Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Asderuki
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 54
31  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 02 Grudnia 2015, 15:53:42
No no.... dużo nowych propozycji. Tym razem jednak dam od siebie nieco krytyki. Nie wiem czy nie nazbyt podobne są do siebie te jednostki. Wężowate, jaszczurowate i na sam koniec smokowate. Wyszła bardziej frakcja potworów morskich niż nag. Tylko Kensei i syrena różnią się od reszty.


Sanktuarium


Frakcja jaszczuro-wężowych nag. Są związani z wodą. Choć wiąże się ich głównie z morzem, bagna i lodowce też są ich domeną. Choć poprzednio byli pokazani jako piękne istoty, myślę iż należy im się nieco potworności.

1. Kappa/Bagiennik - miałam tutaj problem, którą z istot dać na początek. Obie zdają się idealnie pasować na to miejsce.



2. Yuki-onna - tym razem jako słabsza jednostka. Reprezentuje sobą lodowy aspekt Shalassy. Również strzelec. Powinna posiadać ogon.



3. Koziorożec



4. Kapłanka cesarzowej - jednostka czarująca i strzelająca.



5. Kirin - w formie bardziej przypominającej konia niż smoka.



6. Kensei



7. Lewiatan



8. Ryujin - smok wodny

32  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 02 Grudnia 2015, 13:11:56
Dobrze wygląda, ale co z animacjami? Z tego co mi wiadomo nie koniecznie da się dodawać nowe animacje do H5.

Co do jednostek... hmmm pomyślmy. Całkiem dobre propozycje już zostały podane. Troglodyci wydają się właściwym pomysłem, cień te mi się podoba, złe oczy :D

Z jakiegoś powodu nie szła bym jednak w Minotaura ani harpię. Jakieś mroczne bestie... na przykład ta pantera z h6, ale dodać jej macki na plecach. Ewentualnie wierzchowiec elfów tylko bez jeźdźca (albo z i zrobić z nich kawalerię).
33  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 27 Listopada 2015, 13:22:04
Ciekawe zestawienie. Walkiria jest dość popularna wśród zestawień jakie miałam okazję zobaczyć. Nie wiem czy jest jest robić z niedźwiedziego jeźdźca strzelca, ale na centaury nikt się nie boczy.

Forteca


Frakcja rządzona przez krasnoludy. Ich bogiem jest Arkath, smok ognia. Żyją w podziemiach tak jak mroczne elfy przez co wielokrotnie wchodzą z nimi w spór.

1. Tarczownik - front armii stanowiący silną zaporę.



2. Miotacz kul - wydaje mi się, że najwyższy czas dać krasnoludom broń strzelającą śrutem. Niech akademia trzyma się czarów.



3. Runiczny golem - a oto powód dla którego nie było golemów w moim zestawieniu akademii.



4. Topornik - jednostka silnie współpracująca z tarczownikami



5. Kapłan run



6. Niedźwiedzołak



7. Magmowy smok



8. Walkiria - pamiętając jej opis wydaje mi się, że zasługuje na pozycję czempiona. W mojej wersji jednak dosiada niedźwiedzia zamiast stąpać po ziemi.

34  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 23 Listopada 2015, 23:55:08
Zestawienie, ciekawe, chociaż mało elfów. Niemal zestawienie jak w h3, gdzie faktycznie były same bestie.

Loch


Frakcja istota zdominowanych mrokiem Mallasy. Mroczne elfy poganiają swoje mroczne bestie, aby robiły mroczne rzeczy :P

1. Zabójca - tradycyjnie.



2. Bazyliszek - istota dawno zapomniana, oswojona przez elfy. Jej trucizna potrafi sparaliżować.



3. Elfi jeździec



4. Minotaur



5. Czarownica



6. Hydra

[img width]http://images5.fanpop.com/image/photos/28500000/Hydra-mythical-creatures-28582597-1300-728.jpg[/img]

7. Czarny smok



8. Bezimienny - jako jednostka służąca bezpośrednio Malassie zasługuje na miano czempiona tak jak anioły u Elratha.

35  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 19 Listopada 2015, 21:42:24
Satyr jest fajnym, pasującym pomysłem. Niedźwiedzie pasowały by ale krasnale trochę je sobie zagarnęły do siebie.


Od siebie zaś.

Sylwan



Frakcja zrzeszająca istoty lasu. Dumne elfy strzegą granic gęstych puszcz.


1. Spriggan - pomniejsza istota lasu ścigająca swoich przeciwników przy pomocy roju os.



2. Tancerz ostrzy



3. Słoneczny jeleń



4. Strzelec - elitarna jednostka strzelecka dodatkowo wykorzystująca orła do ataków.



5. Driada - tutaj jako jednostka czarująca zamiast druida. Ten idealnie nadaje się jako klasa dla bohatera.



6. Elfi jeździec - męska wersja dosiadająca jednorożca.



7. Zielony smok



8. Drzewiec



36  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 13 Listopada 2015, 22:45:28
Inferno


Frakcja demonów i diabłów stworzonych przez Urgasha, smoka chaosu. Przyczyna wszelkich nieszczęść w Ashanie.

2. Piekielny ognik - wodzący za nos swoje ofiary, prowadząc je w niebezpieczne miejsca.



2. Wychowanek Piekieł (Hellrised) - istota porwana za młodu przez demony i wychowana w czeluściach piekieł. Ślepo oddany swoim władcom.



3. Gog - pomniejszy demon sprawnie rozprawiający się ze swoimi przeciwnikami za pomocą kul ognia wystrzeliwanych z dłoni.



4. Sukub/ Piekielna wiedźma - tutaj jako jednostka wyłącznie czarująca. Uwodzi swoich wrogów zmuszając ich do zaatakowanie swych własnych sojuszników.



5. Cerber - wyżej, bo i tak naprawdę według mitologii była to potężna bestia.



6. Jaggernaut - potężna siła, której nie da się zatrzymać, niszcząca wszystko przed sobą i obok.



7. Czart



8. Potępiony

37  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Heroes and Fools: Bohaterowie Głupoty : 13 Listopada 2015, 04:51:33
Hmm widzę pewne nawiązania... :D

Czekam na rozwój akcji!
38  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 11 Listopada 2015, 15:07:33
Wracając do zestawienia jednostek dla Twierdzy, podoba mi się pomysł z ogrem i lwim szamanem, których zaproponował DamianoKMC.

Sama mam dylemat. Jak na razie ta frakcja, jako jedyna, od wprowadzenia do Ashanu zmienia swoja kulturową otoczkę. Lubię każdą z nich, choć zdecydowanie ta z h5 jest moim ulubieńcem. Przyjemne pomieszanie indiańskiego stylu z hunami i tradycyjnym wyobrażeniem barbarzyńców.

Jedyne do czego naprawdę chciała bym wrócić, to uwidocznienie tej całej mieszanki demono/ludzkiej. Mam wrażenie, że została ona zepchnięta nieco na drugi tor.



1. Goblin - tradycyjnie :)



2. Orczy wojownik



3. Centaur - ponownie, powrót do korzeni.



4. Orczy szaman - znów tradycyjnie



5. Ogr - spodobał mi się ten pomysł



6. Pao kai - nic na to nie poradzę, że pomysł na tę jednostkę ukradł moje serce.



7. Cyklop



8. Behemot - aby zadość uczynić tradycji.

39  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 11 Listopada 2015, 01:44:53
Od drzewek rozwoju był disciples :P

Co zaś tyczy się Hadrasowego zestawienia... podoba mi się. Kompletnie zapomniałam o barghestah i strzygach, chociaż czytałam Wieśka z zapamiętaniem. To bardzo dobry pomysł na odświerzenie frakcji, wraz z tymi Pajęczymi sługusami. Lepsze to niż pająk...

Przede wszystkim, z tego co widzę, miło by było gdyby nekropolis było znowu straszne, a nie takie... jakie zrobili od szóstej części.

Co zaś się tyczy mumii... generalnie nie mam nic przeciwko, ale kojarzy mi się z Egiptem, a egipskie mumie są ni przypiął ni przyłatał do słowiańskich i celtyckich nieumarłych. Jeśli jednak by ją ustylizować na inną kulturę, czemu nie.
40  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 09 Listopada 2015, 15:49:45
No dobra... mam ochotę nieco przyspieszyć i już wrzucić swoją propozycję  nekropolii ^^

PS: Na Heroes community też przewinął się smoczy golem wśród propozycji do akademii. Widać tylko mi jakoś ten motyw nie pasuje. Ale z drugiej strony skoro Forge nigdy nie zawita do Ashanu, to czemu nie dać konstrukta w akademii. Poniekąd pasuje, chociaż dla mnie wciąż mogło by być to przed inne frakcje źle odebrane :)

Ale wracając do nekropolii :D



Nekropolis, miejsce gdzie wskrzesza się zmarłe ciała i związuje dusze do posłuszeństwa. Zdecydowanie mroczniejsza wersja frakcji, powrót do korzeni. Pająki mogą być jako wierzchowce dla bohaterów, nie jako wszędobylski znak zastępujący czaszki i kości.

1. Szkielet łucznik


2.Ghul - zdecydowanie wolę ghoule od zombie. Zdecydowanie za dużo ich jest :D


3. Banshee - trochę inna wersja ducha, ale nic nowego.


4. Rewenant - potężniejszy nieumarły z wpisaną we swoje istnienie potrzeba prześladowania swoich ofiar.


5. Zmora - czy tez po angielsku Wight. Czarująca jednostka.


6. Mroczny żniwiarz


7. Nieumarły smok - tak teraz mi się zdało, że skoro ma prawo istanienia ta jednostka to ja już się nie będę czepiać golema :D


8. Upadły anioł - z jakiegoś powodu dość wystrzegana jednostka. Jasne w h6 były tego typu postacie, ale nie ma słowa o większej ilości. Zdecydowanie coś co chciała bym zobaczyć w formie alternatywnego czempiona.


Drogą wytłumaczenia, czemu nie ma wampirów i liczy? Bo tym byliby bohaterowie nekropolis.

Wampir - postać opierająca się na walce


Licz - postać opierająca się na magii
41  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Jak być oryginalnym czyli: mazianie Asderuki : 09 Listopada 2015, 12:27:53
Przez to, że wciąż siedzę nad magisterką niewiele robię swoich własnych prac. Jednak już jakiś czas temu stworzyłam to:




Kolejną postać/ufo ciężko mi powiedzieć. Lubię kształt elfich uszu, ale też lubię jak coś więcej się dzieje na twarzy :D
42  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 07 Listopada 2015, 23:59:32
@Hadras
Przez moment chciałam napisać, że poza Cabirem nie ma za bardzo zrobiłeś zmiany względem DamianoKMC. Jednak zamiast golema jest ta... Skorpien. A może by polecieć nazwą skorpena? Jak w H3, chociaż inny typ jednostki. Tamto było nagą :P



Jestem za, chociażby dlatego, że zrobili ze wszystkich "mieszanek" magowe eksperymenty. Można powrzucać trochę bestii.
43  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 07 Listopada 2015, 00:48:18
Sylú ja mam swoją frakcję, którą nawet wytłumaczyłam lorowo ;P

Somnium się nazywa i możesz zobaczyć część jej jednostek na moim wątku z rysunkami.
44  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 06 Listopada 2015, 15:33:21
Nie specjalnie ktokolwiek komentuje wrzucane propozycje, a przydało by się. Dla samego wrzucania nie ma sensu.

DamianoKMC
Zestawienie jest fajne, tylko nie bardzo pasuje mi smoczy golem. Wydaje mi się, że było by to w pewnym sensie zaprzeczenie akademii, która podąża za naukami "siódmego smoka". Jakby nie patrzeć smoki są przedstawiane tu jako bogowie, więc golem oparty na bogu mógłby zostać odebrany jak bluźnierstwo. Niby magowie nie podążają za żadnym z bogów, jednak i tak zdaje mi się to dość mocnym uderzeniem w lore jaki istnieje w Ashan. CO nie oznacza, że taki przypadek nie byłby ciekawy :)


Wracając do frakcji:



Akademia, frakcja, parająca się magią. Jej przywódcami też są głównie ludzie.

1.Cabir - zostawiła bym go, może dając mu bardziej cechy takie jak miały gremliny w h5. Znaczy nastawić ich bardziej na reperowanie i strzelanie z maszyn niż za pomocą magii.


2. Gargulec - z początku chciałam dać tutaj sfinksa, ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że jednak zostanę z gargulcem.


3. Chimera - byłą w lochu, byłą neutralna i znowu w lochu jako ulepszenie mantykory. Głównie z nazwy była, a ta wspaniała bestia powinna mieć swoje własne miejsce w uniwersum. W sam raz do magów, którzy lubują się w mieszaniu istot.


4. Dżinn - nic dodać, nic ująć ;P


5. Rakszasa


6. Mag - powód aż tak wysoko? Wydaje mi się, że powinni być na samej górze, jako, że to oni dowodzą jednostkami i raczej powinni być wysoko w hierarchii.


7. Tytan


8. Magiczny Orzeł - spodobała mi się ta jednostka. Poprzednio nie dawała alternatywnego Czempiona, bo nie mogłam wymyślić żadnego. Tutaj jest inaczej.



Dość tradycyjnie. Co prawda wolałam postawić bardziej na Magiczne istoty bardziej niż konstrukty. Jest też powód dla którego nie ma golema.
45  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Heroes and Fools: Bohaterowie Głupoty : 02 Listopada 2015, 18:38:42
Łał, animowane :D

Fajnie wygląda, trochę szkoda, że całość nie będzie taka. Podoba mi się :D
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 54




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.042 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry