Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Lord Camilus
Strony: [1]
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Rozwój bohatera : 22 Sierpnia 2012, 22:08:45
Kontratak i Posiłki są, uważam, obowiązkowe dla każdego bohatera, ze wszystkich frakcji... Dzięki nim (szczegołnie na 3 poziomie, czyli u bohatera Mocy) po prostu zmniejszasz straty. Posiłki zwykle brałem na jednostkę, którą komp zawsze atakował, jak masz już olbrzymią armię, to te dodatkowe 100 lub więcej jednostek działa jak tarcza absorbująca wszelkie straty. Dzięki kontratakowi, Twoje jednostki uderzą wroga przed jego atakiem, dotkliwie go osłabiając.
Do tego dodałbym przydatne buffy, zwiększające obronę jednostek. Jeśli bazujesz na strzelcach, jest też czar z magii powietrza, dzięki ktoremu strzelają bez kar za odległość i zadają dodatkowe obrażenia. (Nie pamiętam jego nazwy)
PS: Ja wszystkie kampanie przechodziłem Magiem i Anton jako Mag Łez z dodatkowymi umiejętnościami na leczenie wcale nie wydaje mi się zły, ale wiadomo, ilu ludzi, tyle opinii : )
2  Heroes VI / Epilog / Odp: Epilog Łez : 22 Sierpnia 2012, 09:51:41
Ja też przechodziłem ten epilog Przystanią. Na początku brak stałego dochodu jakichkolwiek surowców (z wyjątkiem bohatera pobocznego Mocy, jeśli damy mu odpowiedni talent) może byc dużym problemem, a skoro walczymy tu tylko z Przystanią, nie będzie wtedy potrzeby zamiany miasta na naszą rasę.
Jak dla mnie, Michał był najcięższym bossem, może dlatego, że szybko podbiłem forty i nie miałem zbyt dużej armii. Jakaś jego umiejętność zabierała mi strasznie dużo jednostek, już nawet nie pamiętam, jak się nazywała. W tej misji bardzo przydają się teleporty z miast : )
3  Heroes VI / Epilog / Odp: Epilog Krwi : 22 Sierpnia 2012, 09:45:12
Fajny poradnik, tylko jedna mała poprawka- mamy walczyć z Katarzyną (Elżbieta jest tylko biologiczną matką Sandora)

Pamiętam, że w tej misji miałem duży problem z orkami, za długo chyba czekałem po podbiciu nagów i mieli dosyć duże wojska. Wtedy dały mi się we znaki te bugi z pokonywaniem jednego bohatera cały czas, a on wracał z dokładnie taką samą armią.  Reszta poszła gładko : )
4  Świat HoMM / Heroes Online / Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja : 16 Sierpnia 2012, 09:59:32
Mnie tylko zastanawia, jakie rasy potem dodadzą... Na jednym screenie widać jednostki jednocześnie z Heroes 5 i 6, więc czy to znaczy, że tylko rasy z 6-stki będą tu dostepne? Wtedy też Sanktuarium nie miałoby racji bytu, bo tego zamku w piątce nie było. Chyba, że dadzą nam wszystkie zamki dostępne i w piątej odsłonie, i w szóstej. Wtedy niektóre zamki miałyby dostepne więcej jednostek, a inne mniej...
Bardzo ciekawa nowinka i będę czekał na tę grę z niecierpliwością, gram w Lords of War and Money, więc takie klimaty są bardzo w moim guście : )
5  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Centrum Oceny Sygnatur I Awatarów (COSIA xD) : 29 Czerwca 2012, 18:45:38
Avek: oryginalny dj, czuję ten bit, więc 9/10 ^^
Sygna: dużo krwi, gladiator podczas walki, bardzo klimatyczne: 10/10 :P
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 25 Czerwca 2012, 17:54:42
Mi tez się wydaje, że to raczej będą jednostki neutralne. Może będzie jakiś związek z nimi w kampanii? Walka dobra ze złem, światła z ciemnoscią, Elratha z Malassą? Zresztą sami się przekonamy później- nie ma co panikować na razie xD
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 25 Czerwca 2012, 09:45:37
Wiadomo, że nie ma ograniczeń, chociaż zapakowani w zbroję ludzie raczej mi do piratów nie pasują. Chyba już najbardziej nadają się nagowie i orkowie. Miasta piratów raczej nie zrobią, wymyślanie jednostek mogłoby być dosyć kłopotliwe, przecież nie mogą tam być sami piraci, to by było bez sensu.
Co do bossa, może to będzie jakiś potwór morski? To mi pasuje do znikających statków na morzu. Bitwa z mackami atakującymi nasz statek byłaby ciekawa ;D
8  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Czy podoba ci się Heroes IV? : 24 Czerwca 2012, 11:02:12
Ja zaczynałem przygodę z heroesami od czwórki właśnie, więc mam do niej sentyment. Może też dlatego, że nie znałem wtedy "legendarnej" trójki, gra bardzo mi się podobała, szczególnie bieganie bohaterami. Fajnie było w późniejszym etapie gry stworzyć sobie armię samych bohaterów, którzy potrafili wszystkich pokonać. : )
Oczywiście gra miała kilka niedociągnięć. Najbardziej wkurzała mnie "mgła wojny" i ruszanie się samymi jednostkami. Pamiętam, jak grałem w kampanię kapłanką (już nie pamiętam imienia, ale miała szukać artefaktów- pierścionka i peleryny? ). Aby odblokować sobie wejście do wrogów zamku Życia, trzeba było pokonać Barbarzyńców. Oczywiście podbiłem wszystkie zamki, zabiłem bohaterów, ale w "mgle" ukryły się 2 centaury... przez co nie mogłem przejść misji.
Czytałem też wypowiedzi o fabule, według mnie jest średnia, szczególnie dodatki. Gathering Storm- wszyscy mają szukać artów, pokonując bossów. Dosyć szablonowe i nudne.
Mimo minusów, bardzo dobrze wspominam tę część :P
9  Heroes VI / Kampania Inferna / Odp: Kampania Inferno - misja pierwsza : 29 Października 2011, 22:05:51
Ej, a ja mam takie pytanko:
Udało mi się przejść 1 misje kampanii inferno, tylko się zastanawiam, czy odblokowałem wszystkie możliwe jednostki. Mogę już budować budynki do maniaków, cerberów i dręczycieli. Czy jakies inne jednostki inferno też mogły być odblokowane w 1 misji?
Z góry dzieki za pomoc. Wolę się upewnić, żeby potem nie mieć problemów w kolejnych misjach
10  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 18 Października 2011, 20:42:56
Witam! Chciałbym się zapytać, czy zakupiona jedna płyta z heroes 6 działa na różnych kompach (kupiłem kiedyś oryginalne sacred 2 i działało tylko na moim kompie, jak chciałem nagrać u kuzynki, to nie chciało działac, chociaż miała neta i spełniała wymagania sprzętowe). Pytam się, bo chciałbym sie złożyć z moimi kuzynami na heroes 6, tylko sie boje, żeby nie powtórzyła sie sytuacja z sacred.
Moim drugim pytaniem jest, czy do odpalenia gry potrzebna jest płyta (to także utrudniłoby nam życie, jakbyśmy mieli jedna płytke na 5 osób).
Z góry bardzo dziekuję za pomoc =)
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 02 Września 2011, 08:41:43
A jakie kampanie są dostępne w II fazie bety ( ja mam  demo, i tam jest tylko prolog) ?
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.025 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry