Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Sojlex
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 136
16  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Gdzie znaleźć tani nocleg w Poznaniu? : 27 Kwietnia 2017, 16:33:56
Powiem tak...
Po pierwsze: z doświadczenia najtaniej znaleźć miejsce w akademikach okolicznych uniwersytetów - np. u siebie w Gdańsku nocowałem już kilka osób, a wiem że polecają akademiki innej uczelni. Zazwyczaj tego typu informacje (przede wszystkim, numer do portierni, bo oni najlepiej wiedzą po ile obecna stawka, ile miejsca jest wolne) są łatwo dostępne na stronach uczelni, albo na pierwszej stronie wyników google. Przy czym warto pamiętać, że od natury uczelni można się spodziewać odpowiedniej... jakości (z braku lepszego słowa) pokoi. Przykładowo - uniwerek może mieć zdezelowane, polibuda takie po środku, medyczne mają zwykle stare (bo to czarna dziura budżetowa te medyczne uczelnie) ale raczej zadbane pokoje, no i są jeszcze jakieś inne, np. akademie muzyczne itd.
Po drugie: wykaz schronisk można łatwo znaleźć (hejo wujku Google), a jeszcze drugą opcją jest przejrzeć katalog "dawcom w darze" - jest to co prawda baza schronisk ze zniżkami dla Honorowych Dawców Krwi, ale umówmy się, robią to zazwyczaj placówki o pewnym standardzie i renomie.
Po trzecie: jeśli chcesz osobistego komentarza, to obawiam się że nie będę dużej pomocy, bowiem w Poznaniu nigdy nie byłem, ale dobrze jest rzucić ten post na jakiejś aktywnej stronie spotted w mieście docelowym, jeśli kompletnie nie masz nikogo, kto by poradził. Na 90% ktoś odpowie, a jest to wygodne jeśli piszesz tam z pewnym wyprzedzeniem.
17  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Jak stworzyc ciekawa mapke do kampani? : 26 Kwietnia 2017, 07:23:24
Nie rozumiem do konca twojejgo pomyslu z tygodniami plagi wedlug mnie takie cos bylo by slabe bo ciagle by jednostek nie bylo
No właśnie. A nie zauważyłeś przypadkiem na czym się opiera fabuła gry o tron (oprócz tej wojny politycznej na froncie) ? Wyniszczają się nawzajem mimo że "nadchodzi zima". I tej zimy będzie dym.
18  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graficzna twórczość Cahan : 25 Kwietnia 2017, 22:21:50
Cahan, tylko że ja i tak bym nie zamówił, bo ani u mnie kasy, ani pomysłu, który ewentualnie chciałbym zobaczyć takżetego.
19  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Jak stworzyc ciekawa mapke do kampani? : 25 Kwietnia 2017, 21:36:41
Żeby było mniej suche, trzeba by oskryptować. Albo na przykład ustawić same tygodnie plagi, wszak Gra o Tron :D
20  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graficzna twórczość Cahan : 25 Kwietnia 2017, 20:53:17
Aktualnie wygląda to tak (cennik na Pyrkon):
Cennik:
[tutaj jakieś kwoty jako wycena czasu i zajęcia uwagi Kaszan]

Przyznam szczerze, prędzej byś przepchała tutej cennik artów pod Heroesy, ale mogę się mylić.

Głos w głowie #1 - Wiesz, to na pyrkon, ona może się po prostu reklamować, coby ktoś szepnął komuś coś.

Głos w głowie #2  - Oj tam oj tam, ja myślę że ona chce upolować kucolubów z tego forum!

Głos w głowie #3 - Ej... A gdyby tak zamówić sponiaczonego Sandro?
21  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Nie mozna stworzyc kampani gracza w edytorze : 21 Kwietnia 2017, 14:13:35
a jesteś pewien że używasz odpowiedniego edyrora/wersji? Edytor od poddtawy nie rozpozna np mapy pod kuźnię albo hordy.
22  Hyde Park / Zaginione Zwoje - opowiadania / Odp: Cień Nocy (kucykowe epic fantasy) : 02 Stycznia 2017, 13:07:57
Coś Ci urwało:
Cytuj
strumienie powinno uniemożliwić ziemnym karawanom dotarcie do miasta. Niestety, wciąż pozostawały pływające po morzu domy oraz te cholerne pegazy.
    Ale to nic – pocieszał się – tej nocy mosty, potem pola uprawne i same wsie. A jeśli i to nie zadziała, to zniknę im port. Pokażę im, co to znaczy rozgniewać smoka.
    Ponownie wzniósł się w przestworza. Woda z chmur skraplała się na jego łuskach, chłodząc ciało po upalnym dniu. Szybko zlokalizował kolejny cel – kamienny most został zburzony dzięki sile smoczych mięśni. Musiał się jednak sporo namęczyć, by go zniszczyć. Po tej akcji postanowił oszczędzić groble.
    Do świtu pozostało niewiele czasu. Wykonał swe zadanie, więc wypadałoby się posilić. Tym razem nie silił się na polowanie, po prostu rano jakiś kucyk odkryje, że zniknęła mu krowa. Zamierzał porwać zwierzę i zabić dopiero w swej kryjówce, wolał, by jak najdłużej myśleli, że jest tylko pochłaniaczem siana ze świecącą wypustką wyrastającą z czoła.

Cóż, mam wrażenie że ostatni rozdział dużo do fabuły nie wniósł, poza tym że ekipa Bastarda jest trochę pewniejsza swojego losu. Pytanie, co pójdzie nie tak, bo nie uwierzę że tak kolorowo będzie cały czas :)
23  Inne gry / On-Line / Forge of Empires, Elvenar, Plemiona i inne produkcje InnoGames : 02 Stycznia 2017, 12:35:26
W sumie zapewne są już tematy o plemionach, czy The West, ale generalnie można zrobić jeden temat zbiorczy.
Firma Innogames prowadzi na ten moment gry: Plemiona, Plemiona 2, Forge of Empires, The West, Elvenar, Grepolis. Idę o zakład że każdy, lub prawie każdy przynajmniej w jedną z tych gier grał, lub gra. Ja z nich miałem styczność z plemionami, obecnie gram w Forge of Empires (stąd, kajam się, ale zamieściłem link referencyjny).
Generalnie z tego co widzę wszystkie te gry polegają mniej lub bardziej na prowadzeniu osady i handlu/walce.
Jako ze mam najbardziej styczność z Forge of Empires i Elvenar skupię się na nich.

Gry są w zasadzie bliźniacze, jeśli chodzi o mechanizm. Są punkty umożliwiające rozwój technologiczny, i coraz lepsze armie, budynki produkcyjne itd, są surowce, jest handel. To co je różni to fakt, że Forge of Empires naśladuje epoki i realia rzeczywistości, i rozwijając dalsze technologie, gracz przechodzi do następnych epok. W Elvenar odpowiednikiem tego są rozdziały, a sama gra jest w klimatach fantasy (główne dwie frakcje to ludzie i elfy).
Walka wygląda dość podobnie do Heroes III - mamy heksy, jednostki, pole bitwy. Z tą różnicą, że oddziały mamy z 1 jednostką. Jest też pasek inicjatywy. Określone jednostki mają bonus przeciwko innym jednostkom, czy za zajmowanie jakiejś określonej przestrzeni na polu bitwy.
W forge of empires każda z epok ma 5 charakterystycznych surowców, z czego gracz może produkować 2 z nich, w sensownych ilościach, dopiero po przejęciu odpowiedniego sektora na mapie (ale późniejsze epoki dają możliwość odblokowania dodatkowych złóż, gdyż też się na nich opierają). Nie jestem do końca pewien jak działa to w Elvenar, gdyz niestety w nie nie gram...
Miasto natomiast, jest ważnym aspektem gry - w przeciwieństwie do Plemion, czy (o ile dobrze mi wiadomo) the West, tutaj sami planujemy przestrzeń. W forge of empires niektóre technologie czy przejęte sektory pozwalaja odblokować dodatkową przestrzeń do miasta, jak również militarne sukcesy, generujące medale, dają możliwość wykupienia za nie rozszerzeń.

Generalnie polecam, gra wciąga, ale jednak jest silne uzależnienie od czasu rzeczywistego - 1pkt rozwoju na godzinę no i produkcje w budynkach mają określone cykle, na godziny lub całą dobę.
24  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Forumowa Mafia- Zasady, Zgłoszenia, Pytania : 15 Sierpnia 2016, 10:28:59
Proponowałbym ogłosić na fb, wiecej luda zobaczy...
25  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Wolny temat : 09 Lipca 2016, 21:25:40
Akurat ja jestem honorowym dłuższy czas, mam już brązową odznakę (6 litrów poszło), a tak ogólnie to też polecam.
26  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Heroes of Might & Magic 5.5 PL : 14 Czerwca 2016, 17:04:02
Hmm, ale jak już waść zakładasz temat na temat danego moda, to może by tak jakiś krótki opis i może jakieś screeny? Oczywiście link również, ale mimo wszystko taki strzał z nienacka, jakby to było coś doskonale znane przez wszystkich...
Nie ważne że w linku podanym przez Ciebie będzie wszystko opisane, kilka słów lepiej powiedzieć.
27  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Bitwa sławnych ludzi : 31 Maja 2016, 17:38:26

I

1. Osama bin Laden - 20 Kill
2. Uwe Boll - 26
3. Jimmy Page - 40
4. Martin Schulz - 24
5. Monika Olejnik - 20 Save niech ma.
28  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Forumowa Mafia- Zasady, Zgłoszenia, Pytania : 22 Maja 2016, 15:58:31
Lipiec it is.
29  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: X Konwent miłośników HoMM i Fantasy - Byczyna 2013 : 03 Maja 2016, 08:03:11
Hells konkretnie to by tu musiał wpierw przyjść :) Poza tym nikt chyba nie będzie miał za złe ogłaszania nowej edycji konwentu.
30  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Oficjalny Dodatek - Próba Ognia : 28 Kwietnia 2016, 13:22:27
@Mcichosz
To znaczy że gra będzie działała na zasadach 50 twarzy Gre... znaczy Cieni Mroku i TotE, kupujesz i grasz bez oglądania się na podstawkę którą swoją drogą można kupić za 120 w wersji EK czego bardzo żałuje teraz.
[...]
... czekam na więcej info i na 95% nie kupuje Pre-ordera, poczekam na promo na Steam lub innych portalach.
Oszczędny Andrzej mode on.

Ja osobiście czekam na taką edycję jaką kupiłem do H6 - kompletną. Za cenę podstawki w dniu premiery (albo taniej! - Oszczędny Andrzej mode on) mam grę z dodatkiem/dodatkami, i ewentualnymi DLC. Drugim powodem jest zwyczajnie fakt, iż dziecię moje zwane laptopem, zmienia się w grill gdy ma do czynienia z większością gier wydanych po 2010, a jest szansa, iż do końca tego roku, lub najpóźniej za 12 miesięcy zmienię toto na lepszy model. Być może. Bo w sumie pograłbym sobie w kilka gier, co to mi się wirtualnie na uplay'u lub steam'ie kurzą.

Chomik bojowy rozwala system.

Toż już w poprzednich częściach były tygodnie chomików, czekam ciągle na ten przyrost chomików, i wściekłych chomików bojowych!
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 136




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.043 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry