Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: lepszy mag czy wojownik??
MAG - 302 (73.3%)
WOJOWNIK - 110 (26.7%)
Głosów w sumie: 412

Strony: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Magia vs. Walka (Czytany 144697 razy)
bezio123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 28


tawerniany spamer emerytowany

Zobacz profil
« Odpowiedz #405 : 20 Sierpnia 2010, 16:21:31 »
Jak już mówiłem wcześniej ja stawiam na magię. Najprzydatniejsze moim zdaniem są magie przywoływania i mroku. Magia mroku głównie ze względu na zaklęcia typu oślepienie oraz hipnoza (poza tym uważam, że lepiej jest osłabiać przeciwnika niż wzmacniać siebie). Z kolei magię przywoływania cenię głównie ze względu na to, że najbliżej jej do magii światła ale jest też parę zaklęć stosowanych na wroga typu "magiczna pięść". Bardzo cenię również zaklęcia "widmowe zastępy" oraz "wskrzeszenie umarłych (zaklęcia z magii przywoływania). Można stwierdzić, że W PEWNYM SENSIE magia przywoływania jest połączeniem pozostałych trzech rodzajów magii.



IP: Zapisane
ślesz SPAM, masz BAN
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #406 : 20 Sierpnia 2010, 16:38:12 »
Masz rację, Przywołanie to po trosze zadawania obrażeń, osłabiania wrogów i wzmacniania sojuszników.

Zaklęcia z przywołania wzmacniające: Wskrześ Umarłych, Tajemna Zbroja
Zaklęcia zadające obrażenia: Pięść Gniewu, Ognista Pułapka, Rój Os, Trzęsienie Ziemi
Zaklęcia osłabiające: Tutaj Rój Os może wejść bo opóźnia turę wroga, tak samo jak Przywołanie Roju Os

Ta magia zawiera różne zaklęcia, przydatne w ekstremalnie odmiennych sytuacjach, a także zaklęcia przywołujące na pole bitwy różne cuda.

Wracając do tematu to zależy z jakiej strony patrzymy na klasyfikację: mag - wojownik? magia - walka? bohater mag - bohater wojownik? oraz  na to pod jakim względem ją oceniamy: efektywność, efektowność, łatwość w opanowaniu, precyzja, radość z grania daną stroną.

Ja uznaję raczej zasadę Might and Magic, a nie Might or Magic. Lubię łączyć oba te atuty, tzn. rozwijać równolegle.



IP: Zapisane
Tazol

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 496


Gaming Monster Channel on YouTube

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #407 : 20 Sierpnia 2010, 17:52:31 »
Dla tego magia przywołania jest tak lubiana przez wszystkich.


IP: Zapisane
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #408 : 20 Sierpnia 2010, 19:16:15 »
Nie przez wszystkich ;]

Żeby daleko nie szukać sam za nią nie przepadam (niektóre zaklęcia przydają się bardzo sporadycznie, np. Pięść Gniewu, Rój Os czy Trzęsienie Ziemi. Poza tym inne magie są dla mnie potężniejsze (szczególnie upodobałem sobie mrok).


IP: Zapisane
Neader

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


Zobacz profil
« Odpowiedz #409 : 20 Sierpnia 2010, 20:19:58 »
Najlepsza jest walka wspierana magią (światła, mroku). Magia Zniszczenia wysiada, gdy armie są bardzo duże, choć przy średnich i dużych (lecz nie olbrzymich) sprawdza się świetnie. MZ można zresztą również wykorzystać jako wsparcie dla wojska (Mistrz Ognia - Kula Ognia). Magie Światła i Mroku dzięki grupowym błogosławieństwom, klątwom stanowią potężne wsparcie dla naszych wojsk, zwłaszcza gdy posiadamy je obie. MŚ jest również świetna w końcówkach potyczek. Boska Zemsta może w jednej chwili przechylić szalę zwycięstwa, za to Magią Mroku można sporo namieszać nawet bez użycia armii (Szał, Hipnoza), a Wampiryzm, Dezorientacja czy Oślepienie to również genialne zaklęcia. Nie przepadam za to za Magią Przywołania. Przywołania Żywiołaków i Feniksa nie zawsze są przydatne. Co prawda bardzo cenię Tajemną Zbroję, ale jeden czar to za mało, by inwestować w tę dziedzinę magii.

Wybieram Magię, gdyż mag ze słabszym wojskiem może pokonać wojownika z lepszym (Szał, Implozja, Grad Meteorytów). Jednak najlepszy jest Magiczny Wojownik. Tu najlepiej sprawdzają się Przystań (Magie Światła i Mroku), Sylwan (Impregnowana Strzała + Implozja/Boska Zemsta + Deszcz Strzał  ;)) czy Nekropolis (Wampiryzm na Wampirach, poezja  :P) czy Inferno posiadające dwie magie, które osłabiają przeciwnika.


IP: Zapisane
$wieży

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 14


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #410 : 20 Sierpnia 2010, 21:05:38 »
Najlepsza jest walka wspierana magią (światła, mroku). Magia Zniszczenia wysiada, gdy armie są bardzo duże, choć przy średnich i dużych (lecz nie olbrzymich) sprawdza się świetnie. MZ można zresztą również wykorzystać jako wsparcie dla wojska (Mistrz Ognia - Kula Ognia). Magie Światła i Mroku dzięki grupowym błogosławieństwom, klątwom stanowią potężne wsparcie dla naszych wojsk, zwłaszcza gdy posiadamy je obie. MŚ jest również świetna w końcówkach potyczek. Boska Zemsta może w jednej chwili przechylić szalę zwycięstwa, za to Magią Mroku można sporo namieszać nawet bez użycia armii (Szał, Hipnoza), a Wampiryzm, Dezorientacja czy Oślepienie to również genialne zaklęcia. Nie przepadam za to za Magią Przywołania. Przywołania Żywiołaków i Feniksa nie zawsze są przydatne. Co prawda bardzo cenię Tajemną Zbroję, ale jeden czar to za mało, by inwestować w tę dziedzinę magii.

Wybieram Magię, gdyż mag ze słabszym wojskiem może pokonać wojownika z lepszym (Szał, Implozja, Grad Meteorytów). Jednak najlepszy jest Magiczny Wojownik. Tu najlepiej sprawdzają się Przystań (Magie Światła i Mroku), Sylwan (Impregnowana Strzała + Implozja/Boska Zemsta + Deszcz Strzał  ;)) czy Nekropolis (Wampiryzm na Wampirach, poezja  :P) czy Inferno posiadające dwie magie, które osłabiają przeciwnika.
Zgadzam się z dokładnym opisem użyteczności magi.
Wtrącę swoje trzy grosze.
Z magi światła lub mroku wybieram tę drugą jest także użyteczna na małe armie w przeciwieństwie do magi światła. Magią światła nie pokona się 5000 dzikich cyklopów mając kilka jednostek 3 poziomu a magią mroku jest to możliwe jeżeli, ale trzeba się wesprzeć np magią przywołania mając wysoką wiedzę. ;)
Bardzo lubię połączenie tych magi mroku i przywołania dlatego nekromanci rządzą.
Jeżeli chodzi o magię przywołania takie zaklęcia jak rój os i magiczny kryształ które blokują łuczników a widmowe zastępy odpowiednio użyte mogą być zabójcze dla wroga.
Wojownicy z takim przeciwnikiem powinni nie mieć szans ale mogą się uodpornić na magię.
Magia mroku i zniszczenia nie przydają się do przeciwników odpornych na magię ale światła i przyzywanie nie zostaje uwzględniane przy odpornościach przeciwników i jednostek neutralnych. :)




IP: Zapisane
Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #411 : 20 Sierpnia 2010, 22:54:54 »
Tak magia bardzo potężna siła żywiołów i nie tylko wspomaganie się czarami lub osłabienie wroga może przechylić nawet przeważającą siłę wroga na nasza korzyść choćby magia mroku jeśli przeciwnik nie ma zdolności odporność na tego typu magię to wystarczy puścić szał czy tam hipnozę na najpotężniejsza jednostkę( np.archanioł) i ten zajmie się resztą.Rzecz jasna później się trzeba pomęczyć z samych archaniołem co na pewno stanowi nie lada wyzywanie jeśli przeciwnik ma ich dużą liczbę.Trzeba też pamiętać że są jednostki na które magia po prostu nie działa.

Lubię klasy magiczne jednak wole walczące ponieważ jest większa frajda kiedy się wparuje w tłum przeciwników i się ich niszczy albo wystarczy wykorzystać cień zakraść się z tyłu przeciwnika(maga czy tam szamana)i go szybko wykończyć bolesnymi i szybkimi ciosami w plecy.
 




IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #412 : 20 Sierpnia 2010, 23:50:57 »
W czwórce herosów lepiej wybrac wojownika, barbarzyńca na odpowiednim poziomie potrafi zabić wielu żołnierzy jednym ciosem. W piątce tak fajnie to już nie jest. Tam lepiej wybrać magiczne kierunki. Owszem talenty z ataku i obrony są przydatne, ale bez magii krótki zywot takiego herosa, bowiem jeśli trafi na bardzo mocnego maga to jest już trupem. Tylko jak ma się orków jest inaczej, ale tylko dwtedy gdy ma zniszczenie danej zkoły magii.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Tazol

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 496


Gaming Monster Channel on YouTube

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #413 : 21 Sierpnia 2010, 10:58:37 »
Orkowie powinni znać rasę przeciwnika, bo wtedy mogą się uodpornić na ich magię. Ale to nie jest znów taki problem. Po przejściu do karczmy można sprawdzić czym gra rywal. W tedy trzeba się skupić na roztrzaskaniach magii po talentach rasowych i jeszcze w moim przypadku Ataku.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #414 : 30 Sierpnia 2010, 00:17:10 »
Wziołem rzemieślnika bo przydaje się zwłaszcza w takiej armii jak czarodzieje przyznajcie, że niezłe kosztuje ale na jakość armii trzeba zapłacić trochę ale później się przydaje.(przeczytajcie najlepszy heros w herosie5 tam to trochę rozpisałem) A tak przy okazji akademia jest u mnie na szóstym miejscu ale chodzi o umiejętność no nie.


IP: Zapisane
spidermiso

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 75


Życie to teatr w którym nie ma suflera...

Zobacz profil
« Odpowiedz #415 : 30 Sierpnia 2010, 00:43:41 »
Ja wybrałem rzemieślnika ponieważ przekonałem się nie raz, nie dwa że te mini-artefakty są naprawdę maxi, przy ekspercie i z wisiorem mistrzów naprawdę mogą przechylić szalę na naszą stronę.


IP: Zapisane
"Praca z masą ciałą jest bardziej autentyczna; trenuje człowieka w sposób, do którego jego ciało jest ewolucyjnie przygotowane. Z tego powodu powstaje mniej mikrourazów i w mniejszym stopniu uszczupla się zasoby organizmu. Po treningu z masą ciała nie musisz czuć się na wpół żywy."
Wade
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #416 : 30 Sierpnia 2010, 01:02:51 »
Jedyną zaletą jaką widzę w kontrataku jest, to iż nasze jednostki kontratakując zadają więcej obrażeń niż normalnie. Wiem, że to tylko kilka procent, ale lepsze niż nic. Mimo wszystko jest u mnie na ostatnim miejscu.

Za najlepsze uważam nekromancję i szał krwi. Nekromancja jest bezkonkurencyjna na mapie przygody, natomiast w bitwach nie ma żadnego bezpośredniego znaczenia. Na Szale Krwi natomiast opiera się właściwie cała armia Twierdzy. Podczas bitew potężnie wzmacnia jednostki... a zresztą chyba każdy wie jak działa?

Nie będę wybierał lepszego, bo nie można do końca sprawiedliwie  porównywać tych dwóch talentów.


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #417 : 16 Listopada 2010, 20:36:16 »
Ja uznaję raczej zasadę Might and Magic, a nie Might or Magic. Lubię łączyć oba te atuty, tzn. rozwijać równolegle.
Uważam dokładnie tak samo. Na przykład grając Akademią nie nastawiam się tylko na magię.
Akademia tak w ogóle to świetny przykład. Jest to rasa wybitnie magiczna, ale zauważmy talent rasowy. Rzemieślnik ulepsza nasze jednostki i trzeba to umiejętnie wykorzystać.
To samo jest nekromancją. Rasa nekromantów jest nastawiona na magię, ale talent rasowy wybitnie siłowy.


« Ostatnia zmiana: 20 Lutego 2011, 20:02:46 wysłane przez hamlet » IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Ganja-lff
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 68

Zobacz profil
« Odpowiedz #418 : 18 Listopada 2010, 07:06:17 »
    Witam.
    Opisujesz tu rzeczy niemożliwe w 99% gier multi. Nawet tak proste dla barba rzeczy jak chwytność nie wchodzą często, przy ograniczaniu skilli na dodatek. Zagraj z kimś na poziomie, Hamlecie, albo już lepiej tylko na flecie - wyrywa mi się z ust jako miarodajny komentarz Twoich rewelacji.
    Nie ma odpowiedzi, co lepsze, są jedynie okoliczności, które pozwalają na iluzje, że wie się, iż to właśnie - a nie tamto tak też kuszące - jest optimum.



                                                                                                                                                           Pozdrawiam


IP: Zapisane
Czarci-pomiotXd

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #419 : 05 Grudnia 2010, 12:23:16 »
Magia kocham patrzeć jak  wszyscy dedają od klątwy piekieł ;>

Edit.Cepek: Stosuj znaki interpunkcyjne!


Edit2: Pisz bardziej treściwe posty./Loczek


« Ostatnia zmiana: 05 Grudnia 2010, 14:39:43 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.049 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry