Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Pauzująca się, nie restartująca się muzyka w grze. (Czytany 2421 razy)
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« : 06 Września 2014, 13:33:11 »
Poszukuję moda/sposobu aby muzyka np. w miastach nie leciała za każdym razem od początku, tylko leciała od momentu w którym opuściliśmy ostatnio ekran miasta. Innymi słowy chcę, żeby działało to tak jak działa w Heroes 3.

Ktoś potrafi mi pomóc?


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 06 Września 2014, 13:37:23 »
Niestety, nie jest to chyba możliwe. Zamiast tego, jest możliwość, aby muzyka z miasta leciała również po jego opuszczeniu (tzn. wydłużenie do maksimum czasu 'fadeout'). Czy takie coś Cię interesuje?


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 06 Września 2014, 13:42:20 »
Raczej nie. Trochę szkoda, że nie można tego zmienić. Słuchanie tych samych kilku nutek przy każdym wejściu do miasta robi się z czasem irytujące, a w dodatku nigdy nie dane mi było usłyszeć pełnego utworu z choćby jednego miasta podczas gry. Wiem, że można zatrzymać się chwilę i odsłuchać, ale nie o to mi chodzi.

Chyba, że jest możliwość, żeby utwór startował od losowego momentu? To by trochę urozmaiciło grę.


« Ostatnia zmiana: 06 Września 2014, 13:45:15 wysłane przez Czarownik » IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 06 Września 2014, 13:45:48 »
To znajdź sobie pliki muzyczne i se je odtwórz. Jak wyjdziesz z miasta, zatrzymasz, a jak wejdziesz, dasz kontynuację.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 06 Września 2014, 13:52:31 »
Pusio, już chyba lepiej sobie odpuścić, niż się męczyć w ten sposób. Ja tu szukam sposobu na uczynienie gry przyjemniejszą, a twój sposób wywołuje odwrotny efekt.  ;)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 06 Września 2014, 14:24:32 »
No to mówię, co powiesz na to: wchodzisz do miasta, robisz co tam chcesz, wychodzisz, łazisz a melodia leci do końca. Innej opcji nie ma.

Sorry, taki mamy silnik :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 06 Września 2014, 14:48:07 »
Hajweed, jeśli nie kosztuje to dużo pracy, to czemu nie. Chętnie zobaczyłbym jakby się z tym grało.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 06 Września 2014, 18:06:50 »
Sorki, próbowałem - nie daje rady :(


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.065 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry