Murloki nie pasują. Drider może być zarówno do elfów, bo pająki żyją też w lesie, jak i do troglodytów (to są troglodyci podobni do tych w HoMM 3, z tym, że są inteligentni i mają zaawansowaną alchemię). Poza tym, centaury i fauny są np. eksperymentami troglodytów, które uciekły i się rozmnożyły w lesie, a potem dołączyły do elfów. Jednorożec jest istotą przyzywaną, więc nie wpływa na klimat miasta elfów, które jest takie zacienione jak w Disciples. Zdecyduje się na dodanie go do elfów. Slaady, no cóż, nawet mi pasują, mogę ich dać jako specjalnie zmodyfikowanych trogów. Wilk111, nie KIRO tylko KRIO, jak kriogeniczny. Adepci nie pasują, bo Krio nie są młotkami, żeby pakować uczniów do walki. Poza tym, Krio nie wybierają jednego żywiołu, mają taką obszerną pamięć, że znają zaklęcia wszystkich trzech (w moim świecie żywioły główne to energia, mróz i skwar). Dżin nawet może być, jako istota przyzywana, tak samo, jak żywiołaki. Bugbear spoko, ale podajcie jego polską nazwę. Balrog i Nazgul, również nie popieram ściągania stworzeń unikalnych dla jednego uniwersum. Mogę zrobić upiora do nekro ewentualnie. A teraz, specjalnie dla wilka, objaśnienia dinozaurów:
-Ceratozaur. Znasz pewnie -ceratopsy, ceratops oznacza rogate oblicze, więc ceratozaur oznacza rogatego jaszczura. Ceratozaur jest czymś podobny do Triceratopsa.
-Karnozaur. Karno - drapieżny. Jest to coś w stylu T-rexa
-Ankylozaur - ponieważ nie wiem dokładnie, jak nazywają się dinozaury tego typu, to nazwałem konkretniej gatunek dinozaura, wpisz w google ankylozaur i pokaże ci, jak wygląda.
-Pterozaur - Pteryx - skrzydło. Jest to coś podobnego do pterodaktyla.
Teraz do wszystkich - moja gra NIE przypomina hirów, jest to RTS a ulepszenia odbywają się jak w Warcrafcie 3 (Skąd tyle o nim wiem, mimo, że nie grałem?
http://classic.battle.net/war3/ ). Nie istnieją alternatywy ani nic takiego, i tyle, bo, no niestety, nie wpadłem na razie na pomysł, jak by mogło się odbywać takie ulepszenie.