Mental Giant
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 421
"Jesteśmy tym o co walczymy"
|
|
« Odpowiedz #60 : 12 Czerwca 2013, 20:15:18 » |
|
W DDSie ikony usuń wszystkie warstwy oprócz największej.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Czerwca 2013, 21:33:04 wysłane przez DWito »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #61 : 13 Czerwca 2013, 09:04:11 » |
|
Khorne gdzie wrzuciłeś tą nową wersję?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #62 : 15 Czerwca 2013, 19:27:18 » |
|
@Lord Khorne Ta...Miałem takiego buga z modem na mantikory do Lochu na 6lvl,naprawiłem ale zapomniałem jak XD.Dasz odzielny link?Bo nie będę pobierał całej paczki skoro mam te wszyściutkie frakcje po za sanktu ;/ .
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Prepare to die!
|
|
« Odpowiedz #63 : 26 Czerwca 2013, 12:16:49 » |
|
Dasz odzielny link? Nie. A teraz dla tych wszystkich, którzy lubią dużą prędkość pobierania daję link do Kompendium Miast na Chomikuj: Download
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 12
|
|
« Odpowiedz #64 : 16 Lipca 2013, 18:49:36 » |
|
Czy można już z najnowszego linka instalować pacha 3.11 do wersji 3.1?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Prepare to die!
|
|
« Odpowiedz #65 : 16 Listopada 2013, 16:03:09 » |
|
Uwaga uwaga, pragnę was poinformować (a w szczególności fanów moda Sanktuarium ), że już niebawem ruszą prace nad patchem do tejże modyfikacji! Co będzie wprowadzał?.. Dość sporo, na pewno zmianie ulegnie poziom 7 i 6, nie będzie już tak dużo typowych jednostek Nag, pojawi się też obiecany już wcześniej nowy model dla bohaterki, będzie też nowa arena oblężenia miasta, postaram się też zmienić balans jednostek. Ponadto postanowiłem też stworzyć jakąś kampanię dla tej rasy, nie obiecuje jednak, że pojawi się ona w tym patchu.. Gorąco zachęcam też aby wszyscy mający jakiś pomysł na historię dla tej rasy, zgłaszali się do mnie na pw!
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Listopada 2013, 16:05:10 wysłane przez Lord Khorne »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Prepare to die!
|
|
« Odpowiedz #66 : 26 Marca 2014, 15:11:31 » |
|
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 21
Rakszaszamarasza Kaszatrija
|
|
« Odpowiedz #67 : 26 Marca 2014, 18:51:23 » |
|
Ja bym radził zmienić trochę miasto. Fajnie by było tak, że jak bym wybudował jakiś budynek to żeby on się pojawił na modelu miasta tak jak to jest w domyślnych miastach. Poprawiłbym też rekiny bo wyglądają jak jezusy z Rio :-) To tylko moje sugestie, które myślę warto by wprowadzić do Sanktuarium :-)
Pozdrawiam
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Prepare to die!
|
|
« Odpowiedz #68 : 17 Listopada 2014, 00:02:01 » |
|
Chciałbym się z wami podzielić dziś kilkoma informacjami odnośnie patcha/update'u Sanktuarium, finalna wersja miała się pojawić już na początku tego miesiąca jednak zdecydowałem, że prace potrwają jeszcze do końca miesiąca. Co zostało do zrobienia?.. już bardzo niewiele, najważniejszym w tej chwili elementem jest arena oblężenia miasta (nie obiecuje zbyt wiele), zastanawiam się nad talentem rasowym, no i muszę też dokończyć jeszcze kilka efektów rzucania zaklęć itp. Ostatnia sprawa to instalka, będzie ona wrzucona oddzielnie tak byście nie musieli pobierać całego kompendium (link wygaśnie jednak bodajże po miesiącu od ostatniego pobrania), oczywiście zaktualizuje też tą wersję która znajduje się na KM. Na koniec kilka screenów, które to nie każdy jeszcze być może widział. Myrmidon Alt Kapłanka Alt Yakei Kiriny Bohaterowie Miasto i rekrutacja
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2014, 00:04:34 wysłane przez Lord Khorne »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #69 : 20 Listopada 2014, 02:36:25 » |
|
Ten pomysł jest rewelacyjny ! Istnieje wersja KM z Sanktuarium w pierwotnym stanie? Chciałbym zobaczyć jak wyglądało przed zmianami. Twoje modele są bardzo przyzwoite, tylko kolorystyka trochę nie bardzo... W tym mieście mimo wszystko powinien dominować niebieski.
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #70 : 20 Listopada 2014, 10:44:47 » |
|
Niebieski dominuje w ulepszeniach zwykłych, a pomarańczowy-alternatywnych. Coś jak renegade przystań z Dzikich Hord, też mówisz,że nie pasuje czerwony do alternatyw, bo przystań ma mieć niebieski?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Prepare to die!
|
|
« Odpowiedz #71 : 27 Listopada 2014, 20:52:38 » |
|
Istnieje wersja KM z Sanktuarium w pierwotnym stanie? Najstarsza wersja Sanktuarium jest dostępna w obecnym KM, niestety nie posiadam żadnej innej starszej, chyba żadne screeny też się nie zachowały... Sylan pracował nad pierwszą wersją tego miasta, więc jeśli bardzo Ci na tym zależy pogadaj z nim. Dzisiaj chciałbym pokazać wam coś nad czym pracowałem kilka ostatnich dni, arena oblężenia miasta Sanktuarium: Ciągle jeszcze muszę skończyć kilka rzeczy przy niej (uszkodzenia mury, zniszczenia itp), ale myślę, że wszystko idzie w dobrym kierunku i już wkrótce patch zostanie wypuszczony.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Prepare to die!
|
|
« Odpowiedz #72 : 18 Grudnia 2014, 18:54:37 » |
|
Wszystkich zainteresowanych modem Sanktuarium zapraszam na naszą stronkę Megapocalypse czeka tam zapewne ciekawy dla nich news...
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 21
Rakszaszamarasza Kaszatrija
|
|
« Odpowiedz #73 : 27 Grudnia 2014, 15:15:52 » |
|
Nowe sanktuarium to stuprocentowa genialność Od dawna nie widziałem tak profesjonalnie zrobieonego moda! Daję okejke
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 21
Rakszaszamarasza Kaszatrija
|
|
« Odpowiedz #74 : 28 Grudnia 2014, 15:12:16 » |
|
Aha i szkoda że po wgraniu moda gra dostaje crasha DOSŁOWNIE co 5 sekund. Uniemożliwia to jakąkolwiek grę. Wiem, że to nie wina moda tylko samego silnika H5, który po wgraniu większej ilości modeli niż ich ilość w wersji gry bez modów po prostu świruje i rozmywa wszystko, ale może jest jakiś patch który to naprawia? Zna ktoś coś takiego?
|
|
|
|
|