PL
Z tego co przeczytałem (patrząc na translator) on proponuje parę zmian, między innymi proponuje:
-Dodać Podatnika u wszystkich żołnierzy piratów
-Zmniejszyć ilość punktów życia i zwiększyć inicjatywę trzeciego poziomu
-Więcej umiejętności dla czwartego poziomu (Akolici)
-Dodać Lodowy Krąg dla Maridów
-Dać Pożeraczom umiejętność zżerania goblinów, a także udostępnić Kapitanom pewną zdolność Orków (z tego co pamiętam jest zdolność wśród Machin Wojennych że dodają dziennie jednego Goblina)
Tutaj odpowiedzi po polsku, przydałoby się aby ktoś kto zna angielski dosyć dobrze przetłumaczył to, bo ja muszę korzystać z translatora (Przez chorą polską edukację muszę uczyć się w gimnazjum niemieckiego, gdyż uczyłem się go w podstawówce; widać jakże inteligentni ministrowie edukacji nie wzięli pod uwagę, iż ktoś mógł być na korepetycjach z angielskiego, i w rezultacie teraz muszę uczyć się niemca którego łącznie z pierwszą i drugą klasą gimnazjum uczę się pięć lat, a także mam w szkole podstawy angielskiego, którego już ósmy rok się uczę). W każdym razie tu odpowiedzi na owe pytania:
-Co do Podatnika to ewentualnie można to dodać u pierwszego i drugiego poziomu
-Przy zmianie statystyk 3 poziomu to ok
-Przy zwiększeniu umiejętności też się zastanawiam, ale 4 lvl jest dosyć mocny.
-Przy dodaniu Kręgu Maridom to raczej nie; co najwyżej Wezyrom
-Przy dodaniu umiejętności zżerania goblinów - siódmy poziom zostanie nieco zmiemiony, więc nieaktualne.
EN
Wziąłem pod uwagę niektóre sugestie, i mam odpowiedzi na niektóre z nich (sorry za mój angielski, ale muszę korzystać z translation)
-ability taxpayer for all human units (of course, they don't pay tax, but as pirates, they could steal gold)
This skill can be, but only for tier 1 and 2 (except alternativ creatures - Slaves Hunters and Corsairs)
-tier 3B has pathetic stats, it should just have a little less initiative than tier 3A (8 or 9) or a little less health (25?)
ok
-more abilities for tier 4. I was thinking of purger for 4A and mark of fire for 4B
I think tier 4 is quite strong
-why does the efreet have immunity to cold?
Efreets are stronger Marids and they have protection against the elements of water and fire (Viziers are inclined to defend, so they have protection for all elements)
-I like the tier 7, they are unique. I suggest goblin eater (add goblins support to the hero's skillwheel)
Sea Monsters have the most bugs and will be changed to another creatures - here you can add your sugestions.
how does training work? if you can't choose the units meant to be trained, I can suggest a 5th human unit. a pirate captain, based on the thane (no teleportation) with the hook of the rot zombi.
I was thinking this, but maybe it's better to leave it as is.
Likely changes: (red colour has changed statistics)
(you need a translator to read it)
1. Bandyta
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 2-
3Życie: 12
Szybkość: 5
Inicjatywa:
13Strzały:
Mana:
Koszt: 60
Przyrost:
8Zdolności: Niewidzialność
1a. Złodziej
Atak:
3Obrona: 1
Obrażenia: 2-
4Życie: 14
Szybkość: 6
Inicjatywa:
14Strzały:
Mana:
Koszt: 90
Przyrost:
8Zdolności: Niewidzialność
1b. Łowca Niewolników
Atak: 2
Obrona: 2
Obrażenia: 1-7
Życie: 10
Szybkość: 3
Inicjatywa:
12Strzały: 12
Mana:
Koszt: 90
Przyrost:
8Zdolności: Strzelec, Pełna Skuteczność w Walce Wręcz
2. Pirat
Atak:
3Obrona:
3Obrażenia:
4-5
Życie: 16
Szybkość: 4
Inicjatywa:
10Strzały:
Mana:
Koszt:
120Przyrost:
8Zdolności: Szał
2a. Korsarz
Atak: 4
Obrona: 4
Obrażenia: 6-6
Życie: 20
Szybkość: 5
Inicjatywa:
10Strzały:
Mana:
Koszt:
180Przyrost:
8Zdolności: Szał, Zabójca Gigantów
2b. Agresor
Atak: 5
Obrona: 1
Obrażenia: 2-7
Życie: 14
Szybkość: 4
Inicjatywa: 18
Strzały:
Mana:
Koszt:
180Przyrost:
8Zdolności: Szał, Bezlitosny Kontratak, Odporność na kontrolę umysłu
3. Strzelec
Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie: 18
Szybkość: 3
Inicjatywa:
8Strzały: 12
Mana:
Koszt: 150
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec
3a. Grenadier
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie:
30Szybkość: 3
Inicjatywa:
11Strzały: 24
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Precyzyjny Strzał
3b. Kanonier
Atak: 4
Obrona: 6
Obrażenia: 6-6
Życie: 20
Szybkość: 4
Inicjatywa: 6
Strzały: 16
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Pełna Skuteczność w Walce na Dystans
4. Akolita
Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 10-10
Życie:
30Szybkość: 4
Inicjatywa:
10Strzały:
Mana: 14
Koszt: 300
Przyrost: 4
Zaklęcia: Lodowy Promień, Krąg Lodu, Spowolnienie
Zdolności: Rzucający Czar
4a. Zaklinacz
Atak: 8
Obrona: 8
Obrażenia: 12-12
Życie:
40Szybkość: 4
Inicjatywa:
10Strzały:
Mana: 22
Koszt: 500
Przyrost: 4
Zaklęcia: Lodowy Promień, Krąg Lodu, Spowolnienie, Wrażliwość
Zdolności: Rzucający Czar
4b. Czarownik
Atak: 10
Obrona: 6
Obrażenia: 7-
14Życie:
30Szybkość: 4
Inicjatywa:
13Strzały:
Mana:
18Koszt: 500
Przyrost: 4
Zaklęcia: Spowolnienie, Wrażliwość, Cierpienie, Kula Ognia
Zdolności: Rzucający Czar
5. Mantikora
Atak: 18
Obrona: 8
Obrażenia: 10-
15Życie: 80
Szybkość: 7
Inicjatywa: 12
Strzały:
Mana:
Koszt: 800
Przyrost: 3
Zdolności: Latanie, Duża Istota, Trujący Atak
5a. Chimera
Atak:
18Obrona: 10
Obrażenia: 12-20
Życie: 100
Szybkość:
7Inicjatywa:
12Strzały:
Mana:
Koszt: 1000
Przyrost: 3
Zdolności: Latanie, Duża Istota, Trujący Atak, Uderzenie
5b. Kikimora
Atak: 16
Obrona: 8
Obrażenia: 10-14
Życie: 90
Szybkość: 9
Inicjatywa: 14
Strzały:
Mana:
Koszt: 1000
Przyrost: 3
Zdolności: Latanie, Duża Istota, Trujący Atak, Wyniszczające Rany, Szał Bitewny, Szał, Nieograniczony Kontratak