Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Cutscenki (Czytany 2282 razy)
Agrael9996

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Twój pan i mentor.

Zobacz profil
« : 27 Września 2014, 12:43:52 »
Hej wszystkim, to znowu ja z zapytaniem. (Nie jestem pewien czy zrobiłem ten wątek w dobrym miejscu, jak nie, możecie przenieść).

Robię projekt moderski z cutscenkami and shit. Na razie dobrze idzie, ale muszę się zapytać; jak napisać skrypt na uruchomienie cutscenki w danym regionie? Poradnik na portalu Tawerny jest dobry, ale w kwestii uruchamiania cutscenki przez region niezbyt dobrze wyjaśniający.

Jeśli możecie napisać dobry skrypt, by uruchomić tą cutscenkę, byłbym wdzięczny. Oto dane;

Nazwa skryptowa herosa który ma wjechać w region; Freyda
Nazwa regionu; Rozmowa z Elfem
Ścieżka cutscenki: DialogScenes/Maps/SingleMissions/rocnicza (nazwa pliku mojej mapki)/startscene/DialogScene.xdb
Ilość sentencji w cutscence (Nie wiem czy to ważne, ale podam): 20

Z góry dziękuję


IP: Zapisane
Gdy rzucasz mi przed odnóża rękawicę, zastanów się czy nie roztopi się ona pod wpływem mojej aury.

Albowiem zwą mnie Agrael - jam zwykły żołnierz w wielkiej wojnie, a wojna wymaga poświęceń.
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 27 Września 2014, 15:09:16 »
Zasadnicza sprawa - chodzi Ci o scenkę Dialogową (na przykład taką, jak pierwsza scenka w kampanii Dzikich Hord), czy też o cutscenkę (tj. taką, że jest odtwarzana bezpośrednio z mapy, na której rozgrywany jest scenariusz)?

Bo jeśli scenkę dialogową, to spróbuj tego:

function scenka()
   while 1 do   
      sleep( 10 );
         Trigger( REGION_ENTER_AND_STOP_TRIGGER, "Rozmowa z Elfem",nil);
         sleep( 5 );
         StartDialogScene( "/DialogScenes/Maps/SingleMissions/rocnicza/startscene/DialogScene.xdb#xpointer(/DialogScene)" );
         break;
      end;
   end;
end;

Trigger( REGION_ENTER_AND_STOP_TRIGGER, "Rozmowa z Elfem","scenka", nil );

Jeszcze nie wiem, jak ustawić konkretnego bohatera - zaraz sprawdzę.
PS. Jak cię mogę, staraj się robić nazwy bez spacji :P Spacje są złe :D


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Agrael9996

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Twój pan i mentor.

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 27 Września 2014, 15:19:34 »
Taka jak pierwsza w kampanii DH. Ta druga o której mówisz jest beznadziejna ^^

Dzięki za pomoc :D


IP: Zapisane
Gdy rzucasz mi przed odnóża rękawicę, zastanów się czy nie roztopi się ona pod wpływem mojej aury.

Albowiem zwą mnie Agrael - jam zwykły żołnierz w wielkiej wojnie, a wojna wymaga poświęceń.
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 27 Września 2014, 18:23:30 »
Działa? I dobrze wszystko? Czy szukać innego rozwiązania/opcji, w której funkcja dotyczy tylko Freydy?


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Agrael9996

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Twój pan i mentor.

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 27 Września 2014, 19:04:24 »
Niestety działa. Chyba funkcja musi być konkretnego bohatera ;P Jeśli mi ją znajdziesz, to raczej zadziała. :)

Btw, usunąłem spacje z regionów xD

Wiadomość doklejona: 27 Września 2014, 19:13:52
Nie działa****


« Ostatnia zmiana: 27 Września 2014, 19:13:52 wysłane przez Agrael9996 » IP: Zapisane
Gdy rzucasz mi przed odnóża rękawicę, zastanów się czy nie roztopi się ona pod wpływem mojej aury.

Albowiem zwą mnie Agrael - jam zwykły żołnierz w wielkiej wojnie, a wojna wymaga poświęceń.
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry