Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« : 18 Marca 2013, 21:28:10 » |
|
Okej, zasady to zmodyfikowane zasady poprzedniej Hellsoedycji.
1. Nie wolno ujawniać korespondencji z MG. ANI od MG, ANI do MG. Nic, null, nyet, nein. Brak poszanowania tej zasady równa się kompromitującej fabularnej śmierci.
2. Kontakt poza forum jest wzbroniony. JEDYNYM wyjątkiem są antymafie, które można zakładać i zgłaszać do godziny 00.00 wtorku 19.03.2013. Jeżeli wykryję, że ktoś łamie pkt nr 2, zostaną wyciągnięte konsekwencje wymienione w pkt 1.
3. Historyjki są jak najbardziej dozwolone (ba, wręcz pożądane), jednakże posty "tematyczne" są niezbędne - jeżeli miedzy linczami nie będzie takowego, nagrodą będą karniaki.
4. Za brak postu należy się 1 pkt karny, za brak głosu w linczu - 1,5 pkt karnego. Uzyskanie 5 pkt karnych to bliskie spotkanie trzeciego stopnia z butem do wyrzucania z mafii, krótko mówiąc - paszoł.
5. Pozbawiony życia gracz (oczywiście z pominięciem osób wyrzuconych karnie) ma prawo (lecz nie obowiązek) do napisania jednego postu - testamentu.
6. "Gambit Revold" jest zabroniony. Podobnie, martwy gracz może porozumiewać się z innymi w okresie od swojej śmierci do najbliższego linczu. Po tym czasie, JAKIKOLWIEK kontakt z martwym graczem będzie nagradzany w wiadomy sposób.
7. Planowane godziny linczów to 21.30, zaś mordów mafii - 22.
8. W użyciu będzie system pełny jednodniowy, tj. taki, jak w poprzedniej edycji.
9. Role: 5 nowicjuszy Samotnego Zakonu, 1 Złodziej, 1 Kapłan, 1 Komisarz, 1 Łowca Nagród, 1 Szaleniec, 1 Oberżysta. Wyjaśnienie gdzieś niżej.
10. Podle przypomnienia: - Nowicjusze Samotnego Zakonu - jest to mafia. Ich przełożony (OC) jest niewykrywalny dla detektywa; kapłan, który się za niego pomodli, wyda się; - Złodziej - jest to opryszek. Nie jest informowany o swojej roli. Jeśli sprawdzi go detektyw, zostanie poinformowany o winie opryszka. Jednym słowem, opryszek jest pechowcem; - Kapłan wznosząc modły broni jedną osobę przed mordem. Może modlić się sam za siebie, ale nie może modlić się za tą samą osobę dwa razy pod rząd; - Komisarz - jest to detektyw. Detektyw działa tak jak zawsze; - Szaleniec - ów delikwent nie idzie do grobu sam. Jeżeli zostanie zamordowany przez mafię, ginie jej losowy członek (ale nie OC). Jeżeli zostanie zlinczowany, ginie jedna z linczujących go osób - wybierana losowo. Szaleniec może jednak być litościwy i nie zabić nikogo, jeżeli zostanie zlinczowany; - Oberżysta - jest to to barman. Działa jak zwyczajny barman, starając się upić mafiozów. -Łowca Nagród - jest to odpowiednio zmodyfikowany zabójca. Zabójca może DWA razy w ciągu gry wyeliminować dowolną osobę z gry. Jeżeli wyeliminuje on niewinnego gracza, nic się nie dzieje. Jeżeli jednak dwa razy popełni taki błąd - sam odpada. Gdy natomiast trafnie wytypuje mafiozę i pozbawi go życia, może spróbować zlikwidować kolejną osobę. Teoretycznie, zabójca jest w stanie samodzielnie kropnąć całą mafię...jeżeli jednak zlikwiduje dwóch niewinnych, automatycznie wypada z gry. ROLA TA MOŻE BYĆ DOSTĘPNA MAFIOZIE!
11. Generalnie status graczy JEST ujawniany. Zachodzą jednak pewne wyjątki: a) wina osób zamordowanych przez mafię nie jest ujawniana; b) winę celów Łowcy Nagród poznaje tylko ona sam - jednocześnie może ją potem opublikować;
12. Harmonogram: 1. dzień - mord, modlitwa, upicie 2. dzień - lincz, sprawdzenie detektywa 3. dzień - lincz, mord, modlitwa, upicie 4. dzień - lincz, sprawdzenie detektywa 5. dzień - lincz, mord, modlitwa I tak to się ciągnie.
13. Lista graczy: 1. Nikt - 4. ofiara mafii 2. Sojlex 3. Fast 4. Hadras - 5. ofiara linczu, niewinny 5. Fenir 6. Nimrod - 1. ofiara łowcy nagród 7. Cahan - 3. ofiara mafii 8. Armiwart 9. Desmond - 2. ofiara linczu, winny 10. MiSi 11. Reuel 12. Hadrian 13. Niebieskooki Smok - 2. ofiara łowcy nagród 14. Forumowa Mafia - 4. ofiara łowcy nagród 15. Niedziel 16. Waverley - 1. ofiara mafii 17. Loczek - 6. ofiara linczu, niewinny 18. Sonic - 2. ofiara mafii 19. Kocica - 3. ofiara linczu 20. DiamondLady - 3. ofiara łowcy nagród 21. Viliorre - 4. ofiara linczu, niewinna 22. Andre - 7. ofiara linczu, niewinny 23. Chanson de geste (gracz obcojęzyczny) - 1. ofiara linczu, niewinny
14. Rekrutacja zostaje finalnie zamknięta z momentem publikacji tego tematu. W przypadku śmierci w wyniku punktów karnych (o nie, to nie będą samobójstwa...) dodatkowi gracze mogą dołączyć do gry, automatycznie przejmując rolę gracza, który odpadł.
15. Po rozlosowaniu ról zostaną one wysłane do "szczęśliwców", oczywiście poza opryszkiem. Ci, którzy ode mnie PM nie otrzymają, są szarymi miastowymi.
Proszę się zapoznać z regulaminem. Pozdrawiam
|