Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Gdy mi nie działają kody... (Czytany 152188 razy)
ciacho

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #165 : 02 Maja 2010, 10:14:38 »
Odkopię temat. Zrobiłem kopię autoexec_a1.cfg , w oryginalnym pliku wpisałem potrzebną linijkę , w input_a1.cfg również. konsola jednak się nie pojawia i nie wiem czemu. Jakieś rady?


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #166 : 02 Maja 2010, 10:35:46 »
Jeśi robiłeś wszystko, jakto zostao podane tam:
http://www.tawerna.biz/viewpage.php?page_id=6
to powinno wszystko działać  ^_^
Choć ja osobiście podam swój przykład, bo na kiedy próbowałem uaktywnić konsolę, to w pliku autoexec_a1.cfg przed właściwymi skryptami było coś w stylu... rozpoczęcia: kropki, myślniki i takie różne.
Więc aby zadziałało trzeba było wkleić tą linijkę po ,,rozpoczęciu"  ^_^
A takie pytanie: czy jak wpisałeś te linijki, to zapisałaś pliki? Bo to jest  wymagane...


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
ciacho

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #167 : 02 Maja 2010, 14:47:54 »
Tak , zapisałem xD . Próbowałem w różnych miejscach wkleić te linijki ,ale i tak się nie wyświetla.
Dodam , że w podstawce się wyświetla , dlatego piszę tutaj ^^ .


« Ostatnia zmiana: 02 Maja 2010, 14:54:21 wysłane przez ciacho » IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #168 : 02 Maja 2010, 19:13:34 »
Hmm... A patch wgrany? Bo podobno po wgraniu patcha nie można używać kodów.  :P


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
ciacho

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #169 : 02 Maja 2010, 20:00:16 »
No właśnie nie . Mam tę wersję , która była po kupieniu , czyli 2.1 o ile dobrze pamiętam. Patchy nie ściągam , bo z nimi nic mi nie działało jak należy.


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #170 : 02 Maja 2010, 21:52:53 »
Zonk  ;D Patche są po to, aby naprawić wszystkie niepotrzebne błędy. W razie czego zainstaluj patche, będzie mniej błędów  ;> .


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
ytseman

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #171 : 03 Maja 2010, 11:46:04 »
Witam!
Mam wersję kolekcjonerską, patch 1.6
Po dopisaniu linijki o aktywacji kodów na końcu pliku autoexec.cfg

//============================================================================
// Startup
mainmenu
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes

i zbindowaniu tyldy:

//===========================================================================
// Common section (always active)
//===========================================================================

bind show_console '`'

// Mouse
bind +cursor_x      'MOUSE_AXIS_X'
bind +cursor_y      'MOUSE_AXIS_Y'

kody niestety w ogóle nie działają - konsola się nie otwiera.
Czy ma ktoś pomysł jak rozwiązać ten problem? Lub czy mógłby mi ktoś wysłać na maila: ytseman90@wp.pl oba poprawnienie skonfigurowane pliki, pod moją wersję? :)


IP: Zapisane
Thenos

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #172 : 11 Maja 2010, 21:16:14 »
Otwiera mi się konsola, wpisuje add_money (ileś tam) i nie ma nic napisane na czerwono. Wyłączam konsolę, patrzę nic nie dało


IP: Zapisane
"Demony przybędą prosto z Sheog pod dowództwem Władcy Demonów imieniem: Kha-Beleth. Demony podbiją krainę Asha"
Proroctwo Demonów
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #173 : 12 Maja 2010, 07:52:11 »
Bo powineneś wpisać:
,,@SetPlayerResource(PLAYER_1, 6, 100000);"
;)


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Jasmine

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #174 : 21 Maja 2010, 22:47:48 »
A co w sytuacji kiedy w końcu udało się uaktywnić konsolę, ale kody dalej nie chcą działać. Próbowałam już chyba wszystkich kombinacji. Mam wersję 2.0. Kiedy wpisuję polecenia nie wyskakuje żaden błąd, ale istot nie przybywa?


IP: Zapisane
Torr

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #175 : 03 Czerwca 2010, 10:34:05 »
u mnie nie ma pliku autoexec.cfg wchodzie moje dokumenty/My Games/Heroes of Might and Magic V/Profiles/Nazwa gracza/ i jedyno co tam mam to plik input i user co mam robić mam wersje 1.60 to zamo mam w ToE i HoF


IP: Zapisane
Agrael46

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #176 : 03 Czerwca 2010, 17:44:33 »
Nareszcie, ja chcę to przejść na kodach 1 raz, żeby potem zobaczyć wszystkie filmiki  ;D .


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #177 : 03 Czerwca 2010, 18:28:50 »
Ważne: Od wersji gry 1.2 (dotyczy to również HoF oraz ToE) zostały zablokowane kody, które NIE SĄ skryptami @.
Czyli nie będą działały te kody.

Torr, jeśli spatchowałeś sobie do 1.6, to napewno kody ci nie pójdą...


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
sircaptain

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Tawerniany Wiedzmin

Zobacz profil
« Odpowiedz #178 : 03 Czerwca 2010, 18:38:12 »
Ja mam wersje 1.6 i kody działają choc strasznie ciezko było je uruchomić...


IP: Zapisane
Torr

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #179 : 03 Czerwca 2010, 19:13:26 »
sircaptain a wytłumaczysz mi aj to zrobiłeś ??


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.069 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry