Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 104
HoMM Maniak
|
|
« Odpowiedz #45 : 23 Kwietnia 2009, 21:42:16 » |
|
czarów najczęściej używałem powietrza jak grałem w HoMM3 ale żywiołaki wg mnie to wszystkie są kiepskie... Dopiero w homm5 je porządnie poprawili
|
''If I tear you open wide, take a look inside Are you pretty? Can I get inside your mind, see what I can find? Are you pretty? So just take off that disguise, everyone knows that you're only Pretty on the outside''
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 17
|
|
« Odpowiedz #46 : 28 Czerwca 2009, 14:08:31 » |
|
wskrzeszamy tematy ;]
Wciąż grywam, praktycznie wyłącznie na XL'kach, zazwyczaj na multi z kumplami starymi wyjadaczami, więc gust podyktowany jest też tym:
logistyka - zawsze, dla każdego. Im szybszy jesteś w porównaniu do innych, tym jesteś po prostu lepszy. magia ziemi + powietrza - miejski portal, lot, wrota wymiarów, wskrzeszenie, spowolnienie i przyspieszenie, czyli w jednej turze zwiedzenie każdego zamku, powrót do obrony oblężonego, przebywanie 1/3 mapy za jednym zamachem i najbardziej praktyczne czary bitewne, dzięki którym można taktycznie zadecydować o tym kto pierwszy zaatakuje, kto dojdzie, kto nie, którego strzelca się zablokuje, a przy dobrym planowaniu - nieraz wróg nie ma szans uciec. No i wiedza rzecz jasna pod wyższe czary.
Cała reszta do woli, zależnie od kaprysu. Czy to atak, płatnerz, dyplomacja, czy magia - przyda się, ale niezbędnik jest powyżej. Inne magie to już w zasadzie kombinowanie - ogień z berserkiem, oślepieniem i klątwą; czy woda z błogosławieństwem, modlitwą, klonem, czy teleportacją też się przydają, ale naprawdę to tylko kaprysy.
Każdemu rzecz jasna co innego się przyda - Cytadela z płatnerzem potęgującym charakterystyczną dla nich wysoką obronę i magią wody z teleportem, dzięki któremu podbijanie zamku polega głównie na wrzucaniu hydr w sam środek wiru walki, z pewnością się przydaje. Tak samo np. magia ognia + talent magiczny w lochu, u Malekitha (w armii tylko smoki i tylko armageddon rzucać kończąc walkę bez strat, albo przynajmniej z minimalną ich ilością), albo w Inferno z Xeronem i irtytami w armii. Inteligencja też piechotą nie chodzi - taki Xeron na przykład cierpi na małą ilość wiedzy podstawowej, a to może dyskwalifikować wrota wymiarów i efektywną walkę armageddonem
|
"War does not decide who is right, only who is left"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #47 : 28 Czerwca 2009, 20:23:51 » |
|
|
HEROES is coooooool
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #48 : 28 Czerwca 2009, 20:51:36 » |
|
A MOŻE BYŚ TAK, KU*WA FORUM POCZYTAŁ, CO?! :EE
(Nagły wybuch gniewu. Sorry. >,< Ale cóż innego takiemu powiesz?)
|
|
|
|
Sołtys Anduiny
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
Multikonto Martina
|
|
« Odpowiedz #49 : 28 Czerwca 2009, 20:59:32 » |
|
I jeszcze o ile się nie mylę, dziesięć znaków zapytania, z czego dziewięć na szczęście zmienione w emotki -.-
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #50 : 01 Lipca 2009, 17:15:48 » |
|
Skoro temat jeszcze nie zamknięty to ja napisze że najprzydatniejsze jest oślepienie koleś ma np. 100 beholderów oślepisz je podlecisz sobie do nich jak zniszczysz wszystkie jednostki wroga i po nich
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #51 : 01 Lipca 2009, 17:39:35 » |
|
Zamknijcie to, bo zaraz zacznę zabijać... >,<
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 16
|
|
« Odpowiedz #52 : 01 Lipca 2009, 21:42:57 » |
|
chyba bedziesz zmuszony zabić;p najlepszy jest lańcuch piorunow albo implozja. jeżeli rozwinie się umiejętności magiczne no to naprawdę można wrogowi zaszkodzić chyba że ma ten amulet przeciw łańcuchowi no to wtedy może byc problem;p
|
nie odejdę razem z wiatrem...tylko pozwolę mu przepłynąć...
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #53 : 13 Lipca 2009, 11:09:05 » |
|
Najlepsze jest Wskrzeszenie lub animator (jeśli grasz necro). Implozja też jest niezła
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #54 : 13 Lipca 2009, 11:11:31 » |
|
JUŻ JEST TAKI TEMAT!
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #55 : 13 Lipca 2009, 11:24:02 » |
|
Dla każdego coś innego Np. jeśli gramy bohaterm, który ma od groma zaklęć Magii Ognia, a Ziemi prawie wogóle, to oczywiście Magia Ziemi nie przyda nam się, jeśli nie poznamy jej zaklęć. Dla mnie Magia Ziemi jest najlepsza ze wszystkich, więc staram się zawsze mieć jej zaklęcia, a jeśli nie mam, cóż biorę inną. Ale gdy np. grasz necro i masz Animator już ze względu na to jedno zaklęcie można brać Magię Ziemi. Jak masz to zaklęcie, i Ziemię na ekspercie, to praktycznie możesz wygrywać bez strat
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #56 : 13 Lipca 2009, 11:43:08 » |
|
Co tu dużo mówić... Ziemia! Chyba wszyscy wiedzą za co: Implozja (totalnie wyniszcza wrogów), Portal Miejski (szczególnie jak masz kilka miast i Magię Ziemi mistrzowski) i moje ulubione Wskrzeszenie i Animator (dlaczego nie muszę mówić)
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #57 : 13 Lipca 2009, 21:31:52 » |
|
Wskrzeszenie i Animator (dlaczego nie muszę mówić)
A może musisz?! Proszę się z nami podzielić, dlaczego te czary uważasz za najlepsze, a nie iść na łatwiznę, bo na przykład dla mnie te czary nie mają takiego znaczenia i może chciałbym się dowiedzieć co w nich takiego jest?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #58 : 13 Lipca 2009, 21:46:37 » |
|
jeśli chodzi o czary to ziemia. na mistrzowskim to siekana implozją, deszczem meteorytów, wskrzeszenia, oraz grupowe spowolnienia, kamienne skóry, tarcze i miejski portal. na drugim dałbym powietrze bo grupowe przyspieszenie tez dobre.
no a jednostki to dał bym żywiołaki lodu bo strzelają.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #59 : 14 Lipca 2009, 09:06:18 » |
|
|
|
|
|
|