Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Propozycje Artykułów Ponczka. (Czytany 2984 razy)
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« : 30 Lipca 2014, 16:42:41 »
Jak już się odgrażałem w temacie Laxx, zabiorę się za HotĘ. W sumie i tak się nosiłem z tym jakiś czas. W zasadzie powstały tu tekst, to zbiór moich komentarzy, i jeśli będzie popyt, to powstaną kolejne części, na przykład o mieście i kampanii/scenariuszach.

Heroes of Might and Magic III: Horn of the Abyss
Część 1: Instalacja

Witajcie. Jak sam podtytuł wskazuje będzie to głównie krótki przewodnik przez instalację, oraz pierwsze, pierwsze wrażenia z projektu.
Tu może krótko opiszę czym owa HotA jest:

Horn of the Abyss, bo tak brzmi cała nazwa, to podobnie jak WoG, dodatek stworzony przez fanów. Nasi wschodni sąsiedzi (tu głównie Rosjanie mają swój udział) zdecydowanie nie dają umrzeć tej, kultowej można by rzec, części. Największą zmianą jest tu (moim zdaniem) wprowadzenie nowego zamku - pod nazwą Cove - i jest to miasto, które zobaczy chętnie chyba każdy grający w serię HoMM fan Piratów z Karaibów. Jeśli miałbym sugerować polską nazwę byłaby to Przystań lub Zatoka, zależy które uznacie za bardziej pasujące. Miastem tym rządzą piraci, dokładniej jednak przyjrzę mu się w innym tekście.

Instalacja.

Sama instalacja, sprawia znacznie mniejsze problemy logistyczne niż w przypadku poprzednika - WoG'u. Tu instalator jest właściwie intuicyjny. Warto wspomnieć, iż do prawidłowego działania Horn of the Abyss, wymagane jest jego zainstalowanie w folderze dodatku The Shadow of Death.
Ale spokojnie, jeśli będziecie próbowali zainstalować go gdzie indziej wyskoczy powiadomienie, że gra może wówczas nie działać prawidłowo. Toteż, grę zainstalowałem "po Bożemu" w folderze SoD.



Hola, hola, ale przecież nie pojawiła się żadna ikonka na pulpicie!
Zatem przeprowadzimy instalację jeszcze raz, tym razem do osobnego folderu.
Sprawdzę czy w ten sposób gra będzie działać, a nawet jeśli nie, to będzie lepiej widać, którym plikiem należy uruchomić ten dodatek.


Tu mamy wspominany już przeze mnie komunikat.


Gra upewnia się czy aby na pewno zrozumieliśmy wagę problemu.


Tak wygląda folder z samymi plikami Horn of the Abyss

W folderze mp3 znajduje się motyw miasta Cove. Jednak dla osób lubiących mieć każdy dodatek w innym folderze mam smutną wiadomość - tak wygląda próba włączenia HotY znajdującej się we własnym folderze.


O, właśnie tak.

Z kolei włączenie pliku HotA_Launcher.exe skutkuje otwarciem takiego okna - widać tu wszelkie ustawienia powiazane z aktualizacją tego dodatku.


Otwieramy zatem folder z plikami Shadow of Death, i tworzymy skrót od pliku h3hota.exe (Cpt. Obvious). Ja zwykłem robić to łopatologicznie, jak to widać na załączonym zrzucie ekranu.


Po użyciu skrótu albo pliku właściwego, otwiera nam się okno gry, witające nas znaną każdemu, który grał w HoMM3 melodią.


Opracował: Sojlex


« Ostatnia zmiana: 30 Lipca 2014, 16:44:50 wysłane przez Sojlex » IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 30 Lipca 2014, 16:46:09 »
Super! :)

Jak już Ci pisałam na privie - bardzo dobra robota ;D Cieszę się, że udało mi się Ciebie zainspirować do napisania tego artykułu, masz potencjał. Szkoda, żebyś się marnował ;>

Nie pozostaje nam nic innego, jak stworzyć Tawerna HoMM III ModTeam ;D


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 30 Lipca 2014, 20:59:26 »
Bardzo fajny poradnik, a w dodatku porządnie zrobiony.
Mam nadzieję, że teraz przystąpisz do pisania poradnika do kampanii. ;D
Zwłaszcza, że nie mogę przejść jednej misji.  :D


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 30 Lipca 2014, 21:01:10 »
Będzie popyt, to i więcej artykułów napiszę, a może i brakujące o lochu w H6 się kiedyś uzupełni...


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 30 Lipca 2014, 21:17:37 »
Ale chcesz, żeby to zostało opublikowane na stronie? Bez Twojego oświadczenia i podpisu, w którym zgadzasz się na publikację nic nie będziemy mogli zrobić. Chyba, że byłbyś redaktorem, to mógłbyś sam to wstawić.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 02 Sierpnia 2014, 18:42:38 »
Heroes of Might and Magic III: Horn of the Abyss
Część 2: Zmiany Techniczne

Tym razem przyjrzę się bardziej technice, a dokładniej zmianom w dodatku.
Dlaczego, w przeciwieństwie do WoGu tą modyfikację można ze spokojnym sumieniem nazwać dodatkiem? W kolosalnym skrócie - poprawia masę błędów z poprzednich części, wprowadza nowy zamek, jednostki, artefakty, bohaterów.

Cały dodatek tworzy grupa, tytułująca się HotA Crew. Z moich szperań po internecie wynika, iż osobą która publikuje wszelkie nowinki w projekcie jest użytkownik nik312 - to on wrzuca wszystkie logi, screeny, paczki, i tak dalej, na fora, w tym Heroes Community.

Tutaj natomiast jest pełna - choć momentami mocno przeze mnie streszczona lista zmian w Horn of the Abyss.

Cytat: nik312
- Nowe miasto - Cove. Ma być neutralne, a przypisany im teren to bagno. Po wybudowaniu w mieście budynku "Lodestar" stworzenia z Cove nie mają ograniczeń ruchu właściwych dla nierodzimego terenu, poza tym dostają +1 do ataku, obrony i prędkości, widzą i ignorują miny, widzą ruchome piaski, ale oblężenie miasta nadal odbywa się na bagnach.
- Bohater mocy - Kapitan (i tej klasy są główni bohaterowie w Kampanii Cove); Bohater magii - Nawigator.
- Cove ma własną układankę
- Wspominany już przeze mnie motyw muzyczny miasta.
- nowe kalendarzowe bonusy do przyrostów - dla Rusałki (WŻ), i dwóch istot z miasta Cove
- głównie zmiany graficzne w przypadku innych stworów, a oprócz tego
   - Arcydiabły zmniejszają szczęście o 2.
   - Licze ranią nieumarłych tylko bezpośrednim strzałem. Chmura może zostać wywołana w przyległym polu tylko, jeśli mamy odpowiedni    artefakt (jednostka będzie strzelać mimo bliskości wroga)
   - zmniejszone koszta żywiołaków umysłu i magii.
   - ogólny nerf dla Ognistych Ptaków i Feniksów (zmniejszenie przyrostu, zwiększenie kosztów, odporność na ogień zredukowana do 50%)
- wieże miasta ignorują całkowicie odporności celu.
- kilku nowych bohaterów dla innych miast. Gem ma zmienione zaklęcie początkowe na błogosławieństwo, gdy mapa jest bez wód pływalnych.
- drobne zmiany w ilości początkowych armii
- Wybór Sir Mullicha jest zablokowany, zamiast niego można wybrać Lorda Haarta. Podobnie Galthran, jego wybór zostaje zastąpiony nowym bohaterem.
- graficzna korekta większości portretów.
- zmiany w budowlach miasta
a) Forteca:
   - Ołtaż życzeń, złoty pawilon, świątynia obłoków nie wymagają już Gildii magów poz.1 i wieży magów.
   - Pawilony wymagają teraz ołtarza życzeń.
   - ulepszenie ołtarza życzeń wymaga już tylko gildii magów poz.1
   - Zmniejszenie ceny Ulepszonych Złotego Pawilonu, i Świątyni obłoków.
b) Inferno:
   - Ulepszony przedsionek piekieł wymaga teraz tylko poziomu 1 Gildii Magów.
   - Ulepszone sale grzechu kosztują już 4 a nie 5 jednostek siarki
   - Ulepszona Psiarnia kosztuje już też 4, a nie 5 jedn. siarki.
c) Nekropolia:
   - Ulepszony grobowiec dusz kosztuje już 4, a nie 5 jedn. rtęci.
   - Mauzoleum ma zmniejszoną cenę - z 10 na 5 rudy, z 10 na 4 siarki.
d) Twierdza:
   - Ulepszony wilczy wybieg nie wymaga już ulepszonych Koszar goblinów
   - Podstawowa jaskinia cyklopów nie wymaga już kryształów. Do ceny ulepszonej zostało dopisane 5 kryształów.
e) Wrota żywiołów:
   - Nowy budynek: Skarbiec/Magazyn popiołów - koszt 5k złota, 5 rtęci. Wymagania - Fort, GM poz.1, wszystkie podstawowe budynki stworzeń. Zwiększa przyrost Ognistych Ptaków i Feniksów o 1.
   - Cudowna Tęcza pozwala na naukę czarów tylko do poziomu odpowiadającego poziomowi Gildii magów w tym mieście.

- Nowe Artefakty:
   - Płaszcz Dyplomaty - składowy (pierścień, medal, peleryna) pozwala uciec lub poddać się w trakcie walki z neutralnymi stworami, czy obrony miasta. Zwielokrotnia siłę armi razy 3 (dla armii neutralnych i gildii złodziei) koszt poddania się jest zmniejszony o 30%.
   - Amulet odbicia - składowy (płaszcz, buty, naszyjnik) - zwiększa Odporność na magię o 50%.
   - Złota gęś - składowy (3 różne bezdenne torby ze złotem) - generuje 7 tysięcy złota dziennie.
   - Trójząb Dominacji - broń do prawej ręki, zwiększa atak o 7
   - Tarcza Morskiej Chwały - lewa ręka, zwiększa obronę o 7
   - Królewska zbroja Nix - zbroja, zwiększa moc zaklęć o 6
   - Korona Pięciu Mórz - głowa, zwiększa wiedzę o 6
   - Buty Wędrowca - stopy, likwiduje kary za ruch poza drogą.
   - Pierścień Wytłumienia - palec, zmniejsza morale wroga o 1
   - Ohydna maska - inne, zmniejsza morale wroga o 1
   - Amulet Upadku - szyja, zmniejsza morale wroga o 2
   - Runy Groźby - inne, zmniejsza szczęście wroga o 1
   - Demoniczna Podkowa - inne, zmniejsza szczęście wroga o 1
   - Lalka Szamana - inne, zmniejsza szczęście wroga o 2
   - Pierścień Zapomnienia - palec, kiedy jest noszony wszystkie straty w bitwie są nieodwracalne - zwłoki znikają po śmierci jednostki, wszystkie zaklęcia wskrzeszające i reanimujące są zablokowane, wampiryzm przywraca tylko życie, nekromacja nie będzie działać po walce.
   - Peleryna Ciszy - ramiona, wszystkie zaklęcia 1 i 2 poziomu są zablokowane w walce.
- Cove ma własną machinę bojową - armatę. Umieszczana jest ona na miejscu balisty, może niszczyć też mury. Nie pojawia się gdy bronimy zamku, lub gdy walczymy w różnego rodzaju skarbcach. Sterowana jest przez komputer, Talent do machin bojowych daje nam nad nią kontrolę.
- Każde miasto ma własny, unikalny statek.

- Nowe Skarbce:
   - Sanktuarium obserwaatorów - 4 różne poziomy trudności i nagród, strzeżone przez obserwatorów.
   - Świątynia Morza - 4 poziomy trudności i nagród, strzeżone przez hydry i węże morskie.
   - Jaskinia Piratów - 4 poziomy trudności i nagród (nagrodą są tu tylko Węże morskie), strzeżone przez piratów, i wszystkie ulepszenia.
   - Dwór - 4 poziomy trudności i nagród (tylko surowce), strzeżone przez wampirzych lordów.
   - Spit - 4 poziomy trudności i nagród (tylko złoto), strzeżone przez Bazyliszki.
   - Czerwona Wieża - 4 poziomy trudności i nagród (ogniste ptaki), strzeżone przez żywiołaki ognia i energii.
   - Czarna Wieża - 4 poziomy trudności i nagród (złoto + artefakt), strażnicy zielony, czerwony, złoty, czarny smok, odpowiednio do poziomu
   - Biała Wieża - 4 poziomy trudności i nagród (czarodzieje, Ci od Dracona), strażnicy to Arcymagowie.
   - Przykościelny cmentarz - strażnicy podzieleni na 6 grup, 120 nieumarłych, 2500 złota + 1 artefakt jako nagroda.

- Nowe Typy magazynów (jak młyn wodny, magiczny ogród itp.)
   - Magazyn Drewna - +10 drewna
   - Magazyn Rtęci - +6 rtęci
   - Magazyn Rudy - +10 rudy
   - Magazyn Siarki - +6 siarki
   - Magazyn Kryształow - +6 kryształów
   - Magazyn Klejnotów - +6 klejnotów
   - Magazyn Złota - +2000 złota.

- Zmiany w istniejących obiektach:
   - Graficzne poprawki animacji, dodane animacje, w miastach zmieniono niektóre animacje z 8 na 32 klatkowe.
   - Jeśli punkt rekrutacji (karczma, więzienie) jest na wodzie, bohater pojawi się od razu na statku. Jeśli jest już 64 bohaterów na mapie opcja jest zablokowana.
   - Skarbiec nag zawiera teraz klejnoty, a nie siarkę.
   - Mapy u Kartografa podrożały z 1k do 10k złota.
   - wzgórza na mapie zmieniają mapę bitwy, i pojawiają się na mapie z układanki.
   - Portal żywiołów dodaje +1 do rekrutacji żywiołaków wody, ziemi, ognia i powietrza.
   - Dużo alternatywnych grafik, w zależności od terenu.

- Nowe przeszkody i dekoracje terenów, zwłaszcza Bagien i Morza.
- Nowe tereny:
   - Zamrożone Pustkowia - wszystkie istoty mają zmniejszoną obronę o 5
   - Wydmy - 15-20 niewidzialnych pól z ruchomymi piaskami. Gdy jednostka stanie na tym polu, zatrzyma się dalszy ruch, a ruchome piaski będą widoczne dla obydwu graczy. Miejsca ruchomych piasków są generowane po fazie taktycznej, nie mogą zostać usunięte przez czary.
   - Pola chwały - wszystkie istoty mają zwiększone szczęście o 2.

- Nowy Fort na wzgórzu - ulepszenia tylko stworzeń z poziomu 1-5
- Zagroda dział - pozwala kupić armatę za 5000 złota
- Kaplica magicznych tajemnic - Pozwala poznać zaklęcie 4 poziomu.
- Grafika dla miasta zmieniająca się z każdym poziomem rozbudowania fortu.

- Nowości w interfejsie
   - możliwość jednoczesnego używania kilku okien z grą.
   - dźwięki w pełni dopasowane do gry
   - Poprawki w interfejsie bitewnym
      - zmiany w częstości i prędkości różnych animacji
      - Zamrożone, zpetryfikowane itp. jednostki nie wykonają ruchu po najechaniu na nie kursorem.
      - 5 możliwości wyboru prędkości bitwy
      - dodano animacje eksplozji Gogom, Żywiołakom lodu, burzy i czarodziejom.
      - specjalna animacja śmierci, w przypadku efektu magicznego.
      - przy włączonych cieniach, zaznaczone są miejsca gdzie można użyć czary obszarowe
      - Jeśli nie jest możliwe dodanie np. ściany ognia na pole poniżej wybranego, inne pole w pobliżu dostanie kolejny segment.
      - Wyświetlanie prawdopodobnych obrażeń i ofiar ataku.
- Poprawki obrazków i animacji budynków w miastach.
- Nowe plotki w karczmie.
- Przybliżone wartości armii są podowane w jednostkach numerycznych.
- Nowe rozmiary map (H (180x180), XH (216x216), G (252x252).)
- Monolity i portale mają uwzględnione kolory w nazwie
- zablokowane ikony w oknie rekrutacji nie są w ogóle wyświetlane.
- specjalizacja bohatera została przeniesiona, tak aby zajmować 2 linie.
- nowe strzałki, ciemnoczerwony kolor oznacza, że nie dotrzemy we wskazane miejsce mając pełny ruch (jak na początku dnia)
- Zaklęcia mają automatycznie przeliczany efekt w opisie
- Nowe menu, i obrazki w tle
- Dwie kampanie, mające razem 9 scenariuszy. Dużo map do pojedynczych scenariuszy i gry multiplayer
- Poprawione teksty w grze - specjalizacje bohaterów, opisy zaklęć, artefaktów i stworzeń.

Edytor Map:
- Pomimo możliwości blokowania wyboru danego bohatera, gra nie zawsze odczytuje te blokady. Ale zawiera wszystkie nowe elementy, w tym możliwość włączenia tygodni/miesięcy istot lub plagi.
- Generator map losowych posiada wzory do wyboru.
- Nie wymaga już plików z Armageddon's Blade do działania generatora map losowych, i WŻ.
- Scroll myszki porusza teraz domyślnie listą obiektów, a nie mapą.
- Można ustawić dowolne budynki w mieście, nawet losowym.
- Zniesiono limit 144 siedlisk na mapie.

Generator map losowych:
- Nowe stwory są generowane na mapie, i w puszkach pandory.
- Nowi bohaterowie są generowani w więzieniach.
- Nowe dekoracje, i alternatywne wersje graficzne istniejących budynków są generowane również.
- Nowe budynki są generowane, w tym siedliska stworów.
- Cove jest generowane, i dostępne do wyboru, jednak bohaterowie nie mogą mieć lokalizacji startowej w podziemiach.
- Obiekty bez zimowej wersji nie będą generowane na terenie zimowym.
- Namiot klucznika już nie jest traktowany jako skarb w generatorze
- Zmniejszony limit z 32 do 10 Wiatraków, młynów wodnych, i ogrodów, oraz zmniejszona częstotliwość ich pojawiania się (60% oryginalnej)
- Generator nie stworzy nam kartografa.
- Dodano nowe wartości do skarbów znajdujących się na morzu.
- Im więcej siedlisk jednego stworzenia, tym mniejsza szansa na generowanie kolejnych tego typu.
- W opisie mapy jest wspomniane, iż to wersja z HotA.
- W generatorze nie ustawimy miesięcy/tygodni danego stworzenia lub plagi.

Nowości w rozgrywce:
- Ujemne szczęście - prawdopodobieństwo że jednostka zada połowiczne obrażenia. Klepsydra Czarnej godziny sprowadza szczęście do 0, tylko gdy jest ono pozytywne.
- Stworzenia bez bohatera też mogą podlegać efektom szczęścia.
- Miasta z fortem mają automatycznie wybudowane siedlisko stworzeń poz.2
- Bohaterowie z początkową armią zawsze mają ją pełną, i zawsze dysponują min.1 machiną wojenną.
- Siedliska kumulują jednostki, w tygodniu stworzenia jest +1 w siedlisku, w tygodniu plagi jest zmniejszona o 2 (zaokrąglone w dół). Siedliska neutralne nie podlegają tym efektom.
- Artefakty i Cudowna Tęcza w WŻ nie dodają zaklęć które są zablokowane na mapie.
- Nekromancja została osłabiona o 50%.
- Kajdany wojny działają tylko gdy w walce obie strony mają bohatera.

Poprawki błędów z SoD:
- Gra nie powinna się wyłączyć na plotkach w tawernie.
- Komputer przestaje się zapętlać gdy ma dużą armię.
- Wrota żywiołów są niezależne od Armaggeddon's Blade.
- Machiny bojowe mając ograniczoną liczbę strzałów zaczną omijać tury, gdy osiągną 0 strzałów.
- Czarodziejskie Smoki używają innego systemu prawdopodobieństwa.
- Bohater zawsze otrzymuje kary za "nienaturalny" teren
- Dodatkowe obrażenia wież zamkowych są już prawidłowo przeliczane
- Klony dwupolowych istot nie nakładają się na siebie.
- Gra nie wyłącza się po użyciu usunięcia przeszkody na Ścianie ognia czy Polu siłowym
- Usunięto zapętlanie i powtarzanie się dźwięków przy zbyt krótkej animacji, czy nieudanym zaklęciu.
- Kursor pokazuje już tylko właściwą propozycję ataku (atak wręcz tylko gdy strzał jest niemożliwy)
- w opisie losowej mapy jest informacja o wybranej ilości miast, a nie ilości graczy
- Poprawiono niewłasciwe odstępy między ofertami Wiedzy a Magią żywiołu dla Elementalisty.
- Poprawiono błędy w Forcie na wzgórzu.
- Dodano wyświetlanie Klepsydry czarnej godziny do listy modyfikatorów szczęścia bohatera.
- Poprawiono przeliczanie szczęścia w obiektach na mapie przygód (Chata pustelnika, puszka pandory, jezioro łabędzi, syreny)
- Poprawiono błędy w czasie tury innego gracza.
- Usunięto możliwość używania jakichkolwiek budynków w mieście podczas tury przeciwnika.
- Komputer już wie, że we Wrotach Żywiołów jest sprzedawca artefaktów.
- Poprawiono transfer artefaktów po walce Komputer-komputer.
- Więcej jednostek ignoruje przeszkody przy strzale.
- Poprawiony czar Berserkera - Strzelający strzela do najbliższego (lub losowego, jeśli odległość ta sama) oddziału; w walce wręcz zawsze wybiera najbliższego przeciwnika, i pole które jest najłatwiejsze do dotarcia, w przypadku równych odległości wybór jest losowy, Oddział nie traci ruchu, gdy możliwe jest dotarcie do celu.
- Jednostka latająca nie ominie ruchu, gdy cel znajduje się za przeszkodą.
- Wszystkie umiejętności, poza przywództwem i nekromancją mogą zostać nauczone w chatce wiedźmy.
- Sir Mullich został zamieniony miejscami z Lordem Haartem, ale na losowych mapach można go wybrać.
- Gdy gracz ma od początku bitwy tylko jeden oddział, zaklęcie ofiara, nie jest zablokowane, a wyświetla się komunikat.
- Poprawiono błąd związany z polem widzenia - poszerza się od razu, nie tylko po ruchu bohatera.
- W fazie taktycznej nie można przesunąć dwupolowego stwora o jedno pole poza zasięg fazy.
- Mana nie jest już zużwana przy wrotach wymiarów w podróży morze-ląd i na odwrót.
- Nie można już wskrzesić Feniksów, gdy umrą niepozostawiając zwłok (na przykład gdy ma się artefakt powodujący znikanie zwłok)
- Poprawiono wadliwe pojawianie się artefaktów z dodatków, na mapach z Odrodzenia Erathii.
- Można już wybrać ten sam cel Czarodziejskim smokiem, co bohaterem
- Chmura Śmierci wystrzeliwana przez Licze obejmuje tylko żywe jednostki (komputer czasem też traktował nią nieumarłych)
- Odznaka Odwagi nie daje już ochrony przed czarami umysłu.
- Wiedza Uland'a, i Zwiad Deemer'a mają poziom podstawowy, a nie zaawansowany.
- Nie uciekniemy już przed strażnikami po drugiej stronie monolitu
- Poprawiono ikony w iterfejsach, flagi graczy
- Poprawiono opóźnienia dźwięków występujące w Armageddon's Blade.
- Poprawiono błąd z podwojeniem bohatera w przypadku powtórki scenariusza
- zapomnienie nie jest masowe na poziomie zaawansowanym dla magii wody.
- Można wskrzeszać stwory które umarły w bramie
- Przywołane i poświęcone stwory nie podlegają nekromancji.
- Uniwersytet nie oferuje już nekromancji
Cóż, najdłużej zajęło mi przetłumaczenie tej listy, i streszczenie jej w chwilach, gdy można było uniknąć pisania 10 linijek zamiast 1. Ogólnie lista ta w moim zamierzeniu, miała pokazać kompleksowość pracy tychże rosjan, jak i również na jakim poziomie stała ich, bądź co bądź, amatorska praca prowadzona na ślepo - bowiem 3DO nie udostępniło kodów, a i Ubisoft niechętny do dzielenia się nimi. Tak to już jest, jak sfrustrowany słowianin weźmie się za coś mając odrobinę czasu. Tym czasem, zapraszam do gry.

Opracował: Sojlex


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 02 Sierpnia 2014, 20:23:21 »
Ponczku musisz dokładniej poczytać bo musisz tez dołożyć zmiany z poprzednich patchy. Proponuję byś sam opracował to bo takie ctrl+c i potem v to droga na skróty. Zwiedź też nasz temat na forum odnośnie dodatku bo tam jest adres strony projektu i wspomniane HC.
Odnośnie ekipy HotA Crew to wszystko publikuje Docent Picolan.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 02 Sierpnia 2014, 20:43:21 »
Loczku, to był pełny log z tematu który był opublikowany na HC, to znaczy był tam link, do posta napisanego dłuższy czas temu. I tak, jest to oficjalne forum projektu. Temat przejrzałem, ale biorąc pod uwagę, że aktualizacji nie zaznał od 2012...

a dla czepliwych: Link do tematu skąd brałem listę

Jak się skończę bić z kampanią, to zacznę robić kampanię - przed październikiem pierwszy tekst powinien wyjść.


« Ostatnia zmiana: 05 Września 2014, 20:15:17 wysłane przez Sojlex » IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry