Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Adrian70
Strony: [1] 2
1  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 21 Lutego 2017, 19:07:12
Faktycznie portrety bohaterów Groty mogły by być w lepszej jakości  ;>
Co do statystyk to niektóre jednostki takie jak poziom 1 Iglicy, albo 3 poziom Piramidy mogłyby mieć zmniejszoną szybkość. Fakt, że mogą przechodzić przez praktycznie całe pole bitwy podczas jednej tury jest strasznie irytujący.

@Ursus2014
Okane jest już naprawiony :P

@matikun
U mnie Ziggurat działa poprawnie.
2  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 20 Lutego 2017, 23:40:36
Ja tam nie narzekam ;). Może przydało by się trochę zmian w statystykach bo zasięg niektórych jednostek jest moim zdaniem trochę za duży, ale ogólnie wyszło bardzo dobrze. Mogę chyba śmiało powiedzieć, że nawet powyżej moich oczekiwań :D. Na początku trochę dziwił mnie Conflux i Świątynia bo zdaje mi się, że nie były na początku planowane. Co sprawiło, że zmieniłeś zdanie?
3  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 19 Lutego 2017, 12:33:39
Wow. Jestem pod wrażeniem.  :o
4  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 21 Maja 2016, 13:40:01
Cóż, przynajmniej mamy Gaj ;/
5  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 25 Lutego 2016, 18:19:40
Jak będziesz udostępniał Azyl to przy okazji udostępnij też Theme Gaju. Link do miasta działa, ale do muzyczki dawno wygasł ;P
Podeślesz link do miasta Gaj? Bo jakoś nie mogę go znaleźć, wszystkie linki na jakie trafiłem "wygasły"
Na pierwszej stronie, w pierwszym poście jest działający link.
6  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 21 Lutego 2016, 13:47:24
Jak będziesz udostępniał Azyl to przy okazji udostępnij też Theme Gaju. Link do miasta działa, ale do muzyczki dawno wygasł ;P
7  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 15 Lutego 2016, 16:33:28
@Up Proszę zostawić w spokoju moje perfekcyjne kobry!!! :PPP  :/ Są one dużo ciekawsze niż jakieś byczki.
8  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 14 Lutego 2016, 14:19:48
O JEZU TE KOBRY!!! Reszta jednostek też jest świetna, ale te kobry są po prostu genialne!!!!! Coraz bardziej nie mogę się doczekać premiery! A propos premiery. Planujesz wydać wcześniej Azyl i Ziggurat, tak jak Gaj? Czy raczej chcesz wydać już od razu wszystkie miasta?
9  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 12 Lutego 2016, 10:24:02
Cóż, faktycznie szkoda, że jest tylko 8 slotów. Tak w ogóle dlaczego nie da się dodawać nowych frakcji, tylko trzeba je podmieniać? Gra nie czyta dodatkowych miast? No i jak dokładnie działa te "ustawianie" miast na mapie, tak jak to było z Warownią? Czy oba miasta będą się pojawiać w Map Editorze? W sumie to chyba nie powinienem o to jeszcze pytać, bo chyba jest trochę za wcześnie ;PP

Nigdzie nie mówiłem, że Grota będzie wzorowana na H3 tylko, że będzie miastem bezimiennych:)

Powiedziałem, że są to moje domysły ;P. To głównie chyba przez te meduzy, których w Lochu z H6 nie było(bo były w Sanktuarium), a Bezimienni głównie kojarzą się z szóstą częścią gry, więc stwierdziłem, że będzie to połączenie Lochu z H6 (7) i H3. Co nie zmienia faktu, że nie mogę się doczekać twoich miast pod jakąkolwiek postacią, bo twoje prace są genialne.

Nie mogę się doczekać też kolejnych, świetnych portretów bohaterów, od których do tej pory nie mogę oderwać oczu bo są przepiękne ;)
10  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 09 Lutego 2016, 18:30:20
Nie no świetne :D W sumie nie wiem co więcej dodać wszystko wygląda genialnie. Chyba nigdzie nie ma tak świetnych moderów jak u nas w Polsce ;P.

Fajnie, że zrezygnowałeś z nazwy "Morski Elf" bo elfów trochę w tym modzie ma dojść[no chyba, że zmienisz rasę przewodnią Piramidy(bez drastycznych zmian proszę!!!)]

Co zrobiłeś z kotkami?!?!? Nie mówię, że te "gryzonie" są złe, ale Kotki też były fajne. Mógłbyś dodać je chociaż jako neutralne stworzenia ;/

EDIT1(nie chce pisać kilku krótkich wiadomości odpowiadając na inne komentarze ;P)

Faktycznie myślałem, że harpie pojawią się w Grocie bo ta ma przedstawiać(chyba) stary/nowy Loch bez długouchych, ale nie przeszkadzają aż tak. Smoki za to mi pasują. Jako, że to ma być morska frakcja związana z żeglugą, sztormy i burze świetnie pasują.
11  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 24 Stycznia 2016, 17:53:02
Spódnica, aż tak nie przeszkadza :P. Ewentualnie możesz dać alternatywie spodnie, żeby się bardziej wyróżniała.
12  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 18 Stycznia 2016, 16:50:58
I ciekawi mnie los piramidy  ;> Czy ją też czekają zmiany jednostek tak jak to miało miejsce z Zagajnikiem, Iglicą czy Azylem? No i czy masz już pomysły na zdolności jednostek z Azylu, czy może napisać tu jakieś swoje własne pomysły?  ;D
13  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 17 Stycznia 2016, 10:05:18
No Azyl zapowiada się bardzo ciekawie  :rolleyes:

Wiadomość doklejona: [time]17 Styczeń 2016, 10:37:54[/time]
Pograłem chwilę zagajnikiem. Wszystko wygląda świetnie! Szczególnie podobają mi się portrety bohaterów. Mam kilka pytań.
1.Czy talent rasowy i jego zdolności zostaną w takiej formie? O ile sama zdolność bardzo pasuje do roślinek to mimo wszystko jest to demoniczna Brama z nowymi efektami wizualnymi. I czy w ogóle jest możliwość stworzenia jakiejś swojej autorskiej zdolności?
2.Czy jest ustalona jakaś konkretna kolejność wypuszczania kolejnych miast?
3.Jakie miasto będzie "podmieniał" Azyl?
14  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 17 Stycznia 2016, 09:59:31
Ok już się pobiera.  ;D
15  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 16 Stycznia 2016, 13:13:00
Również czekam na Gaj :/
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry