Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - cypisek0905
Strony: [1]
1  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Nasze frakcje w Might and Magic: Heroes VII : 27 Stycznia 2015, 13:29:04
A mi się marzy taki Heroes oderwany od standardów z tymi samymi rasami.Chociaż wolałem 7 poziomów jednostek niż tak jak teraz trzon,elita,champion...Wyobrażam sobie miasto całkowicie poświęcone klimatom pustynnym z Nomadami,Anubianami,Asasynami itd.Drugą frakcją mogły by być jaszczuroludzie,takie połączenie cytadeli z h3 i świątyni z h6.trzecią rasą mogli by zainspirować się górskimi klanami z Disciples II,szata graficzna na śniegu w herosach zawsze przyjemnie i klimatycznie wygląda.Czwartą rasą zamiast Nieumarłych można było by nazwać Potomstwo ciemności i wcielić do armii takie stwory jak Anioły śmierci,Wampiry,Strzygi o pozszywane z róznych cial dziwolągi...Natępne Imperium,ale bez żadnych super żołnierzy,po prostu zwykli ludzie,rycerze jak w H2.Oczywiście koniecznie Piekło musi też być,ale w bardziej mroczniejszej formie z ciemniejszymi kolorami.No i wpadł mi do głowy pomysł na rasę takiego jak by zmutowanego,przerosnietego robactwa,nie mam na to nazwy ale generalnie chodzi o taki Ul.I fajnie jak by wróciły alternatywne ulepszenia...
2  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? : 18 Lutego 2014, 17:39:01
O tóż to,jak sobie wyobrażacie Heroes 7...Załóżmy,ze jednak wyjdzie i mogli byśmy mieć możliwośc zadecydoowania o tym jak by to mialo wszystko wyglądać.Bardzo chciał bym zobaczyć wasze pomysły jednostek,szkice,opis ras,jakieś nowości itd ;-p
3  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? : 16 Lutego 2014, 11:43:23
Chciałem przedstawić moją wizję rasy Jaszuroludzi.Wybaczcie,że obrazki nie są pokolorowane ale słabo mi to wychodzi,co zobaczycie sami na końcu postu.Małe wyjaśnienie co do poziomów jednostek i zastosowania morale.Poziomów jest 4 - dwie jednostki pierwszego poziomu,dwie drugiego,dwie rzeciego i jedna czwartego.Jeśli chodzi o morale to każda jednostka ma starcie 100pkt morale.zpadek o każde 10pkt skutkuje zmniejszeniem zadawanych obrażeń.Morlae tracimy otrzymując obrażenia a zyskujemy zadając.Oddział który straci 90pkt morlale wpada w panike i zaczyne uciekać po polu bitwytracimy nad nim kontrole i nie wykonuje nawet kontrataków.max liczba morale to 150pkt.Przejdźmy do postaci i ich opisów.Nie zrobiłem tylko statystyk gdyż nie mam porównania z innymi rasami i nie było by jak balansu zrobić.
http://images.tinypic.pl/i/00500/l7jvjikt1quc.jpg
Czerw błotny - Lodowy Czerw

OPIS:

Czerwie to wyjątkowo zwinne i silne stworzenia.Przemieszczają się ryjąc w ziemmi z dużą prędkością i atakują z zaskoczenia niczego niespodziewającego się wroga.
Ich lodowi kuzyni rozwineli znacznie instynkt łowicki,nie boją się atakować nawet dużowiększych i silniejszych wrogów.Sprytnie zwabiają swoje ofiary w pułapki zastawione w tunelach które wyryły.

ATUTY Czerwa błotnego:
-Odpornośc na trucizny
-Rycie w ziemii ( omija przeszkody i mury zamku)
-atak z zaskoczenia ( atak w plecy zadaje 50% więcej obrażeń)

ATUTY czerwa lodowego
-Odporność na trucizny
-odporność na magie wody
-Atak z zaskoczenia
-rycie w ziemii
-brak kontrataku wroga
-lodowa pułapka ( w miejscu z którego ruszy się czerw powstaje pułapka odbierając  całkowicie jego ruch)
Atak specjalny lodowego czerwa:
lodowy podmuch ( zamraża wroga na dwie tury) (przeładowanie 3 tury)

http://pics.tinypic.pl/i/00500/peiq8v27ewpr.jpg
Tropiciel - Reptilion

Rasa jaszczurów pozbawiona grubej skóry stara się nadrabiać szybkością i w sprytny sposób unikania bezpośredniego kontaktu z wrogiem.Dlatego też umiłowali sobie łuki własnej produkcji.Są bardzo pewne siebie i jak raczają twierdzić - zbroja jest zbędnym balastem,wróg i tak nie zdąży się zbliżyć.
Ich starsi kuzyni Reptilioni skorzy są jednak do założenia lekkich pancerzy w celu bardziej przechowywania w niej pożywienia i pojemników na trucizny.

ATUTY Tropiciela:
-Strzelec
-traper (porusza się bez kar  po każdym trudnym terenie)
-wyczulone zmysły (wyczuwa ukryte i zakamuflowane jednostki)

ATUTY Reptiliona:
-Strzelec
-Normalna walka wręcz
-wyczulone zmysły
-Snajper (pełne obrażenia na każdym dystansie)

Specjalny atak Reptiliona:
-zatrute strzały (trucizna działa 3 tury i zadaje 20% standardowych obrażeń obrażeń)
(Przeładowanie 2 tury)
http://files.tinypic.pl/i/00500/ugpuzxob24m1.jpg
Myrmidon - Hagaron

Jaszczurzy wojownicy którzy poprzysięgli chronić swoje plemiona do kresu swych dni.Nie czują strachu i zmęczenia a w skrajnych sytuacjach wpadają w szał bitewny który nie raz przesądził o winiku bitwy na ich kożyść.
Gagaroni otrzymali swój tytuł za sprawą szczegulnych osiągnieć podczas bitew.To prawdziwy zaszczyt dla jaszczurów.

ATUTY Myrmidona:
-Nieustraszony( morale nie spadją poniżej 100% .Odborność na utrate kolejki spowodowane  strachem )
-szturm (wykonuje atak w linni prostej otzrymując 5% obrażeń za każde przebyte pole i  otrzymując tylko 25% obrażeń kontrataku wroga)
-zimnokrwisty (odporność na chłód)
-Mobilizacja ( sąsiadujące istoty zadają 10% więcej obrażeń i wolniej tracą morale przy  otrzymywaniu ciosów)

ATUTY Hagarona:
-Nieustraszony
-atak tarczą (ulepszona wersja szturmu dodatkowo ogłuszająca wroga pozbawiając go swojej  kolejki)
-zimnokrwisty
-Większa mobilizacja (20% większe obrażenia,atak zwiększony o 5)
-Dowództwo (Za każdy oddział znajdujący się w promieniu 3 pól Hagaron otrzymuje 2 pkt  ataku)

SPECJALNE ZDOLNOŚCI HAGARONA:
-Szał (po aktywowaniu tracimy kontrole nad jednostką,zwiększa o 100% atak ale traci 50% obrony)
http://pics.tinypic.pl/i/00500/6afbjawutnyn.jpg
Nag wojownik - Champion Nagreli

Każdy jaszczur wstępujący do Zakonu Nagreli przechodzi mordercze treningi.Szkolone latami na potężnych wojowników sieją spustoszenie na polu bitwy dzierżąc 4 miecze z których każdy został tknięty cząstką mocy jaszczurzej bogini

ATUTY Naga wojownika:
-brak kontrataku wroga
-Nasycenie broni (każdy kolejny atak na tą samą jednostkę skutkuje rzuceniem na nią losowego negatywnego zaklęcia)
-Honor (pierwsza wroga jednostka która zaatakuje naga będzie otrzymywac 150% obrażeń dopuki nie zaatakuje go inna silniejsza jednostka)

ataki specjalne naga:
-Atak po łuku (wyprowadza atak 3 stojącym obok siebie jednostkom zadając 50% normalnych obrażeń)

ATUTY Championa:
-brak kontrataku wroga
-Nasycenie broni
-Honor
-Zemsta (gdy zostanie zaatakowany po raz trzeci przez ten sam oddział zyskuje zdolność nieograniczonego kontrataku aż do końca bitwy)
-Koncentracja (gdy wykona atak nie przemieszczając się, zada maksymalne obrażenia)
-Zapał (gdy zabije wrogi oddział, otrzymuje +2 do punktów akcji w następnej turze

Ataki specjalne Championa:
-atak po łuku
http://files.tinypic.pl/i/00500/9iri8su14wq4.jpg
Morska kawaleria - Tryton

Dosiadając morskie potwory,jaszczury mogą podrużować za równo na lądzie jak i po wodzie.
Wierzchowce Trytonów są bardzo szybkie co nie raz dawało przewagę nad wrogimi kawaleriami w oskrzydlaniu wroga.Jaszczury które dosiadają tego stwora często posiadają magiczne zdolności.

ATUTY kawalerii:

-faloskoczek ( podczas bitwy może poruszać się bo wodnych przeszkodach)
-oskrzydlanie (gdy wróg wykona juz kontratak w zwarciu,traci 50% swojej obrony przy ataku kawalerii)
-rzucajacy czary (posiade manę i własną księge zaklęć)

ATAKI specjalne kawalerii:
-ukąszenie (wierzchowiec dotkliwie gryzie wroga który traci 20% wszystkich statystyk,atak,obrona,pkt życia,obrażenia,punkty akcji.Trwa 3 tury,przeładowanie 3 tury)

Czary kawalerii:
-Tarcza lodu ( dodaje 10 pkt obrony i pochłania 25% obrażeń)
-fala (wysyła w linni prostej fale o długości 10 pól która zadaje obrażenia od magii wody i spowalnia wrogów)
-lodowy sopel ( wysyła w strone pojedynczego wroga lodowy pocisk zadający obrażenia od magii wody)

ATUTY Trytona:

-faloskoczek
-oskrzydlenie
-rzucający czary
-opancerzony (otrzymuje 20% mniej obrażeń od ataków fizycznych)
-aura chłodu (wrogowie znajdujący się blisko Trytona tracą połowe punktów akcji i są podatniejsi na ataki magią wody)

ATAKI specjalne:
-Ukąszenie
-eksplozja odłamków ( wystrzeliwuje we wszystkich kierunkach odłamki lodu które zadają obrażenia od magii wody równe standardowemu atakowi.Użycie jednorazowe)

Czary:
-tarcza lodu
-fala
-lodowy sopel
-zamieć ( tworzy na polu bitwy burze śnieżną wielkości 3x3 zadająca obrażenia od magii wody.50% sans na zamrożenie wroga)

http://pics.tinypic.pl/i/00500/tapjq72e8jfw.jpg
Zgniatacz - Kolos

Ta potężna rasa jaszczurów jest największa ze swoich pobratymców i z tego co same twierdzą-najsilniejsza.Idealni do szturmowania zamków,niszczą mury ciskając w nie wyrywanymi z ziemii głazami.Niektóre z jaszczurów tej rasy mają smocze pochodzenie i dziedziczą po nich część właściwości,np gruczoły ogniowe.

ATUTY Zgniatacza:

-Mały zasięg (zmniejszone obrażenia za każde pole dzielące zgniatacza a wroga)
-strzelec
-normalna walka wręcz
-obuch ( atak z dystansu ma 50% szans na ogłuszenie wroga)
-Siła olbrzyma (małe istoty otrzymują 50% więcej obraeń)
-groza (małe i średnie istoty tracą część morale za samą obecność zgniatacza który znajduje się w promieniu 3 pól od nich)

Specjalne zdolności:
-atak murów

ATUTY Kolosa:
-mały zasięg
-normalna walka wręcz
-obuch
-siła olbrzyma
-groza
-odporność na magie ognia
-smocza krew ( daje 25% odporności na magię,zmniejsza utratę morale,daję zdolność nieustraszony,odporność na kontrole umysłu)

Specjalne zdolności:
-atak murów

Ataki specjalne:
-ognisty głaz ( podpala miotany głaz który zadaje normalne obrażenia plus 50% od ognia.wszystkie przystające istoty otrzymują 50% obrażeń od ognia)(przeładowanie 2 tury)
-ognisty podmuch (zionie ogniem na 2 - 3 - 4 - 5 pól.siła oddechu słabnie wraz z oddaleniem.

http://files.tinypic.pl/i/00500/pev9mit1xz31.jpg
Siewca Chaosu - Hydra

Prawdziwe ucieleśnienie chaosu i zniszczenia.Sama obecność Hydr na plu bitwy sprawia,ze wrogowie tracą morale do walki.Bestie te muszą być rygorystycznie tresowane od pierwsego dnia narodzin aby były osłuszne,jaszczury nawet nie chą myśleć co by się stało gdyby jakaś Hydra wymknęła się spod ontroli.

ATUTY Siewcy:

-hydra ( za każde 10% utraconej liczebności oddziału zwiększa o 10% statystyki)
-legenda ( siła hydr stała się legendą w całym świecie co sprawia,że wrogowie tracą na początku bitwy 20 pkt morale)
-chaos (jednostka zaatakowana pięcioma głowami ucieka jak najdalej tracąc swój ruch w następnej turze)
-twarda skóra ( ataki z dystansu zadają 20% mniej obrażeń a w zwarciu o 10% mniej)
-brak kontrataku wroga

Ataki specjalne:
-atak skomasowany (atakuje pięcioma głowami w jeden oddział zadając 100% normalnych obrażeń)
-atak kołowy (atakuje wszystkie jednostki ,max 5,znajdujace sie blisko,rozkładając obrażenia na liczbe wrogich oddziałów)

ATUTY Hydry:

-hydra
-legenda
-chaos
-twarda skóra
-jad (zatruwa wroga na 3 tury,trucizna po za zadawaniem obrażeń z każdą kolejną turą zmniejsza statystyki wroga o 20%)
-brak kontrataku wroga

Ataki specjalne:
-atak skomasowany
-atak kołowy
-wybuch jadu ( we wszystkich kierunkach rozprzestrzenia się żrąca chmura która zadaje 50% normalnych obrażeń od trucizny i usówa wszelkie pozytywne efekty działające na wroga)

Tak by to wyglądało.a teraz 3 arty nieudanego kolorowania:
http://pics.tinypic.pl/i/00500/w27drqutrnmn.jpg
http://images.tinypic.pl/i/00500/v6uq36w4awdg.jpg
http://pics.tinypic.pl/i/00500/zuax3y4or3p2.jpg
4  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? : 08 Lutego 2014, 16:06:49
Morludzie,istoty żyjące na lądzie jak i pod wodą.Jak skończę wszystkie rysunki i opisy to wstawie
5  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? : 08 Lutego 2014, 07:35:23
7 ras na start.W dodatkach by dodali kolejne rasy.Za dużo frakcji do wyboru na początek to też nie dobrze.
w rozszerzeniach mogli by dodać rase o nazwie Rafia (odpowiednik morludzi i nagów) ,Elementale ( polączenie Akademii z żywiołakami) i np Ul lub wylegarnia (rasa owadopodobnych stworów).
6  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? : 06 Lutego 2014, 21:53:46
A co powiecie na to ?
7 ras - 3 dobre,3 złe i jedna neutralna ( albo nie mająca blizej określonego charakteru,mogąca być i zła a zarazem dobra w zależności od sytuacji i aktualnych spraw)
DObre:
1.Gwardia Światłości
(odpowiednik tradycyjnego imperium lecz bardziej nastawiony na anielskie pochodzenie,Archonci)
2.Księżycowe Elfy
3.Klan Młota
(Górskie klany barbażyńców i krasnoludów)
Złe
1.Potępieni
(odpowiednik Inferno)
2.Nieumarli
3.Potomstwo ciemności
(zbiór potworów z ras jaszurów,mrocznych elfów i wynaturzeń)
Siudma rasa
Azyl (albo plemię)
odpowiednik rasy orków

Dołączył bym rysunki ale pewnie znowu mi jakaś pała usunie post.
Fajnie by było gdy do każdej rasy dolączył coś w stylu punktów szału jak w Kings bounty za które można rzucać jakieś specjalne zdolności.Np każdy z przedstawicieli ras miał do dyspozycji jakiegoś "pupila" np Nekromanta Widmowego smoka który wspiera oddzialy zdolnościami wysyania krwi a Elfy Lodowego smoka który spowalnia wrogów i zakłada pułapki itd itp

Edit: A teraz ta "pała" Cie upomina żebyś nie obrażał. Następnym razem rozbuduj lepiej opis arta który wklejasz bo już byli podobni agenci którzy tylko wstawiali arty odnośnie koncepcji rasy/frakcji./Loczek
7  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? : 23 Stycznia 2014, 18:25:38
Admin,mogę wiedzieć czemu ciągle usuwasz moje posty,komentarze? co nie tak było w komentarzu z moimi obrazkami ?
8  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? : 22 Stycznia 2014, 20:50:43
Każda część miała w sobie jakieś fajne rozwiązania.Jak by połączył wszystko co najlepsze z każdej części to napewno by powstało coś pięknego.Ale zgadzam się,że mogło by to wszystko być w klimatach H3.Przydało by się napewno troche świeżości związanych z rasami.Wiadomo,że bez niektórych frakcji (imperium czy Orkowie ) nie da się zrobić Herosa,ale można by całkiem odświeżyć i dodać nowe potwory,ktorych jeszcze nie było.
9  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? : 22 Stycznia 2014, 14:37:15
Nie oszukujmy się,po nieudanej 6 odsłonie Hirolsów wielu z nas liczy,że powstanie 7 część,dużo lepsza

Edit. Tak ubogim zdaniem nie zaczyna się topicu. Zero zachęty do dyskusji. Zero. /Menelag
10  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Zapomniany Heroes 2 : 15 Stycznia 2014, 12:01:11
Seria Heroes of might and magic ciągle się rozwija,nikt już praktycznie nie pamięta pewnie starego dobrego Herosa 2....a to była dla mnie najlepsza część ze wszystkich.takiego klimatu nie da żadna inna odsłona Herosów.Szkoda,że nie powstały nigdy żadne mody,nowe miasta,dodatki,co kolwiek...gram w to do dziś i marze,że może kiedyś powstanie jakiś fanowski dodatek.pozdrawiam wszystkich fanów tej części Herosa.
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry