Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Książki Sci-Fi (Czytany 4228 razy)
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« : 09 Grudnia 2008, 07:04:09 »
I od razu mówię, że mam gdzieś, że ten temat komuś nie odpowiada. Obiła mi się o uszy nazwa fantastyka, a to już przyzwolenie na taki temat.
A więc, chciałbym z wami porozmawiać na temat przeczytanych przez was książek science fiction (chwała Stanisławowi Lemowi, naprawdę). Ale przede wszystkim o waszych wrażeniach po ich przeczytaniu. Bo inaczej szybko się skończy.
No więc- przyznam, że jestem tu dość zielony, bo dotychczas jedynie mam na koncie średniej klasy książki spod szyldu Blizzarda- Starcrafty, póki co 3 części. Ale ostatnio zagłębiłem się w "Hyperionie" P.Simmonsa, może się przerzucę. Książka warta polecenia, wysoko psychodeliczna, ma swój niepowtarzalny klimat Diuny.


IP: Zapisane
kluseczka

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 09 Grudnia 2008, 07:55:05 »
 Chwała i Nobel Lemowi! Na swoim koncie mam już parę książek SF, przeważnie dzięki ojcu, który jest miłośnikiem tego gatunku literackiego. Prócz sławnego Lema i nie mniej sławnego Herberta (Franka Herberta, nie Zbigniewa Herberta) mogę się również poszczycić (niestety częściową zaledwie) znajomością sagi o Enderze Orsona Scotta Carda, świetnego SF poruszający m.in. temat zemsty "Gwiazdy moim przeznaczeniem" Bestera czy też twórczości znanej autorki Elizabeth Moon. Jednak pod tym względem moimi ulubionymi autorami pozostają Lem i Card.


IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW