Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
System gry poszczególnymi rasami (Czytany 80026 razy)
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #165 : 24 Lipca 2010, 14:00:23 »
Zgadzam się z sylathem że od taktyki zalęży wszystko np: sylvan byłby lepszy na loch bo ich taktyka  jest głównie oparta na defensywie i ataku z daleka dlatego właśnie o to nie chodzi że sylvan jest najlepszy tylko dzięki swojej taktyce  mógłby pokonać loch . Rozumiesz czy ni dy rydy dlatego temat jest bardzo zbliżony do który zamek najlepszy


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Matheo11

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 44


Zobacz profil
« Odpowiedz #166 : 24 Lipca 2010, 14:50:48 »
Bez wątpienia wszystko zależy od taktyki jaką posługuje się gracz. Ja osobiście mogę podać przykład,  że prowadzony przeze mnie Loch wygrał z Fortecą prowadzoną przez brata  ale np Lochem przegrałem z Akademią również prowadzoną przez niego.


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #167 : 25 Lipca 2010, 11:39:13 »
Wszystko zależy od taktyki na polu bitwy , ale również rozwojowi bohatera , wiedząc już na początku przeciw jakiej nacji grasz, możesz przygotować bohatera żeby był maksymalnie silny przeciwko wrogowi i uodporniony na jego działania. Do tego masz mnóstwo talentów , umiejętności a także artefaktów.


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #168 : 25 Lipca 2010, 12:42:53 »
Na Przystań: Nekropolis, bo przystań ma liczne jednostki. Po pokonaniu sporego oddziału przystani, całkiem możliwe, że wyjdziemy lepiej niż bez strat, bo możemy dużo powskrzeszać. Poza tym, przystań ma same żywe jednostki, więc skuteczny będzie skowyt banshee.

Na Inferno: Sylvan i jego deszcz strzał, szczególnie 1 na 1. Potrafi zadać 2 razy więcej obrażeń niż innym frakcjom. Poza tym, akademia, bo ma odwołanie na bramę.

Na Sylvan: Nekropolia, żeby obniżyć wspaniałą inicjatywę sylvanu. Przyda się też loch, bo można krwawymi i jeźdźcami od razu dojść i ubić silne jednostki strzelające sylvanu.

Na Lochy: Akademia i forteca, czyli te frakcje, które mają dużą odporność na magię, także Twierdza, jeśli wybierzemy roztrzaskanie zniszczenia.

Potem może dam sposoby na inne rasy. No i oczywiście dobrze opracować sobie dobrą strategię. Ja spokojnie wygrałem inferno z sylvanem, bo miałem lepszą strategię od przeciwnika. Mieliśmy równowagę sił, bo był to pojedynek.


IP: Zapisane
Patryk18

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23


Zobacz profil
« Odpowiedz #169 : 25 Lipca 2010, 14:05:13 »
o to chodzi dzieki.



IP: Zapisane
Touka Kouka
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #170 : 26 Lipca 2010, 00:13:58 »
Cytat: Spromultis
Na Sylvan: Nekropolia, żeby obniżyć wspaniałą inicjatywę sylvanu.

Pozwolę się wtrącić do dyskusji (i jeśli autor wątku nie ma nic przeciwko) to chciałbym się spytać Spromultisa jak konkretnie miałaby wyglądać strategia nekropolii przeciwko Sylwan? Zakładając, że żadna ze stron nie posiada artefaktów dodających do inicjatywy, statystycznie nim Nekropolia zdąży ruszyć się kimkolwiek, już zostanie zaatakowana przez: nimfy, tancerzy, jednorożce i smoki... Następnie ruszy się kilka jednostek Nekropolii, jednak nie na tyle daleko, aby móc zablokować ostrzał myśliwych i druidów.

Zakładając jednak, że Nekropolis ma jeszcze w tym momencie jakieś liczące się jednostki, nekromanta może rzucić na nas spowolnienie... Zapewne zostanie natychmiast skontrowane przyspieszeniem. Zdolność "wieczne światło" sprawi natomiast, że kolejne klątwy przeciwnika, mogą okazać się nieskuteczne.

Na prawdę Spromultis, ja zupełnie tego nie widzę ... Jak niby wygrać z Sylwanem Nekropolią ??


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #171 : 26 Lipca 2010, 08:06:03 »
Ehhhh, ja też wtrącę się do rozmowy:

-Twierdza- dobra na akademie i lochy(roztrzaskanie magii)
-Loch- zabójczy dla przystani i nekropolis, czemu? Czym zdążą się oni ruszyć to przeciwnik ruszy się aż 3-4 jednostkami, a grając nekro to aż 5.
-Akademia dobra na demony i nekropolis(odwołanie), a i jeszcze posiadanie każdej dziedziny magii.
-Forteca i Przystań- dosyć dobra obrona, małe korzystanie z magii zniszczenia i mroku.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #172 : 26 Lipca 2010, 08:53:52 »
Pozwolę sobie coś dorzucić. Przystań korzysta z magii mroku i światła. To są jej główne dziedziny. W mniejszym stopniu korzysta z destrukcji i inwokacji.

A necropolis sylvan może pokonać. Nieraz mi się udawało, może trochę trudniej niż inne, ale jest to możliwe. Wystarczy mieć pełen zasób zaklęć mroku, w tym te najsilniejsze: szał, hipnoza, wampiryzm. Łowca niekoniecznie musi preferować magię światła, a wtedy ma tylko kilka głupich zaklęć pojedynczych. Rzucasz grupową dezorientację i już łucznicy nie atakują. Nałożysz szał na na jakąś jednostkę. Rozpoczyna się sieczka, szału nie da się oczyścić.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Matheo11

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 44


Zobacz profil
« Odpowiedz #173 : 26 Lipca 2010, 09:49:37 »
podczas gry zaobserwowałem że na Akademie dobre może być Inferno.
- bo mają pożytek z bram
- ich inicjatywa przewyższa Akademię
- Niektóre jednostki są odporne na magię



IP: Zapisane
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #174 : 26 Lipca 2010, 11:22:56 »
Boski - chodziło mi o zdolności obniżające morale, ale cóż, skoro inicjatywa nekropolis jest aż tak niska, to mój błąd, że nie zajrzałem do Game Manuala...

Matheo11 - Właśnie akademia jest dobra na inferno. Siłą inferno jest brama, a żeby jej użyć, trzeba poświęcić trochę gotowości bojowej (ale warto) więc inicjatywa się jako tako wyrównuje. Odporność na magię zauważyłem tylko u Czarciego Pomiotu, jedyne co w Inferno jest antymagiczne, to kradzież many diabełków. Natomiast akademii bardzo łatwo jest zdobyć zdolność odwołanie, dzięki której można pożegnać się z masowym natarciem istot z bramy.


IP: Zapisane
panmaslo

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #175 : 26 Lipca 2010, 18:47:24 »
Zauważyłem, że Nekropolis jest niezłe na Lochy. Podczas gdy Lochy mają mały tygodniowy przyrost armii (co najmniej u mnie tak było), to Nekropolis, nie dość, że rekrutuje dużo wojsk tygodniowo, to jeszcze to całe wskrzeszanie, które Nekropolis zawsze ma. To jest moja opinia.  ;)

PS Na Lochy dobre też są Orki.


IP: Zapisane
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #176 : 26 Lipca 2010, 21:53:16 »
Na Loch - Jeśli chce się Lochy szybko podbić (najlepiej 1-4 tydzień) to najlepsze jest Nekropolis. Robimy mniej więcej tak tak: w pierwszej turze budujemy siedlisko szkieletów, kupujemy drugiego herosa i podbijamy okoliczne kopalnie naszym głównym herosem a zwerbowanym w karczmie odkrywamy jak najwięcej mapy. Potem ulepszamy szkielety do łuczników i zdobywamy tartak/kopalnię rudy. Pobocznym herosem ciągle odkrywamy mapę. potem budujemy siedlisko zombiaków (Krypta), gildię magów i fort. Mamy już szósty poziom miasta. Czym prędzej werbujemy duchy i zdobywamy (jeśli nie pilnują magowie) laboratorium alchemika/kopalnię złota. OK, teraz budujemy radę miasta. Potem nekromatron. Ratusz i grobowiec. Teraz możemu kupić dworek. Teraz zajmijmy kopalnię złota/laboratorium alchemika. Robimy, co chcemy do nadejścia trzeciego tygodnia. Teraz wzmacniamy herosa i prowadzimy szturm na ziemie wroga. Powinieneś wygrać bez problemu, jeśli to są mhroczne elfy.
By Agrael II
Poradnik pisany na poziomie łatwym.



IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
Dougalion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 37

Zobacz profil
« Odpowiedz #177 : 26 Lipca 2010, 23:07:55 »
Na Nekropolie dobzi Ludzie bo mało życia nieumarli mają a Przystań dobrze gra na dłuższy dystans.
Na Orków dobrym wyborem jest Loch z powodu wielu umiejętności jednostek takich jak:Trucizna,Niewidzialnośc,Brak Konrataku to pozwala przejąc kontrole i zmiażdżyc siłe wroga.
Czarodzieje są trymani na dystans przez Orki z powodu ich umiejętności znoszenia magi a bez niej gra Akademią jest bezcelowa bo jednostki nie dorównóją siłą i szybkością Orkom.
Forteca jest dobra przeciwko Elfom z powodu dużej obronie i populacji lecz trzeba bohatera rozwijac w strone Ataku i w strone Magi Światła.
 8)



IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #178 : 27 Lipca 2010, 10:38:15 »
@Agrael II
Ta taktyka jest dobra na mapę xs lub s na poziomie normalnym. Bo na większych mapach zazwyczaj na drodze stoją stworzenia neutralne i  trudno jest je pokonać armią złożoną z niewielkiej ilości jednostek poziomu 1-4.Nawet jeśli się uda to będziesz miał wytrzebiona armię. No i oczywiście jak grasz na trudnym lub heroicznym to zapewne nie zajmiesz wszystkich kopalń w ciągu tygodnia.

Ja używam zawsze Lochy przeciwko Sylvanowi (na duża mapę), lub na odwrót (na małą).
Na małej Sylvan ma tą przewagę, że na 3 i 4 poziomie już ma bardzo dobre jednostki strzelające, a przeciwnik na tym etapie nie ma jeszcze mocnych czarów i szybkich jednostek.
Natomiast na dużej mapie Loch ma możliwość awansowania bohatera na wysoki poziom i rozbudowania gildii magów. a potem już idzie jak z płatka, jak Deszcz meteorytów nie zniszczy armii Sylvanu to dobija się ich Smokami i Dziewicami.


« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2010, 15:44:41 wysłane przez Ireth » IP: Zapisane
Patryk18

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23


Zobacz profil
« Odpowiedz #179 : 27 Lipca 2010, 15:23:35 »
na poziomie latwym to bez zadnych taktyk mozna ich rozwalic...



IP: Zapisane
Touka Kouka
Strony: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.038 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry