zaprezentowanym filmiku był to tylko element tymczasowy, a tu okazuję się, że jednak będziemy mieli ekran miasta w jakimś dziadowskim oknie... .
A tu link do tłumaczenia tego artykułu:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=24719&pagenumber=15
Edit: Odwrotnie ikony ruchów dla herosa po prawej a jednostek po lewej obok paska inicjatywy. :p
Edit 2: W innym wywiadzie czytałem jeszcze, że będzie można konwertować nie tylko miasta, ale także forty i urodziska:
Julien: You can convert the Forts (what you call control nodes) and the Dwellings you find on the adventure map. However you cannot change the terrain itself. So no “terraforming” in Heroes VI
Źródło: http://www.hookedgamers.com/features/2011/03/17/julien_and_max_on_might__magic_heroes_vi-2.html
Edit 3: Sorry, że tak ciągle edytuję, ale pojawiła się aktualizacja (na większości wersji językowych oficjalnej strony prócz angielskiej) prac nad Michałem, a dokładniej dodali mu skrzydła:
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/de-DE/news/details.aspx?c=tcm:25-14635&ct=tcm:6-231-32
oraz znane już nam arty herosów w wersji mocy i magii oraz o różnych drogach:
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/de-DE/news/details.aspx?c=tcm:25-14604&ct=tcm:6-231-32


« Ostatnia zmiana: 28 Marca 2011, 19:59:50 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4477 : 28 Marca 2011, 22:16:59 »
Figurka ze skrzydłmi robi ogromne wrażenie. Chćiałbym ją obaczyć już umalowaną. Panny mrozu też nie będą strzelać. Z lodem mają lodowy pocałunek i lodowe sople (jako pułapka anie pociski).


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« Odpowiedz #4478 : 28 Marca 2011, 22:59:39 »
Cooo? Nie będzie pełnego ekranu miast??? No to ta kropla przepełniła czarę goryczy. Przedtem jeszcze naprawdę chciałem kupić grę, ale im bliżej do premiery tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że nie byłyby to dobrze wydane pieniądze. No cóż z ostateczną opinią poczekam jednak do czerwca, kiedy to 'szczęśliwi' posiadacze gry jednoznacznie stwierdzą czy warto kupować czy nie.


IP: Zapisane
Claver18

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 56


Mroczny kolonizator

Zobacz profil
« Odpowiedz #4479 : 29 Marca 2011, 17:40:02 »
Biorąc pod uwagę to, jak się polepszyła grafika od ostatniej części z bajkowej na "bajeczną" i jak poprawiono cienie można sądzić, że to dobra kontynuacja serii. Jednakże traci ona przez zlikwidowanie czterech frakcji i poza tym nie każdemu uśmiecha się wydać na grę jakieś 130 zł, skoro nie ma pewności, że nie popsuje serii. Zawsze można poczekać, aż stanieje i stanie się opłacalna ;>.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #4480 : 29 Marca 2011, 17:42:06 »
Oto wyciek harmonogramu newsów z oficjalnej strony:

- 30 marzec: wywiad z Julienem i Maksem z Ubisoftu.
- 1 kwietnia: Prima aprilis i zabawne animacje.
- 4 kwietnia: opis frakcji Sanktuarium (ten sam, co przez pomyłkę już był zamieszczony na stronie o HVI Ubisoftu)).
- 6 kwietnia: znów zanudzanie figurką Michała dostępną w wersji super-hiper-mega-ultra limitowanej.
- 8 kwietnia: Śnieżna Panna z Sanktuarium (patrz 4 IV).
- 11 kwietnia: znów zanudzanie Michałem.
- 13 kwietnia: tym razem zanudzanie premierą gry Clash of Heroes na X-Boksa i Playstation.
- 15 kwietnia: system reputacji (patrz 4 IV).
- 18 kwietnia: znowu Michał?
- 20 kwietnia: rozpoczęcie betatestów!
Źródło: http://www.h6.acidcave.net/


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #4481 : 29 Marca 2011, 20:23:05 »
- 20 kwietnia: rozpoczęcie betatestów!
Zapewne będą to beta-testy zamknięte, ale klucz do wzięcia udziału będzie mógł wylosować/ wygrać każdy szary internauta na takich serwisach jak cdaction.pl, gry-online.pl. Mam nadzieję, że tawerna, jb i kwasowa grota również dostanie sporą liczbę kluczy do rozdania. Musze jeden zdobyć ^^ Przedpremierowe zagranie w H6 będzie nie-lada przeżyciem...

Trochę szkoda, że reszta newsów będzie tak słaba. Ale zrekompensuje nam to beta, użytkownicy, którzy nie zdobędą klucza zapewne będą mogli oglądnąć wszystko co dostępne w testach na np. youtube...


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4482 : 29 Marca 2011, 22:15:28 »
Zamknięte beta-testy już były, przeciez nasi admini je komentowali i z nich pochodzą artykuły Cd-action. 20 kwietnia powinny być otwarte, bo te zamknięte już były.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #4483 : 29 Marca 2011, 22:37:04 »
Zamknięte beta-testy już były, przeciez nasi admini je komentowali i z nich pochodzą artykuły Cd-action. 20 kwietnia powinny być otwarte, bo te zamknięte już były.
Urodziłeś się wczoraj? Litości... po co piszesz takie posty (właściwie to głupoty), jak w ogóle nie znasz się na temacie?

Nie będzie żadnych otwartych beta-testów. Ty myślisz, że dadzą bete do ściągnięcia komu tylko popadnie? Chyba żartujesz, jeszcze nigdy w historii nie było takiej sytuacji jeśli chodzi o gry wysokobudżetowe. Zawsze jest tak, że rozsyłane są klucze do różnych serwisów, które użytkownicy potem losują. Kto ma szczęście, ten dostaje klucz, ściąga bete i testuje.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #4484 : 29 Marca 2011, 22:39:39 »
@Grownock

O ile mnie pamięć nie zawodzi w przypadku Heroesa V betę mógł mieć każdy, więc nigdy nie mów nigdy. Poza tym Belegor przytoczył dobry przykład. W zamkniętych beta testach uczestniczyli redaktorzy największych czasopism o grach i administracja największych for o Heroesie, więc po co znowu mieliby robić zamknięte beta testy ponad miesiąc po poprzednich? I niby kto by w nich uczestniczył?


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Strony: 1 ... 296 297 298 [299] 300 301 302 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.066 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry