Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Lordswm.com, Heroeswm.ru czyli Rosyjskie Heroes Online (Czytany 48029 razy)
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #90 : 16 Kwietnia 2013, 19:08:01 »
Za moich czasów

Kurde Miker, to my już tacy starzy jesteśmy :D ?
Fakt że gramy już kilka lat, obydwaj już po 18, ale bez przesady :)


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #91 : 16 Kwietnia 2013, 19:34:13 »
Chodziło mi bardziej o to, że teraz po licznych update'ach mogło się coś zmienić ;P W końcu od mojego 5 CL minęło już sporo czasu. Sam osobiście nie grałem ale taki skład zawsze działał u innych.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #92 : 16 Kwietnia 2013, 19:48:49 »
Ja skończyłem obydwoma kontami na 6 bo średnio mam czas żeby grać, zwłaszcza teraz :)


IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #93 : 16 Kwietnia 2013, 21:57:25 »
Jak bawiłem się kalkulatorkiem to jednak wilki dzięki podwójnemu ciosowi biją mocniej, mają też 1 więcej inicjatywy i speeda, ale 2 mniej defa (za to 6 życia więcej), więc raczej nie widzę tu większej żywotności goblinów.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #94 : 17 Kwietnia 2013, 13:29:30 »
Żywotność goblinów objawia się właśnie tym, że biją raz a porządnie. Wilki może i biją dwa razy ale słabiej co daje wrogowi możliwość kontratakowania i osłabiania ich kolejnych ataków. Gobliny powiedzmy, że walną raz za 100 a wilki dwa razy po 60 co i tak się nie zdarza gdyż najczęściej kontra zabiera z połowę wilków. Oczywiście jeśli mowa o ataku na mocnego przeciwnika. W praktyce gobliny nie są pierwszym celem a więc obrywają głównie z kontrataków. Wilki giną w pierwszych dwóch turach. Podobnie jest z mrocznym elfem. 2 poziom bije słabiej niż 3 ale ich mobilność sprawia, że stają się pierwszym celem.
Poza tym liczy się jeszcze ilość dostępnych jednostek. Goblinów można mieć chyba 50-70 a wilków niewiele ponad 20. To daje dużo większe obrażenia.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Bleku
(Heroesiak)

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 102

Zobacz profil
« Odpowiedz #95 : 17 Kwietnia 2013, 13:44:18 »
Pozostaje jeszcze fakt, że jeźdźcy to duże jednostki i łatwo zablokować im przejście...
Podczas turniejów ludzie grają tylko na goblinach, z faktów wymienionych przez Mikera.

Uczestniczy już ktoś w UIT ?
Bardzo ciekawi mnie sprawa kościanych wojowników


IP: Zapisane
"And the world peace"
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #96 : 17 Kwietnia 2013, 13:58:21 »
Tak jak przepuszczałem dostaliśmy legionistów zamiast kuszników.
Zrezygnowali z liczebności w setkach na rzecz większej liczby wampirów, duchów czy liczy. Za to wskrzeszenie na 12 lvl raciala ma +120% mocy, 60% mniejsza kara dla hp jednostki i koszt many, 36% szybsza kolejka bohatera. To daje naprawdę niezłe osiągi. Efekt ten nic nie daje szkieletom (każde wskrzeszenie -1 do hp) a więc lepiej inwestować w wampiry, duchy czy banshee. Do tego mają dostęp do ofensywy co przy liczebności i względnej wytrzymałości daje sporą moc.
Dobranie do tego setu +100% mocy wskrzeszenia da naprawdę chorą moc. Zwłaszcza, że ta taktyka dużo SP nie wymaga więc można w manę i def/atak zainwestować.
Co do siły legionistów to... padają jak muchy. Może nieco wolniej niż podstawa/łucznik ale nadal na trzon armii to się nie nadaje. Jak już wcześniej pisałem 4 wskrzeszenia i mamy 1 hp dla tej jednostki co sprawia, że jest bezużyteczna. Myślę, że might build dałby im więcej mocy ale i z talentami w ofensywie nie widzę ich za dużo u graczy.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #97 : 17 Kwietnia 2013, 14:54:24 »
W pierwszych dwóch turach giną orki. :)
Z tym zablokowaniem przejścia to się zgadzam, ale mają jednak 1 speeda więcej, co pozwala im dojść szybciej tam gdzie gobliny nie mogą. Wszystkie teoretyczne cele dla goblinów i wilków (czyli jednostki do walki wręcz 2/3 poziomu) mają 6 bądź więcej speeda, wyjątkiem jest krzyżowiec, zombie i demony. Raczej wątpię by ta większa przeżywalność goblinów objawiła się w  tym, że pierwsze dostaną strzała, a połowa zginie. Tutaj trzeba wybierać między mobilnością i 2 atakami, a większą przeżywalnością. No i troszkę dziwne jest kupowanie budynku, po to by za 2 lvl wybrać ulepszone wilki które atakują już 3 razy i nawet z tym kontratakiem zadają większe obrażenia.


Ja uczestniczę i muszę przyznać, że ghoule dają rade. Legioniści są raczej do dobijania niż tankowania. Można ich ustawić przy liczach które raczej będą celem łuczników i cieszyć się trochę mniejszymi obrażeniami. Można nimi uderzyć kogoś kto zapuści się za blisko, a gdy wejdzie stun nawet nie dostaniemy kontrataku.



« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2013, 14:57:25 wysłane przez Fenir » IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #98 : 17 Kwietnia 2013, 14:57:21 »
Nie ma się sensu spierać. Pograsz na wyższych poziomach to zobaczysz. Ja tylko napisałem, że jest sens (100% barbarzyńców kupiło ulepszenie) mieć tą jednostkę. W pvp przydaje się bardziej niż wilki i nawet potrójny cios ulepszenia tego nie zmieni.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #99 : 17 Kwietnia 2013, 19:44:52 »
Drodzy koledzy, mam do was pytanko, bo tak zaczałem thread śledzic od niedawna i doczytałem się tego ze wizard jest przez tworcow zaniedbywany. To znaczy ze jest underpowered?
Czy majac 8poziom oplaca sie zmieniac rasę na kogos innego?


A co do klanu - jestem chętny!


« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2013, 19:53:53 wysłane przez Rakszasa Maciej » IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #100 : 17 Kwietnia 2013, 20:21:42 »
Jest zaniedbywany głównie z kilku powodów:
-Osłabiono mini arty - kiedyś budowało się je za zasoby ale efekty były 2x takie jak teraz, można było dodać szczęście czy też obronę magiczną.
-Zdolność rasowa, która sprawia, że bohater zadaje fajne obrażenia nie działa w pvp.
-W związku z brakiem efektu zdolności rasowej w pvp Wizard to chyba najsłabsza frakcja w pvp. W GB robi za support (uciekanie gargulcami i ciskanie błyskawicą/kulą ognia aż się mana nie skończy).
Alternatywna frakcja nastawiona na siłę armii miałaby to zmienić.
Nowe artefakty dają w sumie 12 inicjatywy bohatera czyli dosyć sporo, z talentem na przyspieszenie tury może opłaci się stawiać na magię.
Na 8 poziomie zmieniać główną frakcję to już ciężko. Chociaż można próbować jeśli FSP mniej niż 400 się zdobyło. Powyżej to już zawsze będzie się tym słabszym.

Co do klanu to koszt 100k odstrasza. Trzeba by mieć z 10 osób żeby chociaż te 10k każdy musiał płacić.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #101 : 17 Kwietnia 2013, 21:29:14 »
Czaje, no trudno, trzeba czekać na update.
Co do tych 100k, to takowe posiadam. Jestem w stanie zainwestować. I tak w lordswm mało gram, wogóle odkopałem to konto po paru(nastu) miesiącach, zatem utrata hajsu mnie nie zaboli, najwyżej zaczne od nowa nową frakcją. Kogo polecacie na start? Mialem juz kiedys 5lv elf i knight (z rok-2 temu) ale poszedl ban z kasacja za przesylki miedzy kontami ;P


IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #102 : 17 Kwietnia 2013, 22:18:31 »
Elfy wcale nie są takie mocne, przed chwilą się o tym przekonałem, gdyby nie to pierdzielone szczęście zniszczyłbym je. W sumie to chyba ja miałem pecha bo mój przeciwnik mając 2 Lucka, zadawał prawie każdy szczęśliwy cios (może 1/3 był normalny).

A i jeszcze takie pytanko, bardziej się opłaca naprawiać artefakty czy kupować od nowa? No i jeżeli okaże się, że naprawiać to zna ktoś jakiegoś kowala który by dopomógł (za opłatą ale oczywiście nie większą niż koszt nowego artefaktu :) ).


« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2013, 22:26:45 wysłane przez Fenir » IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #103 : 18 Kwietnia 2013, 09:58:06 »
Kiedyś jak klanowy kowal się rozwijał to dopłacał do naprawy tak, że się opłacało. Teraz lepiej sprzedać i kupić nowy, chyba, że się ma enchanty albo jakieś specjalne artefakty o dużym dura a niskiej cenie naprawy.

Elfy z reguły są słabe ale ich obrażenia, inicjatywa i zasięg dają im sporą przewagę na starcie. Później inne frakcje dostają szybkie jednostki, rozwijają TG itd. Pod konieć z tego co zaobserwowałem to elfy działają na zasadzie czekaj aż sojusznik zbierze kontrę i uderzaj. Najlepiej jeszcze zdążyć uciec.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #104 : 18 Kwietnia 2013, 19:35:20 »
Powie mi ktoś jak działają runy u krasnoludów? Ile razy można ich użyć i czy to coś kosztuje?

Edit: Ja pierdziele cofam to co mówiłem o elfach, najbardziej przesadzone są krasnoludy. Nie dość, runy dają im kopa to są jeszcze bardzo twardzi. Runa podwójnego ataku (nawet z odległości co jest głupotą) i nie mam połowy strzelców.


« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2013, 19:49:16 wysłane przez Fenir » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry