Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Asderuki
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 54
76  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 02 Sierpnia 2015, 15:41:45

To chyba wszystko co powinnaś wiedzieć.  :P Pozdrawiam.  :papa:

Och ale ja już modelowałam. Po prostu nie mam do tego aż takiego zapału. Co prawda skorzystam z podpowiedzi i a nóż coś jeszcze z tego wyjdzie :P
77  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 02 Sierpnia 2015, 11:13:44
Aż kusi nauczyć się w końcu modelować w 3d :D
Ale taka sama pokusa była przy Skyrimie i jakoś mi nie wyszło XD

Chyba zostanę przy rysunkach i teksturach :P
78  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 01 Sierpnia 2015, 22:19:34
Cóż brzmi fajowo, ale słusznie zauważone, że działać będzie tylko na stworzonych wcześniej mapach :/

Oznacza to, że ci podjarani tym, że modderzy naprawią grę, nie mają z czego się cieszyć. O ile ktoś nie będzie na tyle pokręcony aby skopiować całą kampanię tylko po to aby poprawić interfejs, miasta i jednostki to... nie ma co na to liczyć.

Oczywiście na mnie możecie liczyć z jakimiś przeróbkami... o ile ogarnę edytor. Każdy da się ogarnąć o ile się będzie chciało i nie przestraszy się masy możliwości do zepsucia wszystkiego :D
79  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Klejenie modeli : 28 Lipca 2015, 09:16:49
Cóż cieszę się, że udało mi się odnaleźć przyczynę poświaty. Nie wiem niestety jak i czy da się to naprawić. Proponuję jednak z tym do Menelaga, Lorda Khorne albo Sylana się udać. Oni mogą coś wiedzieć. Ja tylko teksturki robię ;P
80  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Klejenie modeli : 27 Lipca 2015, 22:38:40
Hmmm a to nie jest poświata wokół bohatera, która się robi kiedy coś go zasłania? Trochę tak wygląda. Jaki kolor ma twój bohater? Zobacz czy jak zmieniasz go na inny to poświata też się zmienia.
81  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 27 Lipca 2015, 13:27:34
Pewnie wyjdzie, że jestem sztywna, ale dla mnie kompletnie niepotrzebnie idą pieniądze na te animacje. Zamiast tego mogli by przeznaczyć je na ekrany, inną frakcję, lepszy graficznie interfejs albo cokolwiek co miałoby realny wpływ na rozgrywkę.

PS: animacje przystani są w większości z h6 więc kusznik skakał już tak w poprzedniej części.
82  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 24 Lipca 2015, 13:19:49
Chyba nie zrozumieliście do końca, więc możecie sobie przeczytać wcześniejsze posty jeszcze raz. Detale to nic złego, nam chodziło o przesadne dekoracje. Można stworzyć projekt z detalami bez zbędnych dekoracji, patrz frakcja Twierdzy. Nie chodzi też o całkowity brak dekoracji, ale popatrzcie sobie na bohatera mocy Nekropolii. Wygląda przecież żałośnie.

Ach dziękuję już myślałam, że ja będę tłumaczyć. :D
Dodam tylko, że zwyczajnie czasem te detale/ozdoby są po prostu nieprzemyślane przez co ich ilość zdaje się nadmierna.

A tak na poważnie, to w Nekro jest tylko jedna fioletowa jednostka - Pająk Śmierci. Dwie jednostki mają fioletowe akcenty

No właśnie tego się obawiam. Niby "tylko", ale ostatecznie 3 na 7 ma fiolet. Mam szczerą nadzieję, że wszystko się wpasuje, bo w końcu czerń i popielata szarość góruje w schemacie. Trochę też moja obawa wynika z tego, że jednostki zostały przygotowane później. Wydają się nieco odstawać od tego co jest, ale wiadomo że modele mogą się jeszcze wpasować. W moich wyobrażeniach jakoś się to składa, no ale.

Będę ze zniecierpliwieniem czekać nowych modeli aby ocenić czy mi pasują.
83  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 23 Lipca 2015, 13:33:45
A ja jestem ciekawa jak się wpasują te jednostki do reszty. Chcąc nie chcąc frakcja została przerobiona na szaro-fioletową i reszta jednostek nie ma innych domieszek kolorów, a te nagle mają czerwień, złoto i zieleń. Mam nadzieję, że wprowadzi to przyjemną różnorodność a nie zgrzyt. Co prawda czerwone mazie u wampira są strasznie nałożone. Czerwień najlepiej pasuje do czerni. Z szarym też dobrze współgra, ale musi być to nieco lepiej przemyślane. Tutaj niekoniecznie mi to współgra.

Co zaś do ilości detalu... to jest obawiam się wynik mody wśród twórców gier. Wszędzie niemal postacie mają idiotyczną ilość elementów, które na dobrą sprawę są niepotrzebne. U lisza akurat uważam, że są w porządku. Przynajmniej tego nieulepszonego, który prezentuje się bardzo przyjemnie. W zasadzie wolała bym aby on był ulepszony, a podstawowa wersja była jeszcze inna.
84  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 02 Lipca 2015, 11:32:27
Hex to jest kawałek starego artu.  Tak mi się wydaje, ale jestem przekonana, że używali go aby dać przykład jak będzie wyglądał nowy ekran...

Chociaż może...

Licz jest ciekawy, ale nie wiem czy będzie pasował do reszty, Fakt nareszcie jest nieumarłym, a nie jakim bladym facetem. Trochę te złote elementy nie pasują mi co prawda do reszty, ale to się zobaczy jeszcze.
85  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 02 Lipca 2015, 09:28:32
Zanim o głosowaniu to najpierw o jednostkach i ich modelach.

Druidka mnie rozwaliła. Słabo wyglądała na arcie dla mnie i jak pierwszy raz przeglądałam na komórce, gdzie nie było animacji, też nie powalała. Teraz zobaczyłam animacje. Łał. Zdecydowanie dają jej mnóstwo charakteru. Nagle stała się symbolem niesamowitości. Może i animacje są nieco zrobione aż za bardzo "super-extra" ale wiecie co? Pasuje mi to. Bardzo.

A teraz zaczynając od początku. Łowca ma albo niedopracowaną animację, ale źle ją wrzucili bo wydaje się jakby "przeskakiwał" do początkowej pozy. Najbardziej widać to po płaszczu. Niestety ustawili model tak, że nie widać jak jednostka prezentuje się od przodu. Szkoda.

Z driadą mam jakiś problem na stronie. Mogę do niej przejść tylko jak pójdę do smoków i dopiero się na nią przełączę inaczej strona się zacina :D . No ale jak już mi się udało... to muszę powiedzieć, że tragedii nie ma. Szkoda tylko skóry, która w zasadzie nie jest zielona. Tylko poświata wokół jednostki sprawia, że wydaje się zielonkawa.
Animacje. Te są w porządku. Nie wygląda aby były ściągnięte od duchów z h6. I dobrze.

Pixie czy też nimfa. Ona w sumie najmniej mi przypadła do gustu. Faktycznie odstaje od reszty jednostek, będąc nie dość, że dużo bardziej kolorowa to jeszcze kwiat jaki przypomina jest bardziej egzotyczny niż to czego możnaby się spodziewać po sylwanie. Tutaj nieco mam wrażenie, że skądś kojarzę animacje. Ale mogę się mylić.

Łania. Na arcie zdawała się nieco potężniejszej budowy. Teraz faktycznie czuć od niej taką delikatność. Niemniej animacja ataku jest w porządku, takiej bym się spodziewała. Jeleń... model dobry, ale nie wiem kto robił animację. To wygląda strasznie nienaturalnie. I to tupanie. Nie.

Tancerze również są porządni. Nie ma uśmieszku i zbyt kwadratowej szczęki :P Uda i ciało jest w porządku, animacja też się  w żaden sposób nie wybija. Poprawnie. Może tylko te piórka nieco zmniejszyła w ulepszeniu.

Smoki. Arty były super. Modele też są. Zdecydowanie świetnie im te modele wyszły. Może tylko pysk w ulepszeniu wydaje się nieco derpowaty... ale całokształt jest świetny ;P

No i na koniec drzewce. Dopiero przy modelu tak patrzę, patrzę... wujek Cthulhu? Ach te konary podobne do macek :D Atak taki jaki można było się spodziewać. Machnięcie łapą, nieco powolne, ale właśnie takie powinno być. Ulepszenie też się świetnie prezentuje. Jedynym czego żałuje to to, że miałam nadzieję, że ogon to trzecia noga. Niestety nie wygląda na to i drzewiec faktycznie ma ogon.


Co do głosowania zastanawiam się czy powinniśmy głosować na loch aby został nam szybciej pokazany XD
86  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 30 Czerwca 2015, 09:26:00
Mamma mija ktoś się pyta mnie o opinię. Jestem zaszczycona :D

A więc według mnie... dobra na poważnie. Pod postem jak zwykle jest masa jęczenia i płaczu. Spora część z nich jest bez sensu i czepiają się już wszystkiego czego tylko można. Ja zgodzę się z głosami, że to najlepsze miasto do tej pory. Może najbardziej bajkowe, ale przynajmniej ładne. W przeciwieństwie do innych łatwiej zinterpretować je jako miasto, bo sporą część wizji zasłaniają konary i liście, za którymi mogą ukrywać się inne budynki. Fakt to drzewo trochę umyka i z początku myślałam, że miasto jest na wzgórzu, a nie wplątane w drzewo. Może to wina mojego ekranu. Nie wiem.

Co zaś się tyczy architektury: jest inna niż poprzednio. Bardziej kojarzy się z Tolkienem i... jest kompletnie nie pasująca do jednostek. Ewentualnie one nie pasują do miasta, bo starają się być dzikie, jak w h5, z piórami i takie tam. Generalnie jednostki "elfie" są do siebie ni przypiął ni przyłatał. Coś tam kolorami współpracują, ale kompletnie nie są w tym samym stylu. Cała reszta jakoś działa wspólnie bo bliżej temu do natury a ta umie ze sobą współgrać, bo to natura :D

87  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 24 Czerwca 2015, 19:34:53
aaanom... elita.

Wyjątkowo dołączę się do tekstu o kobiecych druidach. Za dużo już kobit!
Na jelenie nie narzekam, bo to sama wybrałam i wiedziałam czego chcę i czego się spodziewać. Zostanę konsekwentna.
Tancerze ostrzy... nie wiem jeszcze, ale jak ktoś napisał troszkę niespójna kulturowo ta frakcja. Wszystkie elfie jednostki są od siebie odrębne. Ni to celtyckie, ni to indiańskie, ni to japońskie (buciki tancerza). Nie udana próba skopiowania stylu herosów 5. Przykro mi. Ale elfy :D

I taki niewielki dodatek pixie mogła by wyglądać znacznie ciekawiej: http://markdotea.deviantart.com/art/Exotic-Flower-Zyra-541455930
za duże aby wrzucić. Kolorowe, ale ciekawsze za to. Co zaś się tyczy rodzaju kwiatu... nie żeby zdecydowali na czym dokładnie opierają się elfy.
88  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 23 Czerwca 2015, 13:09:10
Filmik... Model bohatera - widzę jednorożca z h5? Ciężko stwierdzić czy to to, ale wygląda podobnie. Tak samo z resztą jak bohater. Tylko łuku nie ma. Smok sylvanu wygląda jak roślinny kirin... ale czego my się mamy spodziewać? Tancerz ma pozę jak z h5, co prawda to pasuje.

Co zaś się tyczy jednostek. Nie wiem czy driady są oparte o ducha albo mizukami z h6 czy nie. Trochę tak to wygląda, nie wiem co z tego będzie. Troszkę ciekawsza mogła by być ta jednostka.

Ppixie... art nie należy do mistrzowskich, więc ciężko mi określić. Modele lubią wyglądać inaczej i lepiej niekiedy niż arty. Są na filmiku i jakoś źle to nie wygląda.
89  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 23 Czerwca 2015, 12:34:58
TAK

Zdecydowanie lepsza :D
Dobry pomysł ze zróżnicowaniem kolorów. Te wodospady są boskie,a światło i klimat tego zamku bardzo mi się podoba :)

Wybacz, że nie pomogłam ci tym razem, ale miałam niestety dużo innych studenckich spraw do roboty :/

Teraz jestem już po na szczęście.
90  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 14 Czerwca 2015, 13:05:45
A idźcie się schowajcie :P
O ile pamiętam w ashanie mają innu słuszny kolor.

A przynajmniej tak było przy h5 gdzie byli tacy żółto-pomarańczowo-czerwoni. W h6 byli miarę podobni. Jak dla mnie powinno tak zostać. Jak tak lubicie zielony to DD i Warhammer ;P

Co zaś do portretów... generalnie anatomicznie są lepsze niż poprzednie jakie nam prezentowano. Co zaś do orczyc to przypomnę Kujin i szamanki oraz córy z h5:


Przerobić mogę, ale na pewno nie w tym tygodniu. Sesja wiecie, studia i takie tam ;P

Asderuki głodomorze, przestań zjadać literki, bo jakby mi płacili dolara za każdy taki poprawiony w Twoich postach babol, to już bym miał ze 6 dolarów. :P
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 54




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry