Nikt Cię Redaktorem nie zrobi, bo Administracja tej strony zaginęła w mroku dziejów, a my z Loczkiem nie mamy dostępu do kodu. x]
Powinnaś to wysłać Loczkowi, on ma admina na stronie, więc da radę to wrzucić.
Spoko, nie nerwowo
Poczekam jeszcze trochę na jakikolwiek odzew od Adminów, bo nie dostałam odpowiedzi czy tak, czy nie czy po prostu olew mej osoby
Hells. Ty jako Admin...O Matko Bosko! xO
@Sylu - dajmy admina Oliwci
Wiadomość doklejona: [time]23 Lipiec 2014, 20:12:45[/time]
Dobra Miśki
Nie ukrywam, że po odebraniu paczki z Heroes Chronicles od razu rzuciłam się do gry, chcąc poznać jej fabułę.
Wiem, że nie mamy zbyt dużo informacji na ten temat u nas, więc może się przydać. Jechałam na czitach chcąc obejrzeć o co chodzi w następnych scenariuszach. Zawsze tak robię, bo wtedy wiem czy gra jest warta przechodzenia
Tak więc mam zaszczyt zaprezentować Wam
zarys fabularny Heroes Chronicles: Wojownicy Pustkowi. Planuję jeszcze zrobić: Władców Żywiołów, Podbój Podziemii i Szarżę Smoków, bo te kampanie posiadam. Ponoć jest ich więcej, ale nie wiem gdzie nabyć jakby coś ;(
Artykuł to "sklejka" wstępów do scenariuszy i różnych tekstów z gry. Nie chciałam opisywać wszystkiego konkretnie; to ma zachęcić Was do gry
A więc wygląda to tak:
(ładne screeny zrobiłam? - rameczki w kolorach odpowiadających danej kampanii)Heroes Chronicles: Wojownicy Pustkowi
"Po latach cierpień i zniewolenia swego ludu, Tarnum odkrywa prawdziwą, chwalebną historię i zwołuje w twierdzach armie, aby ruszyć przeciw tyranom. Maszerując przez jałowe pustkowia ojczystych stron i wilgotne bagna nizin, powtarza - a nawet przewyższa - czyny legendarnego króla barbarzyńców, pierwszego pogromcy uzurpatorów."
"Nim stał się Nieśmiertelnym Bohaterem, był Barbarzyńcą, który zrzucił kajdany narzucone przez królów-magów i zwrócił swemu ludowi godność.
Oto jego opowieść i jego upadek."
Wprowadzenie do kampanii:
Nim stał się Nieśmiertelnym Bohaterem, Tarnum był Królem Barbarzyńców.
Przez lata nikt nie był w stanie przerwać jego rządów terroru, ale przecież w naturze wszystko ma swój koniec.
Po śmierci, Tarnum znalazł się w legendarnej Sali Osądu i stanął przed Zgromadzeniem Starożytnych. I tam właśnie Przodkowie uznali go niegodnym wkroczenia do Raju.
A więc odesłali go na powrót między śmiertelników...
Ale wybiegam zbyt daleko naprzód... Chcesz przecież wiedzieć jak został królem...
Scenariusz 1: Król barbarzyńców
Wiedząc jak to wszystko się zaczęło, lepiej zrozumiesz Tarnuma, wybory jakich dokonał oraz powody, dla których Przodkowie dali mu drugą szansę. Jego rodacy od pokoleń cierpieli w niewoli imperium Bracaduun i jego popleczników, ludzi takich jak brutalny Rabak, który władał barbarzyńcami niczym król, lecz nie dbał o nich wcale.[/s]
Scenariusz 2: Król przestępca
Pokonawszy Rabaka, Tarnum sam obwołał się Królem Barbarzyńców - tego tytułu nie nosił nikt z jego ludu odkąd imperium Bracaduun podbiło ziemie barbarzyńców. W oczach królów-magów był jednak zbuntowanym robakiem, którego należało zmiażdżyć.[/s]
Scenariusz 3: Ultimatum
Lud barbarzyńców zachował swoją tożsamość i tradycję tylko dzięki bardom, choć po wielu pokoleniach prześladowań pozostało już ich tylko czterech. Wiedząc, jak ważni są ci poeci, czarownik Kurl uwięził ich w swojej twierdzy jako zakładników - i za ich życie zażądał życia Tarnuma.[/s]
Scenariusz 4: Bitwa o bagna
Chociaż Błotne Ziemie pozostawały pod kontrolą królów-magów, nawet oni nie byli w stanie w pełni kontrolować tych niestabilnych trzęsawisk. Tarnum ruszył więc ze swą armią przez błota w jednym tylko celu - by połączyć swe siły z wojskami Błotnych Ziem w jedną niezwyciężoną hordę, która wreszcie zdołałaby pokonać Cesarstwo Bracaduun.[/s]
Scenariusz 5: Bitwa o Blanki
Rozległy łańcuch górski zwany Blankami oddziela barbarzyńskie stepy od Cesarstwa Bracaduun, a więc magowie na każdej przełęczy wybudowali zamek, aby zabezpieczyć swój kraj przed najazdem. Ufali, że żadna armia nie przedrze się przez Blanki. Tarnum udowodnił, że się mylą.[/s]
Scenariusz 6: W pułapce
Gdy Tarnum i jego horda przekroczyli Blanki, okazało się, że magowie są przygotowani na ich przybycie. Zasadzka! Setki żołnierzy Tarnuma legły pod magiczną lawiną, a on pozostał sam - ranny i osaczony w kraju swych śmiertelnych wrogów.
Scenariusz 7: Ogniem i mieczem
Lata zmagań, strata wszystkich, których kochał, i niespodziewana zdrada przywiodły Tarnuma do tego mrocznego dnia rozpaczy, gdy pozwolił, by zawładnęła nim wściekłość. Doszedł do wniosku, że jedynym sposobem zapewnienia sobie i swemu ludowi pokoju jest zlikwidowanie każdego, kto posługuje się czarami; co gorsza uznał, że każdy kto nie jest nim, jest przeciw niemu.
Scenariusz 8: Steelhorn
Przerażeni brutalnym i krwawym rozwojem walk, kapitanowie Tarnuma wspólnie zażądali powrotu do domu. Lecz Tarnum nie mógł znieść ich zwątpienia, tak jak nie mógł zmusić ich do walki. Przy najbliższym posiłku ich racje były zatrute.
Zakończenie kampanii:
Zdobywszy warownię Steelhorn, Tarnum wstrząsnął potęgą królów-magów, lecz jego tyrańskie rządy trwały krótko. Z ruin Cesarstwa Bracaduun wyrosło społeczeństwo Erathii i pewnego dnia ich król pokonał Tarnuma, wysyłając go pod osąd Przodków. Ale to już zupełnie inna historia.
Opracowała: LaxxPierwszy screen sprawił mi najwięcej trudności. Musiałam być szybsza niż lista autorów