Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Najlepsza frakcja
Przystań - 5 (16.1%)
Inferno - 3 (9.7%)
Nekropolis - 5 (16.1%)
Loch - 4 (12.9%)
Sylwan - 9 (29%)
Akademia - 2 (6.5%)
Forteca - 2 (6.5%)
Twierdza - 1 (3.2%)
Głosów w sumie: 31

Strony: 1 ... 119 120 121 [122] 123 124 125 ... 134    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najsłabszy/najgorszy oraz najlepszy/najsilniejszy Zamek (Czytany 569856 razy)
Journeyman666

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 59


Zobacz profil
« Odpowiedz #1815 : 02 Lutego 2011, 21:44:26 »
Moim zdaniem najsłabszy i najgorszy (w podstawie) jest Sylwan. Mimo tego, że się w miarę klimatycznie nimi gra to niestety jednostki ani nie są silne, ani ładnie nie wyglądają. Nimfa to jakaś porażka, podobnie Ent. Zielony smok i jednorożec to jednostki fajne i klasyczne ale jak dla mnie to niestety w zestawieniu z III to zamek prezentuje się słabo wizualnie. Jedyną porządną jednostką jest druid, przy którym nie ma się czego przyczepić.

Najsilniejszym natomiast zamkiem wydaje mi się być Przystań . Jak to jest już zapisane w tradycji Heroes'ów jest najbardziej wyważony. Wygląda również ładnie a poza chłopami, którzy mają chyba o 50 cm zbyt rozbudowany mięsień piwny to nie mam żadnych zastrzeżeń. Początkowo chciałem wybrać Necropolię ale doszedłem do wniosku, że nekromancja to nie tyle zdolność zamku co bohaterów z tego zamku. A ona w końcu stanowi główną siłę nieumarłych.


IP: Zapisane
I know what I want, I'll say what I know, and no one can take it away
Dla ciebie podział ogranicza się do (...) growlu. Dla mnie podział opiera się na tempie, metrum i jego zmianach, perkusji, gitarach-ich brzmieniu-ich ustawieniu(bass-mid-treb),rodzaju wokalu, prezencji scenicznej, artystycznej, graficznej, muzycznej
:D
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #1816 : 02 Lutego 2011, 22:02:17 »
No tego to się nie spodziewałem :o :upadl:
Sylvan? najsłabszy? Na jakiej to podstawie? Silny atak + obrona entów jest makabrycznym połączeniem dla wroga, a mściciel? Najlepsza( prawie) umiejętność rasowa( o wiele gorsze są drogie runy, mini artefakty, szkolenie, czy słaba brama) Bardzo dobre czary, w porównaniu do słabej Przystani, która tylko wzmacnia, ewentualnie osłabia jednostki, jednak to jednostki Przystani są słabsze od tych z Sylvan. Bardzo dobra umiejętność łuczników/ druidów/  jednorożców, może dodatkowo przechylić szalę zwycięstwa na korzyść Sylvanu.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #1817 : 02 Lutego 2011, 23:10:31 »
Silny atak + obrona entów jest makabrycznym połączeniem dla wroga...
No tutaj lekko przesadziłeś bo enty pod względem ataku koksami nie są ;D Ich rola na polu bitwy to bardziej wytrzymanie i kontrowanie wrogów przy swoim ogromnym życiu, bo ciężko się przez nie przedrzeć, do tego przeciwnik unieruchamiany...tak zaś u nich dość mizerny jak na jednostkę tego poziomu ale faktem jest iż muszą jakoś zrekompensować o jedną więcej jednostkę 6 poziomu. Sylwan jednak to silny zamek, zwłaszcza pod względem łuczników. To alternatywne ulepszenie myśliwego miecie wszystko jak diabli, nie ma szans na wyjście ze stracia z nimi bez poważnych strat. Zaś dochodzą jeszcze silni tancerze ostrzy i jeszcze cięższe do pokonania jednorożce, to chyba najlepsza jednostka 5 poziomu. Dodatkowo  gdy chcesz zatrzymać atak dystansowy musisz przejść koło entów i smoków, czyli nie lada wyzwanie. Rolę druidów i driad pomińmy bo ufam iż każdy z was sobie dopowie :>


« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2011, 23:12:55 wysłane przez Michal787 » IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #1818 : 03 Lutego 2011, 08:21:29 »
Ops zapomniałem dopisać: silny atak reszty i duża obrona entów. Sylvan jest bardzo silne, mniej więcej tak silne jak jednostki Lochu. Z Lochu jednostki maja mniejszy przyrost, jednak pod względem statystyk i umiejętności są lekko lepsze od każdej nacji, jednak jest ich najmniej i są bardzo drogie, natomiast jednostki Sylvan aż takie drogie nie są, dodatkowo też mają dobre zdolności. A i pragnę wspomnieć, że każda nacja ma takiego swojego "enta":
-Akademia- gargulce
-Loch- Hydry i częściowo minotaury
-Przystań- cóż, tu słabo z silnym obrońcom, ale przychylam się do kapłanów, chociaż oni są na tyłach najczęściej :/
-Infermo- hm.. chyba zmora, albo czart
-Nekropolis- ożywieńców
-Forteca- obrońców i władców burz
-Twierdza- No cóż.. nikt, bo nie liczę 7 poziomowców


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #1819 : 03 Lutego 2011, 08:31:18 »
W twierdzy mogą być hersztowie, czy oprawcy- w szale krwi to nawet kilkanaście rakszas radja nie daje im rady. Na początku gry moga przyjmowac średnią ilośc ciosów, lecz potem- czołg na maksa.

Fakt, faktem sylwan nie jest słabym miastem, raczej jednym z najsilniejszych. Poza tym inferno słabe też nie jest, zwłaszcza z rozwiniętą bramą. dzięki tej zdolności mogą łatwiej zdobywać miasta, wywołując chaos w nim.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Wagant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11


Zobacz profil
« Odpowiedz #1820 : 04 Lutego 2011, 20:40:27 »
W twierdzy mogą być hersztowie, czy oprawcy- w szale krwi to nawet kilkanaście rakszas radja nie daje im rady. Na początku gry moga przyjmowac średnią ilośc ciosów, lecz potem- czołg na maksa.

Fakt, faktem sylwan nie jest słabym miastem, raczej jednym z najsilniejszych. Poza tym inferno słabe też nie jest, zwłaszcza z rozwiniętą bramą. dzięki tej zdolności mogą łatwiej zdobywać miasta, wywołując chaos w nim.

Wątek z kampani z tym chaosem :)

Każdy będzie uważał że dla niego inny kraj jest najlepszy jak dla mnie tak:

1.Nekropolis
Czemu?Jak dla mnie na hm. nie mają złego startu, nie tracą dużo armi przy zdobywaniu podstawowych kopalni , ach i te klątwy , przy dobrze rozwiniętym bohaterze na 25 lvl. możemy dawać tak potężne klątwy , że przeciwnik nie może się ruszać przez kilka tur bądź ma mniejsz atak/obronę. Wskrzeszenie to chyba największy atut rasy, nie ma to jak zabić te wytrzymałe Zombie , gdy nagle nasz bohater je wskrzesza i to ok 250 . No cóż, gra tym krajem jest trochę długa.
2.Akademia- Magia bardzo potężna , strasznie jej dużo +trudno zniszczyć. Jednostki hm. Gargulce wytrzymałe + trochę odporności na magię . Golemy tak samo . Kraj ma wiele atutów , nie da się wspomnieć o rakszas radja(genilany wygląd ulepszony)
3/4 Sylvan/Loch - Sylvan, Loch (elfy,mroczne elfy) no tak , Sylvan szczęście,morale  na bardzo wysokim poziomie + do tego ta inicjatywa.
Loch- ogólnie magia mroku jest bardzo skuteczna w walce , nie podoba mi się gra ogólnie krajem ,nie powiem że czasem nie pogrywam (ze względu na cyckiładne panie w skąpym stroju)
5/6. Twierdza, Kuźnia - Dwa dość nowe rasy, Twierdza - hm. genialny jest szał , bez niego jednostki są bardzo łatwe do rozwalenia , nie podoba mi się brak magii, jedynie Darcie mordy :D
Kuźnia - dość wytrzymale jednostki po ulepszeniu, runy hm. dobre są runy wskrzeszenia , nie grałem za wiele razy tym krajem,(wolałem go niszczyć)
7/8 Inferno/Przystań- Nie lubię Inferno , nie podoba mi się brama trochę jkby strata kolejki , dość trudna jak dla mnie gra tą rasą jest. Przystań - nie da się opisać , najczęściej gram Nekropolis dlatego już wiecie dlaczego jest dla mnie na końcu , bardzo łatwo jest ich pokonać , + do tego wskrzeszone armie wroga.



IP: Zapisane
Grishnak

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 20


Zobacz profil
« Odpowiedz #1821 : 10 Lutego 2011, 09:06:41 »
No więc ja powiem, że Twierdza.
Szał jest niesamowity. Wczoraj udało mi się Kraghem zdobyć Dziki Szał, co daje mi na początku walki 550-600 punktów Szału. Kto jeszcze nie miał okazji walczyć przeciwko czemuś takiemu, powiem tylko, że nie jest ciekawie;)
W ogóle Kragh jest bardzo dobrym bohaterem, pierwszy atak z Ogłuszającym Ciosem jest czasem na wagę zwycięstwa, nie mówiąc już o tym, że zadaje całkiem przyzwoite obrażenia.
No i oczywiście Gniew Hordy, który przy przyroście jednostek w Twierdzy jest, łagodnie rzecz ujmując, przegięty;)


IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #1822 : 10 Lutego 2011, 11:36:24 »
I tak mam cię na skilla... No może dwa  ;D. W sumie powiem ci, że jeszcze nigdy nie miałem przyjemności uzyskać gniewu hordy. Ja nadal podtrzymuję przy Fortecy i już nie chce mi się pisać dlaczego bo już to robiłem.


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
.....

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #1823 : 11 Lutego 2011, 12:08:42 »
Czemu umieściłeś Przystań tak nisko? Ten zamek ma dość łatwy początek, dobrze uzupełniające się jednostki, niezłych bohaterów, bardzo przydatny talent rasowy, jedynie magia jest nienajmocniejsza.


IP: Zapisane
Artkor

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #1824 : 11 Lutego 2011, 13:01:30 »
ja jak przeszedłem HoMM 5 to w ostatniej misji było tak: Przystań sobie radzi średnio ale wygrywa.Loch wymiata , straciłem tylko parę jednostek.Sylwan też wymiata straciłem jednostki prawie tylko dlatego że bohaterowie wroga mnie atakowali.Natomiast Akademia to istna porażka wygrałem nimi tylko dlatego że tą magiczną bariere która tworzy jednostki zniszczyłem pierwszym strzałem katapulty zanim wróg zdąrzył się ruszyć;D.
A więc punktacja wygląda tak:
1.Sylwan-są po prostu doskonali pod każdym względem
2.Orki-jak odpali im się dopalacz(szał krwi) to są praktycznie nie do pokonania jedyny minus to brak magi u bohaterów
3.Loch-mają chyba najlepsze jednostki ale za to mało się ich tworzy no i mają świetnych bohaterów
4.Nekropolia-Są bardzo słabi ale wskrzeszanie jednostek i masowe klątwy bohatera twąrzą z nich potężną armię
5.Przystań-Ogólnie wypośrodkowana armia i dość przydatny heros
6.Forteca-doskonali obrońcy ale mają bardzo mały atak i bez run są dość słabi
7.Inferno-trudny początek i zdolność bramy nie przydaje się w walkach z wrogą armią
8.Akademia-Jak już mówiłem żle mi się nimi gra , większość jednostek nie daje sobie rady w walce a magia bohatera w póżniejszym momencie też się nie przydaję



IP: Zapisane
Wagant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11


Zobacz profil
« Odpowiedz #1825 : 20 Lutego 2011, 11:21:44 »
Czemu umieściłeś Przystań tak nisko? Ten zamek ma dość łatwy początek, dobrze uzupełniające się jednostki, niezłych bohaterów, bardzo przydatny talent rasowy, jedynie magia jest nienajmocniejsza.

Popatrz co miałem jako najsilniejszy według mnie zamek , wiesz każdy będzie miał inną opinię , dla mnie każdy zamek żywych takich jak : Przystań, Sylwan, Twierdza, Kuźnia jest dość słabym krajem gdy gram Necropolis (a gram nim najczęsciej)


IP: Zapisane
Grishnak

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 20


Zobacz profil
« Odpowiedz #1826 : 21 Lutego 2011, 11:53:12 »
Czemu umieściłeś Przystań tak nisko? Ten zamek ma dość łatwy początek, dobrze uzupełniające się jednostki, niezłych bohaterów, bardzo przydatny talent rasowy, jedynie magia jest nienajmocniejsza.

Popatrz co miałem jako najsilniejszy według mnie zamek , wiesz każdy będzie miał inną opinię , dla mnie każdy zamek żywych takich jak : Przystań, Sylwan, Twierdza, Kuźnia jest dość słabym krajem gdy gram Necropolis (a gram nim najczęsciej)

Twierdza słaba?:) Ciekawe, jak Twoje Nekropolis radzi sobie przeciwko temu zamkowi, jeśli przeciwnik trafi Roztrzaskanie Mroku?;)
A tak on topic, to nie ma najsilniejszego/najsłabszego zamku według mnie. Każdy ma swoje mocne i słabe strony, wszystko zależy od tego, jak umiejętnie jesteś w stanie je wykorzystać. No i oczywiście warunki typu mapa, bohater i odrobina szczęścia przy losowaniu umiejętności przy zdobywaniu poziomów.


IP: Zapisane
ackbar
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4


Król Kawalerzystów i Cesarz Czempionów

Zobacz profil
« Odpowiedz #1827 : 21 Lutego 2011, 16:54:06 »
Dla mnie przystań!  8) Lubie grać defensywnie, tworzę kordon wokół strzelców i z bespiecznej odległości strzelam we wroga, a on nie może się przebić przes mojer tercze a moi czempioni (moja ulubiona jednostka)z całej siły uderza na ich strzelców ;> ;>


IP: Zapisane
ITS A TRAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Matiko13
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Jednak Nekropolis zapowiada się ciekawiej ;)

Zobacz profil
« Odpowiedz #1828 : 21 Lutego 2011, 18:10:09 »
Dla mnie Sylwan , ponieważ ich łucznicy potrafią zabić za 1 razem jak ta się im prawą moc lub jakąś inną :D a i jeszcze białe jednorożce zawsze jak ktoś rzuca dobry czar na kogoś innego to i na nie.
Albo drzewce enty i dzikie enty wraz z Driadą mogą się leczyć ;)


IP: Zapisane


Miasto Nekropolis
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #1829 : 21 Lutego 2011, 19:45:14 »
                                   SYLWAN NAJLEPSZY ;D (np:umiejętnosc bohatera do oddania kilka strzalów naraz)

                                   ORKOWIE NAJSLABSZI (ich magia ma dużo do pożałowania :/)

Styl, ortografia bez zmian ... .
I teraz pytanie, czy widziałeś na oczy multiplayer? Wiesz co to jest? Jak tak to zapraszam zagramy coś ... .


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Strony: 1 ... 119 120 121 [122] 123 124 125 ... 134    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.103 sekund z 26 zapytaniami.
                              Do góry