Ogólnie jestem bardzo zadowolona z nag. Co prawda arty jednostek właściwie się nie zmieniły od tego wycieku w Styczniu, ale w grze wyglądają naprawdę świetnie, jak zresztą jednostki pozostałych 4 frakcji. I zgadzam się, że jest to raczej zlepek stworzeń, i że niektóre jednostki...no cóż, trochę nie pasują, ale dla mnie nie jest to jakiś wielki problem i mi to nie zawadza.
Krajobraz Hashimy i architektura Nag jest wprost zapierająca dech w piersiach. Ta zielona, dzika i nieokiełznana dżungla w połączeniu ze spokojnymi, lazurowymi strumykami i jeziorami wygląda doprawdy bajecznie, a budynki Nag są po prostu śliczne. Już nie mogę się doczekać dnia, w którym dostanę MMH6 w moje łapska :3
Mam też małą uwagę dotyczącą tego screena, a mianowicie dotyczącą Shark Warriora stojącego przed zamkiem Nag. Zauważyłam iż nie ma on otoczki stworzeń neutralnych, tylko taką samą jak bohaterowie Nag, więc głowie się czy jest to po prostu bug, czy może jednostki mogą chodzić po mapie tak jak w HOMM4 a ja zwyczajnie nie zarejestrowałam tego faktu?
@Draupnir
Wiem, że w cenę pre-orderu MMH6 wchodzi ściągnięcie bety, więc może o to chodzi? Że pudełko się dostanie pocztą jak gra już wyjdzie, a betę można pobrać via sklep ubisoft w momencie zakupu?